Articol de Daniel Scorpie - Publicat luni, 16 decembrie 2024, 17:18 / Actualizat luni, 16 decembrie 2024 17:38
Marc Cucurella (26 de ani), fundașul lui Chelsea, care a alunecat pe gazon și a făcut cadou două goluri în meciul cu Tottenham (4-3) de-acum opt zile, a fost pus de Puma, sponsorul tehnic al clubului, să modifice imaginea postată după derbyul londonez.
Campania lansată de compania germană „Atenție, podea umedă” a devenit virală pe rețelele sociale, unde a strâns câteva milioane de aprecieri în primele 24 de ore.
Puma a reușit astfel să întoarcă o situație care părea critică, din cauza afectării imaginii și multelor critici, cu ajutorul unei campanii de marketing geniale.
Un neașteptat eveniment petrecut în etapa a 15-a, care putea să însemne un dezastru financiar pentru interesele multinaționalei, a ajuns într-o săptămână prin a avea exact un efect contrar!
După gafe, Cucurella a aruncat ghetele în coșul de gunoi
Marc Cucurella s-a făcut de râs în debutul partidei disputate pe 8 decembrie, pe Tottenham Hotspur Stadium.
Internaționalul spaniol (13 selecții, zero goluri) a căzut pe gazon și colegii lui Radu Drăgușin au profitat, conducând cu 2-0 prin golurile semnate de Solanke și Kulusevski!
Campionul european din urmă cu cinci luni s-a înfuriat și a ieșit la marginea terenului pentru a-și schimba ghetele. Iar după ce Chelsea a răsturnat situația și a învins cu 4-3, Cucurella a postat pe rețelele sociale o imagine de milioane, cu ghetele sale puse în coșul de gunoi.
Sloganul Puma: „Nu contează cum aluneci, ci cum îți revii!”
Puma s-a mișcat repede și în weekend a distribuit pe conturile oficiale sociale o campanie înfățișându-l pe Cucurella cu brațele deschise, lângă un semn pe care scria „Atenție: podea umedă”.
Aluzie la ideea că apărătorul lateral spaniol și-a pierdut echilibrul în derby din cauza suprafeței verzi alunecoase.
Compania germană a însoțit imaginea cu un mesaj elocvent: „ Nu contează cum aluneci, ci cum îți revii!” , făcând referire la revenirea londonezilor după ce au început cu stângul meciul de la 0-2.
Pentru a avea un impact major, campania de marketing a inclus plasarea de indicatoare cu podele alunecoase în diferite părți ale capitalei engleze, păpușa care cade la pământ având părul creț similar cu cel al fotbalistului.
În ziua succesivă lansării ideii de către Puma, fundașul lui Chelsea a fost din nou protagonist în ultima rundă din Premier League. Marc Cucurella a deschis scorul contra lui Brentford, pe „Stamford Bridge”, și a fost eliminat, pentru două cartonașe galbene primite în prelungirile partidei câștigate cu 2-1.
Surpriza anului: pe cine vrea Pep Guardiola să aducă la Manchester City până se va reface Rodri!