Comentarii (122)
cineva
cineva  •  11 Decembrie 2020, 10:49
Postat de florar pe 11 Decembrie 2020, 10:34

Daca nu a fost penalty la Balgredean atunci nu a fost nici la Vlad când a lovit mingea și apoi capul lui Koljici!!! Așa și fundașul Iașului Mihalache întâi lovește mingea apoi îl rupe pe Koljici!!!

Ti am explicat sunt doua faze diferite. Asemanarea o face doar boxatul mingii de catre portari. Atat.vlad a impiedicat jucatorul in a juca mingea si a continua deplaserea acestuia din urma, in incercarea de a boxa balonul... Nu ma fac eu destul de inteles sau nu ai tu capacitatile necesare in a intelege un text?

1948forever
1948forever  •  11 Decembrie 2020, 10:41

multumim young boys. arbitrul a tras cu cfr, gol din offside clar

nenea007
nenea007  •  11 Decembrie 2020, 10:38
Postat de florar pe 11 Decembrie 2020, 10:34

Daca nu a fost penalty la Balgredean atunci nu a fost nici la Vlad când a lovit mingea și apoi capul lui Koljici!!! Așa și fundașul Iașului Mihalache întâi lovește mingea apoi îl rupe pe Koljici!!!

Fanatismul (asta in cel mai bun caz...) te face sa nu vezi ceea ce vede orice om cu tiglele intregi pe casa...:)... Daca nu vezi nici o diferenta intre pumnii luati in cap de Koljici si faza in care a fost implicat Balgradean inseamna ca ai o ***... Si cu cei care sufera de o astfel de ''***'' nu merita sa pierzi timpul...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cineva
cineva  •  11 Decembrie 2020, 10:36
Postat de cineva pe 11 Decembrie 2020, 10:31

Pai in cazul de fata nici nu are importanta unde s a petrecut faza, atata timp cat balgradean boxeaza mingea fara al impiedica pe atacant in a juca mingea sau a continua deplasarea acestuia din urma, practic neatingandu l... Pe bune de ce stam sa analizam o faza atat de simpla?nu a fost penalty ce dumnezeu!!!! Data tu sii ca la aceasta faza a fost penalty ar trebui sa l dam naibii de fotbal. Dar na, am zis ca subiectivismul asta dus la extrem doar ca tinem cu echipe de fotbal diferite e penibil. Eu nu sunt suporter al nici uneia dintre echipe. Ma uit la fotbal din *** de a viziona un meci. Comentez fazele absolut obiectiv

Wow mi au cenzurat cuvantul '' ***'' destepti tare moderatorii gsp

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

nenea007
nenea007  •  11 Decembrie 2020, 10:34
Postat de florar pe 11 Decembrie 2020, 10:25

Pai ți-am dat scris că portarii nu mai au suprafața de protecție!!!Cel puțin așa a zis Crăciunescu când avantaj a avut Djokovici- CFR!!! La faza de aseară Crăciunescu își subminează autoritatea pentru că judeca diferit de ce a spus la faza Vlad- Koljici arbitrat de Bârsan....La fel și Balaj....

Mai termina cu acest Craciunescu second hand...:)... Daca era ''meserias'' ar fi vazut si faultul clarissim la Debeljuh in faza in care a marcat. El era ''in pozitie'' de off side, care s-ar fi activat in momentul in care atingea mingea. Insa inainte de a marca, a fost impins clar de fundas... Ma mir totusi de ce un arbitru cu asemenea experienta nu vede (sau nu vrea...) o faza clarissima...:)...

florar
florar  •  11 Decembrie 2020, 10:34
Postat de cineva pe 11 Decembrie 2020, 10:31

Pai in cazul de fata nici nu are importanta unde s a petrecut faza, atata timp cat balgradean boxeaza mingea fara al impiedica pe atacant in a juca mingea sau a continua deplasarea acestuia din urma, practic neatingandu l... Pe bune de ce stam sa analizam o faza atat de simpla?nu a fost penalty ce dumnezeu!!!! Data tu sii ca la aceasta faza a fost penalty ar trebui sa l dam naibii de fotbal. Dar na, am zis ca subiectivismul asta dus la extrem doar ca tinem cu echipe de fotbal diferite e penibil. Eu nu sunt suporter al nici uneia dintre echipe. Ma uit la fotbal din *** de a viziona un meci. Comentez fazele absolut obiectiv

Daca nu a fost penalty la Balgredean atunci nu a fost nici la Vlad când a lovit mingea și apoi capul lui Koljici!!! Așa și fundașul Iașului Mihalache întâi lovește mingea apoi îl rupe pe Koljici!!!

cineva
cineva  •  11 Decembrie 2020, 10:31
Postat de florar pe 11 Decembrie 2020, 10:11

Uite deștepților verdictul lui Crăciunescu de data asta când Djokovici intra in careul de 6 m in portarul stelist!!!..."Regulamentul s-a schimbat. Portarul nu mai are niciun privilegiu in suprafata de ***, decat acela de a juca mingea cu mana. In rest, orice duel cu un fotbalist advers se judeca la fel ca orice alt contact

Pai in cazul de fata nici nu are importanta unde s a petrecut faza, atata timp cat balgradean boxeaza mingea fara al impiedica pe atacant in a juca mingea sau a continua deplasarea acestuia din urma, practic neatingandu l... Pe bune de ce stam sa analizam o faza atat de simpla?nu a fost penalty ce dumnezeu!!!! Data tu sii ca la aceasta faza a fost penalty ar trebui sa l dam naibii de fotbal. Dar na, am zis ca subiectivismul asta dus la extrem doar ca tinem cu echipe de fotbal diferite e penibil. Eu nu sunt suporter al nici uneia dintre echipe. Ma uit la fotbal din *** de a viziona un meci. Comentez fazele absolut obiectiv

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

florar
florar  •  11 Decembrie 2020, 10:30
Postat de nenea007 pe 11 Decembrie 2020, 10:26

In mare parte aveti dreptate, insa in cazul lui Debeljuh daca nu se valida golul ar fi fost penalty. Off side-ul este activat doar dupa ce atacantul ar fi lovit balonul, insa impingerea evidenta din *** fundasului s-a petrecut inainte ca atacantul sa loveasca mingea. Debeljuh a marcat din cadere, fiind impins clar de fundas...

Greșiți! Clujeanul era în ofsaid când coechipierul a tras și a nimerit bara...Faultul ,golul se petrec după...! De altfel Balaj,Crăciunescu și Porumboiu au spus toți că a fost ofsaid!!!

florar
florar  •  11 Decembrie 2020, 10:27
Postat de Bogdan Alin pe 11 Decembrie 2020, 10:16

si tot craciunica a zis ca NU este penalty fiind nicio intentie a portarului de a lovi adversarul. asa ca, zii cum vrei s o dai cu mine ca nu ti iese ? Eu sunt om cu argumente, nu un fanatic ***. luat vorbele lui craciunescu sau spunem ce am visat azi noapte ? da te si cu *** de pamant de cate ori vrei, sparge sampania ca nu s a calificat cfr ca asa sunt stelistii de obicei, se bucura pt raul romaniei...daca nu e *** acolo, va *** pe restul echilor, ***, suporteri de rezultat care parasesc stadionul cand echipa e condusa cu 5-1 de stuttgart. Mai vrei sa ne luptam in argumente ? ca orice ai zice reiese ca NU este penalty iar la kolic a fost clar ca lumina zilei. *** frustrila !

Tot Crăciunescu a spus și faul din spate ,penalty din fața...că Artean a lovit capul lui Ciocaldau cu coltul capului....

nenea007
nenea007  •  11 Decembrie 2020, 10:26
Postat de cineva pe 11 Decembrie 2020, 08:55

De ce comentam din subiectivism?!? De ce sa nu fim corecti? Nu trebuie sa fim specialisti sau sa ne lamureasca vre un arbitru ca ala nu a fost penalty. E evident ca nu a fost penalty. daca era var cu siguranta nu il dadea asa cum si golul cfr ului ar fi fost anulat evident(dar cica pe viitor cei de la uefa vor sa schimbe si sa nu se mai considere offside fazele astea la micron, sa i se dea credit atacantului pt un fotbal mai ofensiv, dar acum dupa regulile actuale era considerat offside). In cazul in care nu s ar fi intamplat asa adica ca golul cfr sa nu fi fost anulat asa cum si penalty ul sa nu fi fost anulat dupa consultarea var, eu zic sa l dam naibii de fotbal si sa schimbam regulile de arbitraj. Dar hai sa nu fim ipocriti si sa judecam subiectiv doar pt ca avem afinitati diferite. Hai sa fim mai realisti si sa judecam corect. Nu vedeti ce nasol a fost si cu cazul coltescu ca unii nu au avut coloana vertebrala sa recunoasca ca nu a fost nici un fel de rasism acolo(dupa definitia actuala a rasismului, poate ca pe viitor o sa fie fazele astea considerate ca fiind rasiste dar deocamdata a spune cuvantul negru nu e considerat rasism) si au preferat sa nu recunoasca evidenta si sa fie unii diplomatici, unii prosti iar altii penibili

In mare parte aveti dreptate, insa in cazul lui Debeljuh daca nu se valida golul ar fi fost penalty. Off side-ul este activat doar dupa ce atacantul ar fi lovit balonul, insa impingerea evidenta din *** fundasului s-a petrecut inainte ca atacantul sa loveasca mingea. Debeljuh a marcat din cadere, fiind impins clar de fundas...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează