Comentarii (51)
hardalias
hardalias  •  29 Iunie 2012, 19:30

Eu nu stiu ce il aduceti in discutia asta pe Torje, pai Torje a fost folosit la Udinese nu pe pozitia lui de extrema dreapta, a fost folosit ca al doilea varf si nu a dat randament, si la nationala si Dinamo a jucat foarte bine, nu s-a acomodat la Udinese. In plus campionatul Spaniei zic ca e cel mai tare la ora actuala, si poti sa compari o echipa din subsolul clasamentului din Spania, cu cel din Turcia? pai Granada ar fi in primele 4 din Turcia daca ar juca acolo.

criticul89
criticul89  •  29 Iunie 2012, 19:29
Postat de saviola2_8 pe 29 Iunie 2012, 19:19

fiecare judeca cum vrea, nu-l lau pe stancu pentru ca e stelist de fapt nu-l laud deloc, spun doar ca e un jucator ok pentru valoarea nationalei de azi la fel si marica, adcia pe astia ii avem, marica meritata convocat doar pentru ca nu avem altceva mai bun, torje merita la fel doar pentru ca e celmai bun mijlocas de banda roman, chiar daca nu joaca! asta e situatia acum! nu avem de unde alege.Marica are o experienta in spate, are jocuri multe in champions league, are goluri destule pe unde a evoluat, ce atcanti romani de mare valoare avem in campionatul nostru? cam niciunul....

savi, ce ai spus tu e f adevarat dar si extrem de trist in acelasi timp - il convocam pe marica pt ca nu avem altceva mai bun ! ca sa vezi si tu nivelul romaniei !! un atacant care mai mult a somat la schalke, face parte din categ celor mai buni atacanti romani in prezent ! f trist....

lors
lors  •  29 Iunie 2012, 19:27
Postat de criticul89 pe 29 Iunie 2012, 19:17

altul cu marica ! =)))))))) ba voi chemati un juc pt ca are trecut in CV clubul schalke ???? hai ma sa-l chemam si pe pantilimon atunci ce plm ! doar "joaca" la campioana angliei ! legat de mutu mai inchid ochii pt ca e mutu - o echipa nationala mai are nevoie si de lideri in teren, chiar daca joaca la _I_ ! dar cn plm e marica si ce a realizat el notabil in ult an de merita convocarea ??? ehee, daca s-ar face selectia doar dupa numele clubului sau juc si nu dupa forma juc, atunci orice nationala s-ar duce dracu la vale instant ! =)))))

Ceea ce spui tu e adevărat doar în parte. Pentru că omiți că la naționala lui Snadu, Giovani și Piți vin și jucători care nu prind nici banca de rezerve la echipele lor - Pantelimon, Torje sau Gardoș. Unii dintre ei joacă titulari. Marica e fotbalist. A demonstrat-o oriunde a jucat. Părerea mea. Dacă crezi altceva - e dreptul tău. Eu îți voi respecta opinia. Însă faptul că nu a prins prea multe minute în ultimul an la Shalke - nu e un argument pentru a nu juca la o națională care suferă de ani buni. România are nevoie de un jucător ca Marica. Și de un jucător ca Mutu.

criticul89
criticul89  •  29 Iunie 2012, 19:26
Postat de 4ndr3w33d pe 29 Iunie 2012, 19:18

Intrebarea care ti-o adresez nu e ironica ( pe cuvant de onoare). Daca esti asa de priceput in a vedea valoarea jucatorilor ( u spui ca Stancu nu are valoare, ceea ce dezaprob total...nu e cel mai valoros atacant roman, dar valoare are) de ce nu esti impresar sau poate scouter?

de ce tot manipulati cuvintele omului si le transformati in ce vreti voi ??? am zis eu ca stancu n-are valoare DELOC ?? am zis, ca cel putin moment, stancu nu are valoare de echipe mari, de top, care se lupta la campionat ! jocul lui la galata sta la baza a tot ce spun despre el, doar nu-s nebun sa critic un juc ca asa vreau eu ! jocul lui de la ordusport pt mn si drept dovada si pt celelalte echipe din turcia(cele mari evident) prea putin a contat ! deja turcia si-a format o parere despre stancu cel de la galata, cam la fel cum si-a format si italia despre torje ! dupa mn stancu ar tb sa plece din turcia daca mai vrea sa prinda un contrat semnificativ in europa....

axg87
axg87  •  29 Iunie 2012, 19:24
Postat de saviola2_8 pe 29 Iunie 2012, 19:02

ok de acord cu tine, atunci zi-mi alti 3 atcanti romani peste stancu, la ora asta! nu zice nimeni ca e cel mai bun din `glob` , eu zic ca e unul din putinii atacanti buni romani pec are ii avem, daca tu stii alti 3 atcanti mai buni ca el la ora asta, ROMANI te rog informeza-ma si pe mine....

nu, nu mai avem atacanti. In opinia mea, fotbalul s-a schimbat. Acum totul se joaca in viteza. Nici pe vremea lui Hagi nu se juca atat de rapid. Din acest motiv noi suferim de la mijloc in sus. Cei mai buni jucatori care ii avem se pricep la defensiva:chivu, radoi, radu, rat, goian, tamas, chiriches si altii. Iar ei sunt buni pentru ca nu au altceva de facut decat sa respinga mingi din careu. Cand vine vorba de contructie, nu avem pe cineva care sa o faca. Deci, Romania nu s-a adaptat la fotbalul modern. A mai fost un Marica, un Torje, dar insuficient. Mutu e dus de mult...asta e. Trebuie sa crestem mijlocasi si atacanti daca vrem sa ne aliniem in randul lumii.

saviola2_8
saviola2_8  •  29 Iunie 2012, 19:23
Postat de saviola2_8 pe 29 Iunie 2012, 19:19

fiecare judeca cum vrea, nu-l lau pe stancu pentru ca e stelist de fapt nu-l laud deloc, spun doar ca e un jucator ok pentru valoarea nationalei de azi la fel si marica, adcia pe astia ii avem, marica meritata convocat doar pentru ca nu avem altceva mai bun, torje merita la fel doar pentru ca e celmai bun mijlocas de banda roman, chiar daca nu joaca! asta e situatia acum! nu avem de unde alege.Marica are o experienta in spate, are jocuri multe in champions league, are goluri destule pe unde a evoluat, ce atcanti romani de mare valoare avem in campionatul nostru? cam niciunul....

si ca sa adaug, pentru ca eu chiar nu-llaud pe stancu, vreau sa spun ca daca atacaul nationalei romaniei era format din ilie dumitescu-raducioiu si aveam rezerve pe vladoiu sau sa fi fost adrian ilie si viorel moldovan atcantii nostri de azi as fi ras de varianta stancu la nationala, ...dar sa ne evdem lungul nasului, asta e valoaea noastra actuala, da ..am ajuns sa ne bazam pe un jucator care ecvoluleaza la o echipa mica in turcia, nu doar pe el dar si el e unul dintre cei pe care ne putem baza.Eu zic sa acceptam realitate asa cum e sa nu mai visam cai verzi pe pereti.

saviola2_8
saviola2_8  •  29 Iunie 2012, 19:20
Postat de lors pe 29 Iunie 2012, 19:09

Atacul României la ora actuală ar trebui să fie Mutu-Marica. Rezerve: D. Niculaie, M. Niculaie și B. Stancu (ordinea nu contează). Noi avem jucători. Ne trebuie un președinte la FRF, unul la LPF, unul la CCA (străin) și un antrenor la națională (Boloni, Dan Petrescu sau tot străin).

pai vezi ca imi dai dreptate? sunt de acord ca atacul marica mutu este cel mai bun, iar bogdan stancu e imediat dupa ei,daniel niculae e deja batran si cam fumat, acelasi lucru si cu marius nicula,e tot respectul ptr ei, pot fi in lot insa n-au cum sa fie titulari in fata lui marica-stancu sau mutu.Asta e parerea mea.

saviola2_8
saviola2_8  •  29 Iunie 2012, 19:19
Postat de criticul89 pe 29 Iunie 2012, 19:08

hai ca inteleg ca-ti place sa-l lauzi pe stancu, nu vad nimic gresit in asta mai ales ca e stelist de-al tau, dar ce cauta marica in discutia asta ?? ce plm a facut marica in ult an de ar merita convocarea ?? nici 5 meciuri ca titular n-a avut la schalke dar in schimb a avut vreo 15 intrari ca rezerva la fel ca torje, de prin min 85+ ! :))))) conform formei, a nr de goluri marcate si a nr de minute jucate, stancu, d niculae, mazilu si bucur sunt singurii atacanti care pot emite pretentii la nationala ! si apoi urm transarea lor pe baza importantei echipei/tarii ! marica sa stea la coada...

fiecare judeca cum vrea, nu-l lau pe stancu pentru ca e stelist de fapt nu-l laud deloc, spun doar ca e un jucator ok pentru valoarea nationalei de azi la fel si marica, adcia pe astia ii avem, marica meritata convocat doar pentru ca nu avem altceva mai bun, torje merita la fel doar pentru ca e celmai bun mijlocas de banda roman, chiar daca nu joaca! asta e situatia acum! nu avem de unde alege.Marica are o experienta in spate, are jocuri multe in champions league, are goluri destule pe unde a evoluat, ce atcanti romani de mare valoare avem in campionatul nostru? cam niciunul....

4ndr3w33d
4ndr3w33d  •  29 Iunie 2012, 19:18
Postat de criticul89 pe 29 Iunie 2012, 19:13

eu sunt un om corect si nu conteaza daca un juc e stelist, rapidist sau dinamovist ! eu comentez pe baza valorii juc, nu din povesti sau ce am visat eu aseara ca unul sau altul joaca super bn ! referitor la ex tau, torres, in mom de fata e un juc expirat - mai obiectiv de atat nu pot sa fiu; a jucat excelent la atl madrid, excelent la l'pool si parca cineva l-a blestemat ca e de nerecunoscut ! INSA, chiar daca e expirat acum, el poate sa-si revina daca se transfera; jocul lui la chelsea nu merge de nicio culoare dau asta nu inseamna ca nu e de nivelul angliei ! torres poate fi de nivelul oricarei echipe din lume pt ca are valoare si calitati; hai sa nu exageram cu comparatiile...

Intrebarea care ti-o adresez nu e ironica ( pe cuvant de onoare). Daca esti asa de priceput in a vedea valoarea jucatorilor ( u spui ca Stancu nu are valoare, ceea ce dezaprob total...nu e cel mai valoros atacant roman, dar valoare are) de ce nu esti impresar sau poate scouter?

criticul89
criticul89  •  29 Iunie 2012, 19:17
Postat de lors pe 29 Iunie 2012, 19:09

Atacul României la ora actuală ar trebui să fie Mutu-Marica. Rezerve: D. Niculaie, M. Niculaie și B. Stancu (ordinea nu contează). Noi avem jucători. Ne trebuie un președinte la FRF, unul la LPF, unul la CCA (străin) și un antrenor la națională (Boloni, Dan Petrescu sau tot străin).

altul cu marica ! =)))))))) ba voi chemati un juc pt ca are trecut in CV clubul schalke ???? hai ma sa-l chemam si pe pantilimon atunci ce plm ! doar "joaca" la campioana angliei ! legat de mutu mai inchid ochii pt ca e mutu - o echipa nationala mai are nevoie si de lideri in teren, chiar daca joaca la _I_ ! dar cn plm e marica si ce a realizat el notabil in ult an de merita convocarea ??? ehee, daca s-ar face selectia doar dupa numele clubului sau juc si nu dupa forma juc, atunci orice nationala s-ar duce dracu la vale instant ! =)))))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează