Comentarii (80)
panion44
panion44  •  22 Iunie 2014, 01:15
Postat de xhthu pe 22 Iunie 2014, 01:02

pai de 86 vorbesc .echipele englezesti care dominau europa si-o cam luau in freza cand mergeau in cupa intercontinentala. pana sa apara marea echipa a lui milan echipele europene nu prea castigau trofeul . doar pt ca fotbalistii argentinei nu erau cunoscuti in europa nu inseamna ca nu erau vedete

fotbalistii argentinieni din 86 erau vedete dar doar in argentina..cu exceptia lui maradona si a lui valdano...erau jucatori buni nu spune nimeni ca erau slabi dar nu apropiati de valoarea lui maradona..ca ar fi jucat in europa...pe cand cei din nationala argentinei de acum sunt aproape toti mari vedete internationale nu doar in propria tara..ca n-o sa-mi spui ca dimaria..lavezzi higuain..aguero sunt niste necunoscuti ci jucatori apropiati de valoarea lui messi....ca nu formeaza ei o echipa ca cea din 86 asta e alta poveste.cei de acum sunt o colectie de vedete dar mai putin o echipa..poate ptr nu au nici antrenor de talia lui bilardo si mai ales ca nu au un maradona sa-i mobilizeze..

xhthu
xhthu  •  22 Iunie 2014, 01:02
Postat de panion44 pe 22 Iunie 2014, 00:55

acum sigur ...campionatul argentinei nu era chiat atat de slab incat sa-l compari cu campionatul romaniei...dar comparativ cu cel al italiei...germaniei...angliei...spaniei era slab...deoarece orice jucator care se remarca cat de cat era luat in europa la marile cluburi europene...uite acum argentina mi se pare ca are un singur jucator din campionatul intern...restul sunt toti in europa la mari cluburi...ceea ce arata valoarea jucatorilor argentinieni de acum fata de cei din 1986

pai de 86 vorbesc .echipele englezesti care dominau europa si-o cam luau in freza cand mergeau in cupa intercontinentala. pana sa apara marea echipa a lui milan echipele europene nu prea castigau trofeul . doar pt ca fotbalistii argentinei nu erau cunoscuti in europa nu inseamna ca nu erau vedete

panion44
panion44  •  22 Iunie 2014, 00:55
Postat de xhthu pe 22 Iunie 2014, 00:48

stai flexat ca campionatul argentinei nu era slab deloc .in cupa intercontinentala cu steaua doar river plate singura avea in echipa vreo 4 din campionii aia mondiali .si echipele sud-americane au cam luat trofeul aproape an de an in fata celor europene

acum sigur ...campionatul argentinei nu era chiat atat de slab incat sa-l compari cu campionatul romaniei...dar comparativ cu cel al italiei...germaniei...angliei...spaniei era slab...deoarece orice jucator care se remarca cat de cat era luat in europa la marile cluburi europene...uite acum argentina mi se pare ca are un singur jucator din campionatul intern...restul sunt toti in europa la mari cluburi...ceea ce arata valoarea jucatorilor argentinieni de acum fata de cei din 1986

ionutddd
ionutddd  •  22 Iunie 2014, 00:49

Pentru voi astia doi, GET A ROOM.

xhthu
xhthu  •  22 Iunie 2014, 00:48
Postat de panion44 pe 21 Iunie 2014, 23:48

se pare ca nu prea stii fotbalul de prin 1986...tocmai ca argentina nu avea vedete deloc...doar maradona..restul jucau prin argentina nu erau cunoscuti deloc in europa..desigur dupa mondial sau mai transferat prin europa....cum sa compari echipa argentinei din 1986 cu cea de acum..asta de acum e plina de vedete chiar si fara messi...lavezzi..dimaria..higuain am enumerat doar cativa care joaca la mari cluburi in europa...diferenta in 86 a facut-o maradona in primul rand si apoi antrenorul bilardo...nu cred ca messi mai ales cu acest antrenor poate sa traga echipa dupa el ca maradona...maradona nu numai ca era un mare jucatordar era un capitan adevarat care impulsiona echipa..

stai flexat ca campionatul argentinei nu era slab deloc .in cupa intercontinentala cu steaua doar river plate singura avea in echipa vreo 4 din campionii aia mondiali .si echipele sud-americane au cam luat trofeul aproape an de an in fata celor europene

panion44
panion44  •  22 Iunie 2014, 00:46
Postat de lenan pe 22 Iunie 2014, 00:16

fie n-ai vazut meciurile, fie erai prea mic sa-ti aduci aminte sau prea "inflacarat" de magia din jurlui lui maradona: - finala in 86 au cistigat-o pentru ca nemtii au fost fraieri - in 90 cu noi n-a fost nimic intimplator, aveam echipa buna daca vrei sa conversam, citeste prima data tot ce am scris, ca altfel ma faci sa me repet. insa am o intrebare: de fapt, ce doresti sa "admit"? ca sa nu mai tot ocolim subiectele...

ce ar trebui sa admiti? e ca maradona a avut coechipieri mai slabi decat are messi acum si asta nu o spun eu o spun toti specialistii si ca deocamdata messi inca nu a reusit ce a reusit maradona...daca va castiga mondialul asta sau urmatorul oricare dintre ele cu aportul lui decisiv adica asta insemnand ca el sa fie declarat cel mai bun jucator al mondialului atunci poate fi considerat egalul lui maradona sau poate chiar mai bun..sa nu uitam ca diego a dus argentina in 2 finale mondiale cu aportul lui decisiv

panion44
panion44  •  22 Iunie 2014, 00:37
Postat de lenan pe 21 Iunie 2014, 23:59

am dat echipa argentinei din 86 mai jos. era un burruchaga, un valdano, un batista, etc. nu poti sa spui ca nu aveau echipa, sa fim seriosi. pentru vremurile alea, erau foarte buni tot pe atunci, campionatele europene nu erau asa de puternice, altfel steaua n-ar fi cistigat niciodata cce. sa fim deci obiectivi pina la capat.

singurul de care ai putea spunea ca era vedeta din cei 3 enumerati de tine e valdano ca juca la real madrid...dar Burruchaga juca la nantes in franta..sa nu-mi spui ca nantes era o mare echipa si Burruchaga o mare vedeta ca te inseli..iar batista juca la o echipa slabuta in argentina ..deci care sunt alea mari vedete..eu zic ca acum cei care sunt pe langa messi sunt mult mai buni decat ce avea maradona pe langa el..o simpla enumerare higuain...dimaria..lavezzi ,aguero ,mascherano toti mari vedete si la mari cluburi..

panion44
panion44  •  22 Iunie 2014, 00:22
Postat de gerula9mm pe 21 Iunie 2014, 23:08

pentru 99% din planeta Messi e cel mai bun jucator, unii spun ca din toate timpurile!!..CR7 e doar un gealat care stie un singur dribling, o banada bicicleta si care cand a dat peste o nuca tare: GERMANIA, i s'a dezumflat cauciucurilede la bicicelta :)) p/s: Si Zlatan e mai bun ca Cr7!

pentru 99 la 100 care nu l-au vazut pe maradona...da messi e cel mai bun jucator acum dar deocamdata nu poate fi din toate timpurile...daca castiga mondialul cu aportul lui decisiv atunci poate fi considerat egalul lui maradona iar daca mai castiga un mondial il si intrece...nu vorbim de cristiano ronaldo el e si mai departe de titlul de cel mai bun jucator din toate timpurile..desi acum e in primii 2 jucatori din lume...dar pana a fi din toate timpurile e cale lunga...oricum cristtiano ronaldo e departe si de adevaratul ronaldo...brazilianul...de fapt chiar si messi e departe de ronaldo brazilianul

lenan
lenan  •  22 Iunie 2014, 00:16
Postat de panion44 pe 22 Iunie 2014, 00:11

noi vorbim de echipa din 86...ce tot amesteci un rezultat intamplator cu romania...argentina a jucat finala iar romania a pierdut in optimi...ti se pare ca e acelasi lucru?sa stii ca tot maradona a dus argentina in finala si in 1990 dar nu a putut mai mult nu mai era acelasi jucator ca in 1986...dar sa tragi echipa dupa tine in 2 finale mondiale consecutive din care una s-o castigi sa stii ca e mare lucru...nu il vad pe messi reusind acelasi lucru...nu are pasiunea..focul interior al lui maradona...pe messi nu l-am vazut plangand ..pe maradona da...punea suflet ca nimeni altul..

fie n-ai vazut meciurile, fie erai prea mic sa-ti aduci aminte sau prea "inflacarat" de magia din jurlui lui maradona: - finala in 86 au cistigat-o pentru ca nemtii au fost fraieri - in 90 cu noi n-a fost nimic intimplator, aveam echipa buna daca vrei sa conversam, citeste prima data tot ce am scris, ca altfel ma faci sa me repet. insa am o intrebare: de fapt, ce doresti sa "admit"? ca sa nu mai tot ocolim subiectele...

lenan
lenan  •  22 Iunie 2014, 00:12
Postat de panion44 pe 22 Iunie 2014, 00:02

mai baiatule noi aici vorbim de mari fotbalisti..adica ce faceau pe teren..nu vorbim de ce faceau in afara gazonului...ca maradona avea un caracter indoielnic se poate spune..dar era un zeu pe teren de aceea i-au facut si biserica in argentina...de fapt e chiar o secta...

imi pare rau, insa nu pot fi de acord cu tine. un fotbalist e o persoana publica. pentru a fi "decretat" mare, trebuie sa fie si un exemplu pentru ceilalti. maradona a ajuns un simbol in argentina pentru ca a adus o oaza de speranta si de fantezie acestei tari. pele a avut doua clase peste el, inclusiv din punct de vedere uman. messi nu are decit 26 de ani, inca nu a calcat strimb. are timp sa cistige si cupa mondiala, intr-o competitie mult mai dura decit cea din 86, cind germania ar fi putut rezolva finala, asa cum am spus mai jos

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează