Comentarii (61)
Realist
Realist  •  23 Iulie 2022, 11:47
Postat de oncica07 pe 23 Iulie 2022, 10:41

Du te acolo vreo 3 zile cu tricolorul pe umeri si vei afla daca tinutul secuiesc e real sau e doar poveste..

Eu umblu des pe acolo, nu cu tricolorul că nu sunt patriotard, am intrat în magazine și benzinării și am fost tratat cu bună simt și respect. Dar ia și aplică ce ai zis invers. Daca un ungur vine în București cu tricoul echipei Ungariei, ar fi tratat diferit? Bucureștenii nu suferă moldovenii care sunt tot români darmite ungurii. Hai sa nu din ipocriti și nu mai aplicam dubla măsură.

sorine
sorine  •  23 Iulie 2022, 11:47

Va spun eu ce cauta Orban in Romania! Incearca sa apere drepturile si fiinta ungurilor traitori in Romania si injurati de multi romani pentru ca sunt unguri. Orban este un maghiar care isi iubeste Poporul,si cand traiesc in alte tari. Dar ia sa-mi spuneti voi,pe cine dintre romani s-au interesat guvernele noastre in 33 de ani? Am scris cinci emailuri la Ambasada Romana din Berlin,sunt bolnav de cancer in Germania si am nevoie de un certificat,si nu Au catadicsit nici macar sa raspunda,de sase luni de zile. Niste nenorociti!

zorrozabal
zorrozabal  •  23 Iulie 2022, 11:46
Postat de Bumbisor pe 23 Iulie 2022, 11:32

Ce tot insinuati domnule? Credeti ca fara taxele platite la zi, de catre Sepsi la bugetul Romaniei, nu s-ar trezi in secunda 2 cu ANAFUL si lacatul la poarta? Ehei, doar alte echipe cu restante si datorii pot juca jumatate de sezon in insolventa. La secui toti au ochii cat cepele si urchile ciulite. Ei trebuie sa fie mai catolici ca papa, altfel sunt taxati din toate partile.

Nu e vorba de nici o insinuare!„Comunitațile”magyare chiar nu platesc nici un ban la bugetul Românie(poate doar TVA-dar in mod sigur ca este returnat sub o forma sau alta)!Face parte din„autonomia locala”!Mai mult,bugetul central contribuie cu 90% din bugetele locale!IPe lânga faptul ca in Hargyta și Covasna (și in Transilvania in general),sunt direcționate majoritatea fondurilor europene alocate României!

observator_federal
observator_federal  •  23 Iulie 2022, 11:39
Postat de corectorul pe 23 Iulie 2022, 10:50

Corect! La fel si cu banatul. Banatul e fruntea regiunilor si nu se confunda cu celelalte regiuni sarace si modeste. Banatenii au identitatea lor aparte si trebuie sa acceptati fie ca vreti sau nu. La fel si Oltenia, fara relevanta ca sunt prinse vremelnic (de cateva sute de ani) intr un asa zis stat roman. Logic, nu!

Banatul sărbătorește 300 de ani și un pic de bere timișoreană, fiindcă altfel, timp de încă vreo 150 de ani în urmă, acolo (ca și la Buda de altfel) se bea bragă turcească... Noroc cu austriecii și Eugeniu de Savoya care i-a gonit pe turci și au dezvoltat puternic zona, aducând industrie dar și mulți coloniști... Banatul ca și Bucovina au fost clar sub influență benefică austriacă Ungurii vorbesc exagerat despre Ungaria (cam eterogenă) de acum 1000 de ani dar uită de episoadele triste cu mongoli i sau stăpânirea efectivă turcească, apoi austriacă (că rușii văd că nu-i deranjează acum) și ignoră (că așa sunt ei, amnezici) elementele autohtone majoritare românești, slovace, sârbe, croate care i-au obligat să se întindă doar cât le este plapuma. Orban pare iresponsabil în contextul actual - parcă Europa nu-i mai place și privește melancolic spre Asia...

zorrozabal
zorrozabal  •  23 Iulie 2022, 11:37
Postat de oncica07 pe 23 Iulie 2022, 11:16

Absolut corect..daca un banatean sau un bucovinean se defineste astfel,el e banatean/bucovinean..si e corect asa..uite un exemplu pe intelesul tuturor..evreii traiesc peste tot..un evreu din paris,se va determina ca si evreu,ever,nu va spune ca e israelian..el este si va ramane evreu..mai ales in sec 21.nu te identifici cu statul,te identifici cu neamul tau..

Cum se face ca *** nu au invațamânt in italiana,sau germanii majoritari din Alsacia și Lorena,sau bascii din Bearn(sud vest)?!La fel„hispanicii”din Statele Unite!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

steauaefcsb
steauaefcsb  •  23 Iulie 2022, 11:37

Ce caita banii publici in fotbal?

Bumbisor
Bumbisor  •  23 Iulie 2022, 11:32
Postat de steaua.libera pe 23 Iulie 2022, 11:06

Ar fi frumos dacă Sepși și-ar plăti și impozitul pe stadion

Ce tot insinuati domnule? Credeti ca fara taxele platite la zi, de catre Sepsi la bugetul Romaniei, nu s-ar trezi in secunda 2 cu ANAFUL si lacatul la poarta? Ehei, doar alte echipe cu restante si datorii pot juca jumatate de sezon in insolventa. La secui toti au ochii cat cepele si urchile ciulite. Ei trebuie sa fie mai catolici ca papa, altfel sunt taxati din toate partile.

Bumbisor
Bumbisor  •  23 Iulie 2022, 11:25
Postat de balotelli pe 23 Iulie 2022, 09:18

"Viktor Orban a fost cel mai important oaspete la Sfântu Gheorghe". N-a fost 'oaspete'. A fost gazdă. Oaspeți suntem noi acolo. Nepoftiți, se pare. La fel ca televiziunile care "s-au înghesuit" să transmită meciul, lipsind cu desăvârșire de la sărbătoarea autoizolării și a victimizării 'marginalizaților'.

Cititi declaratiile jucatorilor romani de la Sepsi(85%). Si veti vedea ca autoizolarea e doar in capul unora, in rest Sepsi castiga pe banda rulanta Cupa Romaniei si Supercupa, asa de izolati sunt.

observator_federal
observator_federal  •  23 Iulie 2022, 11:22

Dacă merge si la meciul de la Miercurea Ciuc, Victor Orban depășește nu doar normele bunului simț (le-a depăsit de mult, iar "replica" civilizată a oficialităților române s-a dovedit inutilă - caz tipic de irosire a bunelor intenții fiindcă "n-ai cu cine". ..) ci ridică semne de întrebare în privința (i)responsabilității acestui individ care nu realizează ce implicații grave pot avea acțiunile și declarațiile lui de om politic...

oncica07
oncica07  •  23 Iulie 2022, 11:16
Postat de corectorul pe 23 Iulie 2022, 10:50

Corect! La fel si cu banatul. Banatul e fruntea regiunilor si nu se confunda cu celelalte regiuni sarace si modeste. Banatenii au identitatea lor aparte si trebuie sa acceptati fie ca vreti sau nu. La fel si Oltenia, fara relevanta ca sunt prinse vremelnic (de cateva sute de ani) intr un asa zis stat roman. Logic, nu!

Absolut corect..daca un banatean sau un bucovinean se defineste astfel,el e banatean/bucovinean..si e corect asa..uite un exemplu pe intelesul tuturor..evreii traiesc peste tot..un evreu din paris,se va determina ca si evreu,ever,nu va spune ca e israelian..el este si va ramane evreu..mai ales in sec 21.nu te identifici cu statul,te identifici cu neamul tau..

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează