INTERNATIONAL  »  EURO 2024  »  ISRAEL - ELVEȚIA

VIDEO Moment răscolitor la conferința dinainte de Israel - Elveția: „Aparține unui băiat de 8 ani. E ultimul lucru din casa lui”

Eli Dasa, la conferința de presă
Eli Dasa, la conferința de presă

Articol de - Publicat marti, 14 noiembrie 2023 22:09 / Actualizat marti, 14 noiembrie 2023 22:20

Fundașul dreapta Eli Dasa (30 de ani), căpitanul echipei naționale din Israel, a participat la conferința de presă premergătoare meciului cu Elveția de miercuri, în cadrul căreia a prezentat un pantof de copil, despre care a susținut că aparține unui băiat răpit de militarii Hamas, gruparea islamistă cu care Israel se află în război.

Miercuri, la ora 21:45, Israel o va înfrunta pe Elveția într-un meci restant din grupa I a preliminariilor EURO 2024. Duelul va avea loc în Ungaria, la Felcsut, din moment ce meciurile din Israel au fost suspendate ca urmare a războiului cu gruparea islamistă Hamas, cea care guvernează Fâșia Gaza.

Marți, la conferința de presă premergătoare meciului, căpitanul Eli Dasa, jucător la Dinamo Moscova, a oferit un moment răvășitor. El le-a prezentat reporterilor un pantof, despre care a susținut că este tot ce a rămas de la un băiat de 8 ani răpit de militarii Hamas.

S-au aprins spiritele la conferința lui Murat Yakin înainte de Israel - Elveția. S-a insistat pe război: „Nu există un răspuns corect! Mie mi-a murit mama!”
PRELIMINARII EURO 2024
S-au aprins spiritele la conferința lui Murat Yakin înainte de Israel - Elveția. S-a insistat pe război: „Nu există un răspuns corect! Mie mi-a murit mama!”

VIDEO. Moment puternic înainte de Israel - Elveția: „Acest pantof i-a aparținut unui băiat de 8 ani”

„Acest pantof i-a aparținut lui Nave Shoham. Nave Shoham este un băiat de 8 ani. Îmi este dificil să vorbesc în acest moment, dar nu cred că cineva dintre voi poate ghici povestea din spatele pantofului.

Asta este tot ce a rămas în casa lui. Copilul ăsta este în Fâșia Gaza acum cu 7 membri ai familiei. Iar asta e tot ce a rămas în casa lor. Îl așteptăm aici. Mulțumesc”, a spus Dasa, apoi s-a ridicat și a părăsit sala.

Selecționerul Israelului, Alon Hazan, s-a referit la rândul lui la conflictul militar:

„Știm că acest meci nu s-ar fi jucat în circumstanțe diferite. Dar în acest moment al anului și cu ce are de înfruntat țara noastră trebuie să jucăm, pentru că ne reprezentăm țara, nu doar echipa națională. Așa că trebuie să fim concentrați la ce avem de făcut”.

Mai multe știri de actualitate:

Admite public că vrea să revină la Barcelona: „Dacă mă sună Xavi, urc imediat în avion!”

Tensiune maximă înaintea „dublei” România - Elveția » A fost lăsat în afara lotului primei reprezentative și a refuzat convocarea la „tineret”

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Prima „victimă” a lui Dan Șucu la Genoa! Anunțul venit din Italia
Campionate
Prima „victimă” a lui Dan Șucu la Genoa! Anunțul venit din Italia
Unde a dispărut Dan Șucu, în timp ce italienii îl așteptau diseară la Genoa - Napoli
Superliga
Unde a dispărut Dan Șucu, în timp ce italienii îl așteptau diseară la Genoa - Napoli
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu
Campionate
Atmosferă de senzație la Genoa - Napoli » Mesaj din centrul fanilor pentru Dan Șucu

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (42)
Moshu
Moshu  •  17 Noiembrie 2023, 21:24
Postat de belane pe 17 Noiembrie 2023, 12:36

O iei pe o cale alunecoasa care nu poate fi folosita nicaieri ca standard universal in dreptul de autodeterminare al popoarelor - si anume asa zisa autenticitate istorica. Sunt popoare mai vechi decat Israel si ale caror origini inca raman necunoscute - de pilda originea sumerienilor nu este cunoscuta, se merge pe teorii si presupuneri care mai de care si totusi legatura lor cu irakienii e la fel de valida ca legatura evreilor moderni de astazi (amestecati milenii de-a randul cu alte populatii) cu cei din perioada Exodului. Asa si palestinienii reprezinta o diversitate genetica ce poate fi urmarita pana la fenicieni dar e cat se poate de clar ca vorbim de un popor distinct, cu religia, cutumele, normele si traditiile lor, sigur, influentate f. mult de religia musulmana dar nu-i poti pune pe toti in aceeasi oala asa cum nici pe popoarele nordice nu le poti pune pe toate in aceeasi oala. E o prostie sa faci dislocari masive de populatii intregi doar ca sa le faci loc altora mai "bazati" in ceea ce priveste natura izvoarelor istorice, e noaptea mintii. Asta au facut rusii in regiunea Donbass, procesul de decazacizare al lui Lenin din anii 20, apoi Stalin etc. Israel s-a comportat si se comporta precum Uniunea Sovietica dar sunt "o democratie, un stat de drept, nu-i asa" ?. Si eu mi-as dori uneori "democratia" Israelului sa fie luata ca model de Romania insasi :))

Moncher, esti de o "consecventa" inspaimantatoare,te contrazici singur,in functie de ce argumente aduce preopinentul...ok..tu ai intotdeuna dreptate..fii fericit !

belane
belane  •  17 Noiembrie 2023, 12:36
Postat de Moshu pe 16 Noiembrie 2023, 10:21

Dupa comentariu imi dau seama ca faci parte din categoria celor care au intotdeauna dreptate ! Totusi populatia-popor evreu are o istorie precisa,stiu cine sunt,de unde vin si pana si istoricii sunt de acord si nu pot contesta ! Pe cind despre palestinieni nu stie nimeni cine sunt,de unde au aparut si cine le sunt stramosii,nici macar denumirea de "palestinian" nu are o etimologie clara,dar au pretentii maxime la un teritoriu care,spun ei, este "al lor" ! De ce ?Doar pentru ca ..."ei au fost primii"?Unde ? Poate in Ardeal,ca acolo sunt mai multi care "au fost primii"!!

O iei pe o cale alunecoasa care nu poate fi folosita nicaieri ca standard universal in dreptul de autodeterminare al popoarelor - si anume asa zisa autenticitate istorica. Sunt popoare mai vechi decat Israel si ale caror origini inca raman necunoscute - de pilda originea sumerienilor nu este cunoscuta, se merge pe teorii si presupuneri care mai de care si totusi legatura lor cu irakienii e la fel de valida ca legatura evreilor moderni de astazi (amestecati milenii de-a randul cu alte populatii) cu cei din perioada Exodului. Asa si palestinienii reprezinta o diversitate genetica ce poate fi urmarita pana la fenicieni dar e cat se poate de clar ca vorbim de un popor distinct, cu religia, cutumele, normele si traditiile lor, sigur, influentate f. mult de religia musulmana dar nu-i poti pune pe toti in aceeasi oala asa cum nici pe popoarele nordice nu le poti pune pe toate in aceeasi oala. E o prostie sa faci dislocari masive de populatii intregi doar ca sa le faci loc altora mai "bazati" in ceea ce priveste natura izvoarelor istorice, e noaptea mintii. Asta au facut rusii in regiunea Donbass, procesul de decazacizare al lui Lenin din anii 20, apoi Stalin etc. Israel s-a comportat si se comporta precum Uniunea Sovietica dar sunt "o democratie, un stat de drept, nu-i asa" ?. Si eu mi-as dori uneori "democratia" Israelului sa fie luata ca model de Romania insasi :))

Moshu
Moshu  •  16 Noiembrie 2023, 10:21
Postat de belane pe 15 Noiembrie 2023, 21:35

Adu-ti aminte ca insasi poporul israelian a fost secole de-a randul DOAR o populatie si totusi au pretins ca drepturile lor sa le fie respectate in special dreptul la autodeterminare si ghici ce chiar asta s-a si intamplat spre dezavantajul altora dar cand vine vorba de a-i trata si pe ceilalti cu aceeasi moneda se fac ca n-aud. S-au dus in cuibul de viespi si acum se plang ca de ce-i inteapa si pe langa asta mai vor si ajutor. Nu-s de partea nimanui, exista propaganda la greu din partea ambelor tabere, pana si stirea asta despre gestul capitanului din timpul conferintei este pura propaganda. Cu musulmanii stim la ce sa ne asteptam dar lupul imbracat in oaie numit Israel pozeaza in victima si cere ajutor Occidentului cand ei de fapt au aceleasi aere de suprematie si control ca mai toate statele autoritare. E de ajuns sa vezi cum sunt tratate parohiile crestine acolo ca sa-ti dai seama de "prietenia" israeliana fata de civilizatia occidentala. Cat suport si refugiu a acordat Israelul crestinilor din Siria, Liban sau Nordul Irakului, in timpul razboaielor civile sau stapanirii Isis ? Zero.

Dupa comentariu imi dau seama ca faci parte din categoria celor care au intotdeauna dreptate ! Totusi populatia-popor evreu are o istorie precisa,stiu cine sunt,de unde vin si pana si istoricii sunt de acord si nu pot contesta ! Pe cind despre palestinieni nu stie nimeni cine sunt,de unde au aparut si cine le sunt stramosii,nici macar denumirea de "palestinian" nu are o etimologie clara,dar au pretentii maxime la un teritoriu care,spun ei, este "al lor" ! De ce ?Doar pentru ca ..."ei au fost primii"?Unde ? Poate in Ardeal,ca acolo sunt mai multi care "au fost primii"!!

Vezi toate comentariile (42)
Comentează