SPORTURI  »  AUTO  »  MITSUBISHI LANCER EVO X

Pe pistă

Articol de GSP - Publicat vineri, 10 octombrie 2008 00:00

Pentru unii Evo X este doar o maşină de paradă, dar locul său este pe linia de Start


Mitsubishi Lancer Evo X este o maşină pentru pasionaţi, cu o istorie îndelungată în lumea raliurilor, care solicită cunoştinţe temeinice de pilotaj pentru a da tot ce poate. ;) Sigur, la prima vedere, Evo X poate părea un Lancer căruia i s-au umflat pasajele roţilor, i s-au tăiat două prize de aer pe capotă, i s-a pus un eleron şi i s-a grefat un kit aerodinamic (bare faţă/spate, praguri etc.) agresiv. Greşit! Numai caroseria se înrudeşte cu Lancer-ul obişnuit. În rest, totul a fost reproiectat astfel încît bolidul să obţină performanţe maxime atît pe asfalt, cît şi pe macadam. Suspensiile au fost îmbunătăţite pentru a conferi stabilitate pe virajele abordate la limită, frînele Brembo fac faţă cu brio solicitărilor brutale şi repetate, iar transmisia integrală cu S-AWC (sistem de control dinamic) conferă maşinii o manevrabilitate de invidiat chiar şi în condiţii mai puţin propice, precum cele oferite de un circuit de karting. Cum în România nu există, din păcate, o pistă adecvată, :( a trebuit să ne mulţumim însă cu demonstraţia celor 295 CP şi în aceste circumstanţe.


39.270 euro (TVA inclus) costă un Mitsubishi Lancer Evo X

Pentru unii Evo X este doar o maşină de paradă, dar locul său este pe linia de Start

Mitsubishi Lancer Evo X este o maşină pentru pasionaţi, cu o istorie îndelungată în lumea raliurilor, care solicită cunoştinţe temeinice de pilotaj pentru a da tot ce poate. ;) Sigur, la prima vedere, Evo X poate părea un Lancer căruia i s-au umflat pasajele roţilor, i s-au tăiat două prize de aer pe capotă, i s-a pus un eleron şi i s-a grefat un kit aerodinamic (bare faţă/spate, praguri etc.) agresiv. Greşit! Numai caroseria se înrudeşte cu Lancer-ul obişnuit. În rest, totul a fost reproiectat astfel încît bolidul să obţină performanţe maxime atît pe asfalt, cît şi pe macadam. Suspensiile au fost îmbunătăţite pentru a conferi stabilitate pe virajele abordate la limită, frînele Brembo fac faţă cu brio solicitărilor brutale şi repetate, iar transmisia integrală cu S-AWC (sistem de control dinamic) conferă maşinii o manevrabilitate de invidiat chiar şi în condiţii mai puţin propice, precum cele oferite de un circuit de karting. Cum în România nu există, din păcate, o pistă adecvată, :( a trebuit să ne mulţumim însă cu demonstraţia celor 295 CP şi în aceste circumstanţe.

39.270 euro (TVA inclus) costă un Mitsubishi Lancer Evo X

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Marele Shaquille O'Neal, implicat în controversa momentului în SUA » Totul a plecat de la o fotografie „scăpată” pe internet
Stiri extrasport
Marele Shaquille O'Neal, implicat în controversa momentului în SUA » Totul a plecat de la o fotografie „scăpată” pe internet
Patronul milionar care merge cu metroul în București: „Fac socoteala, ies mult mai ieftin!”
Superliga
Patronul milionar care merge cu metroul în București: „Fac socoteala, ies mult mai ieftin!”
Danezul care a venit să joace la Dinamo a rămas surprins de București: „Asta am făcut în prima zi” + Cum s-a trezit cu 50 de cenți în cont
Superliga
Danezul care a venit să joace la Dinamo a rămas surprins de București: „Asta am făcut în prima zi” + Cum s-a trezit cu 50 de cenți în cont

Campionul mondial și european, suspendat pentru că a făcut semnul crucii la Jocurile Olimpice de la Paris: „Dumnezeu mi-a dat totul! Nu voi schimba nimic”

Între timp, în România: bazin semiolimpic inaugurat într-un sat fără canalizare » „Mobilizez babele de prin jurul meu și ne ducem împreună”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează