Comentarii (148)
energydrik
energydrik  •  16 August 2022, 23:36

A uitat sa specifice ca, la meciul cu Chelsea pretul a fost extrem de piperat! Asa, la 30 lei, e pentru oricine.

doar...titi
doar...titi  •  16 August 2022, 23:34
Postat de maldini_1986 pe 16 August 2022, 23:23

CSA Steaua Bucureşti nu și-a cedat niciodată marca, numele sau palmaresul către alte entități sportive/comerciale. ÎCCJ a stabilit încă din anul 2014 că, la momentul înființării, în 1998, Asociația non-profit AFC Steaua nu a preluat decât lotul de fotbaliști de la acea vreme și nu a preluat niciodată marca, numele sau palmaresul CSA Steaua. Mai mult decât atât, ÎCCJ (2014) și Curtea de Apel București (2016, 2021) au stabilit definitiv și irevocabil că societatea FC Fcsb nu a preluat la momentul înființării sale, în februarie 2003, nici măcar patrimoniul sau palmaresul AFC-ului din perioada 1998-2003.

da , dar a fost o decizie stramba , impusa la momentul respectiv de oprea ...pentru ca nu au , si continuitatea luat in considerare protocolul incheita intre minister si afc !!!acum prin reintoarcerea dosarului marca notorie la cab ....vor fi OBLIGATI sa ia in considerare si respectivul protocol ...iar prin faptul ca dosarul a fost intors si faptul ca notorietatea(ca activitate fotbalistica) trebuie demonstrata ...va creaza mari probleme si nu va fi o surpriza pentru nimeni ca marca notorie sa se intoarca acasa !!cat despre patrimoniu , asta-i inca o dovada a pompierismului de la iccj la vremea respectiva , deoarece nici atunci si nici acum nu este articol referitor la palmares !!si atunci cum judeca ...dupa ureche !!

luciann
luciann  •  16 August 2022, 23:34
Postat de maldini_1986 pe 16 August 2022, 23:23

CSA Steaua Bucureşti nu și-a cedat niciodată marca, numele sau palmaresul către alte entități sportive/comerciale. ÎCCJ a stabilit încă din anul 2014 că, la momentul înființării, în 1998, Asociația non-profit AFC Steaua nu a preluat decât lotul de fotbaliști de la acea vreme și nu a preluat niciodată marca, numele sau palmaresul CSA Steaua. Mai mult decât atât, ÎCCJ (2014) și Curtea de Apel București (2016, 2021) au stabilit definitiv și irevocabil că societatea FC Fcsb nu a preluat la momentul înființării sale, în februarie 2003, nici măcar patrimoniul sau palmaresul AFC-ului din perioada 1998-2003.

Si (cam) ce inseamna asta? De 24 ani Steaua nu mai exista in prima liga! Si pentru voi e ok, nu? N-aveti nicio problema cu asta?:)))

babinu
babinu  •  16 August 2022, 23:33

Sper ca Talpan si gheneralii sa nationalizeze si stadionul asta si sa-i aresteze pe toti cei care striga "Steaua" fara sa stea in pozitie de drepti si cu mana la cashcheta.

westfield
westfield  •  16 August 2022, 23:28
Postat de love.me.knot pe 16 August 2022, 23:16

Mai omule, “Clubul” a fost infiintat din ordin departamental ( ca multe alte cluburi la acea vreme ) cu scopul de a dezvolta infrastructura de juniorat si copii, pentru ca era comunism si nu mai existau echipe private care erau formate din muncitorii anumitor fabrici si studentii din Romania ( Rapid, Unirea Tricolor, Ripensia, Sportul Studentesc, Mica Brad, UDR Resita e.t.c) Colectivizarea nu a fost facuta doar la nivelul agriculturii a fost totalitara, industrie , sport, media e.t.c.Alea sunt vremuri de mult apuse, vino inapoi in sec XXI cand asa anomalie nu mai are ce cauta, in 1999 cand Steaua a fost data catre o societate comerciala a fost pentru ca vremurile se schimbau si MApN oricum nu avea nici un obiectiv pentru viitor. Ce tot o aburiti atat? Dupa 2010 cand anumiti Generali s-au ridicat cu pretentii financiare , au vazut ca nu mai pot sa il prosteasca pe Becali si ce au facut? Au infiintat anomalia CSA2017, sa mai sustraga niste bani de la buget,numai ca, ca intotdeauna, planul de acasa nu se pupa cu realitatea, acum au ramas cu o echipa fara viitor prin L2 si daca tot o au , incearca sa traga cat mai pot din ciolan.Trist este ca,cumva,niste oameni cu discernamant sustin anomalia pe niste principii bolsevice si cu vederea obturata de prostiile insirate de MApN, ca altfel nu imi explic. Eu zic sa va treziti si sa vedeti dincolo de peretii cate va inconjoara, gandito in afara lor …

Antipatia fata de cioban i-a alungat pe cei mai multi. Multi dintre ei cauta voit sa creada orice fel de “argument” ca echipa din liga a2-a ( fosta Fc Regal dintr-a 4-a) e adevarata Steaua doar din cauza ciobanului. Sigur ca si ciobanul asta e atat de prezent in viata echipei, face atatea tampenii, incat e si greu sa nu-l chiar si urasti. Daca ciobanul ar disparea de pe la tv, multi l-ar uita si s-ar intoarce langa echipa. Sa nu mai uitam si un alt aspect: galeria aia din liga a2-a ***, ca si cea din prima liga, de cioban. *** s-au sucit si baietii buni. Un alt lucru ignorat de cei din liga a2-a: cum au “reactivat” astia echipa, care a disparut sau n-a disparut, cumparand echipa Fc Regal dintr-a4-a (parca) si schimbandu-i numele? Pai daca ai “reactivat ce n-a disparut, nu pornesti de unde ai ramas ? Adica din liga I ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

luciann
luciann  •  16 August 2022, 23:27
Postat de westfield pe 16 August 2022, 23:10

“Reactivata” ? :)))) Patroane, zi-ne ce s-a intamplat cu jucatorii aia ai Stelei atunci cand si-a “intrerupt” activitatea. Nu i-ar fi putut vinde? Ma gandesc ca ar fi fost ilegal sa fie altfel. Si daca si-a intrerupt activitatea, de ce niciunul din angajatii Stelei nu si-a pierdut locul de munca? Nici macar paznicul ? Si mai zi-ne, ce s-a intamplat cu milioanele alea pe care le datora Steaua catre terte persoane/furnizori, ca noi stim ca cineva le-a platit. Mai zi-ne si de ce ciobanului nu i s-a cerut chirie ani de zile, daca Steaua si-a intrerupt activitatea. Prietene, pot continua pana poimaine…

Iti pierzi timpul, n-ai cu cine!:) NIMENI de la armata n-a anuntat incetarea activitatii sectiei de fotbal, nici in 2003, nici in alt an!!!

maldini_1986
maldini_1986  •  16 August 2022, 23:23
Postat de doar...titi pe 16 August 2022, 23:13

asta-i subterfugiul vostru , al talpanistilor ...cand vorbiti de steaua , imediat va legati de club in ansamblul sau !!!doar ca conform legii sportului , ACTIVITATILE din club sunt autorizate SEPARAT !!nu primeste clubul autorizatie ..CI ACTIVITATEA !!!or ei (caschetele) au CEDAT activitatea fotbalistica catre afc ...iar in 2017 nu au ''reactivat-o'' ...cI AU REINFIINTAT-O !!!

CSA Steaua Bucureşti nu și-a cedat niciodată marca, numele sau palmaresul către alte entități sportive/comerciale. ÎCCJ a stabilit încă din anul 2014 că, la momentul înființării, în 1998, Asociația non-profit AFC Steaua nu a preluat decât lotul de fotbaliști de la acea vreme și nu a preluat niciodată marca, numele sau palmaresul CSA Steaua. Mai mult decât atât, ÎCCJ (2014) și Curtea de Apel București (2016, 2021) au stabilit definitiv și irevocabil că societatea FC Fcsb nu a preluat la momentul înființării sale, în februarie 2003, nici măcar patrimoniul sau palmaresul AFC-ului din perioada 1998-2003.

piramidon
piramidon  •  16 August 2022, 23:19
Postat de maldini_1986 pe 16 August 2022, 22:57

Vai de capul si de zilele tale. Cica asa ti-a zis tie un prieten sau asa va pacaleste mustata sa veniti la meciuri?

Te faci de ras fara pic de jena ...bun asa :))) Pentru cultura ta generala ... exista decizii ale justitiei privind rejudecarea proceselor pentru 4 marci si pentru palmares !!! Iar in motivarea deciziilor judecatorii explica de ce au decis rejudecarea acelor procese ( cica nu s-a tinut cont de dovezi invocate de FCSB); nu trebuie sa ma crezi pe mine...o simpla cautare pe google te va ajuta sa aflii adevarul ! Si daca e prea greu pentru tine, poti sa rogi un prieten :))))) Pana la urma incearca sa traiesti si tu in lumea reala !!!

love.me.knot
love.me.knot  •  16 August 2022, 23:16
Postat de maldini_1986 pe 16 August 2022, 22:41

Nu, CLUBUL CSA Steaua e infiintat in 1947 si este poli sportiv. Ai auzit tu undeva sa se fi desfiintat? In 2017 a fost reactivata SECTIA de fotbal si CLUBUL si-a facut ECHIPA de fotbal, ca nu mai avea; cu cine sa joace cu rugbistii? faptul ca sunteti foarte multi, nu mai zic cum, e cu atat mai alarmant pentru societate.

Mai omule, “Clubul” a fost infiintat din ordin departamental ( ca multe alte cluburi la acea vreme ) cu scopul de a dezvolta infrastructura de juniorat si copii, pentru ca era comunism si nu mai existau echipe private care erau formate din muncitorii anumitor fabrici si studentii din Romania ( Rapid, Unirea Tricolor, Ripensia, Sportul Studentesc, Mica Brad, UDR Resita e.t.c) Colectivizarea nu a fost facuta doar la nivelul agriculturii a fost totalitara, industrie , sport, media e.t.c.Alea sunt vremuri de mult apuse, vino inapoi in sec XXI cand asa anomalie nu mai are ce cauta, in 1999 cand Steaua a fost data catre o societate comerciala a fost pentru ca vremurile se schimbau si MApN oricum nu avea nici un obiectiv pentru viitor. Ce tot o aburiti atat? Dupa 2010 cand anumiti Generali s-au ridicat cu pretentii financiare , au vazut ca nu mai pot sa il prosteasca pe Becali si ce au facut? Au infiintat anomalia CSA2017, sa mai sustraga niste bani de la buget,numai ca, ca intotdeauna, planul de acasa nu se pupa cu realitatea, acum au ramas cu o echipa fara viitor prin L2 si daca tot o au , incearca sa traga cat mai pot din ciolan.Trist este ca,cumva,niste oameni cu discernamant sustin anomalia pe niste principii bolsevice si cu vederea obturata de prostiile insirate de MApN, ca altfel nu imi explic. Eu zic sa va treziti si sa vedeti dincolo de peretii cate va inconjoara, gandito in afara lor …

doar...titi
doar...titi  •  16 August 2022, 23:13
Postat de maldini_1986 pe 16 August 2022, 22:41

Nu, CLUBUL CSA Steaua e infiintat in 1947 si este poli sportiv. Ai auzit tu undeva sa se fi desfiintat? In 2017 a fost reactivata SECTIA de fotbal si CLUBUL si-a facut ECHIPA de fotbal, ca nu mai avea; cu cine sa joace cu rugbistii? faptul ca sunteti foarte multi, nu mai zic cum, e cu atat mai alarmant pentru societate.

asta-i subterfugiul vostru , al talpanistilor ...cand vorbiti de steaua , imediat va legati de club in ansamblul sau !!!doar ca conform legii sportului , ACTIVITATILE din club sunt autorizate SEPARAT !!nu primeste clubul autorizatie ..CI ACTIVITATEA !!!or ei (caschetele) au CEDAT activitatea fotbalistica catre afc ...iar in 2017 nu au ''reactivat-o'' ...cI AU REINFIINTAT-O !!!

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 15
Comentează