Articol de Valentin Damian - Publicat luni, 11 iulie 2011 00:00 / Actualizat duminica, 10 iulie 2011 20:57
Fernando Alonso a obţinut prima victorie a lui şi a lui Ferrari din 2011 după o pauză de aproape un an, iar lupta pentru titlu redevine interesantă.
Silverstone. Turul 28. Pînă atunci aceeaşi afacere Red Bull, cu Vettel în frunte, chiar dacă în calificări fusese rîndul australianului Webber, coechipierul său, să fie cel mai rapid.
Germanul a revenit însă în frunte şi conducea, mărindu-şi diferenţa faţă de urmăritori la fiecare tur, Vettel ştiind foarte bine să gestioneze astfel de situaţii. Ne întoarcem la turul 28.
Vettel a intrat la boxe. Imediat, acelaşi lucru îl face şi Alonso. La prima vedere fără emoţii pentru pilotul lui Red Bull, fiind de notorietate faptul că mecanicii echipei austriece sînt cei mai buni atunci cînd schimbă cauciucurile, totul petrecîndu-se în mai puţin de 4 secunde.
Vettel a pierdut fără să greşească
Numai că de această dată a fost altfel. O problemă la montarea pneului stînga spate a întîrziat incredibil plecarea pe circuit. Vettel a pierdut secunde preţioase, iar pe Alonso mecanicii lui Ferrari nu l-au încurcat.
Vettel, fără să comită vreo eroare, a fost învins, terminînd pe locul secund. L-au trădat mecanicii, iar Alonso, tot un campion mondial, a arătat că şi el poate gestiona cu succes o situaţie favorabilă.
Hamilton era să rămînă fără benzină
Britanicii n-au avut deloc noroc la Silverstone. Mai ales cei doi piloţi ai lui McLaren. Lewis Hamilton era spre finalul cursei pe locul doi, deşi începuse din poziţia a 10-a.
Fernando Alonso a obţinut prima victorie a lui şi a lui Ferrari din 2011 după o pauză de aproape un an, iar lupta pentru titlu redevine interesantă.
Silverstone. Turul 28. Pînă atunci aceeaşi afacere Red Bull, cu Vettel în frunte, chiar dacă în calificări fusese rîndul australianului Webber, coechipierul său, să fie cel mai rapid.
Germanul a revenit însă în frunte şi conducea, mărindu-şi diferenţa faţă de urmăritori la fiecare tur, Vettel ştiind foarte bine să gestioneze astfel de situaţii. Ne întoarcem la turul 28.
Vettel a intrat la boxe. Imediat, acelaşi lucru îl face şi Alonso. La prima vedere fără emoţii pentru pilotul lui Red Bull, fiind de notorietate faptul că mecanicii echipei austriece sînt cei mai buni atunci cînd schimbă cauciucurile, totul petrecîndu-se în mai puţin de 4 secunde.
Vettel a pierdut fără să greşească
Numai că de această dată a fost altfel. O problemă la montarea pneului stînga spate a întîrziat incredibil plecarea pe circuit. Vettel a pierdut secunde preţioase, iar pe Alonso mecanicii lui Ferrari nu l-au încurcat.
Vettel, fără să comită vreo eroare, a fost învins, terminînd pe locul secund. L-au trădat mecanicii, iar Alonso, tot un campion mondial, a arătat că şi el poate gestiona cu succes o situaţie favorabilă.
Hamilton era să rămînă fără benzină
Britanicii n-au avut deloc noroc la Silverstone. Mai ales cei doi piloţi ai lui McLaren. Lewis Hamilton era spre finalul cursei pe locul doi, deşi începuse din poziţia a 10-a.
Aşa a pierdut podiumul, iar Webber l-a prins pe final. Putea ataca şi poziţia lui Vettel, însă din cască a auzit să stea cuminte pentru a evita riscul unui accident între cei doi. Doar coechipieri, prieteni n-au fost niciodată!
Button, trădat de mecanici
Jenson Button (McLaren) a fost cu siguranţă ghinionistul cursei din Anglia. El a fost nevoit să abandoneze cu 13 tururi înainte de final, vina aparţinînd mecanicilor săi. Aceştia i-au dat undă verde pentru a reintra în cursă, dar fără să-i monteze corespunzător pneul faţă- dreapta. Cauciucul s-a desprins imediat, iar Button a tras pe dreapta la ieşirea din pitlane, abandonînd în cele din urmă.


