Comentarii (170)
istvanerdelyi
istvanerdelyi  •  03 Octombrie 2015, 01:06
Postat de adrian_ro pe 02 Octombrie 2015, 17:00

Eu cred ca ai inteles foarte bine ideea dar te prefaci ca nu intelegi. Asta apropo si de ce ziceam mai jos legat de diversiuni. Nu noi va spunem cand sa cantati nu stiu ce imn ci legile acesteti tari. Echipele joaca intr-o competitie nationala organizata de o institutie a statului roman (Federatia Romana de baschet), nu pe maidan. Prin intonarea imnului respectiv alaturi de imnul Romaniei, in DESCHIDEREA meciurilor se vrea a se creea impresia ca echipele romanesti care vin acolo, vin defapt in alta tara. Asta se urmareste

Care lege interzice cantarea imnului nostru? Vezi? Faci afirmatii bazate pe dorinta ta...ai vrea sa fie interzisa dar NU se poate asa ceva, pentru ca ar fi discriminatorie. Nu o spun eu, ci o spune un reprezentant de la ActiveWatch. Daca un club ar interzice cantarea imnului ar fi amendat si scos din competitie. HAHA sovinilor!!!!

adrian_ro
adrian_ro  •  02 Octombrie 2015, 17:00
Postat de istvanerdelyi pe 02 Octombrie 2015, 14:46

Da?? Sa cantam imnul NOSTRU cand ne dati voie voi? Voi ne stabiliti cand sa cantam imnul noastru? Hai sa fim seriosi...ai crezut ca suntem noi maghiarii un popor care se supune?

Eu cred ca ai inteles foarte bine ideea dar te prefaci ca nu intelegi. Asta apropo si de ce ziceam mai jos legat de diversiuni. Nu noi va spunem cand sa cantati nu stiu ce imn ci legile acesteti tari. Echipele joaca intr-o competitie nationala organizata de o institutie a statului roman (Federatia Romana de baschet), nu pe maidan. Prin intonarea imnului respectiv alaturi de imnul Romaniei, in DESCHIDEREA meciurilor se vrea a se creea impresia ca echipele romanesti care vin acolo, vin defapt in alta tara. Asta se urmareste

adrian_ro
adrian_ro  •  02 Octombrie 2015, 16:55
Postat de istvanerdelyi pe 02 Octombrie 2015, 14:27

Tu no poti pretinde ca romanii sunt toleranti cu maghiarii atata timp cat aproape toti romanii folosesc termenul "asa zisul" cand vine vorba de Tinutul Secuiesc sau imnul secuiesc. Folosind aceast termen denota faptul ca nu ne recunoasteti nici ca populatie existenta si nici nu ne recunoasteti cultura, simbolurile, imnul, nimic nimic. Pentru voi nu existam, suntem doar niste romani care vorbesc prostii cand se cred altceva decat romani. Doar este ilegal, conform constitutiei voastre sa fim altceva decat romani, pentru ca asta zice constitutia, ca romania este stat national, si nici daca crapam nu putem sa ne credem altceva. Constitutia voastra, pe care vreti s-o fortati pe noi cu tot dinadinsul, nu recunoaste nici o minoritate, zicand ca este stat national. Deci mai usor cu afirmatiile ca sunteti toleranti. Nu sunteti toleranti deloc. Daca ati fi, n-ar apare astfel de stiri pe internet ca vaaaiii ce scandalos, secuii au cantat imnul lor la o partida pe teritoriul romaniei. Vai ce tupeu, ce sfidare a legilor romanieii vaaaaii vaaaaiii

Aveti unii un stil de a rastalmaci ideile, de a intoarce discutia creand diversiuni si de a va autovictimiza, ceva de speriat. Romania e un stat national pentru ca 90% sunt sau se declara romani. Punct. Acuma n-ati vrea sa se declare stat multinational ca asa vrea o minoritate oarecare de 6 %?. Sa fim seriosi. Romania recunoaste si respecta toate minoritatile nationale, respecta traditiile, limba, obiceiurile acestora, invatamantul in limba materna, etc, toti avem drepturi egale. E chiar un exemplu in Europa vis-a-vis de legislatia referitoare la minoritati. Dar unii vor sa fie mai egali decat altii, sa aiba drepturi speciale. Un vechi proverb zice "ii dai un deget si el iti ia toata mana. Faptul ca unii traiesc “in trecut” si nu se pot impaca cu ideea ca aici nu mai e Austro-Ungaria ci Romania si legile ei, e fix problema lor. Nu le cere nimeni sa-i iubeasca pe romani sau Romania, doar sa respecte legile ei, asa cum o facem toti care traim aici. Iar faptul ca nu se recunoaste un anumit imn sau tinut si se foloseste sintagma "asa-zis", nu e lipsa de respect ci o realitate. Nu exista oficial asa ceva. Simplu

istvanerdelyi
istvanerdelyi  •  02 Octombrie 2015, 14:46
Postat de adrian_ro pe 01 Octombrie 2015, 22:20

Sigur, voi aveti doar drepturi, obligatii mai deloc. Voi nu vreti sa intelegeti un lucru simplu. Asa-zisul imn al unui asa-zis tinut care nu exista decat in imaginatia unora, puteti sa-l cantati cat vreti pana ragusiti la intalnirile voastre locale, la serbari, la nunti, botezuri, inmormantari, etc, chiar si in tribune in timpul meciului, dar nu in deschiderea unei competitii sportive NATIONALE oficiale. Pe teritoriul Romaniei exista doar un singur imn oficial care se intoneaza la competitiile nationale, imnul Romaniei. La competitiile INTERNATIONALE se intoneaza si imnul echipei straine. Atat. Din punct de vedere oficial si legal, orice alt asa-zis imn are aceeasi relevanta ca si o melodie oarecare, "Asa beau oamenii buni" de exemplu. Adica nula.

Da?? Sa cantam imnul NOSTRU cand ne dati voie voi? Voi ne stabiliti cand sa cantam imnul noastru? Hai sa fim seriosi...ai crezut ca suntem noi maghiarii un popor care se supune?

istvanerdelyi
istvanerdelyi  •  02 Octombrie 2015, 14:40
Postat de ravenpaladin pe 01 Octombrie 2015, 19:38

Poate venim galeriile din Bucuresti,peste voi si va aratam cum se canta "DESTEAPTA-TE ROMANE" LIVE.

Vii peste noi? Si ce crezi ca poti face sa cantam desteapta te romane, care nu este imnul nostru, doar se adreaseaza romanilor? Ne ameninti cu cutitul sau ce? Nu prea suntem fricosi...nici daca veniti 10 ori mai multi ca noi. Asa ca hai, incearca

istvanerdelyi
istvanerdelyi  •  02 Octombrie 2015, 14:36
Postat de adrian_ro pe 01 Octombrie 2015, 22:20

Sigur, voi aveti doar drepturi, obligatii mai deloc. Voi nu vreti sa intelegeti un lucru simplu. Asa-zisul imn al unui asa-zis tinut care nu exista decat in imaginatia unora, puteti sa-l cantati cat vreti pana ragusiti la intalnirile voastre locale, la serbari, la nunti, botezuri, inmormantari, etc, chiar si in tribune in timpul meciului, dar nu in deschiderea unei competitii sportive NATIONALE oficiale. Pe teritoriul Romaniei exista doar un singur imn oficial care se intoneaza la competitiile nationale, imnul Romaniei. La competitiile INTERNATIONALE se intoneaza si imnul echipei straine. Atat. Din punct de vedere oficial si legal, orice alt asa-zis imn are aceeasi relevanta ca si o melodie oarecare, "Asa beau oamenii buni" de exemplu. Adica nula.

" puteti sa-l cantati cat vreti pana ragusiti la intalnirile voastre locale, la serbari, la nunti, botezuri, inmormantari, etc, chiar si in tribune in timpul meciului, dar nu in deschiderea unei competitii sportive NATIONALE oficiale." Pai de ce? Iti deranjeaza urechea aia toleranta?? Daca da, mai vino de cateva ori la meciuri in Secuime si te vei obisnui si nu te va mai deranja!

istvanerdelyi
istvanerdelyi  •  02 Octombrie 2015, 14:27
Postat de bvd_magheru pe 02 Octombrie 2015, 01:19

Ba nu cred . In Transilvania din 8 cetateni , 6 sunt romani si romanii iubesc romanii dar sunt in acelasi timp toleranti cu maghiarii . Simplu . In rest ce citez. HEI RUP...HEI RUP...HEI RUP .

Tu no poti pretinde ca romanii sunt toleranti cu maghiarii atata timp cat aproape toti romanii folosesc termenul "asa zisul" cand vine vorba de Tinutul Secuiesc sau imnul secuiesc. Folosind aceast termen denota faptul ca nu ne recunoasteti nici ca populatie existenta si nici nu ne recunoasteti cultura, simbolurile, imnul, nimic nimic. Pentru voi nu existam, suntem doar niste romani care vorbesc prostii cand se cred altceva decat romani. Doar este ilegal, conform constitutiei voastre sa fim altceva decat romani, pentru ca asta zice constitutia, ca romania este stat national, si nici daca crapam nu putem sa ne credem altceva. Constitutia voastra, pe care vreti s-o fortati pe noi cu tot dinadinsul, nu recunoaste nici o minoritate, zicand ca este stat national. Deci mai usor cu afirmatiile ca sunteti toleranti. Nu sunteti toleranti deloc. Daca ati fi, n-ar apare astfel de stiri pe internet ca vaaaiii ce scandalos, secuii au cantat imnul lor la o partida pe teritoriul romaniei. Vai ce tupeu, ce sfidare a legilor romanieii vaaaaii vaaaaiii

1524455281178991
Csabika Szasz  •  02 Octombrie 2015, 09:52

ROBOTZEL AS VREA SA ADAUG ATIT STI PE CE LUME TRAIEST ?

bvd_magheru
bvd_magheru  •  02 Octombrie 2015, 01:28
Postat de qynsat pe 30 Septembrie 2015, 14:19

Laureati Nobel de origine maghiara:Philipp Eduard Anton Lenard (Biologie);Robert Barany (Medicina); Richard Zsigmondy (Chimie);Albert Szent-Gyorgy (Medicina);Gyorgy Hevesy (Chimie);Georg von Bekesy (Medicina);Eugene Wigner(Biologie);Dennis Gabor(Biologie);Daniel Carleton Gajdusek(Biologie);Milton Friedman(Economie);Elie Wiesel(Pace);John Polanyi(Chimie);John Harsanyi(Economie);George Andrew Olah(Chimie);Imre Kertesz(Literatura);Hersko Ferenc(Chimie) 1.Slovac, 2.Austriac, 3.Austriac si asa mai departe cu natia de calareti

Pe mine nu ma deranjeaza nici steagul asa zis secuiesc si nici asa zisul imn atita timp cit e respectat steagul romanesc si imnul Romaniei . Eu sunt roman occidental asa ca sunt liberal de felul meu . Oricum e vorba de mult hei rupism decit de problemele concrete acre tin de bunastarea materiala in primul rind caci vorba romaneasca, " totul trece prin stomac" !! Nimicuri gen valahul nu ma intereseaza . Ala e un hei rupist demodat si foarte, foarte in virsta . Cred ca e senil de cind a implinit onorabila virsta de 60 de ani .

bvd_magheru
bvd_magheru  •  02 Octombrie 2015, 01:19
Postat de Előd Boldis pe 30 Septembrie 2015, 11:19

Let the enemy tremble -------- Free Catalonia, Scotland, Transylvania

Ba nu cred . In Transilvania din 8 cetateni , 6 sunt romani si romanii iubesc romanii dar sunt in acelasi timp toleranti cu maghiarii . Simplu . In rest ce citez. HEI RUP...HEI RUP...HEI RUP .

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 17
Comentează