Comentarii (36)
 •  17 Mai 2010, 11:01

Dar too late...dupa 3 ore de dezbateri tot l-au penalizat, desi chiar si unii dusmani erau de partea lui. Poate a fost cea mai "ilegala" manevra "legala" din cariera lui Schumi. Daca tot au vrut sa il pedepseasca cu ceva, fiind asa ambigua toata situatia, puteau sa ii dea un avertisment (ca in multe cazuri anterior mentionate) si sa considere final locul 7 pe care il ocupa inainte,

 •  17 Mai 2010, 11:00

Si acum vine intrebarea... Acel articol din codul FIA a fost modificat asa cum zic cei de la Mercedes? Adica pe ultimul tur se poate depasi dupa prima linie de Safety Car? Nu se stie, poate doar ei credeau asta...Dar acum alte nelamuriri...De ce erau fluturate steaguri verzi chiar in zona cu pricina? Ar fi trebuit sa ramana galbene pana la sfarsit ca sa nu se apuce vreun pilot (pt care verde inseamna "you can race") sa incerce ceva.

 •  17 Mai 2010, 10:57

la titlu a vrut prea mult - ca in 94 (cum vrea el de obicei si asta ar trebui sa fie bine, pt ca nu este bine nici cand e prea pasiv...mereu trebuie criticat). A vrut atunci FIA sa creeze un precedent sa nu se mai repete asa ceva, mai ales ca si in 94 tot el era de vina impotriva lui Hill cand a castigat titlul. Cica in 97 a primit "rasplata" ulterioara, dar tot Villeneuve a fost bosumflatul cel putin 10 ani de atunci incolo.

 •  17 Mai 2010, 10:55

Si fix Alonso e acela si fix in curba magica din 2006 se intampla: Alonso "se clatina" si Schumi trece cu tupeu si fara sa priveasca inapoi. Era ceva intre manevra de geniu (pustiu) sau de blegovan. Si asa au fost si parerile "expertilor", pilotilor si spectatorilor: impartite. Schumacher...mereu controversat. Poate acesta este cuv. care il caracterizeaza cel mai bine...dar sa nu uitam ca si alti piloti "mari" incercau orice oricand doar ca sa isi atinga scopul.

 •  17 Mai 2010, 10:54

Si hop reapare Schumacher in discutie... Toti stau cuminti in ultimul tur dupa Safety Car si doar Mercedes (culmea, daca era inca la Ferrari scapa) le zice pilotilor ca pot depasi dupa intrarea Safety Car-ului. Si Schumi (care mereu treb. sa asculte de sugestiile echipei...poate greseala lui e ca e prea ascultator) ia treaba f. in serios, adica isi pregateste atacul pe ultimii metri (in caz ca este vreun adormit in fatza lui care iese larg...).

 •  17 Mai 2010, 10:54

Si anul acesta mai multi au scapat cu avertisment pt faze mai periculoase: Hamilton care a mers serpuit in fatza lui Petrov, Alonso care l-a bruscat pe Massa la intrarea la boxe in China parca, Vettel-Hamilton si ei s-au bruscat la boxe. Cea mai mare "pedeapsa" cred ca a primit-o Alonso care l-a incomodat pe Rosberg weekend-ul trecut tot la boxe, dar a fost doar o suma de bani pe care a achitat-o echipa.

 •  17 Mai 2010, 10:53

la titlu a vrut prea mult - ca in 94 (cum vrea el de obicei si asta ar trebui sa fie bine, pt ca nu este bine nici cand e prea pasiv...mereu trebuie criticat). A vrut atunci FIA sa creeze un precedent sa nu se mai repete asa ceva, mai ales ca si in 94 tot el era de vina impotriva lui Hill cand a castigat titlul. Cica in 97 a primit "rasplata" ulterioara, dar tot Villeneuve a fost bosumflatul cel putin 10 ani de atunci incolo.

 •  17 Mai 2010, 10:23

primit doar avertisment. Acum ca se pare ca redevine "vechiul" Schumi, il au din nou "la suflet" vechii "prieteni" (vezi Hill). De multe ori a fost penalizat prea dur, de ex. in anii la Benetton a fost descalificat cateva curse la rand pt ca masina era "ilegala", dar asta mi se pare ca tine de echipa, nu de pilot. Apoi in 97 a fost descalificat si i s-au retras toate punctele din acel sezon numai pt ca fix in ultima cursa, fix impotriva principalului adver

 •  17 Mai 2010, 10:21

Din cate imi amintesc, pe Schumi mereu l-au pedepsit comisarii, fie ca era la Benetton, fie la Ferrari, fie la Mercedes. Sa nu uitam ca si cand era la Ferrari s-au facut "reguli" impotriva lui si a masinii pt ca prea castiga si nu e voie asa ceva...Rossi are voie (pt ca e geniu?). Culmea e ca multi au zis anul acesta ca se vor uita din nou la F1 pt ca revine el...ca "resturile" erau prea "seci". L-au pedepsit si cand a facut-o lata rau si cand altii au scapat sau au

 •  17 Mai 2010, 09:28

Cand nu te mai tin balamalele si nici masina nu este nr.1 incerci sa profiti de toate trucurile pe care le-ai aplicat si cand toata lumea era la picioarele tale.REFLEXELE SCAD ODATA CU INAINTAREA IN VARSTA,TUPEUL MAI GREU!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează