Comentarii (53)
rumunek
rumunek  •  10 Noiembrie 2022, 15:02

Dragă Narcis. În primul rând, să știi că in anii 80-90, când tu erai prin Craiova, pe acest stadion erau doar buruieni și bălării. Rugby se juca in Cireșari, la o stație de autobuz distanță. Cât privește calitatea superioară a suporterilor de la rugby, ți-aș spune doar ca un om educat și cult nu subliniază niciodată, cu atât mai mult nu repeta obsesiv, că el e mai bun decât ceilalți. Asta daca nu cumva nu e convins nici el de acea superioritate și prin repetare vrea să se asigure ca ceilalți știu ceva mai greu de detectat. Văd că ai luat-o pe urmele colegului tău de la radio, Panțâru parcă, aprig suporter de rugby, dar care atunci când Dinamo pierdea la fotbal era mut in dimineață următoare 2 ore sau vorbea doar despre arbitru sau Gigi. Era mai bine când tăcea, era multă muzică bună. Îți mai dau un argument pentru care la fotbal sunt și mârlani. Numărul mare de suporteri, mai ales prin comparație cu rugby-ul, susținut de o mână de oameni, probabil foști practicanți sau părinți ai copiilor care joacă rugby. La așa masă de suporteri și urmăritori cum are fotbalul, este imposibil să nu ai și grupuri de ciudați. Și asta nu doar în România. Rugby-ul e la fel de popular precum baschetul, voleiul, hocheiul, chiar handbalul in mare parte. Nu e ok, dar nici nu poți obliga. Cred totuși că e și Petrache preferă mai puțină lume și atenție, că bani vin destui de la MTS.

cirus11
cirus11  •  10 Noiembrie 2022, 14:44

Asta ar fi culmea, sa iei o decizie din cauza actiunilor unor descreierati. Prinde-i, amendeaza-i, scoate-i de pe stadion dar ce masura e asta??? Si de ce sa generalizam?? In plus se ia o decizie pe baza unei poze?? Hai o filmare sa vedem si noi situatia... De ce erau scaunele alea complet mizere?? Deci nici nu se putea sta pe ele?? Mai departe... sigur, rugbyul este un sport mai fair-play dar la intrebarea de ce sunt oamenii mai "civilizati" la meciurile de rugby... pai e proportional cu pasiunea implicata in acel sport. Si zic asta cu regret.

digei
digei  •  10 Noiembrie 2022, 14:20

Afara cu fotbalul, da. Daca s-ar putea si din viata noastra ar fi perfect, marlania fotbalului aproape ca ne-a sufocat.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  10 Noiembrie 2022, 14:10

In ce priveste diferenta dintre rugby si fotbal... nu cred ca aveti dreptate asupra cauzelor. Ca dovada, de pilda, boxul sau alte sporturi de contact. Sportivii in general dau dovada de sportivitate, dar spectatorii... sa zicem ca nu sunt cele mai civilizate persoane cu putinta. Eu cred, pur si simplu, ca spectatorii de un anumit nivel social si o anume educatie evita prezenta fizica in sporturi care atrag spectatori ... de alt nivel. Si fotbalul are practicanti si spectatori cu care se poate mandri (asa, primul nume, Albert Camus - el insusi fotbalist). Si pentru ca aminteati de tenis ... regina Mary a Marii Britanii (strabunica actualului rege si care avea o bunica nascuta prin Mures) era o mare iubitoare a tenisului. Nu lipsea la nicio competitie si nu doar la finale. Odata cu ”democratizarea” sportului in cauza, lucrurile s-au schimbat, chiar daca reprezentanti ai familiei regale mai merg la finalele de la WImbledon sa dea trofeul campionilor - e o obligatie protocolara. Adica ce cred eu e ca daca golful ar deveni mai ieftin si mai la indemana tuturor, bogatii lumii l-ar evita (e o speculatie, sigur!). Rugby-ul are ”norocul” ca nu starneste atatea pasiuni precum fotbalul. Dar nu e chiar un sport de ingeri - si puteti cauta pe net asta. Dati de pilda search dupa ”Trevor Brennan”. Dar nu numai.

brentford
brentford  •  10 Noiembrie 2022, 14:05
Postat de Zuza pe 10 Noiembrie 2022, 13:15

Nu vi se pare că exagerați cu.....templul rugbyului? Care sunt performanțele acestui sport,în românia ptr a merita.....templul? Cu echipe de rugby care se zbat să trăiască de pe o zi pe alta? Cu performanțe zero,atât la nivel de seniori,cât și ma jos? Templu....auzi! Păi era templu dacă federația îl făcea din banii ei,nu din bani publici

Ca sa facem o comparatie, investitiile din campionatul national sunt undeva aproape de zero. Insa echipa nationala se califica la fiecare campionat mondial,cu una-doua exceptii. Iar daca e sa vorbim de bani publici putem numara 1 (UNUL) stadion de rugby si alte 20 stadioane de fotbal construite din bani publici. Ca-s consilii sau primarii locale,tot ban public se numeste. Pe gandirea ta nu ar trebui construite sali polivalente sau patinoare pentru ca sunt din bani publici.

cosminmarius
cosminmarius  •  10 Noiembrie 2022, 14:00

Unde e comentariul meu? De ce nu-l afișați

Dobermannul
Dobermannul  •  10 Noiembrie 2022, 13:57

Inafara de rugbisti si rudele lor exista oare fani rugby? Adica oameni care ca la fotbal mananca rugby pe paine.

cosminmarius
cosminmarius  •  10 Noiembrie 2022, 13:54

Nu vi se pare ca exagerați ? Mie da . A fost vreun jurnalist pe stadion sa verifice? Sa poată proba cu argumente clare ca a fost vorba de vandalism? Sau voi acești jurnaliști scrieți după cum bate vântul? De ce niciodată nu exista prezumția de nevinovăție din partea voastră? Voi chiar credeți ca acei suporteri au distrus intenționat? Eu nu. De ce cred asta ? Pentru ca acei “huligani”, așa cum ii numiți voi, fac eforturi extraordinare pentru aceasta echipa . Dau bani sub orice forma sa-și vadă echipa in viața , jucând fotbal, nu făcându-i rău. Dumneavoastră domnule jurnalist dacă in trafic se întâmpla o tamponare credeți ca e cu intenție sau din neatenție? Bineînțeles , dumneavoastră ne fiind de fata? Un polițist cercetează și după se pronunța , jurnaliștii acuza și apoi cand constata eventual ca nu a fost adevarul cel relatat, se face mic și nu are bunul simt sa-și ceara scuze.

cipis
cipis  •  10 Noiembrie 2022, 13:47

Nu sunt contra meciurilor de fotbal dar ar trebui sa se ceara o garantie inainte de a inchiria un stadion pentru a plati dupa pagubele asa vor pute axoperi cheltuielie cu tot ce se strica si nu ar fi rau si o interdictie pt galeriile sau echipele ce distrug pana la urma un bun al statului al nostru in alt mod de a discuta...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  10 Noiembrie 2022, 13:47

Un articol cu o logica bizara, plecand de la ipoteze fara noima. ”Suporterii de tastatura ai fotbalului” nu s-au legat de Petrache fiindca ”le rapise ceva ce aveau dintotdeauna” ci pentru ca s-a facut stapan pe un bun construit cu bani publici. E ca si cum, daca mie mi-ar face primaria strada cu astfalt, trotuare, alei, parculete, ..., as pretinde sa nu mai treaca nimeni pe acolo, inafara mea si a vecinilor, ca o vor strica. Si nu-mi va fi greu sa gasesc dovezi care sa-mi sustina afirmatia, daca imi propun asta. Aia cu stadionul pe care ”nu s-a clintit niciodată nici măcar o bucată de lemn” va apartine. Poate e adevarat, poate nu, dar afirmatia se bazeaza pe simplul fapt ca nu s-a facut public niciun alt incident de acest fel, nu ca ar exista vreo statistica tinuta undeva de cineva. Dealtfel tind sa cred ca a fost cautat incidentul cand am vazut ca si mizeria lasata in vestiare a fost scoasa in evidenta. Sunt ”convins”ca la alte meciuri, de rugby, sportivii stau cu matura si farasul in mana dupa meciuri prin vestiar (glumesc,sper ca e clar!). Cat priveste fotbalul si rugby-ul... da, aveti dreptate, e alta calitate a spectatorilor, nimic de comentat. Si a sportivilor. Dar asta nu schimba dreptul suporterilor din fotbal de a beneficia de un bun public. Trebuie identificati cei ce produc stricaciuni, pusi sa plateasca si atat... Dreptul la bunul platit si din banii lor nu ar trebui pus in discutie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează