Comentarii (173)
 •  02 Noiembrie 2008, 23:33

@david 1. ti-am transmis mai devreme un copy/paste de pe uk.eurosport. glock a pierdut 18 sec 2. ce treaba are standardizarea motoarelor cu puterea lui ferrari in cadrul fia. iar in ceea ce priveste componentele masinii, e adevarat ca multe echipe au depus contestatie, dar si multe le-au preluat fara sa ceara voie. te-ai prins, nu?

 •  02 Noiembrie 2008, 23:32

bravo-bravisimo HAMILTON SUPERRRR

 •  02 Noiembrie 2008, 23:28

Fratelo de Ion. ia sa imi zici si tu mie de unde ai tu timpii oficiali ai lui Glock in ultimul tur ca nu s-au aratat in timpul cursei ca sa ne uitam si noi si sa iti dam dreptate...sau vorbesti si tu asa ca sa te bagi in seama si sa aburesti toata faza asta ca a fost blat. Asa au facut tot timpul Ferrari, au cautat sa invinga numai cu ajutorul altora, iar cand altii au fost mai buni au incercat sa arate ca aceia trisau. Nu se mai poate...nu si anul asta...deja am castigat:D

 •  02 Noiembrie 2008, 23:28

ptr "rabij acob" eu nu am nimic nici cu lewis nici cu massa dar intre coechipieri se accepta ca sa se ajute reciproc dar in acest caz e o mare diferenta e o lasitate/ilegalitate din partea la amandoi(McLaren si Toyota)McLaren ar fi mai prejos decat ce au facut Ferrari in china daca chiar asa sa intamplat!

 •  02 Noiembrie 2008, 23:25

Se stie ca Ferrari se opune deciziei standardizarii motoarelor in formula 1 si inca o data au amenintat ca se retrag din formula. Reactia FIA a fost evident una de negare a deciziei spunand ca a fost doar o propunere(puteti citi articolul de pe aici). Deci ce altceva mai clar puteti avea ca dovada ca Ferrari conduce din umbra formula 1. Plus ca ei nu au fost niciodata depunctati desi multe echipe au depus plangeri cu privire la componente ale masinilor ferrari si multe altele...

 •  02 Noiembrie 2008, 23:22

Uitativa la timpii pe sectoare ai lui glock sa vedeti ca doar in ultimul sector a pierdut mult timp, dupa ce vetel la depasit pe hamilton, desi pe primele 2 sectoare era ploaia mai puternica

 •  02 Noiembrie 2008, 23:20

Am tot auzit ca Hamilton a recuperat 18 secunde in fata lui Glock in ultimul tur cand de fapt eu stiam ca el avea numai 9 secunde in fata cu 3 tururi si ceva inainte de final. Si stiu ca asta ziceau numai ofticatii care tin cu ferrari care ziceau ca au vazut nush ce pe youtube. Deci m-am uitat la ultimele 4 tururi si e clar ca Glock avea numai 9.694 secunde inainte cand Hamilton iesea din virajele de dupa linia dreapta cu 3 tururi inainte de final(3 tururi luandu0ne dupa pozitia lui Massa)

 •  02 Noiembrie 2008, 23:19

Oameni buni. Glock si Trulli sunt la Toyota , cel din urma ``Trulli`` este italian si in interviurile pe care le dadea la TV italiene era clar ca ar vrea sa-l ajute pe Massa sa castige .... trecand peste astea daca va uitati la timpii pe care iau facut cei doi de la Toyota in ultimele 3 tururi sunt identici(ei aveau gume de uscat asta a fost problema).Nu puteti acuza ca Glock la ajutat pe Hemilton .Felicitari Massa si Felicitari Hamilton.

 •  02 Noiembrie 2008, 23:18

1. un motor se schimba o data la 2 curse. 2. un pilot are dreptul la un j/oker adica are dreptul de a schimba motorul o singura data la a 2-a cursa. 3. in ultima cursa a unui sezon regula jokerului nu se aplica, deci o masina care a mers cu acelasi motor in china ( ca de exemplu) si in cursa din brazilia il schimba= penalizare 10 locuri pe grila de start

 •  02 Noiembrie 2008, 23:18

Avand in vedere ultimele tururi, nu putea fi decat o nedreptate. Daca iesea Massa campion cu egalitate de puncte, era nedrept, Hamilton campion cu 1 punct, tot nedrept. Cu toate ca nu sunt fan al niciunuia (sunt fan Schumacher, Alonso, Vettel), cred ca ar fi fost corect(daca pot spune corect) sa castige Hamilton cursa si sa ia capionatul cu cel putin 9 puncte si sa nu mai fie loc de comantarii, asta excluzand restul capionatului...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 18
Comentează