Comentarii (105)
neaga1900
neaga1900  •  25 Iunie 2014, 14:20

Isi aminteste cineva meciul Italia - Spania din Cm, Italia, cand Tassoti i-a spart nasul lui Luis Enrique??? II curgea sangele, iar arbitrul nici galben i-a dat .... Fifa, insa s-a reunit si a dat italianului6-7 etape cu suspendare....Asta va pati Suarez, care va lua mai mult fiind la atreia abatere de acest gen!Pacat de talentul cu care este inzestrat, ca fotbalist, caci celalalt talent.......

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 14:19
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:15

prietene, orice meserie are riscurile ei. riscurile unui fotbalist sunt accidentarile. nu poti avea pretentia ca, daca esti un artist a fotbalului, adversarii sa se dea la o parte din fata ta, nici macar la antrenamente. dar poti avea pretentia (si asa ar fi si normal sa se intample) sa nu fii vanat si lovit intentionat. daca o face din greseala, inseamna ca nu e vinovat, deci nu trebuie nici pedepsit. asta era ideea

probabil nu aş fi reuşit, eram fragil, gen Chivu, păstrând proporţiile, dar ideea că ar fi sancţionaţi drastic ar tempera intrările de o anumită intensitate. ce e mai trist e că majoritatea sunt gratuite, la mijlocul terenului, dacă ar ploua cu oase pisate în careu, aş mai înţelege, dar nu, acolo le e frică de 11m, de ce nu le-ar fi frică şi la centru de ceva?

ionutddd
ionutddd  •  25 Iunie 2014, 14:17

Un articol random de astazi , prezenta parerea unui psiholog asupra gestului lui Suarez. Domnul respectiv se referea mai mult la notiunea de 'blackout' (impuls de moment care nu il poti controla). Personal sunt de acord cu ce a spus, asa ca nu se mai poate vorbi de cuvinte gen 'gest intentionat ' sau 'gest neintentionat'. Daca gestul de a musca ar fi fost facut intr-un mod constient( gest intentionat) , Suarez ar fi stiut ce il asteapta. Stie si el ca toata planeta era cu ochii pe acel meci. Tind sa cred ca a fost un blackout de cateva secunde, frustrare de moment , iar cand a realizat ce a facut imediat s a aruncat pe jos, prefacanduse accidentat. Totusi nimic dar nimic nu scuza gestul!

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 14:15
Postat de helioglobalus pe 25 Iunie 2014, 14:07

nu cred că ai jucat pe undeva, eu mi-am încheiat cariera încă din juniorat, pentru că un coechipier m-a rupt la un antrenament pe un teren îngheţat, sigur că n-a vrut, dar el a jucat în Liga a 3-a, eu eram un titular cu perspective...

prietene, orice meserie are riscurile ei. riscurile unui fotbalist sunt accidentarile. nu poti avea pretentia ca, daca esti un artist a fotbalului, adversarii sa se dea la o parte din fata ta, nici macar la antrenamente. dar poti avea pretentia (si asa ar fi si normal sa se intample) sa nu fii vanat si lovit intentionat. daca o face din greseala, inseamna ca nu e vinovat, deci nu trebuie nici pedepsit. asta era ideea

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  25 Iunie 2014, 14:09

era de asteptat, si probabil ca luis va primi si o suspendare drastica. gestul a fost impardonabil si inexplicabil. impulsivitatea lui va fi sanctionata, cu siguranta.

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 14:07
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:00

este un risc asumat. ca jucator, iti asumi riscul ca vei fi atacat "tare", tavalit, lovit - uneori si accidentat. cand lucrurile astea se intampla fara intentie, e ok. atata timp cat scopul adversarului este sa ia mingea, nu sa te loveasca, este in spiritul jocului si nu este normal sa fie suspendat daca te accidenteaza. cand insa te loveste cu intentie (sau te musca) nu mai vorbim de risc asumat.

nu cred că ai jucat pe undeva, eu mi-am încheiat cariera încă din juniorat, pentru că un coechipier m-a rupt la un antrenament pe un teren îngheţat, sigur că n-a vrut, dar el a jucat în Liga a 3-a, eu eram un titular cu perspective...

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 14:00
Postat de helioglobalus pe 25 Iunie 2014, 13:55

Aia nu e Craiova, e Farul, dar îmi amintesc de o finală de cupă, când un cioban din Brăila, Petrache, l-a rupt pe Săndoi, sau în 1985, bezmeticul Dorian Ştefan i-a rupt piciorul lui Cămătaru înaintea meciului decisiv cu Irlanda de Nord pentru Mexic 1986, şi am rămas acasă, fiindcă Coraş nu era Cămătaru. Avem turneu fără Falcao, Ribery, Reus, Montolivo, dar ciomăgarii stau doar 2 etape! Dacă Lovren, de exemplu îl rupea pe Neymar în min. 5, Brazilia nu cred că ieşea din grupe...De ce mereu artiştii balonului să suporte agresiunile unor golani?

este un risc asumat. ca jucator, iti asumi riscul ca vei fi atacat "tare", tavalit, lovit - uneori si accidentat. cand lucrurile astea se intampla fara intentie, e ok. atata timp cat scopul adversarului este sa ia mingea, nu sa te loveasca, este in spiritul jocului si nu este normal sa fie suspendat daca te accidenteaza. cand insa te loveste cu intentie (sau te musca) nu mai vorbim de risc asumat.

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 13:55
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 13:46

in unele cazuri poate chiar sa fie fara intentie. si nu poti suspenda un om 6 luni pt ca a vrut sa dea tare in minge. cand e cu intentie, da,sunt de acord cu suspendri drastice. numai ca intetia e f greu de probat atunci cand accidentarea se petrece in apropierea balonului. vad ca ai sigla universitatii craiova, poate iti amitesti de pavel badea, care in nici un caz nu era un jucator dur. si totusi, l-a accidentat pe dan petrescu de a pierdut CM din 1990 si a stat cateva luni pe bara

Aia nu e Craiova, e Farul, dar îmi amintesc de o finală de cupă, când un cioban din Brăila, Petrache, l-a rupt pe Săndoi, sau în 1985, bezmeticul Dorian Ştefan i-a rupt piciorul lui Cămătaru înaintea meciului decisiv cu Irlanda de Nord pentru Mexic 1986, şi am rămas acasă, fiindcă Coraş nu era Cămătaru. Avem turneu fără Falcao, Ribery, Reus, Montolivo, dar ciomăgarii stau doar 2 etape! Dacă Lovren, de exemplu îl rupea pe Neymar în min. 5, Brazilia nu cred că ieşea din grupe...De ce mereu artiştii balonului să suporte agresiunile unor golani?

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 13:53
Postat de helioglobalus pe 25 Iunie 2014, 13:47

în Germania se intră zdravăn, dar la minge, sunt educaţi să respecte adversarul, nu sunt multe accidentări grave ca în Spania sau Italia, chiar şi în Anglia, de când transferă neverificat...

pai exact asta zic si eu. sa se ia masuri drastice in cazul agresiunilor intentionate, indiferent de natura lor. in cazul in care atacul are treaba cu mingea, asta este...fotbalul este un sport de contact, ca jucator iti asumi riscul ca ai putea fi lovit sau accidentat DIN GRESEALA SI FARA INTENTIE. dar cum sa iti asmi riscul ca un dement te-ar putea musca? ce treaba au muscaturile cu mingea sau cu jocul?

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 13:47
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 13:25

la accidentari grave ma refeream si eu. daca e urmarita mingea, se poate invoca oricand neglijenta ("am vrut sa lovesc mingea, nu piciorul lui, nu a fost cu intentie"). chiar daca minte si a vrut a loveasca piciorul, cum demonstrezi ca e asa? il poti pedepsi pt ca a vrut sa dea tare in minge? in cazul loviturilor fara minge sau muscaturilor nu mai exista suze din astea de 2 lei

în Germania se intră zdravăn, dar la minge, sunt educaţi să respecte adversarul, nu sunt multe accidentări grave ca în Spania sau Italia, chiar şi în Anglia, de când transferă neverificat...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează