Comentarii (68)
detroit_red_dog
detroit_red_dog  •  24 Martie 2013, 15:23
Postat de flo_ax pe 24 Martie 2013, 15:14

Da, e cel mai bun... Daca era cel mai bun, ce-a fost cu "dati-l din fata mea"? Asa procedeaza "Cei mai buni"? se vaicaresc, se roaga de ceilalti sa-i ajute? "Mark is too slow - get him out of the way"? Cei mai buni nu au nevoie de ajutoare externe sau furtisaguri sa castige! (sau argati Lotus sa buseasca adversari sau comisari FIA care sa-i lase sa puna pneuri noi la reluarea cursei sau sa inventeze pretexte la depasiri pe steag galben!)... E sub Kimi, Alonso, Lewis... dar are o echipa mult prea buna ca sa poata pierde

Nu sunt de acord cu acel comentariu, il pun insa pe seama stresului si a tenisunii ce se acumuleaza in cockpit pe timpul unei curse! din punctul meu de vedere Sebastian Vettel este cel mai bun pilot din Formula 1 dintre cei activi in acest moment, sunt fanul sau inca de pe vremea victoriei de la Monza, pe ploaie, cand a devenit cel mai tanar castigator de grand-prix, iar Red Bull nu avea forta de astazi... timpul ne va arata daca Seb va demonstra in continuare ca poate sa faca istorie in Marele Circ! si ca sa concluzionez, eu nu cred ca are un caracter murdar, de altfel si-a cerut scuze pt ce s-a intamplat azi, cand a reactionat instinctiv! vom vedea ce va fi in continuare...

asc21
asc21  •  24 Martie 2013, 15:21

Romanul nu merita sport...va certati pentru astia de parca-si impart salariile cu voi :))

rsalexander
rsalexander  •  24 Martie 2013, 15:16
Postat de nefertem pe 24 Martie 2013, 15:13

Iar vorbesti despre altceva. Probleme de fiabilitate si greseli se intampla peste tot. Eu doar spun ca in a doua jumatate a sezonului trecut Vettel a dominat autoritar, in primul rand datorita imbunatatirilor din punct de vedere tehnic aduse de Red Bull. Asta e evident. Nu sunt fanul a "ce s-ar fi intamplat daca". Inca o data, n-am nimic impotriva lui Vettel si recunosc ca are valoare ca pilot. In rest insa lasa mult de dorit. Nu sunt asa de pasionat de discutia asta, eram curios doar cum gandesc oamenii care cred ca a fi magar e un atribut ce defineste un campion.

Exact. Nici eu nu sunt de acord ca e vorba doar de masina, este un pilot foarte bun, dar este pacat ca are de multe ori iesiri ca cea de astazi..

flo_ax
flo_ax  •  24 Martie 2013, 15:14
Postat de detroit_red_dog pe 24 Martie 2013, 15:04

Webber conducea in acel moment cursa, insa omiti sa spui ca a ajuns lider dupa prima oprire la boxe....Vettel a plecat din pole, el a fost mai rapid in primele tururi! mecanicii lui Mark au stabilit o strategie mai buna, si asa putea castiga cursa! sunt de acord cu tine ca erau 5 sec la iesirea de la boxe, si ca in acel moment s-a dat ordin ca Webber sa castige, insa Seb odata ce a trecut de australian l-a lasat in spate la ani lumina, reusind recorduri pe tur spre finalul cursei....cine putea tine pasul cu el? nimeni...de ce? pt ca e cel mai bun...asta nu pricepi tu!

Da, e cel mai bun... Daca era cel mai bun, ce-a fost cu "dati-l din fata mea"? Asa procedeaza "Cei mai buni"? se vaicaresc, se roaga de ceilalti sa-i ajute? "Mark is too slow - get him out of the way"? Cei mai buni nu au nevoie de ajutoare externe sau furtisaguri sa castige! (sau argati Lotus sa buseasca adversari sau comisari FIA care sa-i lase sa puna pneuri noi la reluarea cursei sau sa inventeze pretexte la depasiri pe steag galben!)... E sub Kimi, Alonso, Lewis... dar are o echipa mult prea buna ca sa poata pierde

nefertem
nefertem  •  24 Martie 2013, 15:13
Postat de brto pe 24 Martie 2013, 15:03

Toti pilotii sunt dependenti de echipa sa aiba o masina FIABILA, daca masina ta se duce in boscheti in fiecare cursa poti sa fii Schumacher cu Senna la pachet ca nu faci nimic. Diferenta e ca Vettel chiar si cand masina a cedat el era in fata si putea lejer sa castige/obtina podium in conditiile in care echipa nu isi facea treaba cum trebuie. Sa nu uitam si de ineptia din Abu Dhabi cand incompetentii din echipa nu i-au calculat benzina si a trebuit omu sa plece de pe linia boxelor si a prins locul 3. Vettel a avut mai mult de suferit din cauza echipei/adversarilor (sa nu uitam Brazilia) decat a avut Alonso tot sezonul.

Iar vorbesti despre altceva. Probleme de fiabilitate si greseli se intampla peste tot. Eu doar spun ca in a doua jumatate a sezonului trecut Vettel a dominat autoritar, in primul rand datorita imbunatatirilor din punct de vedere tehnic aduse de Red Bull. Asta e evident. Nu sunt fanul a "ce s-ar fi intamplat daca". Inca o data, n-am nimic impotriva lui Vettel si recunosc ca are valoare ca pilot. In rest insa lasa mult de dorit. Nu sunt asa de pasionat de discutia asta, eram curios doar cum gandesc oamenii care cred ca a fi magar e un atribut ce defineste un campion.

sensy
sensy  •  24 Martie 2013, 15:10

eu cred ca toti au gresit azi... ferrari la inceput.... mercedes la final, cat despre red bull stiam ca rufele se spala in familie...webber este si el om si a explodat..e de inteles...dar cand a ramas la RB cred ca era constient ca va fi secundul lui vettel...apoi o cursa din asta dezvolta multi hormoni si adrenalina care ne fac sa ne pierdem uneori echilibrul....asa se intampla cand bei prea mult pipy de taur :)) banuiesc ca horner va interveni..altfel se va ajunge la reglari de conturi pe pista....webber a vrut victoria, echipa are strategia ei ,dar fara sa acuz, constat ca asta este F1 din zilele noastre... cand voi vedea pe massa sau rosberg in fata lui alonso sau hamilton ....

detroit_red_dog
detroit_red_dog  •  24 Martie 2013, 15:05
Postat de rsalexander pe 24 Martie 2013, 15:02

Ce scuze si-a cerut ma? Cand sa intamplat si minunea asta?

la conferinta de presa, citeste pe site-ul oficial F1

adrianorbi
adrianorbi  •  24 Martie 2013, 15:05
Postat de flo_ax pe 24 Martie 2013, 14:57

Ordinele de echipa erau: protejati motoarele, lasati-o moale... catre ambii piloti. Doar unul s-a conformat... Celalalt a auzit si a ignorat. Webber daca continua in acelasi ritm, nu era ajuns de Vettel niciodata. Pt ca in timpul cursei, nici macar cu DRS, Vettel nu s-a putut apropia. A reusit doar cand australianul mergea in "economic mode"... ai inteles acum?

DRS-ul nu poate fi folosit doar daca esti la mai putin de o secunda(daca stiu bine)...deci nu are legatura, doar la depasire...am spus si eu ca a gresit, nu a fost frumos, dar a fost decizia lui.

detroit_red_dog
detroit_red_dog  •  24 Martie 2013, 15:04
Postat de flo_ax pe 24 Martie 2013, 14:52

ce nu poti tu intelege e atat de simplu: 5 secunde avans, ultimul pitstop! Pana atunci Webber a fost mai rapid decat Vettel cu tot cu DRS, pe toate tipurile de pneu! Echipa (aia care l-a facut triplu campion pe Vettel) DECIDE: lasati-o moale, reduceti turatiile (doar 8 motoare permise anul asta), nu riscati acrosaje blabla... Webber se conformeaza, ia piciorul de pe acceleratie. Vettel, care aude si el mesajul, il ignora si il suprinde pe colegul sau care era la pas. S-a discutat mult pe tema asta inainte de cursa, cica... ca sa nu se mai repete episodul din Turcia acum cativa ani, cand cei 2 au iesit din cursa, acrosandu-se. Deci Vettel a furat...si, culmea, din propria casa :)

Webber conducea in acel moment cursa, insa omiti sa spui ca a ajuns lider dupa prima oprire la boxe....Vettel a plecat din pole, el a fost mai rapid in primele tururi! mecanicii lui Mark au stabilit o strategie mai buna, si asa putea castiga cursa! sunt de acord cu tine ca erau 5 sec la iesirea de la boxe, si ca in acel moment s-a dat ordin ca Webber sa castige, insa Seb odata ce a trecut de australian l-a lasat in spate la ani lumina, reusind recorduri pe tur spre finalul cursei....cine putea tine pasul cu el? nimeni...de ce? pt ca e cel mai bun...asta nu pricepi tu!

brto
brto  •  24 Martie 2013, 15:03
Postat de nefertem pe 24 Martie 2013, 14:57

Aha, si daca alti piloti cu motoare Renault nu-l scoteau pe Alonso de pe circuit si nu abandona anul trecut, si daca lui Vettel nu i se permitea sa-si schimbe cauciucurile la Monaco, si daca Vettel era penalizat pentru depasire pe steag galben in Brazilia... si daca, si daca... Argumente pot fi gasite in toate directiile. Macar un progres ai facut, ti-ai dat seama ca e dependent de echipa. Acum ramane sa mai realizezi ca nu-i bine ca tu, campionul, sa-ti bati joc de respectiva echipa si de coechipier.

Toti pilotii sunt dependenti de echipa sa aiba o masina FIABILA, daca masina ta se duce in boscheti in fiecare cursa poti sa fii Schumacher cu Senna la pachet ca nu faci nimic. Diferenta e ca Vettel chiar si cand masina a cedat el era in fata si putea lejer sa castige/obtina podium in conditiile in care echipa nu isi facea treaba cum trebuie. Sa nu uitam si de ineptia din Abu Dhabi cand incompetentii din echipa nu i-au calculat benzina si a trebuit omu sa plece de pe linia boxelor si a prins locul 3. Vettel a avut mai mult de suferit din cauza echipei/adversarilor (sa nu uitam Brazilia) decat a avut Alonso tot sezonul.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează