Articol de GSP - Publicat vineri, 31 decembrie 2010 00:00
Anul 2010 a adus cele mai importante schimbări în circuitul Formulei 1, odată cu mărirea numărului de echipe şi schimbarea sistemului de punctaj, astfel că sezonul trecut a fost unul din cele mai disputate şi mai urmărite ediţii ale Marelui Circ.
Toate cele trei echipe debutante au "reuşit" totuşi să dezamăgească pe toată lumea, dar mai ales pe sponsori. Niciuna din ele nu a strîns vreun punct, piloţii încheind de fiecare dată clasamentul cursei.
La celălalt pol al statisticilor s-a remarcat Red Bull Racing, care a reuşit să-şi adjudece titlul atît la constructori cît şi la piloţi, datorită neamţului Sebastian Vettel, devenit cel mai tînăr campion mondial din istoria Formulei 1. Impulsivul pilot german, considerat de mulţi urmaşul lui Michael Schumacher, a reuşit să doboare şi recordul de puncte strînse într-un sezon, 256.
2010 a marcat un alt eveniment istoric în F1. Michael Schumacher a revenit pe circuit, la volanul monopostului Mercedes GP. După 4 ani în care a condus numai carturi şi motociclete, deţinătorul celor mai multe recorduri în "Marele Circ" s-a întors cu gîndul la titlul de campion mondial, dar a fost eclipsat chiar şi de coechipierul său, tînărul nico Rosberg. Schumi a strîns 72 de puncte în sezonul 2010, în timp ce Nico a strîns de două ori mai multe.
Din rîndul debutanţilor, cel mai bine s-a descurcat rusul Vitaly Petrov, driverul teamului Renault, care a strîns 27 de puncte. Cea mai bună clasare a acestuia a fost un loc 5 la Hungaroring, iar evoluţiile sale nu au trecut neobservate, şefii echipei oferindu-i scaunul de pilot şi pentru sezonul următor.
Citeşte mai multe ştiri şi statistici pe autof1.gsp.ro
Anul 2010 a adus cele mai importante schimbări în circuitul Formulei 1, odată cu mărirea numărului de echipe şi schimbarea sistemului de punctaj, astfel că sezonul trecut a fost unul din cele mai disputate şi mai urmărite ediţii ale Marelui Circ.
Toate cele trei echipe debutante au "reuşit" totuşi să dezamăgească pe toată lumea, dar mai ales pe sponsori. Niciuna din ele nu a strîns vreun punct, piloţii încheind de fiecare dată clasamentul cursei.
La celălalt pol al statisticilor s-a remarcat Red Bull Racing, care a reuşit să-şi adjudece titlul atît la constructori cît şi la piloţi, datorită neamţului Sebastian Vettel, devenit cel mai tînăr campion mondial din istoria Formulei 1. Impulsivul pilot german, considerat de mulţi urmaşul lui Michael Schumacher, a reuşit să doboare şi recordul de puncte strînse într-un sezon, 256.
2010 a marcat un alt eveniment istoric în F1. Michael Schumacher a revenit pe circuit, la volanul monopostului Mercedes GP. După 4 ani în care a condus numai carturi şi motociclete, deţinătorul celor mai multe recorduri în " Marele Circ" s-a întors cu gîndul la titlul de campion mondial, dar a fost eclipsat chiar şi de coechipierul său, tînărul nico Rosberg. Schumi a strîns 72 de puncte în sezonul 2010, în timp ce Nico a strîns de două ori mai multe.
Din rîndul debutanţilor, cel mai bine s-a descurcat rusul Vitaly Petrov, driverul teamului Renault, care a strîns 27 de puncte. Cea mai bună clasare a acestuia a fost un loc 5 la Hungaroring, iar evoluţiile sale nu au trecut neobservate, şefii echipei oferindu-i scaunul de pilot şi pentru sezonul următor.
Citeşte mai multe ştiri şi statistici pe autof1.gsp.ro