Comentarii (62)
Gogule
Gogule  •  21 Martie 2023, 15:29
Postat de vivi.napoca1_ pe 21 Martie 2023, 15:19

La acest gen de faze 50%-50%, se lasă lucrurile cum sant ,deci gol pt. CFR, deoarece nu ai argumente suficiente sa spui tu clar ca nu a fost gol ,trebuie sa demonstrezi iar tu nu ai cum face asta ! Dealtfel și în regulamente este specificat ca să nu mai întorci faza ( faptul consumat ) ca nici nu ai nici o baza solida ! Dacă asa a ieșit las- o asa nu faci pe deșteptul, doar dacă nu ai ceva împotriva cuiva ! Mai vine și ciobanul asta și spune ca CFR ,fura cu VAR ,Pai cum vine asta când fcsb este pe locul 1 ,la greșeli pro arbitraje !?

De acord cu tine, dacă arbitri au dovada ca intradevar a fost offside, sa iasă sa ne explice cum au luat decizia de a valida decizia tușierului, pentru ca liniile alea trase aiurea nu dovedesc nimic. Exact la fel ca și la faza fcsbului cu Craiova, unde după minute bune de așteptare, au inventat un offside de 4 milimetri la Miculescu. Sau la fel cum arbitri din camera var si-au batut joc de meciul cfr-uta, validând acele decizii scandaloase pro cfr.

florar
florar  •  21 Martie 2023, 15:28

Daca faza asta era pentru Becali facem pariu că presa și specialiștii nu aveau nimic de zis ??? Nu anul trecut vedeau presa și cunoscătorii la faza cu Dumiter ce arbitrii nu au văzut ??? A spus adevărul Varga...,,oameni din televiziuni ne au contactat ...,,desigur în legătură cu faza din prelungiri !!! Oare crede cineva că pe Becali l a contactat cineva după penaltyurile neacordate..? Chiar așa ,pe fata ...?

jean_gabin
jean_gabin  •  21 Martie 2023, 15:27

Cei care merg orbeste pe mana VAR ului sunt rugati sa explice de ce acest sistem infailibil in conceptia lor nu a intervenit la hentul de 11 m comis de Marius Constantin in meciul de ieri cu U Cluj. Ca daca nici ala nu a fost hent inseamna ca trebuie urgent desfiintata notiunea de hent.

flob
flob  •  21 Martie 2023, 15:26

Eu vreau sa stiu cum au vazut marii specialistii offiside vazand o faza filmata de o camera situata la jumatatea terenului? Sigur aveti ingineri prin redactie, intrebat_i pe.ei cum se face o masuratoare corecta. Mai alss ca voebim despre ceva milimetric. Asa aa putea si eu sa imi dau cu parerea si vazand linia de 16m ca reper si sa zic ca a fost ofgaide clar. Inca ceva, mai lasati_ne cu cracihneacu. Omul nu doar ca este depasit, dae are invidii, este ranchiunos si foarte subiectiv. Si la varsta asta, nici vederea nu il.ajuta

vivi.napoca1_
vivi.napoca1_  •  21 Martie 2023, 15:19

La acest gen de faze 50%-50%, se lasă lucrurile cum sant ,deci gol pt. CFR, deoarece nu ai argumente suficiente sa spui tu clar ca nu a fost gol ,trebuie sa demonstrezi iar tu nu ai cum face asta ! Dealtfel și în regulamente este specificat ca să nu mai întorci faza ( faptul consumat ) ca nici nu ai nici o baza solida ! Dacă asa a ieșit las- o asa nu faci pe deșteptul, doar dacă nu ai ceva împotriva cuiva ! Mai vine și ciobanul asta și spune ca CFR ,fura cu VAR ,Pai cum vine asta când fcsb este pe locul 1 ,la greșeli pro arbitraje !?

anticenzuralasport
anticenzuralasport  •  21 Martie 2023, 15:18

Ce chestie !!! Presarii și cei care se dau specialiști credeau că există ofsayd de milimetrii deși același VAR spusese la un gol al Argeșului contra Stelei desigur validat că VAR nu poate distinge !!! Mai mult,au fost atâtea faze litigioase in care cu VAR cu tot s a spus că fazele nu sunt clare !!! Totuși noi -voi!-am acceptat că există ofsayduri milimetrice decise de VAR ul românesc !!! Ofsayduri că au fost două ambele pentru aceeași echipă !+ Este ridicolă demonstrația CFR care spune potrivit jurnalistului că jucătorii erau pe aceași linie.Desigur că o linie poate avea fracțiuni de microni sau km.! Tot linie este !!!De ce rad la demonstrația lui Balaj fara a argumenta că a fost sau nu ofsayd....1.Cei trei jucători chiar daca sunt plasați în aceași poziție nu este concludent pentru că poate diferi înălțimea,alonja ,gabaritul...In plus foarte important este fracțiunea de secundă când pleacă pasa...Aceste argumente pot muta decizia într-o parte sau alta nu cu milimetrii ci cu zeci de centimetrii...+++ Deci ..nu numai VAR este acum în suferință ci și mulți presari și cunoscători !!! Faza de la Cluj îi lasă pe mulți în ofsayd !!! Și ziaristule,de ce contează mă un ofsayd dar 3 penalty-uri nu ? Nu vreți să vedeți că deja ați scris mai mult de faza de la Cluj decât de meciul cu mai multe gafe de arbitraj al Stelei ? Este greu să observați că o echipa la ultimele meciuri a fost salvată de arbitri neacordandu se penalty-uri clare ? Știți,faceți un deserviciu portarului oltean !

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Martie 2023, 15:04
Postat de bumm pe 21 Martie 2023, 14:37

Draga aliviu_emilian, VAR-ul este un sistem video, care nu pune diagnostic. Deciziile sunt luate de oameni, nu de soft, de sistem. Sistemul asigura doar analiza unei faze, dar deciziile le iau asistentii din camera VAR. La aceasta faza in mod evident decizia este gresita. Motivul este necunoscut. Poate fi greseala umana din partea domnilor din camera VAR, sau poate fi din instinct de aparare a celui nedreptatit (ar fi fost nedrept sa piada Rapidul partida). Dar poate fi si o decizie in favoarea contracandidatelor la titlu, sau impotriva CFRului. Cine stie...

Cu alte cuvinte poate fi orice dar punctele pierdute de unii si catigate de altii raman. Si atunci de ce mai avem VAR?

Moshu
Moshu  •  21 Martie 2023, 14:59
Postat de aliviu_emilian pe 21 Martie 2023, 14:19

Stimate domnule Ovidiu Ioanițoaia. Am 48 de ani și vă știu numele de când semnați pentru Suplimentul Fotbal la ziarul Sportul de altădată. Nu sunt de acord cu un astfel de articol din partea unui jurnalist de talia dumneavoastră. Am ajuns să fim mai specialiști decât specialiștii ? Din câte știu VAR-ul presupune un soft specializat cu care se poate face diferența. Dacă facem așa discredităm și sistemul informatic respectiv și pe cei care muncesc cu el. Păi ne întoarcem la domeniul datului cu părerea ? Probabil că mulți au așteptat acest sistem pentru a termina cu certurile la astfel de faze. Adică nu reușim să lăsăm la o parte românismele alea vechi ? Comentatorul TV a fost din păcate pe aceeași frevență după anunțul VAR la faza respectivă: N-a fost un offside mare. N-a fost mare dar A FOST conform VAR. Au fost câțiva centimetri în plus și nu în minus. E așa de greu să acceptăm realitatea ?

Mai draga adultule "copt",exista sisteme cu rezultate video si mai avansate decit varuiala asta(spre exemplu CT-ul) si dupa ce se inregistreaza zecime de milimetru cu zecime de milimetru din zona supusa studierii,cel care spune daca esti beteag este cetateanul(a) care interpreteaza ce se vede acolo ! Deci...esti doar penibil sau rau intentionat ??

Dino
Dino  •  21 Martie 2023, 14:37
Postat de aliviu_emilian pe 21 Martie 2023, 14:19

Stimate domnule Ovidiu Ioanițoaia. Am 48 de ani și vă știu numele de când semnați pentru Suplimentul Fotbal la ziarul Sportul de altădată. Nu sunt de acord cu un astfel de articol din partea unui jurnalist de talia dumneavoastră. Am ajuns să fim mai specialiști decât specialiștii ? Din câte știu VAR-ul presupune un soft specializat cu care se poate face diferența. Dacă facem așa discredităm și sistemul informatic respectiv și pe cei care muncesc cu el. Păi ne întoarcem la domeniul datului cu părerea ? Probabil că mulți au așteptat acest sistem pentru a termina cu certurile la astfel de faze. Adică nu reușim să lăsăm la o parte românismele alea vechi ? Comentatorul TV a fost din păcate pe aceeași frevență după anunțul VAR la faza respectivă: N-a fost un offside mare. N-a fost mare dar A FOST conform VAR. Au fost câțiva centimetri în plus și nu în minus. E așa de greu să acceptăm realitatea ?

Noi acum 2-3 ani credeam ca daca ne vaccinam ne baga Bill Gates cip. Vrei sa avem incredere in niste sisteme pe care nu le stapanim?

bumm
bumm  •  21 Martie 2023, 14:37
Postat de aliviu_emilian pe 21 Martie 2023, 14:19

Stimate domnule Ovidiu Ioanițoaia. Am 48 de ani și vă știu numele de când semnați pentru Suplimentul Fotbal la ziarul Sportul de altădată. Nu sunt de acord cu un astfel de articol din partea unui jurnalist de talia dumneavoastră. Am ajuns să fim mai specialiști decât specialiștii ? Din câte știu VAR-ul presupune un soft specializat cu care se poate face diferența. Dacă facem așa discredităm și sistemul informatic respectiv și pe cei care muncesc cu el. Păi ne întoarcem la domeniul datului cu părerea ? Probabil că mulți au așteptat acest sistem pentru a termina cu certurile la astfel de faze. Adică nu reușim să lăsăm la o parte românismele alea vechi ? Comentatorul TV a fost din păcate pe aceeași frevență după anunțul VAR la faza respectivă: N-a fost un offside mare. N-a fost mare dar A FOST conform VAR. Au fost câțiva centimetri în plus și nu în minus. E așa de greu să acceptăm realitatea ?

Draga aliviu_emilian, VAR-ul este un sistem video, care nu pune diagnostic. Deciziile sunt luate de oameni, nu de soft, de sistem. Sistemul asigura doar analiza unei faze, dar deciziile le iau asistentii din camera VAR. La aceasta faza in mod evident decizia este gresita. Motivul este necunoscut. Poate fi greseala umana din partea domnilor din camera VAR, sau poate fi din instinct de aparare a celui nedreptatit (ar fi fost nedrept sa piada Rapidul partida). Dar poate fi si o decizie in favoarea contracandidatelor la titlu, sau impotriva CFRului. Cine stie...

  • 1
  • •••
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează