Comentarii (52)
saviola2_8
saviola2_8  •  16 Septembrie 2016, 11:44
Postat de cpt.ahab pe 16 Septembrie 2016, 11:37

Te inseli. Bumbescu a fost in "lotul Halagian" din 1984, cand au venit Barbulescu, Radu II si Boloni.

salve, captain,colonelul a venit de la `mareata` fc olt, si inainte trecuse dinamo, unde nu prea juca, mint cu ceva? nu era la nivelul lui boloni spre exemplu, cate selectii la nationala avea bumbescu in 84 cand a fost adus?

saviola2_8
saviola2_8  •  16 Septembrie 2016, 11:38
Postat de seychelles pe 16 Septembrie 2016, 11:21

Vad ca un *** mai jos spune foarte cult ca *** nu luau jucatori cu arcanul, ei luau doar "tineri necunoscuti". In primul rind ca toti aia "necunoscuti" veneau de la Luceafarul si cine stie ce era Luceafarul atunci nu poate decit sa rada la aberatia ca aia erau necunoscuti. Apoi din echipa din 1986, *** ii aveau doar pe Belodedici, Iovan si Balint care puteau fi pusi in categoria celor mai "necunoscuti", desi Iovan era de prin 1981 la ei. In rest Barbulescu avea vreo 7-8 ani la Pitesti si Scornicesti, Bumbescu jucase impotriva Interului cu Dinamo si avea peste 100 de jocuri in Div A, Balan venise de la Baia Mare cu peste 150 de jocuri in Div A, Lacatus era dupa 2-3 sezoane cu Brasov, Majaru jucase 3-4 ani la Galati iar T. Stoica jucase si el vreo 60 de meciuri inainte sa ajunga la ovine in 1975. Deci de unde aberatia ca *** luau numai "tineri necunoscuti"? Nu mai zic apoi cind Lung, Stefanescu si Ungureanu au fost luati de la Craiova cu ordin si au distrus echipa, pe Hagi (alt "tanar necunoscut" in imaginarul baiatului) l-au "imprumutat" pentru 1 meci si apoi l-au uitat la ei etc. Spre deosebire de ei, la noi cresteau un Stelea, Tene, Lupescu, Raducioiu. Asa ca sa aberezi ca noi il luam pe Balaci (care de fapt era o rasplata a lui Lucescu pentru un mare jucator terminat de accidentari) ca fiind "valoare", inseamna ca ori esti idiot, ori citesti vremurile alea din manualele ***

cat puteti sa mintit, frustratilor:)) stoica era de 10 ani la steaua, normal ca era consacrat, s-a consacrat la steaua prin valorea lui, majearu, iovan erau de ani buni si ei la steaua, balan venise de la baie mare, o echipa de pluton. niciun jucator nu a venit de la luceafarul, cu exceptia lui belo, lacatus a venit de la brasov, si? au luat doar jucatori in mare care nu confirmasera inca, deci schimbati placa , frustratilor!

cpt.ahab
cpt.ahab  •  16 Septembrie 2016, 11:37
Postat de saviola2_8 pe 16 Septembrie 2016, 11:30

trec peste faptul ca esti si agramat si frustrat si o sa iti raspundt.stoica si bumbescu erau de ani buni la steaua atunci cand s-a castigat cupa campionilo. acum o sa imi spui ca a facut si transferuri bune, logic, doar, era steaua, ce voiai sa ia numai ciurucuri? deci mai frustratilor, schimbati placa cu steaua a luat ce era mai bun, cu 2-3 ani inainte sa ia cupa singurul transfer notabil a fost BOLONI.

Te inseli. Bumbescu a fost in "lotul Halagian" din 1984, cand au venit Barbulescu, Radu II si Boloni.

saviola2_8
saviola2_8  •  16 Septembrie 2016, 11:30
Postat de seychelles pe 16 Septembrie 2016, 11:21

Vad ca un *** mai jos spune foarte cult ca *** nu luau jucatori cu arcanul, ei luau doar "tineri necunoscuti". In primul rind ca toti aia "necunoscuti" veneau de la Luceafarul si cine stie ce era Luceafarul atunci nu poate decit sa rada la aberatia ca aia erau necunoscuti. Apoi din echipa din 1986, *** ii aveau doar pe Belodedici, Iovan si Balint care puteau fi pusi in categoria celor mai "necunoscuti", desi Iovan era de prin 1981 la ei. In rest Barbulescu avea vreo 7-8 ani la Pitesti si Scornicesti, Bumbescu jucase impotriva Interului cu Dinamo si avea peste 100 de jocuri in Div A, Balan venise de la Baia Mare cu peste 150 de jocuri in Div A, Lacatus era dupa 2-3 sezoane cu Brasov, Majaru jucase 3-4 ani la Galati iar T. Stoica jucase si el vreo 60 de meciuri inainte sa ajunga la ovine in 1975. Deci de unde aberatia ca *** luau numai "tineri necunoscuti"? Nu mai zic apoi cind Lung, Stefanescu si Ungureanu au fost luati de la Craiova cu ordin si au distrus echipa, pe Hagi (alt "tanar necunoscut" in imaginarul baiatului) l-au "imprumutat" pentru 1 meci si apoi l-au uitat la ei etc. Spre deosebire de ei, la noi cresteau un Stelea, Tene, Lupescu, Raducioiu. Asa ca sa aberezi ca noi il luam pe Balaci (care de fapt era o rasplata a lui Lucescu pentru un mare jucator terminat de accidentari) ca fiind "valoare", inseamna ca ori esti idiot, ori citesti vremurile alea din manualele ***

trec peste faptul ca esti si agramat si frustrat si o sa iti raspundt.stoica si bumbescu erau de ani buni la steaua atunci cand s-a castigat cupa campionilo. acum o sa imi spui ca a facut si transferuri bune, logic, doar, era steaua, ce voiai sa ia numai ciurucuri? deci mai frustratilor, schimbati placa cu steaua a luat ce era mai bun, cu 2-3 ani inainte sa ia cupa singurul transfer notabil a fost BOLONI.

saviola2_8
saviola2_8  •  16 Septembrie 2016, 11:27
Postat de haideusicfr pe 16 Septembrie 2016, 09:00

Atata va laudati cu * victoria* aia de nu-i adevarat.Venise Barcelona prin * 80 la Bucuresti.Juca atunci Cruyf .Le-a * dat-o * stelistilor.Apoi in *88 sau *89 .Milan. Un popor era in foamete ,iar Steaua juca finale. Dinamo a avut totdeauna (tactic) vorbind un joc mai organizat ,decat Steaua.Stelistii erau mai mingicari ,mai tehnici ,ca la miuta in curtea scolii. La incorporare, Steaua lua *grosciorul*. V Ceausescu si-a permis odata de a scos echipa afar de pe stadion !!!! Iar *iubita*noastra armata a avut odat ocazia sa arate ca e a poporului.Gloante i-a *dat * poporului iubit. Cum nu s-a intamplat nicaieri in Europa de Est. Si din cauza ei a,armatei ama vut si avem viata de zi cu zi.Patat de nerusinare i-a tinut in spate pe Iliesu si hoarda lui de activisti. Din * ramurelele* carora a rezultat actuala clasa politica.Cu PSD-ul bucurestean actual. In frunte am vrut a zice. Lasa-o moarta cu steaua ta. E rusinos ce s-a intamplat si se intampla in fotbalul (sportul) romanesc !

ne laudam ca avem cu ce, daca era asa cum zici tu,l steaua lua cupa campionilor an de an.:) deci schimbati placa cu jucatori consacarti luati cu arcanul, ca nu tine:) aia facea dinamo , spre exemplu manevra lui il mluce cand a transferat toata echipa corvinului la dinamo.

seychelles
seychelles  •  16 Septembrie 2016, 11:21

Vad ca un *** mai jos spune foarte cult ca *** nu luau jucatori cu arcanul, ei luau doar "tineri necunoscuti". In primul rind ca toti aia "necunoscuti" veneau de la Luceafarul si cine stie ce era Luceafarul atunci nu poate decit sa rada la aberatia ca aia erau necunoscuti. Apoi din echipa din 1986, *** ii aveau doar pe Belodedici, Iovan si Balint care puteau fi pusi in categoria celor mai "necunoscuti", desi Iovan era de prin 1981 la ei. In rest Barbulescu avea vreo 7-8 ani la Pitesti si Scornicesti, Bumbescu jucase impotriva Interului cu Dinamo si avea peste 100 de jocuri in Div A, Balan venise de la Baia Mare cu peste 150 de jocuri in Div A, Lacatus era dupa 2-3 sezoane cu Brasov, Majaru jucase 3-4 ani la Galati iar T. Stoica jucase si el vreo 60 de meciuri inainte sa ajunga la ovine in 1975. Deci de unde aberatia ca *** luau numai "tineri necunoscuti"? Nu mai zic apoi cind Lung, Stefanescu si Ungureanu au fost luati de la Craiova cu ordin si au distrus echipa, pe Hagi (alt "tanar necunoscut" in imaginarul baiatului) l-au "imprumutat" pentru 1 meci si apoi l-au uitat la ei etc. Spre deosebire de ei, la noi cresteau un Stelea, Tene, Lupescu, Raducioiu. Asa ca sa aberezi ca noi il luam pe Balaci (care de fapt era o rasplata a lui Lucescu pentru un mare jucator terminat de accidentari) ca fiind "valoare", inseamna ca ori esti idiot, ori citesti vremurile alea din manualele ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

bobyj
bobyj  •  16 Septembrie 2016, 11:00

Postarea anterioara era replica unei postari care vad ca a fost stearsa, a unui dinamovist care avea numele *** Despre articol sa zicem ca s-a *** domnul MIRCEA Lucescu. Scrie clar ca Reghecampf spunea ca vrea sa-l egaleze pe RAZVAN Lucescu, antrenorul cu cele mai multe jocuri pe banca UNEI ECHIPE ROMANESTI in cupele europene. Deci nu era vorba despre Mircea Lucescu.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gicab
gicab  •  16 Septembrie 2016, 10:55

Ete ce grija are manelistu...

bobyj
bobyj  •  16 Septembrie 2016, 10:15

*** ***? Acolo locuiesti tu? *** Nu te duce capul deloc. Probabil te-au facut ai tai atunci cand dinamo era sponsorizata de o firma, Saniplast, care faceau capace de wc. Si ce nume sa-ti dea decat ***? Asa este cel mai potrivit pentru tine.Cum sa piarda puncte, bai asta. chiar ata de prost informat esti? Se scad puncte din punctajul UEFA? Habar n-ai despre ce vorbesti. Atunci e bine ca echipa voastra nu se joaca prin cupele europene.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

catalynn
catalynn  •  16 Septembrie 2016, 09:49
Postat de polistul68 pe 16 Septembrie 2016, 09:14

Da, ai dreptate..toti doreau sa mearga la o echipa mare..erau primele de joc..erau iesirile afara, mai aduceau baietii ceasuri, blugi, aparate video...dar ca selectie, fiecare luau ce voiau. Si, ce nu se stie, multi tineri promitatori s-au pierdut , ca faceau anticamera la Dinamo sau Steaua. Se auzea ca e unul bun la Resita ( de exemplu), il lua repede Dinamo. Nu confirma , il trimitea sa se mai maturizeze la un satelit ( gen Dinamo Delta Tulcea)....si in loc sa joace la Resita, sa fie acasa, titular, mergea in pustietatea aia, unde nu avea pe niomeni, nu-l vedea nimeni...si multi s-au pierdut asa, din pacate.

Daca ajungea la Tulcea chiar ca nu era material de Divizia A :-) Macar la Victoria sau Flacăra Moreni si tot se găsea un loc daca era ceva de capul lui ... Nu mai zic de Bistrița, Brașov, Bacău ... Aveam si noi un satelit, pe Fc Olt, dar cainii aveau juma' de Divizie :-) Nu era bine atunci, dar in mod cert aveam rezultate mai bune ca acum :-(

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează