Articol de GSP - Publicat marti, 25 ianuarie 2011 00:00 / Actualizat marti, 25 ianuarie 2011 13:49
Renault a decis să nu includă Loganul în gama de modele pe care le va comercializa din 2011 în India, maşina urmând să fie produsă şi distribuită doar de compania parteneră locală Mahindra & Mahindra (M&M), potrivit publicaţiei indiene Business Standard.
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem în vedere să aducem din nou, aici, această maşină", a declarat Jerome Stoll, vicepreşedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenţă, însă acesta va expira în trei luni.
Loganul, vândut în prezent în India sub marca Mahindra-Renault, urmează să fie construit şi distribuit numai de M&M, iar brandurile Ranualt şi Logan vor fi scoase din denumirea maşinii. Motorul şi sistemul de transmisie vor fi în continuare furnizate de grupul francez. Compania indiană are dreptul de a face modificări minore maşinii, iar Renault ar putea asigura în viitor tehnologie pentru modernizarea acesteia.
O sursă apropiată situaţiei a declarat că M&M lucrează la dezvoltarea unei versiuni cu o lungime mai mică de patru metri a Loganului. Potrivit legislaţiei locale, pentru maşini mai mici de patru metri se plătesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urcă la echivalentul a 22% din valoarea maşinii.
Renault intenţinează să lanseze cinci modele în India în următorii doi ani, printre care sedanul Fluence şi SUV-ul Koleos. Constructorul vrea să ajungă la o cotă de 5% din piaţa locală până în 2014.
sursa: Mediafax
Renault a decis să nu includă Loganul în gama de modele pe care le va comercializa din 2011 în India, maşina urmând să fie produsă şi distribuită doar de compania parteneră locală Mahindra & Mahindra (M&M), potrivit publicaţiei indiene Business Standard.
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem în vedere să aducem din nou, aici, această maşină", a declarat Jerome Stoll, vicepreşedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenţă, însă acesta va expira în trei luni.
Loganul, vândut în prezent în India sub marca Mahindra-Renault, urmează să fie construit şi distribuit numai de M&M, iar brandurile Ranualt şi Logan vor fi scoase din denumirea maşinii. Motorul şi sistemul de transmisie vor fi în continuare furnizate de grupul francez. Compania indiană are dreptul de a face modificări minore maşinii, iar Renault ar putea asigura în viitor tehnologie pentru modernizarea acesteia.
O sursă apropiată situaţiei a declarat că M&M lucrează la dezvoltarea unei versiuni cu o lungime mai mică de patru metri a Loganului. Potrivit legislaţiei locale, pentru maşini mai mici de patru metri se plătesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urcă la echivalentul a 22% din valoarea maşinii.
Renault intenţinează să lanseze cinci modele în India în următorii doi ani, printre care sedanul Fluence şi SUV-ul Koleos. Constructorul vrea să ajungă la o cotă de 5% din piaţa locală până în 2014.
sursa: Mediafax