Comentarii (271)
ticbis
ticbis  •  25 Iulie 2017, 15:20
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 15:09

Numele si sigla fac parte din echipa Steaua si au fost folosite fara acordul proprietarului de drept! Nu zic eu, ci o zice justitia! Cand gigi camatarul o sa vina cu acte si o sa dovedeasca ca a preluat Steaua legal si ca este a lui, atunci mai stam de vorba, deocamdata Steaua este la CSA, iar echipa lui jiji se numeste FCSB! Si inca ceva, diseara voi tine cu FCSB chiar daca il urasc pe jiji camatarul...eu sunt roman si in cupele europene tin cu romanii!

Este exact invers: cand Armata o sa vina cu probe si acte ca Becali a preluat ilegal Steaua, mai stam de vorba. Pana atunci, Steaua e a lui intreaga, cu tot cu palmaresul din 1947 si pana in clipa de fata.La meciul din seara asta 40 de mii de stelisti vor striga si acum ca si in urma cu 40 de ani: HAI STEAUA! Talpanistii sunt rugati sa-si inchida televizoarele si sa se prezinte duminica dimineata la ora 10 la terenul 5 din Ghencea!

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 15:18
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 15:09

Numele si sigla fac parte din echipa Steaua si au fost folosite fara acordul proprietarului de drept! Nu zic eu, ci o zice justitia! Cand gigi camatarul o sa vina cu acte si o sa dovedeasca ca a preluat Steaua legal si ca este a lui, atunci mai stam de vorba, deocamdata Steaua este la CSA, iar echipa lui jiji se numeste FCSB! Si inca ceva, diseara voi tine cu FCSB chiar daca il urasc pe jiji camatarul...eu sunt roman si in cupele europene tin cu romanii!

deci daca zicea petrea ca va da 21 de titluri din pix, asa e , nu? :)))) of, mai, Liviu, si atunci de ce fcsb are 26 de campionate si cupa campionilor in dreptul ei? poti raspunde la intrebarea asta? fii sincer:)

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 15:17
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 15:09

Numele si sigla fac parte din echipa Steaua si au fost folosite fara acordul proprietarului de drept! Nu zic eu, ci o zice justitia! Cand gigi camatarul o sa vina cu acte si o sa dovedeasca ca a preluat Steaua legal si ca este a lui, atunci mai stam de vorba, deocamdata Steaua este la CSA, iar echipa lui jiji se numeste FCSB! Si inca ceva, diseara voi tine cu FCSB chiar daca il urasc pe jiji camatarul...eu sunt roman si in cupele europene tin cu romanii!

gigi nu trebuie sa demonstreze nimic, din pacate, mi-ar fi placut si mie sa vad procesul ala in legatura cu cedarea sectiei de fotbal! nu hotul trebuie sa faca auto denunt ci daca ti s-a furat ceva trebuie sa faci tu plangere, sau vrei sa astepti sa vina hotul sa iti inapoieze bunul? vad ca repeti aceeasi ineptie iver and over, poate, poate convingi pe cineva. Procesele castigate de armata fac referire la sigla si la nume, nu la echipa de fotbal. Ce dovada mai buna e ca ei au cedat echipa decat infiintarea unei noi echipe. In plus frf, lps si uefa pastreaza palmaresul intact fcsb=-ului ceea ce insemna, logic, ca fcsb este continuatoare de drept a cca-ului a stelei, practic aceeasi echipa din 1947 incoace, cum e si normal ca doar aceasta echipa a jucat neintrerupt din `47 pana acum, indiferent de nume sau de conducerea ei.

205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 15:09
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 15:04

cine atesta ca au 21 de titluri? eu vad ca pe site-ul frf, lpf si uefa, fcsb are 26 de titluri, sa inteleg ca si csa au 21, ca zice cine, Liviu Andrei?:)) Eu nu am impresii, eu trag concluzia din ceea ce vad, SUNT INFORMATII PUBLICE la care toti avem acces, procesul face referire la sigla si la nume NU LA ECHIPA.

Numele si sigla fac parte din echipa Steaua si au fost folosite fara acordul proprietarului de drept! Nu zic eu, ci o zice justitia! Cand gigi camatarul o sa vina cu acte si o sa dovedeasca ca a preluat Steaua legal si ca este a lui, atunci mai stam de vorba, deocamdata Steaua este la CSA, iar echipa lui jiji se numeste FCSB! Si inca ceva, diseara voi tine cu FCSB chiar daca il urasc pe jiji camatarul...eu sunt roman si in cupele europene tin cu romanii!

ticbis
ticbis  •  25 Iulie 2017, 15:04
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 14:56

Pai echipa e deja luata inapoi si are 21 de titluri! Procesul este pentru folosirea brandului Steaua fraudulos, daca in acest brand tu ai impresia ca e vorba doar de nume si sigla, te inseli amarnic!

Cine a luat echipa inapoi??? De la cine a luat-o inapoi??? Tu ai ajuns in halul asta de furie incat nu-ti dai seama ce aberatii scoti pe gura??? Bre, echipa aia e bine mersi unde era si pana acuma, ca sa abureasca creierii infierbantati si-au facut aia ai lui Talpan o echipa noua cu palmares zero! Chiar nu te duce mintea deloc?

saviola3_4
saviola3_4  •  25 Iulie 2017, 15:04
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 14:56

Pai echipa e deja luata inapoi si are 21 de titluri! Procesul este pentru folosirea brandului Steaua fraudulos, daca in acest brand tu ai impresia ca e vorba doar de nume si sigla, te inseli amarnic!

cine atesta ca au 21 de titluri? eu vad ca pe site-ul frf, lpf si uefa, fcsb are 26 de titluri, sa inteleg ca si csa au 21, ca zice cine, Liviu Andrei?:)) Eu nu am impresii, eu trag concluzia din ceea ce vad, SUNT INFORMATII PUBLICE la care toti avem acces, procesul face referire la sigla si la nume NU LA ECHIPA.

205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 14:57
Postat de ticbis pe 25 Iulie 2017, 14:51

Bre, daune se cer pentru folosirea numelui si a marcii, deci pentru despagubiri de natura comerciala, nu sportiva. Daunele alea nu s-au cerut pentru locul din prima liga, nici pentru coeficientul UEFA, nici pentru participarile in cupele europene si nici pentru campionatele castigate (adica pentru nimic din ceea ce sta la baza palmaresului unei echipe)! Dar esti prea spalat pe creier ca sa intelegi chestiile astea!

CSA Steaua deţine şi palmaresul, susţin cei din MApN, astfel că echipa lui Becali se bucură de doar cinci titluri, cele obţinute din 2003 până în prezent. Dacă sigla, culorile şi brandul par a aparţine celor din Clubul Sportiv al Armatei, suporterii voiau să aibă certitudine şi în privinţa palmaresului înainte de a lua o decizie finală în privinţa formaţiei pe care o vor susţine. "Palmaresul nu poți să îl închiriezi și după aia să-l scoți de la cutie", a opiniat Becali acum două zile, la Digi Sport Special. Totuşi, spusele patronului nu par a avea acoperire, colonelul Cristian Petrea susţinând că "palmaresul nu a fost cedat niciodată echipei de fotbal care evoluează în Liga 1, noi avem palmaresul până în anul 2002". Astfel, dacă spusele acestuia sunt reale, actuala formaţie din Liga 1 nu are cele 26 de titluri invocate, ci doar cinci.

205385333245464
Livi Andrei  •  25 Iulie 2017, 14:56
Postat de saviola3_4 pe 25 Iulie 2017, 14:53

pentru FOLOSIREA SIGLEI SI A NUMELUI, tu chiar nu intelegi asta? nu poti sa faci diferenta ca una e echipa de fotbal, alta e sigla? nu oti sa intelegi ca ei nu au contestat ca li s-a furat steaua sau ca n-au cedat, si faptul ca de fapt n=-au cedat totul ci au cedat pe 10 sigla si numele? de ce nu cer echipa inapoi atunci si au cerut sigla? nu inteleg de ce e asa de greu sa pricepi.

Pai echipa e deja luata inapoi si are 21 de titluri! Procesul este pentru folosirea brandului Steaua fraudulos, daca in acest brand tu ai impresia ca e vorba doar de nume si sigla, te inseli amarnic!

ticbis
ticbis  •  25 Iulie 2017, 14:57
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 14:46

Gigistule, Talpan a castigat toate procesele pana acum, deci cine de cine si-a batut joc? Gigi de voi ca va mintit zeci de ani, sau Talpan de noi care a castigat absolut tot in ceea ce priveste Steaua?!

Bre, pana acum Talpan si-a batut joc de voi! A castigat numele si marca; atat! Cand o sa castige si locul in prima liga, si coeficientul UEFA, si palmaresul intern si international, atunci mai stam de vorba. Pana atunci, de fapt, Talpan n-a castigat nimic!

ticbis
ticbis  •  25 Iulie 2017, 14:51
Postat de Livi Andrei pe 25 Iulie 2017, 14:42

Atunci pentru ce se cer daune de zeci de milioane de euro? Ma repet, daca Talpan castiga acest proces, inseamna ca FCSB este o clona si trebuie date in judecata si FRF si LPF! Daca Talpan pierde acest proces, inseamna ca FCSB este continuatoarea Stelei si detine si palmaresul. Vom trai si vom vedea, eu nu sunt jurist de meserie...dar imi dau cu parerea ca simplu suporter, care a iubit candva Steaua!

Bre, daune se cer pentru folosirea numelui si a marcii, deci pentru despagubiri de natura comerciala, nu sportiva. Daunele alea nu s-au cerut pentru locul din prima liga, nici pentru coeficientul UEFA, nici pentru participarile in cupele europene si nici pentru campionatele castigate (adica pentru nimic din ceea ce sta la baza palmaresului unei echipe)! Dar esti prea spalat pe creier ca sa intelegi chestiile astea!

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 28
Comentează