Articol de Adrian Duţă - Publicat miercuri, 22 mai 2024 13:10 / Actualizat miercuri, 22 mai 2024 13:45
FC Sevilla, una dintre cele mai importante echipe europene din ultimii 15 ani, a rămas în continuare fără sponsor principal pe tricouri.
Sevilla încheie un sezon slab fără sponsor pe tricou, o raritate la nivelul la care se află echipa andaluză. Conducerea clubului a fost aproape să încheie câteva înțelegeri pe parcursul sezonului, dar negocierile au căzut pentru că șefii de la Sevilla au cerut prea mulți bani, potrivit as.com.
Sevilla nu și-a găsit sponsor principal
Astfel, Sevilla nu a putut accesa sume importante venite dacă ar fi avut sponsor principal pe echipament. Andaluzii nu au căzut de acord cu sponsorii nici după transferul lui Sergio Ramos, care s-a întors vara trecută la echipa la care a crescut.
Sevilla e una dintre cele mai importante echipe din cupele europene din ultimii ani. Are 7 trofee Europa League în vitrină, 5 dintre ele venite în ultimii 15 ani. Însă acest sezon a fost extrem de slab pentru andaluzi.
Sevilla e pe locul 13 în La Liga, cu o etapă înainte de final, și e mai aproape de retrogradare decât de locurile de Champions League. Sevilla are 41 de puncte, cu 32 mai puține decât Atletico Madrid (locul 4) și cu 8 mai multe decât Cadiz (locul 18).
Jesus Navas pleacă de la Sevilla
Sevilla va rămâne și fără căpitan din sezonul viitor, Jesus Navas (38 de ani) și-a luat adio de la echipa pentru care a scris istorie.
Jesus Navas a jucat în două perioade la echipa andaluză, între 2003 și 2013, apoi din 2017 până în prezent, și a cucerit 11 trofee la cluburi și trei la echipa națională. Căpitanul alb-roșiilor va pleca la sfârșitul stagiunii, având în palmares patru Europa League, pe lângă Supercupa Europei, titlul și Cupa Ligii în Anglia, Cupa și Supercupa Spaniei.