Comentarii (136)
supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2014, 11:44
Postat de 1349magus pe 22 August 2014, 11:37

N-ai dreptate. Asa nu poti compara nici CL de azi cu CL de ieri. Faptul ca atunci echipele cu staif s-au curatat pe traseu nu diminueaza meritele castigatoarei.

nu erau mosule echipe cu staif atunci, in primul rand ca nu jucau cu straini si in al doilea rand erau 2-3 echipe bune care mai cadeau si intre ele, plus eliminarea englezilor. Formatul ala dadea posibilitatea echipelor mici dar mici de tot sa ajunga departe. Astazi este imposibil sa mai ajungi macar in optimi daca nu ai echipa adevarata, nu ai cum sa compari CCE cu UCL de azi si dupa mine nici macar cu EU. Asta pentru ca iti repet echipele de aziau jucatori din toata lumea nu numai din Europa. Este acelasi lucru cum as spune eu astazi ca Rapid care a ajuns in finala in 44 este finalista UCL as fi penibil.

rad1cal
rad1cal  •  22 August 2014, 11:41
Postat de supereduardo10 pe 22 August 2014, 11:31

parca conteaza nr meciurilor...au intalnit cateva echipe din care doar Anderleht era mai d e doamne ajuta... Anderlecht, Kuusysi, Budapest Honved, Vejle(danemarca) Daca Kusiis Honved sau Vejle le ptoi numi echipe bune de fotbal fie ele si campioane atunci uitativa la popice. Formatul ala era de doi lei mult mai slab da mult si de cat EU de azi asa ca nu poti avea tupeul sa spui ca UCL- de astazi se poate compara cu CCE. Chiar daca nu au schimbat cupa este cu totul o alta competitie.

Zic sa se anuleze toate titlurile europene castigate inainte de 90 ca nu-ti place tie formatul. Stii cum arata Europa inainte de 90 ? Ce vina are Steaua ca asa era competitia ? Trofeul e trofeu, nu mai suferiti atat ca va face rau la inimoare. La fel sa se anuleze si trofeele castigate de tarile europene la inceputuri, pentru ca participau la CE doar 4 sau 8 echipe pana prin 80. Fa o scrisoare la UEFA, zic eu...

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2014, 11:39
Postat de steaua1986forever pe 22 August 2014, 11:35

mai super piti talent rapidist, vezi de saracia ta de echipa, nu am stiut ca adunatul de fier vechi are efect halucinogen....voi va bateti la retrogradare si vorbiti de echipe care joaca prin Europa. Eu ma rog sa vina Jumulica mai repede acolo, cu el e sigura retrogradarea....

fasss :))) deci inteleg ca pitit talent ala original este de la FCParnaia ? :))))

1349magus
1349magus  •  22 August 2014, 11:37
Postat de supereduardo10 pe 22 August 2014, 11:31

parca conteaza nr meciurilor...au intalnit cateva echipe din care doar Anderleht era mai d e doamne ajuta... Anderlecht, Kuusysi, Budapest Honved, Vejle(danemarca) Daca Kusiis Honved sau Vejle le ptoi numi echipe bune de fotbal fie ele si campioane atunci uitativa la popice. Formatul ala era de doi lei mult mai slab da mult si de cat EU de azi asa ca nu poti avea tupeul sa spui ca UCL- de astazi se poate compara cu CCE. Chiar daca nu au schimbat cupa este cu totul o alta competitie.

N-ai dreptate. Asa nu poti compara nici CL de azi cu CL de ieri. Faptul ca atunci echipele cu staif s-au curatat pe traseu nu diminueaza meritele castigatoarei.

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2014, 11:37
Postat de adriann_ pe 22 August 2014, 11:35

Asta trebuie sa fie tot cel mai dement user in viata, adica valahu =)) Bulache, fii atenti aici: faptul ca jucau numai echipele campioane facea ca nivelul competitiei sa fie MULT MAI SLAB. Pentru ca aveai o echipa din Spania, una din Anglia, una din RFG, una din Italia, una din Franta, una din Portugalia dar si una din Danemarca, una din Norvegia, una din Tara Galilor, una din Irlanda de Nord, una din Luxemburg etc etc etc. Asa se explica faptul ca Steaua a jucat cu nimeni pana in semifinala in campania aia. Cand s-a trecut la formatul UCL nivelul a crescut exponential, ca ai cate 3-4 din Germania, Anglia, Spania etc etc iar ungurii si finlandezii dispar de prin vara...

este greu sa inteleaga, hoytele de la FCParnaia ceva, oricum nu cred ca este valahu la cati ber.beci sunt in tara asta...ete si random asta alt exemplu :)))

steaua1986forever
steaua1986forever  •  22 August 2014, 11:35
Postat de supereduardo10 pe 22 August 2014, 10:13

HABAR NU AI cate participari aveti 9 participar 3 locuri 3 si 6 locuri 4, cel mai lung sir de infrangeri, cele mai multe meciuri fara victorie acasa, cel mai slab raport meciuri puncte din istoria UCL, cel mai sprost golaveraj. FCParnaia este cea mai proasta echipa din istoria UCL si culmea nu prea sunt sanse sa fie depasita.

mai super piti talent rapidist, vezi de saracia ta de echipa, nu am stiut ca adunatul de fier vechi are efect halucinogen....voi va bateti la retrogradare si vorbiti de echipe care joaca prin Europa. Eu ma rog sa vina Jumulica mai repede acolo, cu el e sigura retrogradarea....

spectatorul
spectatorul  •  22 August 2014, 11:35
Postat de wwerko80 pe 22 August 2014, 11:19

dupa 8 meciuri steaua a ajuns in finala si a castigat al 9lea meci cu barca. Pana in finala au jucat vs Anderlecht, Kuusysi, Budapest Honved, Vejle(danemarca) wtf =))) Pai daca joaca asa, steaua si acum ar ajunge in finala an de an. Au batut pe ajax, chelsea. Iti dai seama daca joaca cu finlandezi, danezi, bozzzzgori, belgieni? O cupa au castigat si ala e argumentul etern, chiar daca CCE si Champions League au un format complet diferit. In 67/68, Cand a jucat rapidul in CCE, am fost eliminati 1-0 la general de Juventus. Daca aveam meciuri cu budapest honved si vejle ajungeam pana in finala, dar nu a fost sa fie.

Amice, pe atunci Honved Budapesta era o echipa bunicica, care avea in componenta majoritatea componentilor nationalei, care pe atunci juca pe la mondiale si nu o facea deloc rau. Nu te raporta la nivelul de acum. Iar Anderlecht era una dintre cele mai bune echipe europene de atunci. E adevarat ca era mult mai usor sa castigi trofeul in vechiul format, dar, daca era chiar asa usor, de ce nu avem decat 1 trofeu si nu vreo 10?

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2014, 11:35
Postat de adriann_ pe 22 August 2014, 11:29

Cred ca n-ai vazut meciul, Petrolul a avut victoria in buzunar dar a ratat nepermis si apoi a luat un gol pe contra-atac. 3-1 s-a facut in min 96 dintr-o lovitura libera executata fabulos. Eu zic ca in retur, daca deschid repede scorul, calificarea va juca pana in ultimul minut.

si eu zic ca Petrolul are sanse, este corect ce spui. Au ratat prea mult, dar trebuie si noroc sa intoarca scorul asta.

adriann_
adriann_  •  22 August 2014, 11:35
Postat de tbonee pe 22 August 2014, 10:41

pai tu esti si foarte foarte prost, extrem de prost, si de-a dreptul dement si frustrat din cale afara daca iti faci usere pe gsp doar ca sa injuri Steaua, iti dai seama ca viata ta e o viata extrem de trista, una peste alta, CCE era o competitie, atentie, unde JUCAU NUMAI ECHIPELE CAMPIOANE, nu jucau locurile 2-3 din campionate, jucau doar echipele campioane din campionatele Europei, deci da, erau numai ciurucuri :))))) si jucai 8 sau 9 meciuri sa ajungi in finala, toate contra unor echipe campioane in tara lor, deci esti prost de dai in gropi

Asta trebuie sa fie tot cel mai dement user in viata, adica valahu =)) Bulache, fii atenti aici: faptul ca jucau numai echipele campioane facea ca nivelul competitiei sa fie MULT MAI SLAB. Pentru ca aveai o echipa din Spania, una din Anglia, una din RFG, una din Italia, una din Franta, una din Portugalia dar si una din Danemarca, una din Norvegia, una din Tara Galilor, una din Irlanda de Nord, una din Luxemburg etc etc etc. Asa se explica faptul ca Steaua a jucat cu nimeni pana in semifinala in campania aia. Cand s-a trecut la formatul UCL nivelul a crescut exponential, ca ai cate 3-4 din Germania, Anglia, Spania etc etc iar ungurii si finlandezii dispar de prin vara...

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2014, 11:31
Postat de rad1cal pe 22 August 2014, 11:18

A zis ca jucai 8-9 meciuri, nu tururi. Stii diferenta ?

parca conteaza nr meciurilor...au intalnit cateva echipe din care doar Anderleht era mai d e doamne ajuta... Anderlecht, Kuusysi, Budapest Honved, Vejle(danemarca) Daca Kusiis Honved sau Vejle le ptoi numi echipe bune de fotbal fie ele si campioane atunci uitativa la popice. Formatul ala era de doi lei mult mai slab da mult si de cat EU de azi asa ca nu poti avea tupeul sa spui ca UCL- de astazi se poate compara cu CCE. Chiar daca nu au schimbat cupa este cu totul o alta competitie.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 14
Comentează