Comentarii (32)
883758598355956
Adrian Fulgos  •  13 Septembrie 2021, 20:23

Nici de Bianca Andreescu n-ați scris atit, deşi biata fata are mult mai solide radacini româneşti. Oare există tolontani si in China sa vorbească atita despre mămăița maternă?

883758598355956
Adrian Fulgos  •  13 Septembrie 2021, 20:14
Postat de steaua.libera pe 13 Septembrie 2021, 01:49

Ne agățăm de bunici și mămăi.. trist.

Cel mai pertinent comentariu din toate aberațiile pro sau contra de mai înainte. Cu adevarat trist.

steaua.libera
steaua.libera  •  13 Septembrie 2021, 01:49

Ne agățăm de bunici și mămăi.. trist.

296839007513707
Cris Juganaru  •  12 Septembrie 2021, 20:55
Postat de cuviosul_pafnutie pe 12 Septembrie 2021, 17:52

Da!Ne bucuram-cei care stiu sa se bucure-de tenisul etalat de aceasta fata superba-indiscutabil o mare stea in devenire-ca si de victoria ei in finala!Victorie de care nu s-a indoit nici o clipa!Dar dupa ce se termina nunta,ne inconjoara tristetea!Tristetea,Disperarea,Resemnarea!Ca DE CE emma raducanu nu s-a bascut si n-a plecat spre glorie de AICI,dintre noi!Aa,ca ne pleaca romanii din tara?Dar de ce pleaca?parca asazisa revolutie ne-a fost data la televizor de regizorii ei de afara si din interior cica de dragul romanilor!Cica sa traiasca mai bine!Daa?!Pai atunci de ce pleaca?De ce pleaca romanii din tara iar copii lor se nasc...cetateni straini?

Emma Raducanu nu ar fi existat niciodata daca tatal ei nu ar fi plecat din tara. Omiti ca Emma este fata unei chinezoaice, a carei gena o mosteneste, chinezoaica pe care tatal roman nu ar fi cunoscut o daca nu ar fi plecat in Canada. Simplu si logic!

296839007513707
Cris Juganaru  •  12 Septembrie 2021, 20:51
Postat de Giorgio Rizzo pe 12 Septembrie 2021, 16:50

Cris Juganaru, 1. Conform afirmatiei tale , originea Emmei ar fi chineza, bazat pe ce, doar pe faptul ca mama este chinezoaica? pai atunci Barack Obama ar trebui sa fie si el alb, pentruca mama lui a fost alba. Corect ar fi in cazul Emmei ca originea sa fie multiraciala,asa cum s-a stabilit in toate cazurile copiilor proveniti din casatorii raciale mixte. 2. Emma Raducanu s-a nascut in Toronto, Canada. Deci tara ei natala este Canada nu Anglia. 3. Pentru elucidare, anexez doar titlul : Methods of Assigning Race and Hispanic Origin to Births from ...https://nces.ed.gov. scroll down si vei gasi coloana si randul respectiv, referitor la parintii Emmei.

1. Originea acestei jucatoare este chinezo-romana. Eu vorbeam despre originea sub aspectul mostenirii genetice, care este in principal chinezeasca (ADN ul mitocondrial, cel care defineste gena umana, se transmite exclusiv pe cale materna). 2. Ai dreptate, tara natala este Canada, iar tara in numele careia a concurat si a castigat turneul este Anglia, tara al carei cetatean este. Oricum, aceasta performanta nu are nicio legatura cu Romania. Exista si o teza absolut falsa lansata in public, cum ca daca ar fi trait in Romania nu ar fi ajuns aici, intrucat statul roman nu ar fi investit in ea. Fals! Astfel de performante depind in cea mai mare parte de calitatea nativa a sporivului. Astfel de sportivi se nac f rar ( vz cazul Halep), indiferent de tara de provenienta si de investitii. SUA, Anglia, Australia etc., natiuni care invesc enorm in sport, nu au de muuulti ani tenismeni masculini buni. Germania la fel, dupa Becker pana in prezent. Pe de alta parte, trebuie s o felicitam pt aceasta extraordinara performanta. Insa atat, caci asta nu o transforma nicidecum intr o mare jucatoare a acestui sport, pt acest lucru trebuie sa ajunga si sa se mentina multi ani intre primele 3 jucatoare in lume, precum Serena, Halep, Osaka etc. (sunt multe exemple cu tinere care au castigat trofee imp, ca apoi sa nu depaseasca niciodata nivelul mediu, sa nu ajunga in varf, ba chiar sa clacheze). Deci are mult de dovedit pt a ajunge mare jucatoare. Succes Ema Raducanu!

4396396653731809
George Ranga  •  12 Septembrie 2021, 18:39

Pentru "mamaia" Emmei, toata sanatatea din lume si tot respectul meu. Sper sa inteleaga romaneste, desi o cheama Raducanu. Vazand ce a realizat nepoata dumneavostra nu mai am nici o indoiala, faceti o mancare dumnezeiasca!

cuviosul_pafnutie
cuviosul_pafnutie  •  12 Septembrie 2021, 17:52

Da!Ne bucuram-cei care stiu sa se bucure-de tenisul etalat de aceasta fata superba-indiscutabil o mare stea in devenire-ca si de victoria ei in finala!Victorie de care nu s-a indoit nici o clipa!Dar dupa ce se termina nunta,ne inconjoara tristetea!Tristetea,Disperarea,Resemnarea!Ca DE CE emma raducanu nu s-a bascut si n-a plecat spre glorie de AICI,dintre noi!Aa,ca ne pleaca romanii din tara?Dar de ce pleaca?parca asazisa revolutie ne-a fost data la televizor de regizorii ei de afara si din interior cica de dragul romanilor!Cica sa traiasca mai bine!Daa?!Pai atunci de ce pleaca?De ce pleaca romanii din tara iar copii lor se nasc...cetateni straini?

1017226401642400
Giorgio Rizzo  •  12 Septembrie 2021, 16:50
Postat de Cris Juganaru pe 12 Septembrie 2021, 12:18

Ei, sa nu exageram asa cum o facem noi, romanii, mai mereu. Ema Raducanu nu este romanca, ci englezoaica. Faptul ca are origini SI romanesti, nu ne indreptateste s-o “asumam”, caci nu e cazul. Sau daca insistam, trebuie sa acceptam ca acelasi drept l-ar avea si China, avand in vedere ca mama Emei este chinezoaica (si originea se stabileste in principal pe linie materna, mai mult Ema vorbeste mai mult mandarina, decat romana). Deci, daca vrem sa “o impartim”, atunci Angliei ii revine intaietatea, ca tara natala, apoi China, care ii ofera originea materna, iar in final Romania (originea paterna). Apropo de subiectul articolului- Ema are si in China rude ( bunici, veri etc.).

Cris Juganaru, 1. Conform afirmatiei tale , originea Emmei ar fi chineza, bazat pe ce, doar pe faptul ca mama este chinezoaica? pai atunci Barack Obama ar trebui sa fie si el alb, pentruca mama lui a fost alba. Corect ar fi in cazul Emmei ca originea sa fie multiraciala,asa cum s-a stabilit in toate cazurile copiilor proveniti din casatorii raciale mixte. 2. Emma Raducanu s-a nascut in Toronto, Canada. Deci tara ei natala este Canada nu Anglia. 3. Pentru elucidare, anexez doar titlul : Methods of Assigning Race and Hispanic Origin to Births from ...https://nces.ed.gov. scroll down si vei gasi coloana si randul respectiv, referitor la parintii Emmei.

1017226401642400
Giorgio Rizzo  •  12 Septembrie 2021, 16:34

Juganarule, m-ai terminat cu Anglia tara natala! Emma s-a nascut in Toronto, Canada. Concluzie tara natala ii este Canada. Privind originea Emmei, sunt mult mai sigur ca ar trebui sa ne asumam corect urmatorul fapt- Originea Emmei este multiraciala uite aici o tabela edificatoare.Table 1. Percent of Children Ages 0-17 in Selected Race Groups by Data Source and Parental Race Combination Race of parent Race of child (percent of total children ages 0-17) by Kid Link File data source Mother Father Census 2000 2010 Census One race Multi-race One race Multi-race White alone White alone 99.89 0.11 99.80 0.20 White alone Black alone 51.18 48.82 42.90 57.10 White alone AIAN alone 83.32 16.68 79.74 20.26 White alone Asian alone 45.55 54.45 34.96 65.04 White alone NHPI alone 58.11 41.89 52.44 47.57 White alone Two or More 44.69 55.31 35.02 64.98 Black alone White alone 60.01 39.99 48.41 51.59 Black alone Black alone 99.83 0.17 99.72 0.28 Black alone AIAN alone 83.28 16.72 76.05 23.95 Black alone Asian alone 58.64 41.36 41.25 58.75 Black alone NHPI alone 64.79 35.21 53.93 46.07 Black alone Two or More 60.43 39.57 50.57 49.43 AIAN alone White alone 82.10 17.90 79.56 20.44 AIAN alone Black alone 67.53 32.47 59.19 40.81 AIAN alone AIAN alone 99.45 0.55 99.34 0.66 AIAN alone Asian alone 58.28 41.72 53.92 46.08 AIAN alone NHPI alone 60.98 39.02 47.21 52.79 AIAN alone Two or More 51.21 48.79 44.19 55.81 Asian alone White alone 45.61 54.39 32.64 67.36 Asian alone B

andrei.33
andrei.33  •  12 Septembrie 2021, 16:20

Tolontan, sentimentalisme gratuite, ca de obicei. Nu avem nimic de spus, dar lucram intens la fibra emoțională.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează