Comentarii (50)
666piturca
666piturca  •  29 Noiembrie 2022, 20:38
Postat de armand pe 29 Noiembrie 2022, 17:26

Un articol care imi aminteste ca uneori gazeta mai poate impacheta si idei care merita retinute. Nu as indrazni sa-i compar fotbalistic pe cei doi ( CR7 si Messi) dar ca oameni, comportamentul lor difera binisor. Din putinul pe care il stim din massmedia. Insa episodul cu Bruno Fernandes este pur si simplu aiuritor ca sa nu spun altceva. Nici o urma de noblete, bun simt si camaraderie, nimic! Doar un egoism si un egocentrism absolut dezgustator!

Nu ti se pare ca Halep si Ronaldo isi incheie cariera in mod oarecum asemanator...?

666piturca
666piturca  •  29 Noiembrie 2022, 20:34

De ce nu faci un sub-articol despre Cornel Dinu (nu, nu il suport), cel care s-a dus la arbitru si l-a facut sa anuleze un gol "dat", in finala Cupei Romaniei, la scor 0-0 (cred)? Ronaldo, ce sa zica si el...??

birdibel
birdibel  •  29 Noiembrie 2022, 20:22

Sorinele, puiule, nu da nimeni in Ronaldo, el da cu piciorul in statuia pe care i-ați ridicat-o voi, jumătatea de miliard care ii admirati abdominalii si copiii din flori pe Instagram. Omul a fost o masina de marcat goluri - nu mai e, doar se agata - dar caracter nu are nici cât unghia de la degetul mic de la piciorul slab al lui Alibec. Nu trebuie sa fii vreun nume sa vezi asta.

birdibel
birdibel  •  29 Noiembrie 2022, 20:11

Tuturor celor care fac marea confuzie sa creada ca pe Troncaldo îl intereseaza ca el este autorul moral (este; real nu e…) al golului: Penaldo este de fapt si autorul moral al golului doi, ca dacă nu-l schimba antrenorul - care e clar ca nu îl respecta, rusinos! - tot el ar fi batut si lovitura de la 11 m. Ar fi crezut atunci ca a marcat doua goluri iar voi ati fi crezut ca puteți jigni fotbalul comparând-l cu Messi.

birdibel
birdibel  •  29 Noiembrie 2022, 19:55

Acidutzile, ai o logica schioapa si te faci ca nu cunosti personajul. Da, Penaldo ar fi putut fi eroul acelei faze, pentru ca el l-a țintuit pe portar, dar el a ales sa fie tâlharul, sa minta, sa ia ce nu-i al lui. Noroc cu mingea deșteapta care a țipat “ nu m-a atins!”… Iar tu ala cu cifrele necuratului in nume, nu e frumos sa minți. Messi nu a calcat nimic in picioare. Își scotea ghetele si a atins un pic tricoul plin de sudoare oferit la schimb cerut de un adversar. In vestiar după meciuri e plin de tricouri pe podea. Probabil ca n-ai fost niciodata intr-un vestiar si repeti prostii debitate de un boxer care a luat prea mulți pumni in cap.

catall666
catall666  •  29 Noiembrie 2022, 19:16

Daa,cu acelasi zâmbet de om bun a călcat in picioare steagul Mexicului…bunătatea întruchipată…ref la ronaldo,numai noi in România facem o știre din nimik,oamenii au zis ca nu contează cine a dat golul,important e ca a câștigat echipa,și s a calificat mai departe…dar cnd nu mai avem ce scrie,căutam o sămânță de scandal,sa iasă articolele la număr…pe de alta parte,ce trebuia sa facă Ronaldo?sa plângă,sa bage capul in pământ?ar trebui sa ceara voie de la Dl Geambașu cum sa se bucure eventual…

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  29 Noiembrie 2022, 19:16

Cristiano este"autorul moral" al golului. A stat unde trebuia, a facut exact ce trebuia pacalind portarul care ar fi intervenit cu siguranta daca Ronaldo nu se afla pe directia mingii...Ganditi-va ca: - daca se afla in pozitie de offside, golul se anula... -daca nu se afla acolo, portarul prindea mingea. In concluzie, dupa mine, e golul lui Cristiano.

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  29 Noiembrie 2022, 19:15
Postat de corectorul pe 29 Noiembrie 2022, 18:48

Da, in mod evident un prefabricat de articol nonsens! Dincolo de faptul ca atat Ronaldo, cat si Fernandes au declarat ulterior ca nu conteaza cui i-a fost atribuit golul, importanta fiind victoria nationalei lor, totusi, golul i se datoreaza in mare masura lui Ronaldo. Si aceasta intrucat centrarea lui Fernandes (acesta nu a sutat spre poarta, ci a centrat spre Ronaldo) nu s-ar fi transformat in gol daca Ronaldo nu ar fi sarit la cap sa loveasca mingea, iar prin asta intimidand portarul care s-a concentrat la saritura lui Ronaldo, ezitand sa iasa la minge. Este evident ca daca Ronaldo nu sarea sa loveasca mingea cu capul, portarul iesea din poarta si prindea simplu aceasta centrare a lui Fernandes, fara sa fie gol. De altfel, inclusiv Bruno F. a recunoscut ca nu a sutat la poarta, ci i-a centrat lui Ronaldo, care a contribuit decisv la marcarea golului prin saritura sa derutanta pt portar. Pe de alta parte, in economia jocului si in tensiunea fizico-mentala in timp real, exista probabilitatea logica (si subiectiva) ca Ronaldo sa fi simtit, in timp real, ca a atins mingea, chiar daca in realitate nu s-ar fi intamplat. Se intampla des ca in angrenajul unei dispute sportive, combatantii sa ai aiba perceptii proprii „la cald”, surescitati de gradul de implicare fizica si mentala, asupra unei faze de joc (si este explicabil si acceptabil in plan subiectiv). Deci, un articol „degeaba”, la fel de subiectiv, ca si impresia „la cald” a lui Ronaldo (insa la acesta din urma explicabila)

Corect , subscriu! Cristiano este practic"autorul moral" al golului. A stat unde trebuia, a facut exact ce trebuia pacalind portarul care ar fi intervenit cu siguranta daca Ronaldo nu se afla pe directia mingii...Ganditi-va ca: - daca se afla in pozitie de offside, golul se anula... -daca nu se afla acolo, portarul prindea mingea. In concluzie, dupa mine, e golul lui Cristiano.

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  29 Noiembrie 2022, 19:15
Postat de corectorul pe 29 Noiembrie 2022, 18:48

Da, in mod evident un prefabricat de articol nonsens! Dincolo de faptul ca atat Ronaldo, cat si Fernandes au declarat ulterior ca nu conteaza cui i-a fost atribuit golul, importanta fiind victoria nationalei lor, totusi, golul i se datoreaza in mare masura lui Ronaldo. Si aceasta intrucat centrarea lui Fernandes (acesta nu a sutat spre poarta, ci a centrat spre Ronaldo) nu s-ar fi transformat in gol daca Ronaldo nu ar fi sarit la cap sa loveasca mingea, iar prin asta intimidand portarul care s-a concentrat la saritura lui Ronaldo, ezitand sa iasa la minge. Este evident ca daca Ronaldo nu sarea sa loveasca mingea cu capul, portarul iesea din poarta si prindea simplu aceasta centrare a lui Fernandes, fara sa fie gol. De altfel, inclusiv Bruno F. a recunoscut ca nu a sutat la poarta, ci i-a centrat lui Ronaldo, care a contribuit decisv la marcarea golului prin saritura sa derutanta pt portar. Pe de alta parte, in economia jocului si in tensiunea fizico-mentala in timp real, exista probabilitatea logica (si subiectiva) ca Ronaldo sa fi simtit, in timp real, ca a atins mingea, chiar daca in realitate nu s-ar fi intamplat. Se intampla des ca in angrenajul unei dispute sportive, combatantii sa ai aiba perceptii proprii „la cald”, surescitati de gradul de implicare fizica si mentala, asupra unei faze de joc (si este explicabil si acceptabil in plan subiectiv). Deci, un articol „degeaba”, la fel de subiectiv, ca si impresia „la cald” a lui Ronaldo (insa la acesta din urma explicabila)

Corect , subscriu! Cristiano este practic"autorul moral" al golului. A stat unde trebuia, a facut exact ce trebuia pacalind portarul care ar fi intervenit cu siguranta daca Ronaldo nu se afla pe directia mingii...Ganditi-va ca: - daca se afla in pozitie de offside, golul se anula... -daca nu se afla acolo, portarul prindea mingea. In concluzie, dupa mine, e golul lui Cristiano.

corectorul
corectorul  •  29 Noiembrie 2022, 18:59
Postat de armand pe 29 Noiembrie 2022, 17:26

Un articol care imi aminteste ca uneori gazeta mai poate impacheta si idei care merita retinute. Nu as indrazni sa-i compar fotbalistic pe cei doi ( CR7 si Messi) dar ca oameni, comportamentul lor difera binisor. Din putinul pe care il stim din massmedia. Insa episodul cu Bruno Fernandes este pur si simplu aiuritor ca sa nu spun altceva. Nici o urma de noblete, bun simt si camaraderie, nimic! Doar un egoism si un egocentrism absolut dezgustator!

Pai hai sa vedem cat de mari sunt diferentele dintre Messi si C Ronaldo, ca oameni, prin prisma exemplelor publice. Ronaldo este ultra expus, asa ca hai sa alegem, la intamplare, doar doua exemple de ”buna purtare si omenie” ale lui Messi. Spre pilda, celebrul caz cand „omenosul” Messi a refuzat in mod intentionat sa salute antrenorul lui PSG (i-a refuzat in mod rudimentar mana antrenorului, ofensandu-l public), atunci cand a fost schimbat in timpul unui meci. Iar al doilea exemplu, chiar la acest campionat, cand Messi, bucurandu-se in vestiar dupa victoria cu Mexicul, loveste sau calca cu piciorul un tricou al unui jucator mexican, pe care il avea aruncat pe podea, printre picioare. Evident ca daca Ronaldo ar fi fost autorul acestor „omenoase”, il pastea crucificarea, dar in cazul șlui Messi ...„zambeste frumos” si e iubit, ce conteaza ca, in realitate, dovedeste ca are momente cand e un marlan sadea (dovada exemplele publice/online multipe).

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează