Comentarii (445)
sdaniel1972
sdaniel1972  •  06 August 2021, 18:33

*** PE FATA. GOL DIN OFSSIDE , CFR. RUSINE!!! ***!!!!!!!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

mickey13
mickey13  •  04 August 2021, 11:56
Postat de catalin_cj pe 04 August 2021, 09:06

Asta se intampla cand din lipsa valorii apare ura. E clar, daca nu ia fcsb campionatul acesta e furat de altii. La fel de clar e ca daca gigi ia un jucator e o valoare certa, iar daca același jucator merge la o alta echipa e un ratat. Cine a luat jucatori de mana a 7-a din tara si de afara strigand ca ii vimde pe meleoane? Si dupa aceea i-a dat afara cu picioare in fund? Cine dilueaza competitia aducand jucatori mediocrii ridicati la rang de superstar? Cine vrea sa vanda petarde la preturi inimaginabile? Cine a vandut jucatori execrabili afara pe baza relatiilor cu impresarii, jucatori care s-au intors inapoi cu coada intre picioare? Cine ia jucatori de la echipele concurente in baza unor datorii la acel club? Numitorul comun e unul singur. Fariseul!

Pe bune?! Tu ai citit ce tampenii ai debitat? De la voi au plecat Arla, s-a intors, fara sa joace vreun meci, Paun, a r3venit, tot dupa niciun meci a revenit si asta imprumut. Bordeianu, vandut iar apoi revenit, cand si-a dat aia seama ca joaca pe alt post! Jumatate din echipa actuala e formata din jucatori rejectati, luati de la contracandidatele la play off si/sau imprumutati: Arla, Paun, Alibec, Balgradean, Rodriguez, Bouehna... zero jucatori din academia proprie... Asta-i marea echipa campioana...chioru-i rege in tara orbilor! Pe de alta parte, cat timp Jiji traieste in lumea lui, Steaua nu va lua titlul si nu va face treaba in Europa! Si asta nu datorita adversarelor cu din cauza lui Jiji! Este atat de ***, de limitat in gandire, incat, pur si simplu saboteaza tot ceea ce a strans pana acum! Asta nu este in stare sa gandeasca mai departe de ***. Atat stie, atat face: ***!! De regula, lumea se maturizeaza dupa o anumita varsta, la Jiji, este egala cu varsta mortii...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sibelius
sibelius  •  04 August 2021, 11:53
Postat de catalin_cj pe 04 August 2021, 10:40

Toti sunteti specialisti la alte echipe. Si toti aveti dreptate. Deac e praf, Camora e pulbere, Omrani nu joaca nimic. Va uitati doar la ce va spune tv-ul. Si ei au ajums aici. Pe de alta parte Coman, Olaru, Popescu, Morutan, Tănase, Vlad sunt niste supervedete, problema lor ca sunt supervedete doar pe hartie. Daca fcsb nubar avea parte de sustinerea presei, aceste perle nu ar exista. Ar juca la clinceni sau la voluntari daca ar avea loc de tittularii de acolo. S-a vazut si la nationala cum niciunul nu a confirmat. S-au rotit la nationala toti fcsbistii in functie de cum dorea gigi. Pana la urma ce s-a ales? Praful. Si acest praf se așterne de ani de zile tot mai gros si mai greu de indepartat.

Probabil si la Jocurile Olimpice tot aia de la FCSB sunt de vina ca au fost zero goluri. Tot ei i-au transferat la CFR pe Pascanu, Andrei Radu, Mailat, Ciobotariu si Costache ca fie trecuti pe linie moarta. Sau poate ar trebui sa joace Susic, Arla si Bilel la nationala? Mai urmeaza sa spui ca din cauza lui Gheorghe nu a iesit Barna presedinte.

sibelius
sibelius  •  04 August 2021, 11:12
Postat de catalin_cj pe 04 August 2021, 10:40

Toti sunteti specialisti la alte echipe. Si toti aveti dreptate. Deac e praf, Camora e pulbere, Omrani nu joaca nimic. Va uitati doar la ce va spune tv-ul. Si ei au ajums aici. Pe de alta parte Coman, Olaru, Popescu, Morutan, Tănase, Vlad sunt niste supervedete, problema lor ca sunt supervedete doar pe hartie. Daca fcsb nubar avea parte de sustinerea presei, aceste perle nu ar exista. Ar juca la clinceni sau la voluntari daca ar avea loc de tittularii de acolo. S-a vazut si la nationala cum niciunul nu a confirmat. S-au rotit la nationala toti fcsbistii in functie de cum dorea gigi. Pana la urma ce s-a ales? Praful. Si acest praf se așterne de ani de zile tot mai gros si mai greu de indepartat.

Gresit. TOTI sunt slabi . De la unii mai poti spera ceva ca inca sunt tineri si pot progresa(nu cu Gheorghe si Ninel antrenori). Altii dau un gol cu FC Nimeni si-i vrem la Nationala. Cate meciuri bune a facut Deac in ultimii 2 ani(cu echipe care conteaza)? Ce a facut Camora la Nationala? Cum sa-l mai duci pe Bancu la Nationala cand ii intra iarba-n fund in fata lui alde Cordea? Cei de la "FCSB" stiu, sunt cei mai slabi din univers, Radoi nu e antrenor, dar Ninel cu 24% posesie, 0 dribliguri si 0 suturi peste 70 de minute e mare strateg.

catalin_cj
catalin_cj  •  04 August 2021, 10:40
Postat de sibelius pe 04 August 2021, 09:46

Cu Petrescu mergeau fazele fixe si contra-atacul. Ieri din minutul 20 CFR a semanat cu Romania din meciul cu Honduras. Pe Omrani parca-l reparase bibilica lui Sumi, nu? Deac e iesit din forma de un an, Camora face concurs cu Bancu- cine greseste mai mult. Uita-te si la varsta elvetienilor.

Toti sunteti specialisti la alte echipe. Si toti aveti dreptate. Deac e praf, Camora e pulbere, Omrani nu joaca nimic. Va uitati doar la ce va spune tv-ul. Si ei au ajums aici. Pe de alta parte Coman, Olaru, Popescu, Morutan, Tănase, Vlad sunt niste supervedete, problema lor ca sunt supervedete doar pe hartie. Daca fcsb nubar avea parte de sustinerea presei, aceste perle nu ar exista. Ar juca la clinceni sau la voluntari daca ar avea loc de tittularii de acolo. S-a vazut si la nationala cum niciunul nu a confirmat. S-au rotit la nationala toti fcsbistii in functie de cum dorea gigi. Pana la urma ce s-a ales? Praful. Si acest praf se așterne de ani de zile tot mai gros si mai greu de indepartat.

sibelius
sibelius  •  04 August 2021, 09:46
Postat de wearethechampions pe 04 August 2021, 09:29

Problemele sunt multiple la CFR. 1. E inca intiparit in mentalul colectiv, cel putin in al celor din vechea garda, ideea lui DP. Dai gol si bagi autobaza. Asa au facut si ieri. Din pacate nu ii duce capul ca figura merge daca dai gol prin minutul 60-70, dar nu te poti apara 90 de minute in fata unei echipe ai carei jucatori sunt cu un cap mai mari pe medie si mult mai puternici fizic. 2. CFR nu are atacanti. Omrani e lent, lenes si indolent, o umbra a celui care a fost. Ieri mai mult s-a plimbat decat a jucat. Debeljuh e prea putin stabil pe picioare, e mai mult pe jos. E un atacant de careu care trebuie servit. Dar nu prea mai e servit de nimeni. Deac pare iesit din forma. Fuge mult si fara folos. Alibec ar fi dost extrem de util, e puternic si tehnic si pare ca i-a venit mintea la cap. Sa speram ca isi revine pana la retur. Ce bun ar fi Budescu, cu pasele lui geniale. 3. Paun e in cadere de forma. Nu inteleg de ce nu il joaca pe Petrila, in acest moment e cu 2 clase peste Paun. Costache e inutil, neinspirat, si vesnic afara din joc. Daca nu mai e Chipciu acolo, e un post neacoperit. Poate cu Paun si Petrila pe flancuri? Per ansamblu, se poate intampla o minune la Berna. Mai ales ca apararea pare ca isi revine. S-ar fi intamplat si anul trecut daca n-ar fi fost escrocul ala de arbitru francez. Sa tinem pumnii.

Cu Petrescu mergeau fazele fixe si contra-atacul. Ieri din minutul 20 CFR a semanat cu Romania din meciul cu Honduras. Pe Omrani parca-l reparase bibilica lui Sumi, nu? Deac e iesit din forma de un an, Camora face concurs cu Bancu- cine greseste mai mult. Uita-te si la varsta elvetienilor.

1ianuarie
1ianuarie  •  04 August 2021, 09:42

România are zeci de mii de “antrenori” și sute de mii de soluții. Ceea ce ne lipsește sunt jucătorii de valoare. Putem da noi din gură și posta până mâine,dar realitatea ne cam închide gura tuturor- nu avem valoare.

sibelius
sibelius  •  04 August 2021, 09:40
Postat de valyomanyd pe 04 August 2021, 09:36

Sorinel, nu te da inteligent cand nu e cazul..Cand faci comparatii intre jucatori e musai sa evolueze pe acelasi post...Ce treaba are ,de exemplu ,fundasul stanga Camora cu atacantul I.Dumitrescu ? Sau cu Paun, Costache si Petrila !?

Ilie Dumitrescu atacant? Pe bune?

magic4ever
magic4ever  •  04 August 2021, 09:39
Postat de wearethechampions pe 04 August 2021, 09:29

Problemele sunt multiple la CFR. 1. E inca intiparit in mentalul colectiv, cel putin in al celor din vechea garda, ideea lui DP. Dai gol si bagi autobaza. Asa au facut si ieri. Din pacate nu ii duce capul ca figura merge daca dai gol prin minutul 60-70, dar nu te poti apara 90 de minute in fata unei echipe ai carei jucatori sunt cu un cap mai mari pe medie si mult mai puternici fizic. 2. CFR nu are atacanti. Omrani e lent, lenes si indolent, o umbra a celui care a fost. Ieri mai mult s-a plimbat decat a jucat. Debeljuh e prea putin stabil pe picioare, e mai mult pe jos. E un atacant de careu care trebuie servit. Dar nu prea mai e servit de nimeni. Deac pare iesit din forma. Fuge mult si fara folos. Alibec ar fi dost extrem de util, e puternic si tehnic si pare ca i-a venit mintea la cap. Sa speram ca isi revine pana la retur. Ce bun ar fi Budescu, cu pasele lui geniale. 3. Paun e in cadere de forma. Nu inteleg de ce nu il joaca pe Petrila, in acest moment e cu 2 clase peste Paun. Costache e inutil, neinspirat, si vesnic afara din joc. Daca nu mai e Chipciu acolo, e un post neacoperit. Poate cu Paun si Petrila pe flancuri? Per ansamblu, se poate intampla o minune la Berna. Mai ales ca apararea pare ca isi revine. S-ar fi intamplat si anul trecut daca n-ar fi fost escrocul ala de arbitru francez. Sa tinem pumnii.

Trebuie sa ai si antrenor ca sa dai un gol si apoi sa bagi autobaza si sa aperi rezultatul...cu Dan Petrescu apararea lui CFR juca aproape la perfectiune si jucau foarte bine tactic...asta dupa ce repeta si lucra la nesfarsit faza defensiva,fazele fixe...Sumudica nu exceleaza la faza defensiva si echipa nici nu joaca ofensiv cum visa el...

sibelius
sibelius  •  04 August 2021, 09:37
Postat de remarque pe 04 August 2021, 09:29

Elvetienii au prima sansa. Sunt mai buni si mai in forma decat franarii. Doar ca mingea e rotunda, iar diferenta de valoare nu e chiar atat de mare incat sa nu fie posibila o surpriza

Daca elvetienii erau in forma, catigau la 2-3 goluri diferenta.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 45
Comentează