Comentarii (62)
criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 03:02
Postat de xhthu pe 25 Decembrie 2012, 02:50

numai tu puteai sa intelegi ca zic de zaragoza ca e o mare echipa a spaniei :))) .la ora actuala nu tre sa fii o mare echipa a spaniei ca sa fii peste o echipa olandeza,exceptie poate ajax .e suficient sa fii una de pluton .ma repet,psv ramane de traditie si daca retrogradeaza ,dar asta n-are treaba cu valoarea actuala .hai ca n-am suflet asa bun sa iti explic aceleasi chestii de 7 ori .discutii inteligente port cu cine poate .ia si tu o pauza de la bagat in seama cu mine pe gsp,e craciunul .lasa frustrarile pentru zile mai nasoale .craciun fericit tuturor

nu omule, cam asta e concluzia care orice om o poate trage in urma postarilor tale ! eu sunt un om rational si comentez doar pe subiect; insa am pornit de afirmatia ta exagerata: zaragoza e cu 2 cls peste psv ! da, sunt constient ca o diferenta uriasa intre spania si olanda si orice echipa aflata la retrogradare in spania se poate clasa printre primele din olanda dar NU orice echipa ! aici e toata nelamurirea: vb de zaragoza, o echipa neimportanta a spaniei, aflata pe un amarat loc 12 ! atunci despre vallecano aflata fix in coastra locului 6, ce sa mai zicem ? si nu uita ca tu o compari cu a 2-a forta din olanda, nu cu o echipa oarecare; in final, fiecare cu parerea lui: craciun fericit !

xhthu
xhthu  •  25 Decembrie 2012, 02:50
Postat de criticul89 pe 25 Decembrie 2012, 02:35

deja intram in prea multe detalii ! tu vb de zaragoza de parca cine stie ce mare echipa a spaniei e si mare obisnuita cu cupele europene ! amice, daca vb despre deportivo, sevilla sau bilbao, echipe aflate sub zaragoza in clasament, atunci da, sunt de acelasi nivel cu psv si chiar peste ! doar au un sezon f slab ! dar de unde si pana unde o tot ridici in slavi pe zaragoza ? sunt la 5 pct de locul 6 si la 7 pct de retrograre ! care e logica ta ? care crezi ca sunt sansele mai mari ? sa prinda un loc de EL sau sa retrogradeze ? :)) e o intrebare retorica ! intoarce pe toate fetele: psv e peste zaragoza indiscutabil si pt sapunaru ar fi un pas inainte !

numai tu puteai sa intelegi ca zic de zaragoza ca e o mare echipa a spaniei :))) .la ora actuala nu tre sa fii o mare echipa a spaniei ca sa fii peste o echipa olandeza,exceptie poate ajax .e suficient sa fii una de pluton .ma repet,psv ramane de traditie si daca retrogradeaza ,dar asta n-are treaba cu valoarea actuala .hai ca n-am suflet asa bun sa iti explic aceleasi chestii de 7 ori .discutii inteligente port cu cine poate .ia si tu o pauza de la bagat in seama cu mine pe gsp,e craciunul .lasa frustrarile pentru zile mai nasoale .craciun fericit tuturor

criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 02:42
Postat de cordos_eu pe 25 Decembrie 2012, 02:26

PSV-ul ar fi echipa de primele 10 in Spania, ai dreptate. doar 6 echipe sunt clar mai bune decat ea: Barca, Real, Atletico, Valencia, Malaga si Sevilla. Zaragoza are lotul cam subtire sa fie in primele 8! comparatie intre cele 2 in momentul de fata nu e stupida, cu toate ca si acum PSV-ul este putin peste. dar in viitor ar fi foarte stupida pentru ca PSV-ul isi va ridica nivelul de joc si Zaragoza nu pare a avea bani de transferuri. stupida e declaratia lui cum ca Zaragoza e cu 2 clase peste!

psv, da, s-ar bate pt un loc de EL in spania clar ! insa zaragoza e la polul opus ! daca ar fi jucat la sevilla, as fi fost nebun sa zic ca psv e o superoferta :)))) sevilla de la anul iar se bate la locurile fruntase; are parte doar de un sezon catastrofal(cunosc senzatia :))) ) ! zaragoza e un fel de sunderland in anglia ! o echipa de partea a 2-a a clasamentului care are ca obiectiv evitarea retrogradarii sau maxim o clasare la mijlocul clasamentului ! chiar nu inteleg de unde atata tam-tam pe un subiect atat de evident...

xhthu
xhthu  •  25 Decembrie 2012, 02:39
Postat de cordos_eu pe 25 Decembrie 2012, 02:26

PSV-ul ar fi echipa de primele 10 in Spania, ai dreptate. doar 6 echipe sunt clar mai bune decat ea: Barca, Real, Atletico, Valencia, Malaga si Sevilla. Zaragoza are lotul cam subtire sa fie in primele 8! comparatie intre cele 2 in momentul de fata nu e stupida, cu toate ca si acum PSV-ul este putin peste. dar in viitor ar fi foarte stupida pentru ca PSV-ul isi va ridica nivelul de joc si Zaragoza nu pare a avea bani de transferuri. stupida e declaratia lui cum ca Zaragoza e cu 2 clase peste!

valoarea unei echipe nu e data doar de valoarea individuala a jucatorilor.is multe chestii la mijloc ,omogenitate,experienta individuala si de grup,chestii trestii,si nu in ultimul rand campionatul in care joaca .am mai zis ,psv ,e in plina reconstructie,poate le iese poate nu,ca is lideri acum e frectie,au mai fost acu cativa ani in tur fara infrangere si in retur s-au desumflat,remember?vedem in 1-2 ani ceva clar.cateva vedete clar or sa plece .zaragoza deja pare o echipa sudata binisor.si una e sa joci in spania impotriva celor mai buni fotbalisti din lume,alta in olanda,altfel iti inveti fotbalu.si ca echipa si ca jucator

criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 02:35
Postat de xhthu pe 25 Decembrie 2012, 02:25

ajax asta au facut dintotdeauna,ce e la psv compromis la ei e obisnuinta .ii ajuta si o chestie numita scoala de fotbal care nu demult era cea mai buna din lume,acu probabil e pe locu 2 dupa cea a barcelonei .porto o echipa abonata la grupe/faze superioare CL ,asta e legatura care e prea complicata pentru tine.zaragoza joaca bine anu asta si sunt la cateva puncte de un loc de europa league.de traditie va fi si daca retrogradeaza,asta e altceva. dar sa zici ca psv is mai buni decat zaragoza pt ca primii is lideri in olanda e ca si cum ai zice ca rapid is mai buni ca deportivo pt ca ultimii is lanterna in spania.nu stiu ce-i asa greu de inteles.si sa zic ete un prost cand vad unu nu e jignire

deja intram in prea multe detalii ! tu vb de zaragoza de parca cine stie ce mare echipa a spaniei e si mare obisnuita cu cupele europene ! amice, daca vb despre deportivo, sevilla sau bilbao, echipe aflate sub zaragoza in clasament, atunci da, sunt de acelasi nivel cu psv si chiar peste ! doar au un sezon f slab ! dar de unde si pana unde o tot ridici in slavi pe zaragoza ? sunt la 5 pct de locul 6 si la 7 pct de retrograre ! care e logica ta ? care crezi ca sunt sansele mai mari ? sa prinda un loc de EL sau sa retrogradeze ? :)) e o intrebare retorica ! intoarce pe toate fetele: psv e peste zaragoza indiscutabil si pt sapunaru ar fi un pas inainte !

cordos_eu
cordos_eu  •  25 Decembrie 2012, 02:26
Postat de criticul89 pe 25 Decembrie 2012, 01:50

nu tb sa ma convingi pe mn, amice :) spune-i toate astea loserului de mai jos ! eu sunt constient ca psv e PESTE zaragoza din aproape orice pct de vedere si evident alegerea cea mai buna pt sapunaru e psv ! deci printr-o analogie simpla: este o superoferta din partea olandezilor ! zaragoza nu conteaza in spania pt locurile fruntase ! ea de ani buni se zbate sa evite retrogradarea si n-o sa aiba in viitorul apropiat sansa sa prinda nici macar un amarat de loc 6 ! pe cand psv se bate an de an la titlu ! e absolut stupida o comparatie intre cele 2 !

PSV-ul ar fi echipa de primele 10 in Spania, ai dreptate. doar 6 echipe sunt clar mai bune decat ea: Barca, Real, Atletico, Valencia, Malaga si Sevilla. Zaragoza are lotul cam subtire sa fie in primele 8! comparatie intre cele 2 in momentul de fata nu e stupida, cu toate ca si acum PSV-ul este putin peste. dar in viitor ar fi foarte stupida pentru ca PSV-ul isi va ridica nivelul de joc si Zaragoza nu pare a avea bani de transferuri. stupida e declaratia lui cum ca Zaragoza e cu 2 clase peste!

xhthu
xhthu  •  25 Decembrie 2012, 02:25
Postat de criticul89 pe 25 Decembrie 2012, 02:07

de parca ajax nu a vandut tot ce avea mai bun in ult 3 ani si in prezent are in primul 11 vreo 6-7 pusti anonimi de 19-22 de ani ! pusti cu potential, dar asta e partea a 2-a ! ce legatura are faptul ca sapunaru a jucat la porto, cu faptul ca psv ESTE o echipa de traditie care se bate an de an la campionat si este o superoferta ! zaragoza, chiar daca e din spania(da, e mult peste eredivisie), n-are nicio sansa la cupele europene ! ea se bate an de an la retrogradare ! in final, fiecare are dreptul la parerea lui dar asta nu-ti da dreptul sa jignesti ceilalti useri ! aici e marea ta problema....

ajax asta au facut dintotdeauna,ce e la psv compromis la ei e obisnuinta .ii ajuta si o chestie numita scoala de fotbal care nu demult era cea mai buna din lume,acu probabil e pe locu 2 dupa cea a barcelonei .porto o echipa abonata la grupe/faze superioare CL ,asta e legatura care e prea complicata pentru tine.zaragoza joaca bine anu asta si sunt la cateva puncte de un loc de europa league.de traditie va fi si daca retrogradeaza,asta e altceva. dar sa zici ca psv is mai buni decat zaragoza pt ca primii is lideri in olanda e ca si cum ai zice ca rapid is mai buni ca deportivo pt ca ultimii is lanterna in spania.nu stiu ce-i asa greu de inteles.si sa zic ete un prost cand vad unu nu e jignire

criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 02:13
Postat de cordos_eu pe 25 Decembrie 2012, 01:50

greseala ta Criticule e ca te aprinzi prea repede si nu e cazul sa critici. critica atrage ura. sau ura atrage critica. asculta ce are de spus, daca vrei poti sa alegi sa nu-l comentezi ca si mine. eu ii comentez pe unii, pe unii nu, depinde de chef. nici nu stiam ca e stelist. iar daca vrei, il poti comenta dar fara sa va injurati! e perceptia omului. si MM Stoica a subestimat Bundesliga si uite ca intre timp si-a schimbat punctul de vedere!

eu nu injur niciodata ! doar i-am adresat cateva injurii simple de gen: prost, sclav, agramat sau patetic ! si asta doar pe baza commenturilor sale :))) ai dreptate, e greseala mea ca l-am bagat in seama desi am zis ca n-o mai fac ! eu de obicei ignor toti prostii care cont degeaba pe site si intru in conversatie doar cu cei pe care ii consideri capabili sa poarte o discutie civilizata, rationala, fie ea si una in contradictoriu ! fiecare are dreptul sa spuna ce doreste dar depinde de modul in care o face ! atunci cand jignesti fara motiv, pt mn este un nimic de om si te ignor ! probabil ca ma aprind prea rpd insa doar pt ca sunt un adept al corectitudinii si nu suport minciuna si prostia...

criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 02:07

de parca ajax nu a vandut tot ce avea mai bun in ult 3 ani si in prezent are in primul 11 vreo 6-7 pusti anonimi de 19-22 de ani ! pusti cu potential, dar asta e partea a 2-a ! ce legatura are faptul ca sapunaru a jucat la porto, cu faptul ca psv ESTE o echipa de traditie care se bate an de an la campionat si este o superoferta ! zaragoza, chiar daca e din spania(da, e mult peste eredivisie), n-are nicio sansa la cupele europene ! ea se bate an de an la retrogradare ! in final, fiecare are dreptul la parerea lui dar asta nu-ti da dreptul sa jignesti ceilalti useri ! aici e marea ta problema....

criticul89
criticul89  •  25 Decembrie 2012, 01:50
Postat de cordos_eu pe 25 Decembrie 2012, 01:44

si pe Transfermark, PSV-ul e cea mai bine cotata formatie din Olanda, cu aproape 9 milioane peste Ajax. si are in lot 30 de jucatori, nu 33 ca Ajax-ul. la Ajax daca-i scoti din lot pe Alderweireld si in special pe Eriksen, valoreaza doar cu vreo 10 milioane peste Steaua la cota totala a jucatorilor. Alderweireld e un fundas belgian, deci Steaua trebuie sa fie atenta doar la Eriksen care e mijlocas. daca nici acuma nu joaca cel putin de la egal la egal Steaua, inseamna ca ceva ii wrong.. chiar daca vin din dupa pauza competitionala!

nu tb sa ma convingi pe mn, amice :) spune-i toate astea loserului de mai jos ! eu sunt constient ca psv e PESTE zaragoza din aproape orice pct de vedere si evident alegerea cea mai buna pt sapunaru e psv ! deci printr-o analogie simpla: este o superoferta din partea olandezilor ! zaragoza nu conteaza in spania pt locurile fruntase ! ea de ani buni se zbate sa evite retrogradarea si n-o sa aiba in viitorul apropiat sansa sa prinda nici macar un amarat de loc 6 ! pe cand psv se bate an de an la titlu ! e absolut stupida o comparatie intre cele 2 !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează