Comentarii (72)
19sevilla86
19sevilla86  •  05 Iunie 2023, 18:43
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

Se bagă mereu in seama fără a avea nimic de spus, in afara de ineptii, platitudini, bârfe, baliverne! Nu stie nimic, nu înțelege nimic dar poluează la greu cu comentarii hilare-hidoase! Tipic pt fanii de echipe pitifelnice, minuscule, liliputane, adică la fel ca materia lor cenușie!

alenb
alenb  •  05 Iunie 2023, 18:43
Postat de brentford pe 05 Iunie 2023, 18:35

Este (de asemenea) o nebunie sa crezi ca Metz este in Belgia. Altfel,tot subiectiv,sa compari Ligue 2 cu MamaLiga2 este sacrilegiu.

Omu’ postac este prieten de-al lui Stoichita, care Stoichita nu prea le avea cu georgrafia si nici cu istoricu lui Boloni ca antrenor, stia doar ca a antrenat “ceva, prin Belgia”. Cum Metz ii suna total necunoscut a presupus ca o fi tot prin Belgia ))

Heiheiargesul1987
Heiheiargesul1987  •  05 Iunie 2023, 18:41

Din nou gresesti profund, domnule Udrea. Promovarea din liga a doua belgiana nu reprezinta garantia ca la echipa nationala ar fi facut mare branza. Sa iti aduc aminte ca la insistentele presei a fost pus selectioner Razvan Lucescu dupa o mult mai mare performanta la nivel de club decat a avut vreodata Boloni, anume prezenta cu o echipa romaneasca in sferturile cupei Uefa, si cu toate astea, ca selectioner nu a reusit nimic? Nu confunda cluburile cu echipele nationale! Aproape niciodata un antrenor de club bun nu a fost si un selectioner la fel de bun. Boloni insusi a fost dezamagitor ca selectioner, cu o super generatie! Eu nu spun ca nu ar fi fost bun acum, mi l-as fi dorit si eu, insa e profund gresit acest articol, mai ales in contextul in care echipa nationala deocamdata nu a pierdut mare lucru de la numirea lui Edi Iordanescu, si are punctaj maxim in meciurile cu adevarat oficiale. Asa cum in acest articol ai tinut sa citezi din tine insuti (narcisismul pare a fi la el acasa in ceea ce te priveste), vei mai proceda la fel si daca te inseli amarnic si Romania va avea succes in era Iordanescu junior?

ionescugeorge77
ionescugeorge77  •  05 Iunie 2023, 18:41

...corector ...te credeam prost ...scuze ...esti prea prost ...romanul Boloni a antrenat in liga a 2 a din Franta ...comentariul tau este excelent aproape la fel de bun ca al meu ...dar faptul ca incurci Belgia cu Franta ...te descalifica ...invata si tu despre sport ...despre sportivi ...si apoi comenteaza pe un sait de sport ...

alenb
alenb  •  05 Iunie 2023, 18:38
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

Promovarea din Ligue 2 nu e chiar floare la ureche, desi incerci s-o prezenti ca fiind irelevanta, liga a doua franceza este destul de puternica si deosebit de echilibrata. Dar nu era vorba despre asta, Boloni se legitmeaza cu titluri in Portugalia si Belgia si o cariera notabila, despre care Stoichita&comp au sugerat ca e cam.. la trecut. Deci ideea promovarii (si a articolului) este ca Boloni nu este un antrenor depasit, cum sugereau imbe6ilii de la FRF. Cat despre tine, la fel ca si idi8tii de la FRF, esti invitat sa-l admiri pe Boloni in Ligue 1 din august iar in paralel sa urmaresti spectacolul trist oferit de echipa nationala a Romaniei.

brentford
brentford  •  05 Iunie 2023, 18:35
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

Este (de asemenea) o nebunie sa crezi ca Metz este in Belgia. Altfel,tot subiectiv,sa compari Ligue 2 cu MamaLiga2 este sacrilegiu.

AlessandroNesta
AlessandroNesta  •  05 Iunie 2023, 18:33
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

hahaha, tu nu stii unde e Metz pe harta, nu? Boloni sezonul viitor se bate cu PSG, Marseille, Lyon. :)

godot
godot  •  05 Iunie 2023, 18:33

Pertinent, ca mai mereu.

Sekler44
Sekler44  •  05 Iunie 2023, 18:32
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

Metz e in Franta una la mana. A doua ,Bölöni chiar e antrenor in comparatie cu selectionerii care s au perindat sub actuala conducere FRF

popescu222
popescu222  •  05 Iunie 2023, 18:31
Postat de corectorul pe 05 Iunie 2023, 18:14

Nici nu stiu cum sa etichetez acest articol! Subiectiv, fara fundament, irational…? Si nici asupra caror argumente sa ma opresc… Sunt atatea prin care poti sa demontezi cap coada aceasta compunere, incat e mai bine sa ma rezum la doar cateva idei. Este clar ca acest articol este scris de catre un fan al lui Boloni. Deci articolul e subiectiv. FRF e o cocina, dar sa i critici pt ca nu l au angajat pe Boloni, ca rezultat al promovarii unei echipe in prima liga belgiana pare o nebunie maxima. In primul rand ca rezultatul lui Boloni nu e nici pe departe vreo performanta uimitoare de natura a legitima pretindetea postului de selectioner. A promova o echipa in prima liga, in general, nu e o performanta care sa te legitimeze pt postul de selectioner. Altfel, tot subiectiv, performanta lui Burca este dubla, asadar el ar avea intaietate pt postul de selectioner, daca tot invocam argumentul promovarii. In al doilea rand, cum e posibil sa crezi ca un rezultat de genul promovarii unei echipe intr o prima liga, si aia una medie in Europa (camp belgian e unul de top prin comparatie cu campionatele din est, dar atat), ar garanta rezultate la nationala?! E o nebunie cap coada acest articol.

Articolul e de fat inteligent construit si cu argumente logice si de bun simt. Critica modul in care a fost tratat Boloni, si face comparatia Iordanescu / Boloni. Ulterior alegerii FRF, IOordanescu a demonstrat retrogradandu-ne, Boloni a demonstrat promovand in Franta in dauna lui Bordeaux. colul puncteaza ca FRF l-a sutuit pe Boloni din cauza unei clauze pe care lui Iordanescu i-au acceptat-o. Pare mai curand ca tu esti fericit cu micul Iordanescu si rezultatele lui maretze inainte si dupa numirea ca selectioner, si esti ca atare subiectiv. Altfel nu se explica "argumentele" tale, cum ca Burca si promovarea lui (pentru care ca dinamovist sunt fericit) ar fi de doua ori mai bun decat Boloni cu promovarile lui in Belgia si Franta.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Comentează