Comentarii (65)
nefertem
nefertem  •  14 Aprilie 2013, 14:03
Postat de qwertt pe 14 Aprilie 2013, 13:52

Pai tu ce crezi, ca eu sunt agentul lui sa stiu ce oferte a a vut? Vrei sa spui ca n-a avut alta oferta decat cea de la Red Bull sau pilotul nr 2 la Ferrari? Mai bine era pt el un loc 5, 6 sau 7 cu Force India decat un loc 2 sau 3 la Red Bull batandu-si joc de el.

Acum lucrurile sunt ceva mai complicate, intre a primi cateva milioane pe an ca pilot al doilea la Red Bull si a trebui eventual sa aduci tu sponsori de cateva milioane pentru a prinde un volan la Force India, tu ce-ai alege? Omul are o varsta, nu are "stofa" de campion mondial, ia si el un ban bun cu cat poate face el, e de laudat, mie-mi pare buna optiunea lui.

flo_ax
flo_ax  •  14 Aprilie 2013, 14:03
Postat de brto pe 14 Aprilie 2013, 14:00

Ma minunez cand citesc ce mai scriu unii pe aici, bolnavi de scnerita si ura pana ni maduva oaselor, niste complexati si frustrati. Si legat de ce mai zic unii pe aici cu masuri luate pentru depasiri pe steag galben, e cum ziceau si comentatorii, nu e oare CIUDAT ca doar cei de la ANUMITE echipe erau pe lista? in timp ce cei de la Ferrari sunt eternii protejati mereu?

scenarita spuni, minunatule? Ia spune-mi, cum cataloghezi: "i feel like Senna in 91" > "you should be proud". In conditiile in care cutia de viteze era ok! E sau nu scenariu? Du-te si macane in alta parte. PS: calmati-va cu investigatiile alea cu DRS pe steag galben. Ca prin minune (vezi Brazilia de anul trecut) steagurile galbene vor disparea. Pariu?

brto
brto  •  14 Aprilie 2013, 14:00

Ma minunez cand citesc ce mai scriu unii pe aici, bolnavi de scnerita si ura pana ni maduva oaselor, niste complexati si frustrati. Si legat de ce mai zic unii pe aici cu masuri luate pentru depasiri pe steag galben, e cum ziceau si comentatorii, nu e oare CIUDAT ca doar cei de la ANUMITE echipe erau pe lista? in timp ce cei de la Ferrari sunt eternii protejati mereu?

nefertem
nefertem  •  14 Aprilie 2013, 14:00

Una peste alta, sezonul pare ca va fi interesant. E perfect c-a castigat Alonso, sa fie lupta stransa. Fara a fi fan Hamilton, ma bucur ca ramane si el in carti. Avem Vettel, Alonso, Hamilton, Kimi, toti piloti buni si talentati, cu masini diferite, fiecare masina avand pe rand statut de favorita in functie de circuit. Pare ca pneurile conteaza extrem de mult, ceea ce introduce inca o necunoscuta in ecuatie in fiecare cursa. Ma bucur ca lucrurile s-au schimbat, ma saturasem de curse in care, dupa 20 de minute, iti dadeai seama cine merge cel mai bine si puteai sa inchizi TV-ul. Pe de alta parte, ploaia sau un safety-car cam transforma lucrurile intr-o loterie

qwertt
qwertt  •  14 Aprilie 2013, 13:55

In alta ordine de idei, vad ca a reusit Hamilton la Mercedes ce n-a reusit Schumacher in 3 ani.

supermandolar
supermandolar  •  14 Aprilie 2013, 13:53
Postat de flo_ax pe 14 Aprilie 2013, 13:45

ma repet: Webber nu-si facea iluzii ca fi altceva decat un om de echipa. Un dulau batran, loial, care-si face treaba pentru echipa. Si pe langa palma amicala si "good boy", din cand in cand mai primea cateun os, o victorie cand situatia in clasament permitea. La Sepang osul era al lui pe buna dreptate, pe merit chiar, cand javruta malefica si obraznica i l-a sterpelit :) Iar cine baga vrajeli cu mentalitate de campioni, habar nu are. Webber a fost mai rapid toata cursa decat Vettel, pe cifre, iar daca nu se baga la "Teamplay" pt conservarea motorului, ii da dadea fum lui Vettel

Ar fi interesant totuși de vazut , dacă se ia vreo decizie împotriva celor care au depășit azi pe steag galben sau dacă vor mușamaliza totul , ca anul trecut in Brazilia , deja s- ar transmite un mesaj clar sancțiunile regulamentare nu i se aplică lui Vettel

qwertt
qwertt  •  14 Aprilie 2013, 13:52
Postat de flo_ax pe 14 Aprilie 2013, 13:35

serios? Hai spune-ne echipa de top unde ar fi gasit un volan! Si ce pilot ar fi inlocuit. Massa eventual, dar era 101% clar ca numarul 2 la Ferrari va fi locotenent pt Alonso. Poate in locul lui Grosjean, dar la cat l-au sustinut dupa tampeniile de anul trecut, e clar ca tineau de el (fiind pilot tanar si pe filiera lor). Mclarren e mare frectie anul asta, toate sperantele in stilul conservator de pneuri al lui Button si atat. Si iti spun un lucru: Webber nu avea pretentii sa fie pilotul nr 1 la Redbull, ar fi facut in continuare joc de echipa. Dar, ocazional, mai trebuia sa primeasca si el un os de consolare! Pe care javruta de Vettel i l-a sutit intr-o maniera fabuloasa :)))))))))))))))))

Pai tu ce crezi, ca eu sunt agentul lui sa stiu ce oferte a a vut? Vrei sa spui ca n-a avut alta oferta decat cea de la Red Bull sau pilotul nr 2 la Ferrari? Mai bine era pt el un loc 5, 6 sau 7 cu Force India decat un loc 2 sau 3 la Red Bull batandu-si joc de el.

flo_ax
flo_ax  •  14 Aprilie 2013, 13:51

e o faza tare pe facebook... e o imagine cu acrosajul lui Gutiérrez, cand l-a rupt pe Sutil! Si un sarb (cred) zice: Ivica Kovačević why didn't he did that to Vettel? De acord!

qwertt
qwertt  •  14 Aprilie 2013, 13:47
Postat de rsalexander pe 14 Aprilie 2013, 13:40

Crezi ca Webber o sa uite ce a patit cursele astea? O sa se revanseze el mai incolo, o sa vezi...

Poate sa se revanseze mai tarziu dar trebuie sa se indeolineasca niste conditii: sa aiba benzina si toate rotile stranse bine :))

flo_ax
flo_ax  •  14 Aprilie 2013, 13:45
Postat de rsalexander pe 14 Aprilie 2013, 13:40

Crezi ca Webber o sa uite ce a patit cursele astea? O sa se revanseze el mai incolo, o sa vezi...

ma repet: Webber nu-si facea iluzii ca fi altceva decat un om de echipa. Un dulau batran, loial, care-si face treaba pentru echipa. Si pe langa palma amicala si "good boy", din cand in cand mai primea cateun os, o victorie cand situatia in clasament permitea. La Sepang osul era al lui pe buna dreptate, pe merit chiar, cand javruta malefica si obraznica i l-a sterpelit :) Iar cine baga vrajeli cu mentalitate de campioni, habar nu are. Webber a fost mai rapid toata cursa decat Vettel, pe cifre, iar daca nu se baga la "Teamplay" pt conservarea motorului, ii da dadea fum lui Vettel

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează