Comentarii (486)
stefansb
stefansb  •  15 Februarie 2013, 01:45
Postat de adrian84 pe 15 Februarie 2013, 01:40

Nu sunt de acord cu ce spui tu deoarece echipele alea faceau bani si pe stadioanele vechi, poate mai putin Arsenal ca avea stadion cu capacitate mai mica. Acele echipe inca scriu istorie si vor scrie si pe stadioanele noi. Steaua nu va scrie istorie cat va fi jiji acolo si stadionul este important pentru echipa si pentru suporteri. Daca Steaua era capabila sa scrie istorie se putea muta pe un stadion nou, dar al ei. Steaua acum este nomada, nu intelegi? Ok joci in lux, cu 50.000 de oameni in spate, dar daca se supara Oprescu si nu mai joaca decat nationala, iar pe Ghencea nu mai este primita echipa din cazua fariseului, unde se duce? Jucam iar la Cluj, la C-ta? Pai despre ce vorbim noi aici

imi pare rau, dar aici gresesti. e aceiasi situatie, toate cluburile renunta la stadioane vechi cand au o optiune mai buna.daca nu era foflosit stadionul ala decat pt nationala spuneam ca s-a facut degeaba. niciodata un club din romania nu va avea forta sa-si faca singura un stadion modern.nu exista nici un exemplu (aia de la cfr si-au facut stadion, dar nu e modern....drept dovada...si ei ar vrea IN CHIRIE pe stadionul facut de primarie; ieri avea un discurs muresan pe tema asta). si atunci ce sa facem, sa ramanem pe un stadion invechit inca 50 de ani, cand avem unul modern la dispozitie?

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  15 Februarie 2013, 01:43
Postat de daveroirl pe 15 Februarie 2013, 01:37

pai hai sa-ti explic ,ca voi intelegi greu si uitati rpd ,ca asa-i romanul ,deci mandru ,antonim ,umil ,umilit ! corect? voi tu ,nu te simti umilit cand ti se ia ,cand platesti si nu ai nimic ,cand traiesti intr-o saracie lucie ,recunoaste-ti ca asa este ,am mama in tara ,plateste gaze cat China si altele ,sau ii platesc mai bine zis... deci intelege MANDRIA ,mandria trebuie sa vina cu ceva in schimb ,la noi deocamdata este doar UMILINTA ! sau la voi ,whatever! dar va las sa credeti ca este bine ,asa par unii a crede!

poate ca situatia in Romania nu este prea buna dar asta nu te face sa iti pierzi mandria fata de tara,pai aia de prin Africa ce sa mai zica atunci? eu sunt mandru ca sunt roman si nu sunt mandru de cei care guverneaza in acest moment Romania,multumit?

bandoleros
bandoleros  •  15 Februarie 2013, 01:40
Postat de adrian84 pe 15 Februarie 2013, 01:31

Nu te poti bate cu marile puteri, deoarece marile puteri sunt echipe ca Real, Manchester, Bayern stc. Dar daca s-ar investi banii din profit(cum spunea si botizan) si s-ar cumpara jucatori buni, s-ar crea o echipa de scouting, s-ar crea o echipa de juniori sunt mari sanse ca Steaua sa nu mai ia bataie cu 5-1 de la VFB sau de la AEK Larnaka, te poti bate cu Ajax (Ajaxul de azi care nu este o mare putere ci o echipa in reconstructie), dar asta s-ar intampla daca pleaca ciobanul deoarece pe el nu il intereseaza Steaua deloc ci Gigi Becali, atat, el vrea sa i se cante numele, cand bate Steaua spune ca el a batut, el baga banii doar la el in buzunar.

Gigi Becali nu este patron la toate echipele din Liga 1. celelalte echipe au conducatori mai mult sau mai putin profesionisti. dar iata ca si asa nici una nu se poate spune ca esti mai breaza decat Steaua. de aceea imi mentin parerea ca totul tine de bani. ca nu sunt reinvestiti banii din profit asta este o problema la nivel de tara. toti conducatorii de cluburi incearca sa'si bage cat mai multi bani in buzunarul propriu. chiar si la Kfr! Paskany cu o mana da la club si cu 3 maini baga la buzunar.

adrian84
adrian84  •  15 Februarie 2013, 01:40
Postat de stefansb pe 15 Februarie 2013, 01:30

n-are legatura cine-i in conducere cu stadionul. tu ai argumentat ca ar trebui sa stam in ghencea ca acolo e istoria. ti-am dat exemple astea sa vezi ca altii au renuntat la istorie in favoarea banilor. exact ce face si steaua. ca n-are forta sa isi faca singura stadion e altceva, dar sa preferi sa joace cu 10 mii de oameni pe un stadion invechit in loc de 50 mii oameni pe un stadion modern pt istoria stadionului nu tine. si cluburile alea, ca si steaua, au renuntat la stadioane vechi, unde scrisesera istorie, pt stadioane noi din ratiuni financiare. e irelevant ca unii platesc chirie, altii nu. si unii si altii obtin profit din mutarea asta.

Nu sunt de acord cu ce spui tu deoarece echipele alea faceau bani si pe stadioanele vechi, poate mai putin Arsenal ca avea stadion cu capacitate mai mica. Acele echipe inca scriu istorie si vor scrie si pe stadioanele noi. Steaua nu va scrie istorie cat va fi jiji acolo si stadionul este important pentru echipa si pentru suporteri. Daca Steaua era capabila sa scrie istorie se putea muta pe un stadion nou, dar al ei. Steaua acum este nomada, nu intelegi? Ok joci in lux, cu 50.000 de oameni in spate, dar daca se supara Oprescu si nu mai joaca decat nationala, iar pe Ghencea nu mai este primita echipa din cazua fariseului, unde se duce? Jucam iar la Cluj, la C-ta? Pai despre ce vorbim noi aici

daveroirl
daveroirl  •  15 Februarie 2013, 01:39

sa-l intrebi de cand este cufurit ,de cand este in A ,sunt sigur ,m-am saturat de astia de tastatura cand eu tin cu Steaua din 84 cand oieru era la masa-n kizda!

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  15 Februarie 2013, 01:39
Postat de botizan pe 15 Februarie 2013, 01:35

Actionariat ma refer la actiuni , titluri de proprietate sa poti cumpara si tu sau valahu sau altu ... Galata e listata la bursa in totalitate , United 45% parca , in Spania e cu socios , in Germania cu membrii cotizanti Oricare model e bun , ideea e sa nu fie 1 singur patron , ca ala isi baga banii in buzunar

socios si membrii cotizanti sunt acelasi lucru

djamorphis
djamorphis  •  15 Februarie 2013, 01:39
Postat de ultras.nationalist pe 15 Februarie 2013, 01:35

Asta trebuia sa faci de mult;)

Salut, eu stiu ca aveti o astfel de brigada! Din grupurile traditionale Dinamo erau cu "rock"-ul. Peluza Sud de la Steaua era cu "Punk"! Respect for ROCK! :))

daveroirl
daveroirl  •  15 Februarie 2013, 01:37
Postat de ultras.nationalist pe 15 Februarie 2013, 01:13

eu doar nu vad ce legatura are mandria cu banii...sau ce legatura are mandria de a fi roman cu politica.....in fine,fiecare vede o problema din diferite unghiuri....

pai hai sa-ti explic ,ca voi intelegi greu si uitati rpd ,ca asa-i romanul ,deci mandru ,antonim ,umil ,umilit ! corect? voi tu ,nu te simti umilit cand ti se ia ,cand platesti si nu ai nimic ,cand traiesti intr-o saracie lucie ,recunoaste-ti ca asa este ,am mama in tara ,plateste gaze cat China si altele ,sau ii platesc mai bine zis... deci intelege MANDRIA ,mandria trebuie sa vina cu ceva in schimb ,la noi deocamdata este doar UMILINTA ! sau la voi ,whatever! dar va las sa credeti ca este bine ,asa par unii a crede!

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  15 Februarie 2013, 01:35
Postat de djamorphis pe 15 Februarie 2013, 01:34

Transilvanialibera! Ce au facut neamurile tale pentru Transilvania bai gura sparta?? Hai spune!!!! Daca nu, te ignor pentru ca esti prea prost!

Asta trebuia sa faci de mult;)

botizan
botizan  •  15 Februarie 2013, 01:35
Postat de bandoleros pe 15 Februarie 2013, 01:28

Daca ar fii actionariat , totul ar merge in echipa zici? hm... precum a mers la dinamo sau cum? ca si aia eu actionariat.

Actionariat ma refer la actiuni , titluri de proprietate sa poti cumpara si tu sau valahu sau altu ... Galata e listata la bursa in totalitate , United 45% parca , in Spania e cu socios , in Germania cu membrii cotizanti Oricare model e bun , ideea e sa nu fie 1 singur patron , ca ala isi baga banii in buzunar

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 49
Comentează