Comentarii (92)
Dobermannul
Dobermannul  •  01 Iunie 2024, 14:02

De aia a picat initiativa lui Dincu de schimbare a legii educatiei fizice si sportului astfel incat sa permita CSA Steaua detinuta exclusiv de MApN sa acceada in liga 1 profesionista. A picat nu pentru ca s-ar fi opus FRF sau UEFA ci pentru ca clasa politica votand astfel de modificari la lege se dadea de gol ca suntem in UE dar ei ofteaza dupa comunism. N-au avut incotro.

tictictic
tictictic  •  01 Iunie 2024, 13:59
Postat de Catalynn_20 pe 31 Mai 2024, 18:06

Ai dreptate și nu prea! Aveai dreptate dacă cereai ca hunedorenii să primească licența și să promoveze ACUM! Legea?! Băi bre nea Ovi, chiar matale spui ca sunt și au fost o droaie de echipe în L1 finanțate din bani publici, cu ce ajută exact “forma de organizare” fotbalul?! Joaca “forma de organizare”?! Câștiga Cupa “forma de organizare”?! HGul cu regulamentul de aplicare al legii 69/2000 e clar de tot: sportul profesionist se poate practica la orice club sportiv INDIFERENT de forma de organizare! Și atunci?! Hai bre nea Ovi ca vrem cu toții să luăm lumina de la un corifeu ca matale, explica-ne așa ca unora cu educație primară din sudul Munteniei cu ce ajuta “forma de organizare” un club, și hai să luăm exemplu punctual Corvinul! Tare mi-e însă ca liniștea venită dinspre dvs. va fi asurzitoare, însă și ea e un răspuns! Mulțumesc!

Nea janta, ca de obicei, esti in grava eroare! Ti-am explicat de cateva sute de ori pe tema asta: UEFA n-are nicio problema de unde vin banii si finantarea cluburilor, de la stat, de la primarii sau de la privat; o doare fix la basca chestia asta. Problema reala in astfel de cazuri NU ESTE SURSA DE FINANTARE, ci este INFLUENTA DECIZIONALA a STATULUI in activitatea unei federatii nationale presupusa de catre UEFA a fi INDEPENDENTA de GUVERN, de APARATUL POLITIC si ADMINISTRATIV GUVERNAMENTAL. Pentru ca, altfel, daca CSA Talpan primeste drept de promovare in liga profesionista in actula forma de organizare, nimic nu va mai impiedica GUVERNUL, STATUL si INSTITUTIILE sale sa numeasca legal reprezentanti ai acestui club in structurile de functionare ale FRF si LPF, ce pot fi oricare dintre demnitarii obligati prin functie sa serveasca clubul (bunul statului): Ministrul MApN, Seful Statului Major al Armatei, Directorul SRI, sefii ICCJ, DNA, ANAF, CCR, etc. Cred ca-ti dai seama ce s-ar alege de campionatul de fotbal daca FRF-ul condus de Burleanu ar avea in subordine pe la comisii si in structuri astfel de pesonaje! Spre deosebire, un primar poate baga bani publici cu nemiluita intr-un club local facut artificial de drept privat, insa pozitia lui fata de FRF este de simplu sponsor si NU un oficial al clubului care ar putea fi eligibil ca reprezentant al acestuia la FRF! Ai priceput diferenta??? Din motivul asta exista Legea Sporturilor!

Dobermannul
Dobermannul  •  01 Iunie 2024, 13:39
Postat de John.Wick pe 01 Iunie 2024, 03:29

încă mai caută :))

"Puteti sa indicati o echipa de fotbal activand in prima liga in tarile UE detinuta exclusiv de un minister din tara respectiva?" Cand or vrea schimbarea legii educatiei fizice si sportului sa si explice de ce vor sa fim unici in UE. De ce vor sa fim singura tara din 27 in UE cu echipe de fotbal in liga 1 profesionista, echipe detinte in mod exclusiv de ministere.

valentindragobete
valentindragobete  •  01 Iunie 2024, 11:01
Postat de valentindragobete pe 01 Iunie 2024, 10:00

***

Eh-he-he, cine știe cunoaște! Rămâne cum am stabilit

valentindragobete
valentindragobete  •  01 Iunie 2024, 10:00

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

CiprianBirtea_84
CiprianBirtea_84  •  01 Iunie 2024, 07:12
Postat de Laspalmas pe 31 Mai 2024, 18:35

Cu Rapid s-a putut in 2017 cand a jucat barajul pentru promovarea in L3 fara sa aiba CIS asa ca s-ar putea si acum daca se vrea.. Asadar este mai mult chestiune de vointa si mai putin de regulament..

S-a putut pentru că s-au încălcat regulamentele. Cine nu are CIS nu poate participa la barajul de promovare în liga a 3-a. Dar nimeni nu are bani să meargă la TAS și FRF își permite să încalce regulamentele.

John.Wick
John.Wick  •  01 Iunie 2024, 03:29
Postat de Dobermannul pe 31 Mai 2024, 22:40

Puteti sa indicati o echipa de fotbal activand in prima liga in tarile UE detinuta exclusiv de un minister din tara respectiva?

încă mai caută :))

thisuserisreal
thisuserisreal  •  01 Iunie 2024, 00:59

Domnule Ioanițoaia, sunt total în asentimentul dvs. Avem însă o mare problemă. Aparatul administrativ. În orice organizație, fie guvernamentală, fie privată, există anumiți angajați care simt o ciudă și o invidie pe cei care au încercat sau chiar au realizat ceva prin eforturi propri, ceva de neimaginat (spun asta din experiență proprie). Nu aș fi surprins absolut deloc ca vreun neica nimeni din federație să nu dorească să își pună semnătura pe un document pt că pur și simplu, vorba fostei mele profesoare de engleză, i se fâlfâie! Nu m-ar mira deloc ca Corvinului (scuzați cacofonia, dar așa este limba română) să nu i se dea dispensa pt un motiv absolut pueril.

florar
florar  •  01 Iunie 2024, 00:45
Postat de steaua1986. pe 31 Mai 2024, 17:19

Ar trebui sa va doara capul de Steaua echipa de legenda care nu poate promova.

O veste pentru tine ...Comunismul s a dus .... Obișnuiți va !!!

florar
florar  •  01 Iunie 2024, 00:43
Postat de Catalynn_20 pe 31 Mai 2024, 18:06

Ai dreptate și nu prea! Aveai dreptate dacă cereai ca hunedorenii să primească licența și să promoveze ACUM! Legea?! Băi bre nea Ovi, chiar matale spui ca sunt și au fost o droaie de echipe în L1 finanțate din bani publici, cu ce ajută exact “forma de organizare” fotbalul?! Joaca “forma de organizare”?! Câștiga Cupa “forma de organizare”?! HGul cu regulamentul de aplicare al legii 69/2000 e clar de tot: sportul profesionist se poate practica la orice club sportiv INDIFERENT de forma de organizare! Și atunci?! Hai bre nea Ovi ca vrem cu toții să luăm lumina de la un corifeu ca matale, explica-ne așa ca unora cu educație primară din sudul Munteniei cu ce ajuta “forma de organizare” un club, și hai să luăm exemplu punctual Corvinul! Tare mi-e însă ca liniștea venită dinspre dvs. va fi asurzitoare, însă și ea e un răspuns! Mulțumesc!

Taci mă !!! Legea Sporturilor la art ,31 spune că fotbalul profesionist este practicat doar de cluburile cu o singura activitate sportivă ...Aici ,,picați ,,voi !!! Apoi tot în lege se scrie cum se organizează Ligile profesioniste ...Și iar o încasați ...

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 10
Comentează