Comentarii (70)
legend31
legend31  •  17 Iunie 2014, 12:44
Postat de unico_biancorossi pe 17 Iunie 2014, 12:37

domnule, sunt foarte sanatos la cap, bine merci. sa recapitulam, cu bun simt : Garincha castiga aproape de unul singur CM 1962 pentru Brasil. Pele face la fel, in 1970. Rossi trage Squadra catre cununa suprema in 1982. Maradona e cel mai clasic exemplu, in 1986. in acea editie, argentina era o echipa obisnuita, dar il avea pe El Pibe. in 1998 Zidane aduce Titlul in Franta, el a fost creierul in fiecare meci. in 2002, Ronaldo a adus al 5-lea titlu Braziliei, prin golurile sale, inclusiv in finala. daca Italia castiga aceasta editie, doar Pirlo va fi de vina. ai inteles ? acesti jucatori erau MONUMENTALI, UNICI. cei din jurul lor erau coechipierii lor si cam atat.

stai! Garincha=adevrat, ai dreptate Pele-nu chiar..Brazilia 70' e considerata cea mai buna ECHIPA nationala..deci nu era doar el Rossi..cam acelasi lucru..aparare beton..el era un fel de Inzaghi..ultima atingere, nu facea el jocul Ronaldo?..ai dreptate,.daca ar fi luat in 98..asa insa.Ronaldinho, Rivaldo, Roberto Carlos..iti spun ceva numele astea?..cum sa fie simpli "coechipieri si cam atat"?

b0gdan.88
b0gdan.88  •  17 Iunie 2014, 12:43
Postat de unico_biancorossi pe 17 Iunie 2014, 12:37

domnule, sunt foarte sanatos la cap, bine merci. sa recapitulam, cu bun simt : Garincha castiga aproape de unul singur CM 1962 pentru Brasil. Pele face la fel, in 1970. Rossi trage Squadra catre cununa suprema in 1982. Maradona e cel mai clasic exemplu, in 1986. in acea editie, argentina era o echipa obisnuita, dar il avea pe El Pibe. in 1998 Zidane aduce Titlul in Franta, el a fost creierul in fiecare meci. in 2002, Ronaldo a adus al 5-lea titlu Braziliei, prin golurile sale, inclusiv in finala. daca Italia castiga aceasta editie, doar Pirlo va fi de vina. ai inteles ? acesti jucatori erau MONUMENTALI, UNICI. cei din jurul lor erau coechipierii lor si cam atat.

Ai perfectă dreptate.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  17 Iunie 2014, 12:42
Postat de unico_biancorossi pe 17 Iunie 2014, 12:37

domnule, sunt foarte sanatos la cap, bine merci. sa recapitulam, cu bun simt : Garincha castiga aproape de unul singur CM 1962 pentru Brasil. Pele face la fel, in 1970. Rossi trage Squadra catre cununa suprema in 1982. Maradona e cel mai clasic exemplu, in 1986. in acea editie, argentina era o echipa obisnuita, dar il avea pe El Pibe. in 1998 Zidane aduce Titlul in Franta, el a fost creierul in fiecare meci. in 2002, Ronaldo a adus al 5-lea titlu Braziliei, prin golurile sale, inclusiv in finala. daca Italia castiga aceasta editie, doar Pirlo va fi de vina. ai inteles ? acesti jucatori erau MONUMENTALI, UNICI. cei din jurul lor erau coechipierii lor si cam atat.

la aceasta editie, doar 5 natiuni au in componenta jucatori de calibrul celor de mai sus, capabili sa aduca titlul tarii lor, in mod determinant : portugalia - ronaldo, argentina - messi, spania - iniesta, olanda - robben si italia - pirlo. dintre toate, eu le acord sanse doar ultimilor 2. celelalte nationale se bazeaza pe forta de grup. e drept, olanda si italia dispun nu doar de niste regista clasici, de o calitate exceptionala, dar dispun si de forta grupului. nu faceti confuzie intre forta grupului si jucatorul determinant, cu o clasa peste grup.

b0gdan.88
b0gdan.88  •  17 Iunie 2014, 12:41
Postat de legend31 pe 17 Iunie 2014, 12:34

Las-o cu Maradona.. a reusit si el atunci o luna extraordinara..dar ca si cariera e sub Messi sau Ronaldo. Argentina atunci indiferent de ce se spune, in 86 adica, avea echipa si in afara de Maradona..Portugalia acum nu are!

Nu-l baga pe Cristiano în aceiași oală cu Messi și Maradona ca nu are rost. Maradona a câștigat un mondial de unu singur. Messi a fost cel mai bun om de pe teren în două finale ucl. Trofeul ucl este în proporție de 70% a lui ramos care a fost decisiv când a fost nevoie, la fel ca Messi.... În finale tata, nu cu goluri de 4 la zero.

armion
armion  •  17 Iunie 2014, 12:40

A incercat si el sa mearga cu bicicleta si i-a sarit lantul ! Acum a devenit CeResit 7 !

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  17 Iunie 2014, 12:37
Postat de madskills pe 17 Iunie 2014, 12:06

Tu cred ca nu esti sanatos la cap..Nu avem loc aici ca iti spuneam ce jucatori aveau in componenta nationalele jucatorilor enumerati de tine. :) Atat de puternica era Brazilia pe vremuri, ca nici nu a contat absenta lui Pele in 62, cand Garrincha a fost zeu. Ronaldo sau Messi, au coechipierii care i-au avut oamenii astia? Nu cred..Pai apararea Argentinei e printre cele mai slabe de la mondial. Messi cu Bosnia are gol si pasa de gol, ce putea face mai mult? Si Ronaldo dupa un sezon atat de lung, trebuia sa castige SINGUR un meci? Nu e Maradona fratilor sa dribleze o echipa intreaga meci de meci, ala era de pe alta planeta. Fiti si voi realisti

domnule, sunt foarte sanatos la cap, bine merci. sa recapitulam, cu bun simt : Garincha castiga aproape de unul singur CM 1962 pentru Brasil. Pele face la fel, in 1970. Rossi trage Squadra catre cununa suprema in 1982. Maradona e cel mai clasic exemplu, in 1986. in acea editie, argentina era o echipa obisnuita, dar il avea pe El Pibe. in 1998 Zidane aduce Titlul in Franta, el a fost creierul in fiecare meci. in 2002, Ronaldo a adus al 5-lea titlu Braziliei, prin golurile sale, inclusiv in finala. daca Italia castiga aceasta editie, doar Pirlo va fi de vina. ai inteles ? acesti jucatori erau MONUMENTALI, UNICI. cei din jurul lor erau coechipierii lor si cam atat.

legend31
legend31  •  17 Iunie 2014, 12:36
Postat de b0gdan.88 pe 17 Iunie 2014, 12:29

Eu abia acuma vad..... 22 de pase corecte???? Mă gândesc la pirlo în meciul cu Anglia.... Din totalul de 126 de pase 121 au fost corecte. Până la urmă vorbim despre un campion mondial.

cand joci accidentat, contra unei echipe clar superioare cam asta se intampla..totusi, 4-0 nu e diferenta reala. daca se arbitra corect..ar fi fost probabil un 3-1 sau 2-0

legend31
legend31  •  17 Iunie 2014, 12:34
Postat de madskills pe 17 Iunie 2014, 12:06

Tu cred ca nu esti sanatos la cap..Nu avem loc aici ca iti spuneam ce jucatori aveau in componenta nationalele jucatorilor enumerati de tine. :) Atat de puternica era Brazilia pe vremuri, ca nici nu a contat absenta lui Pele in 62, cand Garrincha a fost zeu. Ronaldo sau Messi, au coechipierii care i-au avut oamenii astia? Nu cred..Pai apararea Argentinei e printre cele mai slabe de la mondial. Messi cu Bosnia are gol si pasa de gol, ce putea face mai mult? Si Ronaldo dupa un sezon atat de lung, trebuia sa castige SINGUR un meci? Nu e Maradona fratilor sa dribleze o echipa intreaga meci de meci, ala era de pe alta planeta. Fiti si voi realisti

Las-o cu Maradona.. a reusit si el atunci o luna extraordinara..dar ca si cariera e sub Messi sau Ronaldo. Argentina atunci indiferent de ce se spune, in 86 adica, avea echipa si in afara de Maradona..Portugalia acum nu are!

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  17 Iunie 2014, 12:31
Postat de b0gdan.88 pe 17 Iunie 2014, 12:29

Eu abia acuma vad..... 22 de pase corecte???? Mă gândesc la pirlo în meciul cu Anglia.... Din totalul de 126 de pase 121 au fost corecte. Până la urmă vorbim despre un campion mondial.

Nu s-a descurcat nici din lovitură liberă, cînd a nimerit doar zidul. Şi n-a reuşit decît 22 de pase corecte! __ nu citisei atent, pana la capat. dar nu era nevoie de acest articol, daca ai observat partida. eefctiv a fost inexistent, cu exceptia unui sut din actiune. pe care neuer la boxat in lateral stanga. messi a avut tot o singura actiune de doamne ajuta, dar i-a iesit pasenta. in rest, nici ala, in R1 mai ales, n-a existat pe gazon.

b0gdan.88
b0gdan.88  •  17 Iunie 2014, 12:29

Eu abia acuma vad..... 22 de pase corecte???? Mă gândesc la pirlo în meciul cu Anglia.... Din totalul de 126 de pase 121 au fost corecte. Până la urmă vorbim despre un campion mondial.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează