Comentarii (22)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  10 Iulie 2014, 12:59
Postat de suflet_visiniu1923 pe 10 Iulie 2014, 11:57

Eu nu pot sa inteleg cum de nu v-ati dat seama ca asta a fost unul din cele mai trucate meciuri din istorie...

te inseli. la 11 m se poate intampla orice, nu e vb de trucaj. atat au putut ieri seara, atat au dovedit.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  10 Iulie 2014, 12:58

pai nici n-o sa apere mai mult de 5 pana se pensioneaza. baiat bun dealtfel, dribleaza aproape cat robben..)) (robben a avut 3 driblinguri, cillessen a avut 2)))

suflet_visiniu1923
suflet_visiniu1923  •  10 Iulie 2014, 11:57

Eu nu pot sa inteleg cum de nu v-ati dat seama ca asta a fost unul din cele mai trucate meciuri din istorie...

bamse1901
bamse1901  •  10 Iulie 2014, 10:35

aici a gafat plus ca au tras aceiasi oameni la penalty

madskills
madskills  •  10 Iulie 2014, 09:26
Postat de thereem pe 10 Iulie 2014, 09:21

babaete te contrazici aiurea in drum. Daca logica ta e atat de puternica,atunci de ce l-a schimbat antrenorul pe portar? ca sa bage un alt portar mai GHICITOR? Pe bune? Pai daca e pe d-astea ar fi trebuit sa fie si caracatita paul in lot,sau mama omida. Si iti mai dau un exemplu: tatarusanu apara penalty-uri,balgradean NU. La fel nici lobont nu apara penalty-uri. Ce zici tu e corect: "daca ti-o da perfect nu o poti scoate". Dar daca nu o executa perfect poti? Cillessen nu poate,Krul putea. Nu a schimbat portarul pentru a apara imposibilul,l-a bagat sa apere ce se putea.

Pai si unde ma contrazic eu? :) Am spus doar ca penalty-urile NU se apara, se rateaza. Daca jucatorul bate perfect, DACA, atunci portarul nu are ce face. Aaa, ca atunci cand ai in fata unu care trage mai slab poti sa mai aperi ceva, atunci da, sunt de acord. Dar nu ai absolut nicio garantie ca daca era Krul repeta performanta din meciul precedent. Oricat e de priceput, nu-ti poate garanta. Ai un fel de minibonus, corect, dar greseala lui Van Gaal a fost ca nu a inceput din primul minut cu el. Ca era evident ca o sa faca toate schimbarile in prelungiri, jucatorii erau epuizati dupa meciul precedent. Nu-si permitea luxul sa pastreze o schimbare de portar :) Daca incepea cu el..cine stie.

demolarii
demolarii  •  10 Iulie 2014, 09:25

Cu Costa Rica a mers pe impactul pshiologic al schimbarii. De ce a schimbat portarul cu 1 minut inainte de final? pentru ca e mai........cam acest rationament pshiologic a fost declansat pentru a pune presiune pe fotbalistii costaricani. Lipsa de experienta in meciuri decisive a fost factorul care a stabilit scorul la lovituri de departajare. Cu Argentina a crezut ca nu va tine. Desi, deoarece argentinieni au o importanta mostenire spaniola, ei sunt destul de superstitiosi- si folosirea unei tactici de genul ar fi fost : 1. semn de sigurnta pentru proprii jucatori-a fost bun in meciul anterior; 2. semn de nesiguranta pentru argentiniei- e chiar specialist in lovituri de departajare?.

thereem
thereem  •  10 Iulie 2014, 09:21
Postat de madskills pe 10 Iulie 2014, 09:11

Poti sa bagi tu 2 de Duckadam in poarta, daca executa jucatorul cum au facut-o olandezii in meciul cu Costa Rica, nu are nici 1% sanse, chit ca se arunca pe coltul respectiv. Cand iti da in plasa laterala, poti sa te pregatesti toata viata doar pentru penalty-uri, cum faca aia la fotbal american de se pregatesc exclusiv pentru executarea "loviturilor libere" si altceva nu stiu. Si daca tu pui ghicit = pricepere, iti recomand un dex sa vezi ca sunt doua cuvinte care nu pot si puse in aceiasi fraza :). Repet, un penalty executat in plasa laterata sau vinclu este pur si simplu imposibil de aparat.

babaete te contrazici aiurea in drum. Daca logica ta e atat de puternica,atunci de ce l-a schimbat antrenorul pe portar? ca sa bage un alt portar mai GHICITOR? Pe bune? Pai daca e pe d-astea ar fi trebuit sa fie si caracatita paul in lot,sau mama omida. Si iti mai dau un exemplu: tatarusanu apara penalty-uri,balgradean NU. La fel nici lobont nu apara penalty-uri. Ce zici tu e corect: "daca ti-o da perfect nu o poti scoate". Dar daca nu o executa perfect poti? Cillessen nu poate,Krul putea. Nu a schimbat portarul pentru a apara imposibilul,l-a bagat sa apere ce se putea.

davi7
davi7  •  10 Iulie 2014, 09:18
Postat de madskills pe 10 Iulie 2014, 07:05

ti-ai dat singur raspunsurile. A GHICIT colturile. Ghicitul nu e o formula castigatoare. Penalty-urile in fotbal SE RATEAZA, nu se apara. Asta una la mana. Doi la mana, daca tu compari jucatorii costaricani cu astia argentinieni, indiferent cat de slabi au fost pe parcursul meciurilor, atunci discutia asta nu-si are rostul. Si app, daca portarul costarican ar fi stiut unde trag jucatorii olandezi, sa-i zica inainte, tot nu avea ce sa faca la executiile alea in plasa laterala. :) Gata, a scos si Krul 2 penalty-uri si acum il vedem zeul absolut la acest capitol.

Ghicitul e pana la un punct,Krul a spus ca el intodeauna se arunca doar dupa ce mingea pleaca si deci e mult sange rece si interpretare corecta a mimicii executantului ceea ce-i aduc cele cateva zecimi de secunda necesare interceptarii balonului.

madskills
madskills  •  10 Iulie 2014, 09:11
Postat de alenb pe 10 Iulie 2014, 09:02

a ghicit datorita priceperii. Daca nu stii pana acum ca exista portari buni la penaltyuri te uiti degeaba la fotbal. Duckadam nu a scos chiar intamplator acele penaltyuri, au fost prost trase dar si el era specialist. Mai aparase si alte penaltyuri anterior ( ex: cu Roma) Jens Lehmann si in genere portarii germani au fost f buni la penaltyri.

Poti sa bagi tu 2 de Duckadam in poarta, daca executa jucatorul cum au facut-o olandezii in meciul cu Costa Rica, nu are nici 1% sanse, chit ca se arunca pe coltul respectiv. Cand iti da in plasa laterala, poti sa te pregatesti toata viata doar pentru penalty-uri, cum faca aia la fotbal american de se pregatesc exclusiv pentru executarea "loviturilor libere" si altceva nu stiu. Si daca tu pui ghicit = pricepere, iti recomand un dex sa vezi ca sunt doua cuvinte care nu pot si puse in aceiasi fraza :). Repet, un penalty executat in plasa laterata sau vinclu este pur si simplu imposibil de aparat.

alenb
alenb  •  10 Iulie 2014, 09:05
Postat de ceauseusescu_tatal_nostru pe 10 Iulie 2014, 08:11

Ești prost rău ! Pârțarii au jucat prost tot turneul ! Abia au scos Mexicul cu furtisag , si au eliminat Costa Rică la penalty-uri , ce sa caute echipa asta in finala ??? Ieri n-au putut fura si au dat de o echipa ai cărei jucatori stiu sa bată 11 metri !! Puteau sa fie doi de Kruli in poarta , nu scoteau nici una !! Romero e peste amândoi portarii Olandei !

nu stiu ce furtisag ai vazut cu mexicul. Penaltyul a fost corect acordat, in plus au mai avut unul

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează