SPORTURI  »  AUTO  »  POWERBOAT

Maritimo Offshore Racing - prezentare echipă

Articol de - Publicat luni, 16 februarie 2009 00:00

Echipa australiană debutează oficial în Class One World Powerboat Championship în acest sezon, după ce anul trecut a participat la ultima cursă a sezonului, în Dubai. Maritimo Offshore Racing va alinia la start două ambarcaţiuni, Maritimo 11 şi Maritimo 12.

Ambarcaţiune - Maritimo 11

Lungime - 12.90 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.100 kilograme
Motoare - Mercury 790-V8, 16 Valve, 8 Cilindri, 780 cai putere
Viteza maximă - 240 km/ oră

Tom Barry-Cotter – pilot

Tom Barry-Cotter, născut pe 27 martie 1988, la Sidney, în Australia, a devenit cel mai tînăr pilot din ultimul deceniu al Class One, făcîndu-şi debutul în 2007, cînd a participat la Marele Premiu al Greciei, la doar 19 ani. Aventura în cursele bărcilor cu motor a început în 2006, cînd a participat în campionatul Australian Powerboat series alături de tatăl său, Bill, care are în palmares cîteva curse cîştigate în Class One.

Cei doi au reuşit să se impună în două curse şi să se claseze în alte două rînduri pe podium, performanţe graţie cărora au încheiat pe locul secund în clasamentul general. În sezonul 2007/2008, Tom a ridicat nivelul performanţei, cîştigînd cinci curse, şi a devenit campion în Australian Offshore Superboat Championship.

Pal Virik Nilsen - copilot

Pal Virik Nilsen, născut pe 20 decembrie 1974, la Tonsberg, în Norvegia, a trecut de la postura de pilot la cea de copilot în 2007, formînd alături de Tom Barry-Cotter cel mai tînăr echipaj care a cîştigat Australian Offshore Superboat Championship. Norvegianul a “gustat” pentru prima oară din adrelina curselor din Class One în 2005, cînd a participat alături de Nicola Giorgi la Marele Premiu al Norvegiei, la Trondheim, reînnoind parteneriatul şi un an mai tîrziu.

Debutul în cursele bărcilor cu motor şi l-a făcut în 2002, participînd în circuitul T-400, dar a participat în ultimii ani în nenumărate alte circuite, printre care V-25, S-550, Formula 3 şi 4, Formula 2000 şi Class 3. Are în palmares şase titluri UIM World şi medalii europene, incluzîndu-l pe cel de campion în Formula 4 pentru circuitul italian Mare Magnum, în 1998.

Ambarcaţiune - Maritimo 12

Lungime - 12.90 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.100 kilograme
Motoare - Mercury 790-V8, 16 Valve, 8 Cilindri, 780 cai putere
Viteza maximă - 240 km/ oră

Peter “Muddy” McGrath – pilot

Peter “Muddy” McGrath, născut pe 5 ianuarie 1956, la Auckland, în Noua Zeelandă, a pătruns pentru prima oară în lumea Class One în 2002, la Marele Premiu al Norvegiei de la Oslo. Neozeelandezul a lăsat o impresie excelentă, reuşind o victorie şi opt clasări pe podium, în cele 13 curse la care a luat parte în 2002 şi 2003, încheind în fiecare sezon pe poziţia a treia în clasamentul general. Graţie vastei experienţe, de pe vremea în care participa în cursele de maşini şi construia motoare performante atît pentru maşini, cît şi pentru bărcile cu motor, McGrath a fost numit şi şef al echipei de mecanici pentru noua Maritimo Offshore Racing.

În plus, “Noroiosul”, aşa cum este cunoscut neozeelandezul, se poate lăuda cu mulţi ani de experienţă ca pilot şi copilot în Class 2. Pe lîngă numeroase titluri în Trans Tasman, a cîştigat campionatele Class 1 and Class 2 ale Noii Zeelande în două rînduri, dar şi cel al Australiei la Class 1. În dubla postură de copilot şi şef-mecanic al echipei “Stefan Racing” a fost vicecampion în Australian Class 1 Championship în 2001, cîştigînd competiţia un an mai tîrziu. În 2003, s-a alăturat echipei Riviera, actuala Maritimo, şi în sezonul următor s-a impus din nou în Australian Class 1 Championship.

Giorgio Manuzzi  - copilot

Giorgio Manuzzi, născut pe 20 mai 1964, la Cesena, în Italia, a avut parte de un debut de foc în Class One, ca pilot al ambarcaţiunii SeveneleveN, în cea mai dură cursă a sezonului în 2007, Marele Premiu al Egiptului, desfăşurat la Porto Marina. Şi-a continuat aventura luînd startul în toate cursele din 2008, cînd a reuşit şi prima clasare pe podium în Dubai, la Marele Premiu de la Mina Seyahi.

Echipa australiană debutează oficial în Class One World Powerboat Championship în acest sezon, după ce anul trecut a participat la ultima cursă a sezonului, în Dubai. Maritimo Offshore Racing va alinia la start două ambarcaţiuni, Maritimo 11 şi Maritimo 12.

Ambarcaţiune - Maritimo 11

Lungime - 12.90 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.100 kilograme
Motoare - Mercury 790-V8, 16 Valve, 8 Cilindri, 780 cai putere
Viteza maximă - 240 km/ oră

Tom Barry-Cotter – pilot

Tom Barry-Cotter, născut pe 27 martie 1988, la Sidney, în Australia, a devenit cel mai tînăr pilot din ultimul deceniu al Class One, făcîndu-şi debutul în 2007, cînd a participat la Marele Premiu al Greciei, la doar 19 ani. Aventura în cursele bărcilor cu motor a început în 2006, cînd a participat în campionatul Australian Powerboat series alături de tatăl său, Bill, care are în palmares cîteva curse cîştigate în Class One.

Cei doi au reuşit să se impună în două curse şi să se claseze în alte două rînduri pe podium, performanţe graţie cărora au încheiat pe locul secund în clasamentul general. În sezonul 2007/2008, Tom a ridicat nivelul performanţei, cîştigînd cinci curse, şi a devenit campion în Australian Offshore Superboat Championship.

Pal Virik Nilsen - copilot

Pal Virik Nilsen, născut pe 20 decembrie 1974, la Tonsberg, în Norvegia, a trecut de la postura de pilot la cea de copilot în 2007, formînd alături de Tom Barry-Cotter cel mai tînăr echipaj care a cîştigat Australian Offshore Superboat Championship. Norvegianul a “gustat” pentru prima oară din adrelina curselor din Class One în 2005, cînd a participat alături de Nicola Giorgi la Marele Premiu al Norvegiei, la Trondheim, reînnoind parteneriatul şi un an mai tîrziu.

Debutul în cursele bărcilor cu motor şi l-a făcut în 2002, participînd în circuitul T-400, dar a participat în ultimii ani în nenumărate alte circuite, printre care V-25, S-550, Formula 3 şi 4, Formula 2000 şi Class 3. Are în palmares şase titluri UIM World şi medalii europene, incluzîndu-l pe cel de campion în Formula 4 pentru circuitul italian Mare Magnum, în 1998.

Ambarcaţiune - Maritimo 12

Lungime - 12.90 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.100 kilograme
Motoare - Mercury 790-V8, 16 Valve, 8 Cilindri, 780 cai putere
Viteza maximă - 240 km/ oră

Peter “Muddy” McGrath – pilot

Peter “Muddy” McGrath, născut pe 5 ianuarie 1956, la Auckland, în Noua Zeelandă, a pătruns pentru prima oară în lumea Class One în 2002, la Marele Premiu al Norvegiei de la Oslo. Neozeelandezul a lăsat o impresie excelentă, reuşind o victorie şi opt clasări pe podium, în cele 13 curse la care a luat parte în 2002 şi 2003, încheind în fiecare sezon pe poziţia a treia în clasamentul general. Graţie vastei experienţe, de pe vremea în care participa în cursele de maşini şi construia motoare performante atît pentru maşini, cît şi pentru bărcile cu motor, McGrath a fost numit şi şef al echipei de mecanici pentru noua Maritimo Offshore Racing.

În plus, “Noroiosul”, aşa cum este cunoscut neozeelandezul, se poate lăuda cu mulţi ani de experienţă ca pilot şi copilot în Class 2. Pe lîngă numeroase titluri în Trans Tasman, a cîştigat campionatele Class 1 and Class 2 ale Noii Zeelande în două rînduri, dar şi cel al Australiei la Class 1. În dubla postură de copilot şi şef-mecanic al echipei “Stefan Racing” a fost vicecampion în Australian Class 1 Championship în 2001, cîştigînd competiţia un an mai tîrziu. În 2003, s-a alăturat echipei Riviera, actuala Maritimo, şi în sezonul următor s-a impus din nou în Australian Class 1 Championship.

Giorgio Manuzzi  - copilot

Giorgio Manuzzi, născut pe 20 mai 1964, la Cesena, în Italia, a avut parte de un debut de foc în Class One, ca pilot al ambarcaţiunii SeveneleveN, în cea mai dură cursă a sezonului în 2007, Marele Premiu al Egiptului, desfăşurat la Porto Marina. Şi-a continuat aventura luînd startul în toate cursele din 2008, cînd a reuşit şi prima clasare pe podium în Dubai, la Marele Premiu de la Mina Seyahi.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Superliga
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României
Handbal
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează