INTERNATIONAL  »  LIGA CAMPIONILOR  »  ATLETICO

Julian Alvarez, după penalty-ul anulat în „optimea” cu Real: „L-am revăzut de o mie de ori. Eu nu simt”

Julian Alvarez alunecă în momentul executării penalty-ului și va lovi balonul și cu stângul, și cu dreptul
Julian Alvarez alunecă în momentul executării penalty-ului și va lovi balonul și cu stângul, și cu dreptul

Articol de - Publicat duminica, 23 martie 2025 12:52 / Actualizat duminica, 23 martie 2025 13:05

Atacantul lui Atletico Madrid, Julian Alvarez, nu și-a revenit nici acum: „Regula trebuie să fie revizuită. La portari, dacă se mișcă, se repetă”.

Julian Alvarez e „bântuit” și acum de penalty-ul care i-a fost anulat de arbitrul Szymon Marciniak la loviturile de departajare care au decis „dubla” cu Real Madrid din „optimile” Ligii.

Julian Alvarez: „Contactul ar fi minim și e foarte greu de perceput"

„Centralul” polonez a argumentat că Alvarez ar fi lovit balonul cu ambele picioare, ceea ce regulamentul interzice, dar Alvarez spune că, și dacă a existat, contactul a fost minim și imperceptibil.

"L-am văzut de o mie de ori, sunt videoclipuri peste tot. Adevărul este că nu simt că aș fi lovit mingea cu ambele picioare. Dacă ar fi două atingeri, contactul ar fi minim și e foarte greu de perceput", a comentat el într-o discuție cu reporterii de la ESPN.

Julian Alvarez cere ca la dubla atingere penalty-ul să fie repetat

Atacantul lui Atletico Madrid crede că regula este injustă și ar trebui revizuită: „Regula trebuie să fie mai clară pentru că nu încerc să obțin niciun avantaj. De pildă, portarul când înaintează și apără un 11 metri, lovitura se repetă. Nu este vorba de a câștiga niciun avantaj, și este păcat ce s-a întâmplat".

Atletico a pierdut atunci la penalty-uri și a fost eliminată în „optimile” Ligii Campionilor. Acum, Julian Alvarez se concentrează alături de coechipierii de la naționala Argentinei pe calificările pentru Mondialul din SUA, Mexic și Canada.

Julian Alvarez a fost integralist în victoria cu Uruguay

Atacantul a început pentru Argentina în deplasarea de aseară cu Uruguay. Formația albiceleste a obținut o victorie la limită la Montevideo (1-0), grație unui gol marcat de Thiago Almada în repriza secundă, iar Julián Álvarez a jucat tot meciul.

Campioana mondială conduce grupa de calificare pentru Mondialul american, cu un avantaj de 6 puncte față de Ecuador, locul doi. În noaptea de marți spre miercuri, Argentina se va confrunta cu marea rivală Brazilia, pe stadionul „Monumental” din Buenos Aires. 

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:

Mircea Lucescu a recunoscut după 25 de ani » Secretul care a declanșat marele conflict al fotbalului românesc

„Michael Schumacher nu mai poate vorbi” » O sursă de încredere, apropiată de familie, face mărturisiri


Comentarii (2)
Ubi_Mortus  •  23 Martie 2025, 21:17

"„Centralul” polonez a argumentat că Alvarez ar fi lovit balonul cu ambele picioare, ceea ce regulamentul interzice, dar Alvarez spune că, și dacă a existat, contactul a fost minim și imperceptibil." Chiar daca este contact minim si impercetibil, este un nenorocit de contact, asadar e sanctionat de regulament.

maistor_kokir  •  23 Martie 2025, 14:24

regula degeaba se revizuieste, s-ar putea ca pt totdeauna nimeni sa nu mai faca greseala lui Alvarez ... e tardiv si fara rost, eu raman la ideea ca a fost un jaf la adresa lui Atletico, cum se intampla ca un moment unic in istoria fotbalului sa se decida tocmai in favoarea Realului intr-un meci de asemenea importanta ....

Vezi toate comentariile (2)
Comentează