Comentarii (55)
madskills
madskills  •  03 Octombrie 2014, 12:43
Postat de roadster1988 pe 03 Octombrie 2014, 11:16

idiotule,ai auzit de stefan radu si echipa lazio roma?ala n'a ajuns pe pile capitanul acelei echipe.dupa mintea ta ai spune ca si lobont s'a impus in italia..

"geniule" Radu Stefan s-a impus la o echipa care se bate in cupele europene sau trage la titlu an de an? Daca era nevoie sa desenez ca sa intelegi ca ma refeream la o echipa DE TOP, atunci imi cer scuze ca nu pot explica pentru toti copiii. Lazio e de ani de zile o echipa de traditie, nu de top. Pe cand Roma, daca ar avea banii lui Juventus si putea sa tina toate vedetele, intrerupea mai mult ca sigur dominatia lui Juve. De Mutu nu mai vb, il ajuta cifrele, chit ca a jucat si la Juve sau Verona. Asa ca inainte sa jignesti lasa-ma cu sensibilul tau de Radu Stefan, care ani de zile, indiferent cine a fost la lot, a gasit scuze.

goghe
goghe  •  03 Octombrie 2014, 12:30
Postat de unico_biancorossi pe 03 Octombrie 2014, 01:56

pe ansamblu, chiriches are mult mai multa calitate. asta e indiscutabil, trebuie sa fim fair play. dar, personal cred ca nu a nimeir campionatul care i se potriveste. nu are ce cauta in Premier.

Ai perfecta dreptate! Ce sa caute in PL unde trebuie sa joci in fiecare meci foarte bine ca te poate bate si echipa de pe ultimul loc daca nu esti serios?? Fotbalistul roman sa joace in Spania unde sint 2-3 echipe bune in rest apa de ploaie sau cel mai potrivit ar fi in Turcia!

goghe
goghe  •  03 Octombrie 2014, 12:23
Postat de brancusi pe 03 Octombrie 2014, 11:00

Nu-ti impartasesc decat in foarte mica masura punctul de vedere.Ca o opinie personala,Rio Ferdinand a trecut drept un fundas de referinta,dar in afara de jocul de cap era lemn ca fotbalist.

Rio Ferdinand lemn ca fotbalist??!! Asta poti sa o spui despre Chirches - si jocurile lui din PL confirma pe deplin. Rio a avut tot ce iti poti dori de la un fundas central - plasament, joc de cap, solid, tactica si viziune a jocului. Din cele enumerate mai sus Chiriches nu are aproape nimic - ii iese din cind in cind cite un dribling sau un sut, exact ce nu intereseaza pe nimeni la un fundas. Deja lumea a luat-o razna sa il compare pe Chiriches cu Rio. Parca vad ca miine ajunge la nivelul lui Beckembauer. Este baiatul roman, dar nici chiar asa!

goghe
goghe  •  03 Octombrie 2014, 12:17
Postat de roadster1988 pe 03 Octombrie 2014, 11:16

idiotule,ai auzit de stefan radu si echipa lazio roma?ala n'a ajuns pe pile capitanul acelei echipe.dupa mintea ta ai spune ca si lobont s'a impus in italia..

L-a ce echipa s-a "impus" Lobont? ... eu n-am auzit sa fie titular incontestabil in Italia.

sorin.pch
sorin.pch  •  03 Octombrie 2014, 12:00
Postat de brancusi pe 03 Octombrie 2014, 11:00

Nu-ti impartasesc decat in foarte mica masura punctul de vedere.Ca o opinie personala,Rio Ferdinand a trecut drept un fundas de referinta,dar in afara de jocul de cap era lemn ca fotbalist.

pa si si eu ce am spus?! nu era fardinand foarte tehnic, dar la jocul e cap nu-l intrecea nimeni, si asta l-a facut un fundas bun in premier league, chiriches nici macar asta nu are

bogdan23a
bogdan23a  •  03 Octombrie 2014, 11:53

Dincolo de greseala lui Chiriches,turcii au meritat din plin egalul.Au ratat din toate pozitiile,iar golul plutea in aer.Tottenham a fost pedepsita pentru ca nu a jucat,Besiktas a dominat clar meciul.Spun ca penaltyul a fost o lovitura a karmei...

brancusi
brancusi  •  03 Octombrie 2014, 11:28
Postat de madskills pe 03 Octombrie 2014, 11:06

italia?=)) in afara de Mutu care era varf si Chivu din perioada Roma, ce roman s-a mai impus recent acolo? Iti zic eu:niciunu si nici nu o sa o faca cineva. Jucatorii romani pleaca cu un handicap ENORM cand ajung acolo. In timp ce ailalti se perfectioneaza alde Chiriches trebuie sa o ia de la zero pentru ca la noi nu a fost invatat asa ceva. Cel mai bine pentru el e o echipa gen Valencia, cum ff bine a zis cineva. In Spania fotbalul e mai liber, il poate juca mijlocas la inchidere si ar fi perfect. In Anglia in primul rand psihic nu face fata la presiunea aia enorma iar fizic...el saracu e orice numai fundas nu. Mare pacat pentru nationala, rar o sa mai aiba sanse..

E punctul tau de vedere,nicidecum vreo axioma.Apoi,a observat cineva,s-a impus si Stefan Radu,care e mai putin fotbalist decat Chiriches,dar e mult mai aspru si determinat.In rest,ai si opinii similare mie,asa ca nu dezvolt.

roadster1988
roadster1988  •  03 Octombrie 2014, 11:16
Postat de madskills pe 03 Octombrie 2014, 11:06

italia?=)) in afara de Mutu care era varf si Chivu din perioada Roma, ce roman s-a mai impus recent acolo? Iti zic eu:niciunu si nici nu o sa o faca cineva. Jucatorii romani pleaca cu un handicap ENORM cand ajung acolo. In timp ce ailalti se perfectioneaza alde Chiriches trebuie sa o ia de la zero pentru ca la noi nu a fost invatat asa ceva. Cel mai bine pentru el e o echipa gen Valencia, cum ff bine a zis cineva. In Spania fotbalul e mai liber, il poate juca mijlocas la inchidere si ar fi perfect. In Anglia in primul rand psihic nu face fata la presiunea aia enorma iar fizic...el saracu e orice numai fundas nu. Mare pacat pentru nationala, rar o sa mai aiba sanse..

idiotule,ai auzit de stefan radu si echipa lazio roma?ala n'a ajuns pe pile capitanul acelei echipe.dupa mintea ta ai spune ca si lobont s'a impus in italia..

madskills
madskills  •  03 Octombrie 2014, 11:06
Postat de brancusi pe 03 Octombrie 2014, 10:57

Felicitari pentru comentariu,capitane!In privinta postului,posibil sa ai dreptate,posibil sa nu,nu putem fi transanti.Altminteri cred ca i-ar fi prins de minune sa-si inceapa cariera in Italia,sa deprinda bine tainele fundasului de meserie si rigoarea tactica,aceasta din urma lipsindu-i cel mai mult.

italia?=)) in afara de Mutu care era varf si Chivu din perioada Roma, ce roman s-a mai impus recent acolo? Iti zic eu:niciunu si nici nu o sa o faca cineva. Jucatorii romani pleaca cu un handicap ENORM cand ajung acolo. In timp ce ailalti se perfectioneaza alde Chiriches trebuie sa o ia de la zero pentru ca la noi nu a fost invatat asa ceva. Cel mai bine pentru el e o echipa gen Valencia, cum ff bine a zis cineva. In Spania fotbalul e mai liber, il poate juca mijlocas la inchidere si ar fi perfect. In Anglia in primul rand psihic nu face fata la presiunea aia enorma iar fizic...el saracu e orice numai fundas nu. Mare pacat pentru nationala, rar o sa mai aiba sanse..

brancusi
brancusi  •  03 Octombrie 2014, 11:00
Postat de sorin.pch pe 03 Octombrie 2014, 10:48

iti spun eu, supra supra supra evaluat, mai ales ptr premier league, dupa cat ca nu are joc de cap deloc (unde in premier league ca fundas central daca nu ai joc de cap si plasament esti degeaba pe teren), el o mai comite si cu mingea la sol

Nu-ti impartasesc decat in foarte mica masura punctul de vedere.Ca o opinie personala,Rio Ferdinand a trecut drept un fundas de referinta,dar in afara de jocul de cap era lemn ca fotbalist.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează