Comentarii (68)
cluj_cluj
cluj_cluj  •  19 Mai 2022, 16:08
Postat de sibelius pe 19 Mai 2022, 15:58

Nelutu castiga campionatul in fiecare an, iar datoria CFR Cluj fata de el creste. "Mariajul" cu Dan Petrescu aduce castiguri mici si cheltuieli mari. DACA CFR ar avea un antrenor care sa promoveze jucatori tineri lucrurile s-ar schimba. Modelul ideal ar fi o combinatie CFR-FCSB, adica o echipa care sa castige intern, dar sa aiba ce vinde. In 5 ani CFR nu a putut scoate niciun jucator tanar la vanzare...pentru ca antrenorul prefera jucatorii de 30+.

Aici nu pot sa nu iti dau dreptate, daca vorbim de jucatorii tineri. Dar la un lucru nu suntem de acor. La vanzare. Spre deosebire de ce crede becali, eu cred ca o echipa nu este un galntar si performanta sportiva se poate face doar prin stabilitate si rodarea unei echipe in timp. Sper sa intelega si Nelutu si Dan ca e timpul sa intinereasca echipa, dar cu cap si cu jucatori de calitate si sa pestreze 2-3 aniu lotul cu schimbari minime. Apoi put sa se gandeasca altfel la cupele europene.

sibelius
sibelius  •  19 Mai 2022, 15:58
Postat de cluj_cluj pe 19 Mai 2022, 15:26

Daca o datorie de 5 milioane de euro la famiglia becali e profit, inseamna ca fecesebe e pe profit. Dar eu vad altfel lucrurile. Dupa prima umilinta a ciobanului, simbriasii lui din presa au inceput sa maraie. Dupa a doua au inceput sa prevesteasca sfarsitul. Dupa a treia au prebestit neputinta in campionatul viitor datorita batranetii echipei. Dupa a 4-a, au inceput sa povesteasca despre niscai datorii.Dupa a 5-a prevestesc apocalipsa. Si toate astea probabil doar ca sa nu piarda accesul la shaorma ciobanului. Ma ntreb ce va fi dupa a 6-a umilinta, va lovi un asteroid Clujul?

Nelutu castiga campionatul in fiecare an, iar datoria CFR Cluj fata de el creste. "Mariajul" cu Dan Petrescu aduce castiguri mici si cheltuieli mari. DACA CFR ar avea un antrenor care sa promoveze jucatori tineri lucrurile s-ar schimba. Modelul ideal ar fi o combinatie CFR-FCSB, adica o echipa care sa castige intern, dar sa aiba ce vinde. In 5 ani CFR nu a putut scoate niciun jucator tanar la vanzare...pentru ca antrenorul prefera jucatorii de 30+.

sibelius
sibelius  •  19 Mai 2022, 15:52
Postat de Paco Raceanu pe 19 Mai 2022, 15:21

Pierzi din vedere adevarata diferenta dintre CFR si FCSB. Anume diferenta sportiva. Adica singura care conteaza pt un club sportiv si, mai ales, pt fanii clubului sportiv. In concluzie, diferenta sta in faptul ca, in timp ce fcsb este perdanta permanenta cu zero trofee, CFR este multicampioana constanta a Romaniei. Restul semnifica date financiare relevante strict pt finantatori. Adevaratii castigatori pe plan sportiv (reiterez, singurul lucru realmente important intr-un domeniu sportiv) sunt CFR si, mai ales, suporterii acestui club. Suporterii CFR ului sunt „putrezi de bogati”, se scalda intr-o „avere sportiva”, in timp ce fanii fcsb sunt „saraci lipiti pamantului pe plan sportiv”! Iar asta este un lucru apodictic!

Teoretic da, practic nu. Putem vorbi de "diferenta sportiva" cand X are 10 lei, Y are 10 lei, iar X, datorita inteligentei sale superioare si a priceperii investeste mai bine cei 10 lei si castiga trofeele. Cand X are 10 lei si cheltuie 20 rezultatul e - 10 lei, adica datorii. Echipele pamantene care au lucrat asa au ajuns sa aiba -40/-10 puncte in clasament pentru neplata datoriilor. Supra-oamenii au castigat trofee .

103538191253799
Paco Raceanu  •  19 Mai 2022, 15:52
Postat de Alex Alex pe 19 Mai 2022, 15:31

Ai dreptate in ceea ce spui despre partea sportivă numai că un club nu trebuie să depindă de capriciul unui patron, dacă clubul nu este organizat pe baze sănătoase dispare odată cu cheful de fotbal al patronului, mult mai bine organizat din pct meu de vedere a fost clubul pe vremea lui paskany, echilibrat, jucatori de valoare descoperiți apoi valorificați, un model mult mai spectaculos si atractiv, priveam mereu cu interes perioadele de transferuri pt a vedea ce mai aduce cfr ul

Perfect de acord cand spui ca un club nu trebuie sa depinda de capriciul unui patron. Doar ca exemplul cel mai puternic in acest sens nu este CFR, ci FCSB, FCSB este clubul cel mai dependent de o persoana fizica, patronul sau. Practic, FCSB este un club strict „pe persoana fizca”. Este, in fapt, o jucarie personala a patronului Becali, cu care face exclusiv ce doreste el. Iar cel mai grav este ca face ce doreste patronul in detrimentul obiectivului sau fundamental, anume obiectivul sportiv (castigarea trofeelor). Patronul Becali si-a asumat public ca fscb este jucaria sa personala, iar angajatii de la club sunt supusii sai ca stapan, interesat exclusiv de comertul cu fotbalisti, in detrimentul castigarii trofeelor. In cazul asta, CFR, prin comparatie cu FCSB, reprezinta un club sanatos, mai ales ca toate obiectivele fundamentale (adica cele sportive) sunt atinse negresit an dupa an. In rest, nimic nu dureaza vesnic, absolut nimic, conteaza doar cat de glorioasa e istoria! Iar istoria sportiva a CFR ului este cu adevarat uriasa , in timp ce a FCSB ului nu exista in plan sportiv!

113572341134771
Alex Alex  •  19 Mai 2022, 15:39
Postat de adriann_ pe 19 Mai 2022, 15:24

Puisor, pretul faptului ca fcsb a terminat pe profit IL PLATESC SUPORTERII NATIONALEI. Ca sa se vana Man si Morutan au fost distruse doua campanii de calificare ale Nationalei. O tara intreaga a vazut cum au fost impinsi astia doi in meciuri cruciale (cu care nu aveau nici o treaba) ca sa se poata da teapa la export. NU e o intamplare faptul ca Morutan freaca banca la o Galata care inoata pe la mijlocul clasamentului in Turcia iar Man are 3 goluri marcate in Serie B la o echipa care e mai aproape de C decat de promovare. Asta e modelul infractional al clanului becali, macar CFR-ul nu distruge bucuria unei tari intregi.

Suporterii nationalei nu plătesc nimic astea cu morutan sau man sau x sunt discuții pt oameni care nu vad dincolo de simpatia pt o echipa sau alta, fotbalul românesc, jucătorii de azi sunt atat de slabi că a vorbi despre "trebuia sa joace x si nu z", trebuia convocat magicianul de la al saorma si nu vrajitorul de la fc x eliminata de laci sau karagandy sau locul 12 din cehia, este penibil

113572341134771
Alex Alex  •  19 Mai 2022, 15:31
Postat de Paco Raceanu pe 19 Mai 2022, 15:21

Pierzi din vedere adevarata diferenta dintre CFR si FCSB. Anume diferenta sportiva. Adica singura care conteaza pt un club sportiv si, mai ales, pt fanii clubului sportiv. In concluzie, diferenta sta in faptul ca, in timp ce fcsb este perdanta permanenta cu zero trofee, CFR este multicampioana constanta a Romaniei. Restul semnifica date financiare relevante strict pt finantatori. Adevaratii castigatori pe plan sportiv (reiterez, singurul lucru realmente important intr-un domeniu sportiv) sunt CFR si, mai ales, suporterii acestui club. Suporterii CFR ului sunt „putrezi de bogati”, se scalda intr-o „avere sportiva”, in timp ce fanii fcsb sunt „saraci lipiti pamantului pe plan sportiv”! Iar asta este un lucru apodictic!

Ai dreptate in ceea ce spui despre partea sportivă numai că un club nu trebuie să depindă de capriciul unui patron, dacă clubul nu este organizat pe baze sănătoase dispare odată cu cheful de fotbal al patronului, mult mai bine organizat din pct meu de vedere a fost clubul pe vremea lui paskany, echilibrat, jucatori de valoare descoperiți apoi valorificați, un model mult mai spectaculos si atractiv, priveam mereu cu interes perioadele de transferuri pt a vedea ce mai aduce cfr ul

cluj_cluj
cluj_cluj  •  19 Mai 2022, 15:26
Postat de Alex Alex pe 19 Mai 2022, 14:56

Există o diferență clubul din pipera are un buget sub cfr cluj, dupa datele de la anaf a incheiat anul trecut pe profit, si are un fond de jucători ce poate fi valorificat, cfr cheltuie mult mai mult față de ce produce si la momentul actual nici măcar o calificare in ucl nu ar aduce clubul pe 0 datorii, Neluțu Varga nu este creditat cu o avere atat de mare încât sa isi permita investiții si pierderi atât de mari de aceea cam miroase a spălare de bani ai unor politicieni

Daca o datorie de 5 milioane de euro la famiglia becali e profit, inseamna ca fecesebe e pe profit. Dar eu vad altfel lucrurile. Dupa prima umilinta a ciobanului, simbriasii lui din presa au inceput sa maraie. Dupa a doua au inceput sa prevesteasca sfarsitul. Dupa a treia au prebestit neputinta in campionatul viitor datorita batranetii echipei. Dupa a 4-a, au inceput sa povesteasca despre niscai datorii.Dupa a 5-a prevestesc apocalipsa. Si toate astea probabil doar ca sa nu piarda accesul la shaorma ciobanului. Ma ntreb ce va fi dupa a 6-a umilinta, va lovi un asteroid Clujul?

adriann_
adriann_  •  19 Mai 2022, 15:24
Postat de Alex Alex pe 19 Mai 2022, 14:56

Există o diferență clubul din pipera are un buget sub cfr cluj, dupa datele de la anaf a incheiat anul trecut pe profit, si are un fond de jucători ce poate fi valorificat, cfr cheltuie mult mai mult față de ce produce si la momentul actual nici măcar o calificare in ucl nu ar aduce clubul pe 0 datorii, Neluțu Varga nu este creditat cu o avere atat de mare încât sa isi permita investiții si pierderi atât de mari de aceea cam miroase a spălare de bani ai unor politicieni

Puisor, pretul faptului ca fcsb a terminat pe profit IL PLATESC SUPORTERII NATIONALEI. Ca sa se vana Man si Morutan au fost distruse doua campanii de calificare ale Nationalei. O tara intreaga a vazut cum au fost impinsi astia doi in meciuri cruciale (cu care nu aveau nici o treaba) ca sa se poata da teapa la export. NU e o intamplare faptul ca Morutan freaca banca la o Galata care inoata pe la mijlocul clasamentului in Turcia iar Man are 3 goluri marcate in Serie B la o echipa care e mai aproape de C decat de promovare. Asta e modelul infractional al clanului becali, macar CFR-ul nu distruge bucuria unei tari intregi.

103538191253799
Paco Raceanu  •  19 Mai 2022, 15:21
Postat de Alex Alex pe 19 Mai 2022, 14:56

Există o diferență clubul din pipera are un buget sub cfr cluj, dupa datele de la anaf a incheiat anul trecut pe profit, si are un fond de jucători ce poate fi valorificat, cfr cheltuie mult mai mult față de ce produce si la momentul actual nici măcar o calificare in ucl nu ar aduce clubul pe 0 datorii, Neluțu Varga nu este creditat cu o avere atat de mare încât sa isi permita investiții si pierderi atât de mari de aceea cam miroase a spălare de bani ai unor politicieni

Pierzi din vedere adevarata diferenta dintre CFR si FCSB. Anume diferenta sportiva. Adica singura care conteaza pt un club sportiv si, mai ales, pt fanii clubului sportiv. In concluzie, diferenta sta in faptul ca, in timp ce fcsb este perdanta permanenta cu zero trofee, CFR este multicampioana constanta a Romaniei. Restul semnifica date financiare relevante strict pt finantatori. Adevaratii castigatori pe plan sportiv (reiterez, singurul lucru realmente important intr-un domeniu sportiv) sunt CFR si, mai ales, suporterii acestui club. Suporterii CFR ului sunt „putrezi de bogati”, se scalda intr-o „avere sportiva”, in timp ce fanii fcsb sunt „saraci lipiti pamantului pe plan sportiv”! Iar asta este un lucru apodictic!

113572341134771
Alex Alex  •  19 Mai 2022, 15:08
Postat de cuviosul_pafnutie pe 19 Mai 2022, 15:01

Zice Ștucan ca:„Practic,tot modelul de business al CFR este un balon de sapun protejat sa faca implozie de o misterioasa umbrela politica”!O fi!Dar nedumerirea survine atunci când nu zice ca și„modelul de business al echipei lui Becali”(mai ales in primii ani),a fost „protejat de o umbrela politica”!Deloc misterioasa!La inceput-când„a cumparat”Steaua-a fost Hrebenciuc-(faimosul„guzgan rozaliu”din pamfletele lui CTP)-principalul consilier al lui„papașa”Iliescu-care (ca sa-l convinga pe vicleanul speculant de terenuri intravilane sa„privatizeze”Steaua)-i-a pus in brațe faimoasa„afacere”cu schimbul de terenuri cu MAN- menita sa-i asigure și finanțarea pentru mulți ani!Apoi a venit la putere...Basescu!Suporter stelist declarat(ca fiu de general MAN)!Care i-a asigurat lui Becali o nefireasca imunitate pentru„manoperele”sale din campionat sau pentru camataria -unde victime„colaterale”au fost frații Mustața(recuperatorii)!Cât depre Dragnea și Ponta...il vizitau și la Poarta Alba(unde a fost trimis dupa venirea la putere a...Grupului de la Cluj)!

Tot ctp pe vremea cand era jurnalist si nu propagandist povestea că deseori era oprit pe stradă de oameni care îl felicitau "bravo domnule popescu dați in ei in hoți" mă intreb câți dintre cei care ma felicitau faceau asta din spirit civic si fibră morală si câți o faceau din frustrarea că nu sunt ei acolo sa faca fix același lucru, povestioara asta rezumă perfect societatea noastră

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează