Articol de GSP - Publicat sambata, 19 iunie 2010 00:00
Un supermarket elveţian a oferit 10% reducere la cumpărături dacă Elveţia bate Spania. Pierderea s-a ridicat la 7,2 milioane de euro
"Migros" este cel mai cunoscut lanţ de supermarketuri elveţian, cu sediul în Zurich. Profitînd de disputarea Mondialului, responsabilii acestuia au căutat recent o atragere a clientelei printr-o ofertă aparte: reducere de 10 la sută la cumpărături dacă "naţionala" din Ţara Cantoanelor va cîştiga partida contra Spaniei. Probabil, nu se miza pe un triumf al trupei lui Hitzfeld, dar aceasta chiar a produs surpriza şi s-a impus miercuri cu 1-0.
Succesul s-a mutat a doua zi la "Migros". Toate supermarketurile firmei au fost luate cu asalt de cumpărători, care s-au înghesuit să-şi umple coşurile pentru a profita de superofertă. S-au vîndut absolut toate tipurile de produse şi într-o cantitate însemnată, încît multe raioane arătau de parcă pe acolo devalizaseră hoţii.
Cînd şi-au făcut calculele, oficialii "Migros" au descoperit că, într-adevăr, au cîştigat clienţi, dar au şi pierdut 7,2 milioane de euro din vînzarea cu reducere. O sumă însemnată, care pune sub semnul întrebării extinderea iniţiativei şi la partidele cu Chile şi cu Honduras.
INTERNET. Românii iubesc Mondialul!
www.gsp.ro rămîne lider detaşat ca număr de vizitatori unici pe zi şi pe durata Campionatului Mondial! Cele mai importante ştiri, corespondenţele din Africa de Sud, prezentarea vedetelor, antrenorilor, cronicile şi rezumatele video ale partidelor, dar şi galeriile foto sînt doar cîteva din zecile de materiale speciale pe care le oferă cititorilor secţiunea specială dedicată turneului final. 24 de ore din 24, cele mai calde informaţii sînt postate pe site-ul numărul 1 de sport din România, din 2004 pînă acum! (Florin Dincă)
GRAFIC VIZITATORI UNICI
ziua gsp.ro prosport.ro
14.06 215.574 157.041
15.06 206.476 152.401
16.06 219.670 158.697
17.06 208.580 156.439
Un supermarket elveţian a oferit 10% reducere la cumpărături dacă Elveţia bate Spania. Pierderea s-a ridicat la 7,2 milioane de euro
"Migros" este cel mai cunoscut lanţ de supermarketuri elveţian, cu sediul în Zurich. Profitînd de disputarea Mondialului, responsabilii acestuia au căutat recent o atragere a clientelei printr-o ofertă aparte: reducere de 10 la sută la cumpărături dacă "naţionala" din Ţara Cantoanelor va cîştiga partida contra Spaniei. Probabil, nu se miza pe un triumf al trupei lui Hitzfeld, dar aceasta chiar a produs surpriza şi s-a impus miercuri cu 1-0.
Succesul s-a mutat a doua zi la "Migros". Toate supermarketurile firmei au fost luate cu asalt de cumpărători, care s-au înghesuit să-şi umple coşurile pentru a profita de superofertă. S-au vîndut absolut toate tipurile de produse şi într-o cantitate însemnată, încît multe raioane arătau de parcă pe acolo devalizaseră hoţii.
Cînd şi-au făcut calculele, oficialii "Migros" au descoperit că, într-adevăr, au cîştigat clienţi, dar au şi pierdut 7,2 milioane de euro din vînzarea cu reducere. O sumă însemnată, care pune sub semnul întrebării extinderea iniţiativei şi la partidele cu Chile şi cu Honduras.
INTERNET. Românii iubesc Mondialul!
www.gsp.ro rămîne lider detaşat ca număr de vizitatori unici pe zi şi pe durata Campionatului Mondial! Cele mai importante ştiri, corespondenţele din Africa de Sud, prezentarea vedetelor, antrenorilor, cronicile şi rezumatele video ale partidelor, dar şi galeriile foto sînt doar cîteva din zecile de materiale speciale pe care le oferă cititorilor secţiunea specială dedicată turneului final. 24 de ore din 24, cele mai calde informaţii sînt postate pe site-ul numărul 1 de sport din România, din 2004 pînă acum! (Florin Dincă)
GRAFIC VIZITATORI UNICI
ziua gsp.ro prosport.ro
14.06 215.574 157.041
15.06 206.476 152.401
16.06 219.670 158.697
17.06 208.580 156.439
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”