Articol de Daniel Scorpie - Publicat miercuri, 23 iunie 2021 16:37 / Actualizat miercuri, 23 iunie 2021 17:11
Ikea se implică în divergența preferințelor cu Coca-Cola și a lansat o sticlă doar pentru apă, la preț de 1,99 euro, cu numele căpitanului campioanei europene, Cristiano Ronaldo.
Gestul lui Ronaldo a generat un trend și în afara gazonului, iar așa-numitul război al sticlelor prezente pe masă la conferințele de presă de la Euro 2020 capătă amploare. După jucători și selecționeri, în jocul mai mult sau mai puțin ironic al brandurilor se implică și suedezii, care-i țin partea lui Ronaldo.
„Beți apă, pe termen lung!”
Ikea nu a ratat ocazia de marketing în a-și lansa o nouă sticlă, cu dop etanș, denumită Cristiano, după căpitanul Portugaliei. Cel care mutase două peturi de Coca-Cola, recomandând asistenței să aleagă apa și enervând teribil UEFA și pe sponsorii acesteia.
„Reutilizabilă doar pentru apă”, anunță celebrul producător de mobilier. Prețul este de 1,99 euro, iar mesajul e cât se poate de puternic. „Beți apă, pe termen lung!”.
Idee devenită imediat virală
Experții în domeniu sunt de părere că Ikea a venit cu o altă idee genială, lansată deja pe Instagram și devenită virală, și că stocul va deveni sold-out în scurt timp.
Și spre deosebire de pierderile de patru miliarde de dolari la bursă suferite de colosul american de băuturi carbogazoase, suedezii vor da iar o lovitură financiară și de imagine grație celui mai bun marcator din istoria Euro.
@gsp.ro Lui Cristiano Ronaldo nu-i place Coca Cola. S-a enervat înainte de Ungaria - Portugalia. #cristianoronaldo #ronaldo #euro2020 #cocacola
♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic
Citește și alte știri despre EURO 2020:
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”