Articol de GSP - Publicat duminica, 08 februarie 2009 00:00
Anul 2009 se anuţă unul foarte greu pentru constructorii de automobile. Cu toate acestea, nici în acest an nu vor lipsi modelele noi. Vă invităm să votaţi maşinile care vor face diferenţa, în opinia dumneavoastră. Vom începe cu maşinile destinate familiilor Deşi aparent este dificil să creezi maşini de familie cool, producătorii încep să progreseze. Votează în sondajul din stînga.
Toyota Urban Cruiser. Este descris de cei de la Toyota ca fiind "dur", dar cu siguranţă nu este aşa. Este un mini-SUV care va fi introdus înaintea lui Rav4 în gama de modele de teren a lui Toyota, deşi este mai mult un hatchback cu cinci uşi care rivalizează cu surioara Auris
Toyota Prius. Noua generaţie a lui Prius nu este doar mai "verde", cu emisii de CO2 sub 100g/km, dar şi mai sportivă. Motorul pe benzină a avea 1.8 litri, urcînd puterea maximă la 100 CP, în timp ce puterea maximă cumulată, atunci cînd funcţionează şi propulsorul electric, va fi în jur de 160 CP.
Honda Insight reprezintă arma celor de la Honda în războiul cu Prius. Un hatchback frumos cu cinci locuri, Honda spune că maşina va fi semnificativ mai ieftină decît orice alt hibird de pe piaţă. Este mai mică decît actualul Civic IMA Hybrid, dar preia multe elemente stilistice de la FXC Clarity, maşina cu care Honda a promovat tehnologia Fuel Cell.
Citroen C3 Picasso. Printr-o acţiune demnă de a stîrni invidia, Citroen a lansat cel de-al treilea Picasso, de data aceasta bazat pe platforma lui C3. Un mini-MPV cu o formă foarte interesantă cu un aspect practic pronunţat la interior, care de multe ori lipseşte în cazul unor modele mai mari. Scaunele din spate culisează şi se rabatează independent, dar atunci cînd este nevoie de spaţiu, se pot strînge în podea.
Chevrolet Orlando este modelul cu care firma americană intră pe piaţa MPV-urilor cu şapte locuri. Nu arată aşa de rău, interiorul ar trebui să dea dovadă de flexibilitatea la care te aştepţi de la asemenea maşini iar calitatea construcţiei este foarte bună. Maşina este construită pe platforma lui Opel Zafira, deci ar trebui sî fie ok şi la condus.
Skoda Yeti. Acest mini-SUV este hotărit să le aplice o lovitură în caseta de direcţie hipioţilor ălora ecologişti, folosindu-şi caracteristicile contradictorii. Avînd la vedere garda la sol înaltă, cauciucurile groase şi toate aspectele asociate unei maşini de teren, îşi vor dori să-l urască. Problema ar fi că Yeti este mic, economic şi uşor, aşa că ar fi forţaţi să îl iubească.
Peugeot 3008 este un adevărat cross-over, însemnînd că va concura cu modele precum C4 Picasso şi Nissan Qashqai. Fiind construit pe platforma lui 308, dar cu mai mult spaţiu interior, există zvonuri în legătură cu o versiune cu şapte locuri. Putem să ne aşteptăm atît la motoare aspirate cît şi la variante turbo.
CLICK AICI PENTRU A VOTA MAŞINILE ANULUI LA CLASA MICĂ
Anul 2009 se anuţă unul foarte greu pentru constructorii de automobile. Cu toate acestea, nici în acest an nu vor lipsi modelele noi. Vă invităm să votaţi maşinile care vor face diferenţa, în opinia dumneavoastră. Vom începe cu maşinile destinate familiilor Deşi aparent este dificil să creezi maşini de familie cool, producătorii încep să progreseze. Votează în sondajul din stînga.
Toyota Urban Cruiser. Este descris de cei de la Toyota ca fiind "dur", dar cu siguranţă nu este aşa. Este un mini-SUV care va fi introdus înaintea lui Rav4 în gama de modele de teren a lui Toyota, deşi este mai mult un hatchback cu cinci uşi care rivalizează cu surioara Auris
Toyota Prius. Noua generaţie a lui Prius nu este doar mai "verde", cu emisii de CO2 sub 100g/km, dar şi mai sportivă. Motorul pe benzină a avea 1.8 litri, urcînd puterea maximă la 100 CP, în timp ce puterea maximă cumulată, atunci cînd funcţionează şi propulsorul electric, va fi în jur de 160 CP.
Honda Insight reprezintă arma celor de la Honda în războiul cu Prius. Un hatchback frumos cu cinci locuri, Honda spune că maşina va fi semnificativ mai ieftină decît orice alt hibird de pe piaţă. Este mai mică decît actualul Civic IMA Hybrid, dar preia multe elemente stilistice de la FXC Clarity, maşina cu care Honda a promovat tehnologia Fuel Cell.
Citroen C3 Picasso. Printr-o acţiune demnă de a stîrni invidia, Citroen a lansat cel de-al treilea Picasso, de data aceasta bazat pe platforma lui C3. Un mini-MPV cu o formă foarte interesantă cu un aspect practic pronunţat la interior, care de multe ori lipseşte în cazul unor modele mai mari. Scaunele din spate culisează şi se rabatează independent, dar atunci cînd este nevoie de spaţiu, se pot strînge în podea.
Chevrolet Orlando este modelul cu care firma americană intră pe piaţa MPV-urilor cu şapte locuri. Nu arată aşa de rău, interiorul ar trebui să dea dovadă de flexibilitatea la care te aştepţi de la asemenea maşini iar calitatea construcţiei este foarte bună. Maşina este construită pe platforma lui Opel Zafira, deci ar trebui sî fie ok şi la condus.
Skoda Yeti. Acest mini-SUV este hotărit să le aplice o lovitură în caseta de direcţie hipioţilor ălora ecologişti, folosindu-şi caracteristicile contradictorii. Avînd la vedere garda la sol înaltă, cauciucurile groase şi toate aspectele asociate unei maşini de teren, îşi vor dori să-l urască. Problema ar fi că Yeti este mic, economic şi uşor, aşa că ar fi forţaţi să îl iubească.
Peugeot 3008 este un adevărat cross-over, însemnînd că va concura cu modele precum C4 Picasso şi Nissan Qashqai. Fiind construit pe platforma lui 308, dar cu mai mult spaţiu interior, există zvonuri în legătură cu o versiune cu şapte locuri. Putem să ne aşteptăm atît la motoare aspirate cît şi la variante turbo.