Comentarii (54)
_Adrian_1
_Adrian_1  •  13 Iulie 2024, 19:18
Postat de tyler_durden pe 13 Iulie 2024, 15:35

Genul asta de comentariu e o mostra reprezentativa pt 'discutii' pe gsp. Ton arogant, jigniri la limita moderarii, o spoiala de argumentatie si satisfactia nefondata de a fi inchis gura cuiva. Deci ungurii ar trebui sa fie obezi pentru ca au numai campie(dar nu sunt - pentru ca ei au un plan, o strategie) si romanii au un rezervor imens de talente in zona montana de care nu profita. Poate n-au destule terenuri in panta baietii. In plus, stim cu totii ca cel mai bun etalon pentru nivelul unei nationale e ce fac in continuare echipele calificate din grupa ei la acel turneu. Iar ultimele 3 europene sunt tot ce conteaza. N-ai fost la toate nu existi. Da-ti singur nota inainte sa te apuci sa imparti calificative sau invective.

Hai baietas, gata, nu mai plange, Tu poate chiar crezi ca esti smecher postand de pe nspe conturi, in realitate nu reusesti decat sa rada lumea de tine. Mai bine ai incerca sa postezi ceva articulat de pe un singur cont, dar na, pentru asta ar trebui sa gandesti nitel. P.S. Ca sa nu pricepi in ce fel sunt relevante zonele montane populate pentru bazinul de talente al unei tari trebuie sa fii... hmmm... special.

razvyyc
razvyyc  •  13 Iulie 2024, 17:12
Postat de nautilus pe 12 Iulie 2024, 23:59

Până la un punct ai dreptate! Eu nu comentez faptul că mareșalul Antonescu a decis să lupte împotriva orcilor ruși, mai nou văd că Iohannis ne îndreaptă spre un război cu Rusia.....și este considerat un "erou"?!? Antonescu a fost executat! Eu spun că ungurii bagă bățul prin gard și au o nesimțire maximă!!! Nu există o minoritate în toată lumea mai priveligiată decât maghiarii din România!!! Eu cred că este necesar să le mai facem o "vizită" in Budapesta!!!

Și ei au fost în vizită în București. Atunci am mutat capitala și am predat tezaurul la ruși. Ai uitat? N-au rost astfel de vorbe.

laur_gr
laur_gr  •  13 Iulie 2024, 16:02

Prostii! Normal ca e bine sa avem investitii in fotbal decat sa nu avem. Sa copiem asta de la maghiari! Ce legatura are Corvinul cu fotbalul ramanesc?!? Acolo se petrece un fenomen unic care nu e datorat FRF sau politicii romanesti. Meritul e al antrenorului, grupului de jucatori si al primarului - toate planetele s-au aliniat acolo. Bravo Corvinul.

tyler_durden
tyler_durden  •  13 Iulie 2024, 15:35
Postat de _Adrian_1 pe 12 Iulie 2024, 20:09

Baietas, e fascinant cum unu' ca tine, care ***, are si asemenea apetit pentru epitete :)) Cate clone mai ai, sub ce nume te-am ranit in gigism? :)) Pricepi oare ca Romania are peste 2x populatia Ungariei, plus zone de munte din care gasesti oricand copii NEVOITI sa faca miscare de mici etc etc? In conditiile astea ti-o fi asa greu sa pricepi ca 3 (numarul calificarilor ungurilor la ultimele 3 Euro) e mai mare decat 2? SI ca la cel mai bun turneu facut de ei si-au castigat grupa din care s-au mai calificat Portugalia (care a castigat pana la urma turneul) si Islanda (care a furnizat apoi surpriza turneului eliminand Anglia in Optimi). Se poate compara asta cu grupa castigata de noi, din care toate 3 echipele calificate au pierdut in optimi? Toate astea puse cap la cap (stiu, e greu pentru tine, straduieste-te) creioneaza imaginea unui model unguresc mai bun decat al nostru. NU exceptional (ca nu sunt nici ungurii vreo Croatie, vreun Uruguay, nu si-au egalat generatia din anii 50) dar CLAR mai bun decat al nostru. Stai jos, nota 1.

Genul asta de comentariu e o mostra reprezentativa pt 'discutii' pe gsp. Ton arogant, jigniri la limita moderarii, o spoiala de argumentatie si satisfactia nefondata de a fi inchis gura cuiva. Deci ungurii ar trebui sa fie obezi pentru ca au numai campie(dar nu sunt - pentru ca ei au un plan, o strategie) si romanii au un rezervor imens de talente in zona montana de care nu profita. Poate n-au destule terenuri in panta baietii. In plus, stim cu totii ca cel mai bun etalon pentru nivelul unei nationale e ce fac in continuare echipele calificate din grupa ei la acel turneu. Iar ultimele 3 europene sunt tot ce conteaza. N-ai fost la toate nu existi. Da-ti singur nota inainte sa te apuci sa imparti calificative sau invective.

Nimbu
Nimbu  •  13 Iulie 2024, 09:40

Un articol deloc rau! Bine exprimata opinia, nu ca alti colegi de-ai tai care au scris niste mizerii absilute. Echilibrat si bine punctat aici. Totusi, investitiile din ungaria in fotbal nu sunt decat niste fatade. Cu toate astea ei au ceva ce noi nu avem in sport: constanta. In ultimii ani sunt constant acolo, la nivelul care o fi, dar sunt constant. Am de an. Noi avem spike-uri si exceptii. Asa va fi si acum. Ei onsa duca doua echipe in grupele europene, noi nu, maxim una. Dar sunt de acord ca nu e un model de urmat. Nu unulnsanatos on the long run. Appp, salutari lui Narcis Drejan din partea mea! Sa-si scoata limba din anusul Ringer putin ca a ametit si scrie aiureli

nautilus
nautilus  •  12 Iulie 2024, 23:59
Postat de razvyyc pe 12 Iulie 2024, 10:52

Au avut de ales pe ce parte stau. La fel am ales și noi să fim de partea germanilor, să îi ajutăm la execuții și la trimiterea unora în lagăre, să invadăm Rusia. Am plătit pentru asta mult și bine. Istoria ne va arăta dacă ungurii au făcut o alegere bună sau rea. Că rău au ales deja în 2-3 rânduri.

Până la un punct ai dreptate! Eu nu comentez faptul că mareșalul Antonescu a decis să lupte împotriva orcilor ruși, mai nou văd că Iohannis ne îndreaptă spre un război cu Rusia.....și este considerat un "erou"?!? Antonescu a fost executat! Eu spun că ungurii bagă bățul prin gard și au o nesimțire maximă!!! Nu există o minoritate în toată lumea mai priveligiată decât maghiarii din România!!! Eu cred că este necesar să le mai facem o "vizită" in Budapesta!!!

securinamo89
securinamo89  •  12 Iulie 2024, 21:15

*** ala a lor e o teapa colosala ca Mudryk de la Chelsea

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  12 Iulie 2024, 20:09
Postat de aaxel03 pe 12 Iulie 2024, 01:01

Pai tocmai ca jucatorii lor nu au vreo calitate ridicata, i-au mai mai ridicat selectioneriii straini pe care i-au avut, de ex neamtu ala in 2016 facuse dintr-o echipa de *** una combativa si capabila sa-si surprinda oarecum adversarii si sa treaca de grupe (gen Romania 2024). Ce calitate visezi omule? Da, ala de la Liverpool, exceptia, dar restu, Szallai, Willi Orban etc sunt jucatori onorabili dar de duzina, au incercat cu grasu ala barbos in atac, era comic, dar atata pot ei, niste centrari, mingi la bataie, atat…

Baietas, e fascinant cum unu' ca tine, care ***, are si asemenea apetit pentru epitete :)) Cate clone mai ai, sub ce nume te-am ranit in gigism? :)) Pricepi oare ca Romania are peste 2x populatia Ungariei, plus zone de munte din care gasesti oricand copii NEVOITI sa faca miscare de mici etc etc? In conditiile astea ti-o fi asa greu sa pricepi ca 3 (numarul calificarilor ungurilor la ultimele 3 Euro) e mai mare decat 2? SI ca la cel mai bun turneu facut de ei si-au castigat grupa din care s-au mai calificat Portugalia (care a castigat pana la urma turneul) si Islanda (care a furnizat apoi surpriza turneului eliminand Anglia in Optimi). Se poate compara asta cu grupa castigata de noi, din care toate 3 echipele calificate au pierdut in optimi? Toate astea puse cap la cap (stiu, e greu pentru tine, straduieste-te) creioneaza imaginea unui model unguresc mai bun decat al nostru. NU exceptional (ca nu sunt nici ungurii vreo Croatie, vreun Uruguay, nu si-au egalat generatia din anii 50) dar CLAR mai bun decat al nostru. Stai jos, nota 1.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

luigi_nb
luigi_nb  •  12 Iulie 2024, 12:37
Postat de alenb pe 12 Iulie 2024, 10:39

Guvernul pune accentul pe sprijinirea academiilor de fotbal? De unde stii? exceptand Szoboszlai au mai produs ceva de clasa? Eu ma iau dupa rezultate (jucatori produsi) si nu vad nici o productie de jucatori unguri care sa fie de top, deci probabil investitiile in academii sunt de fapt in buzunarele lui Orban si camarilei. Ferencvaros, singurul club mai cat de cat joaca cu 7-8 straini pe teren, daca produceau academiile maghiare cine stie ce talente, de ce nu joaca? Avem si clubul numit "Academia Puskas" care atat de academie e ca joaca cu 9 straini pe teren. Modelul maghiar e aici și funcționează? . Boss, in ultimii 40 de ani nu au fost la nici un mondial, iar la Euro au o singura calificare in primele 16 (Euro 2016), echipele de club sunt o rusine, de unde iti pare tie ca functioneaza? Pana si noi care nu avem nici un "model" si nu laudam cu program guvernamental de academii suntem peste ei, de ex la Euro 2024 noi am intrat in primele 16 totusi. Iar Corvinul- echipa de liga 2 sa bata la scor vicecampioana Ungariei la ea acasa, arata nivelul fotbalului maghiar.

Anul trecut am avut doar trei romani care au jucat constant in campionate importante, Dragusin, Marin si Hagi. Ungurii i-au avut pe Orban, Szobozslai, Sallai, Schafer, Nego si Kerkez.

Alias
Alias  •  12 Iulie 2024, 12:13
Postat de palominocreek pe 12 Iulie 2024, 05:48

Și la noi cum e? Corvinul nu e sustinuta din bani publici. Arata Hunedoara cumva ca San Francisco sa-si permită o astfel de echipa de fotbal? De ce crezi ca jumatate din liga 2 nu are drept de promovare? Stadioanele noastre s-au construit din banii biletelor milioanelor de fani care se înghesuie pe ele? Sau nu cumva acolo puteau fi spitale, scoli, muzee, autostrăzi?

Asa e, nu ar trebui sa existe astfel de echipe pe banii primăriilor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează