Comentarii (58)
Freyya
Freyya  •  11 Decembrie 2022, 18:15
Postat de lenroc pe 11 Decembrie 2022, 15:11

Ce argumentație de precupeață, jalnic articol

subscriu

donnie
donnie  •  11 Decembrie 2022, 18:08
Postat de ali.bec pe 11 Decembrie 2022, 15:47

Dar ziaristii, care, in loc de a ne scrie despre fotbal, ne-au informat despre toate iubitele, Ivanele, adulterele și (in cel mai bun caz) despre prețul peștelui din piață, încă tot acolo sunt?

Nu mai aveau ce sa impacheteze. S-au dus sa mai cumpere peste

dum.dragos
dum.dragos  •  11 Decembrie 2022, 18:07

Pe toate le stie autorul!!! Fantastic! Eu chiar nu inteleg, voi la gsp nu va pricepeti deloc, dar absolut deloc…la sport in general si la fotbal in particular ???? Domnule Udrea, dvs macar va uitati la meciuri??? Dar sincer… Adica , Portugalia a pierdut meciul cu Marocul..tot din cauza lui Ronaldo???? Ati vazut macar cum joaca “magnificii “ de portughezi??? Ce pase a dat Bruno tot meciul? Bernardo…sau marele Gonzalo (de cate ori a atins mingea???). Eu inteleg subiectivismul vostru in ceea ce o priveste pe fcsb…e a patronului vostru…dar nici in cazul fotbalului international…nu reusiti sa va ridicati din genunchi…si sa va comportati ca niste profesionisti??? PS . Ati ramas profound impresionat, banuiesc …de atitudinea minunata…a argentinienilor…si a marelui lor far calauzitor !! “Bobo..bobo…”

bull28
bull28  •  11 Decembrie 2022, 18:07

Ce articol de r...t. Nu ai nici o treabă cu fenomenul. Păi să spui că s-a făcut dreptate că au primit ăia un penalty nemeritat sau mai știu eu ce prosti în 1900 toamna e penibil pt un așa-zis jurnalist. Păi cum rămâne atunci cu golul cu mâna al lui Maradona ,apoi Argentina câștigând trofeul ( Păi unde a mai fost justiția aia divină?) sau Germania care câștigă scandalos finala din '90 ( câștigând apoi nemeritat în 2014 după o finală cu Argentina ,în care Argentina a fost părerea multora echipa mai bună, mai pozitivă ,echipa care a avut ocaziile cu adevărat mari ale meciului - unde a fost din nou acea clamată justiție divină de către pseudojurnalist? ). Un articol despre nimic ,efectiv fără nici o treabă cu fotbalul.

mihaidanielfotea
mihaidanielfotea  •  11 Decembrie 2022, 18:06
Postat de adriann_ pe 11 Decembrie 2022, 16:40

Ma baiete, tu chiar ai impresia ca Germania n-a vrut sa castige la vreunul din aceste Mondiale? Un fotbalist profesionist munceste de-i sar capacele de la 7-8-9 ani pentru o sansa EXTREM DE MICA de a ajunge la cel mai inalt nivel. Vorbim de munca intensa, dificila, cu riscuri, nu de "batut mingea" cum cred nulitati "activiste". Clantai ca tine se cauta pe sine pe banii parintilor pana la 30 de ani prin diverse Spiruhareturi si pe urma, cand isi dau seama ca nu sunt buni de absolut nimic, se fac activisti lbgtq samd. Pretentia unora ca tine ca fotbalistii care au reusit sa ajunga la cel mai inalt nivel sa faca si pe activistii este deosebit de dezgustatoare.

Stimate domn realizat inainte de 30 de ani, este rezonabil sa credem ca toti care au venit la acest campionat mondial si-au dorit sa castige, inclusiv cei din Costa Rica, dar eu am spus ca e mai bine pentru Germania ca n-a facut-o, nici acum, nici in 2018 si nici in 1978. Si asta se intelege din comentariul meu, cel putin daca nu ai absolvit Spiru Haret. Cat despre dezgust, e suficient sa va recititi comentariul pe care l-ati facut, privindu-va sporadic in oglinda.

Dino
Dino  •  11 Decembrie 2022, 17:59
Postat de mihaidanielfotea pe 11 Decembrie 2022, 15:50

Domnule Udrea, poate ca aveti dreptate. Dar eu unul incep sa nu mai pot citi articolele dumneavoastra. Mai intai ati vorbit la superlativ despre organizarea acestui campionat mondial, fara o minima documentare despre consecintele comportamentului machiavelic al conducatorilor acestui stat. Apoi vorbiti despre Germania care a sacrificat un obiectiv fotbalistic, pentru unul "progresist". Eu intreb, daca Germania, care are 4 cupe mondiale, nu ar fi facut asta, atunci cine trebuia s-o faca? Costa Rica? Germania a castigat cand a trebuit, dar nu a facut-o in 2018 in tara lui Putin, n-a facut-o in 2022 in Qatar si nu au facut-o nici in 1978. Si nu cred ca le pare rau. Asa cum nici lui Johan Cruyff nu i-a parut rau ca n-a jucat in Argentina. Daca intelegeti ca fotbalul nu e doar un sport.

Corect, fotbalul nu este doar nu sport, dar trebuii sa fie. Daca vor platforme de activism politic exista alte variante. De ce au mai jucat preliminari(stiau unde vin). De ce au mai venit ? Puteau sa anunte public ca nu vin si cedau locul altei nationale. Intrebare e de ce tocmai acum s-au gasit sa protesteze si nu de la inceput.

mgenu30
mgenu30  •  11 Decembrie 2022, 17:34

Argumente de doi lei. Un fel de ce are *** cu prefectura. Te las, bre, sa te bucuri de o finala Croatia-Maroc, sa va satisfacă frustrările. Cupa Mondiala este mai săracă fără aceste echipe care ne fac sa iubim fotbalul și mai puțin pe cele care fac antifotbal, sau ma rog, acel tip pe care îl practica România prin 94 și noi eram pe spate de fericire. Stai liniștit, nimeni nu o sa și mai aducă aminte de Maroc ca a ajuns în semifinale, cum nu mi-am amintit eu ca Turcia a ajuns și ei prin 2002. Fotbalul trăiește mai mult prin echipele mari și mai puțin pe echipele gen "autobuz în poarta"

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  11 Decembrie 2022, 17:03

Hai ca le-ai gasit punctul vulnerabil tuturor echipelor importante care au plecat acasa, cu exceptia Olandei...Aici nu prea ai avut nimic ce zice si ai lasat-o moarta... Sunt curios, daca pleca Croatia, te luai de Ivana aia a lor ca i-a distras de la jocul cu balonul...?

cpt.ahab
cpt.ahab  •  11 Decembrie 2022, 16:43

Bravo, domnule Udrea. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adriann_
adriann_  •  11 Decembrie 2022, 16:40
Postat de mihaidanielfotea pe 11 Decembrie 2022, 15:50

Domnule Udrea, poate ca aveti dreptate. Dar eu unul incep sa nu mai pot citi articolele dumneavoastra. Mai intai ati vorbit la superlativ despre organizarea acestui campionat mondial, fara o minima documentare despre consecintele comportamentului machiavelic al conducatorilor acestui stat. Apoi vorbiti despre Germania care a sacrificat un obiectiv fotbalistic, pentru unul "progresist". Eu intreb, daca Germania, care are 4 cupe mondiale, nu ar fi facut asta, atunci cine trebuia s-o faca? Costa Rica? Germania a castigat cand a trebuit, dar nu a facut-o in 2018 in tara lui Putin, n-a facut-o in 2022 in Qatar si nu au facut-o nici in 1978. Si nu cred ca le pare rau. Asa cum nici lui Johan Cruyff nu i-a parut rau ca n-a jucat in Argentina. Daca intelegeti ca fotbalul nu e doar un sport.

Ma baiete, tu chiar ai impresia ca Germania n-a vrut sa castige la vreunul din aceste Mondiale? Un fotbalist profesionist munceste de-i sar capacele de la 7-8-9 ani pentru o sansa EXTREM DE MICA de a ajunge la cel mai inalt nivel. Vorbim de munca intensa, dificila, cu riscuri, nu de "batut mingea" cum cred nulitati "activiste". Clantai ca tine se cauta pe sine pe banii parintilor pana la 30 de ani prin diverse Spiruhareturi si pe urma, cand isi dau seama ca nu sunt buni de absolut nimic, se fac activisti lbgtq samd. Pretentia unora ca tine ca fotbalistii care au reusit sa ajunga la cel mai inalt nivel sa faca si pe activistii este deosebit de dezgustatoare.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează