Comentarii (49)
nusu_d
nusu_d  •  16 August 2013, 15:35
Postat de sandmann pe 16 August 2013, 15:18

Suferinta indelungata va doresc! Sper sa apara in presa zilnic cate o stire cu Bute , sa va faca ziua cat mai frumoasa! :))) Ratatilor!

Pai la noi apar zilnic stiri despre non valori si pseudovedete de ce nu ar aparea si despre Bute. Pot sa apara 10 stiri nu mai conteaza, nu mai pacaleste pe nimeni. De fapt mai pacaleste pe unu ca tine cu IQ de cercopitec. Esti intr-o minoritate totala si tot nu vezi ca esti pe dinafara. Pina si ziaristii care scriu gen Denisa samd si-au dat seama ca bute a fost un balon de sapun. Intreaba-i! Esti mascariciul acestui site sandmann, du-te si culca-te!

nusu_d
nusu_d  •  16 August 2013, 15:31
Postat de sandmann pe 16 August 2013, 15:15

fracturi de logica si aberatii , ca de obicei...cat despre argumentele mele, ciocu mic si joc de glezne. pai ma "celebrilor" cum ar fi ajuns ma un neica nimeni sa boxeze cu valorosul Froch? de ce nu a boxat cu Froch vecinu tau de la 4 ci Bute? Ce si-a zis sefu Intebox: mah , e praf rau Bute asta, l-au batut toti sparing-partenerii dar eu tot pe el vreau sa-l fac campion.Nu conteaza ca pot alege din mii de boxeri buni , eu il iau pe asta ca asa mi-a zis mie Doroftei. Sunteti de tot rasul voi cu frustrarile si nevrozele voastre, un singur lucru ramane:palmaresul , respectul de care se bucura in tara, (evident afara de 0,0001% frustrati) si nu ultimul rand banii . Suferinta indelu

Care respect ma? :-))))) e cel mai contestat boxer roman. Lumea l-a vazut. Am vorbit cu fff multa lume care a fost profund dezamagita, evident cei care se lasasera pacaliti. Tu traiesti intr-o lume paralela. In afara de cativa lingai care ii mai scriu pe facebook lumea si-a dat seama ca a fost un campion de carton, un farseur. A ajuns sa boxeze cu Froch pentru ca avea o centura si o anumita cota facuta cu "grija" de canadieni. Si apoi s-a spart balonul de sapun. Tu esti un frustrat, noi nu avem de ce sa fim ;-) Leu, Doroftei sau Diaconu au o imagine mult mai buna in mintea oamenilor decat Bute. De ce? Pentru ca ei nu s-au facut de ras si nu au dezamagit!

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 15:18

Suferinta indelungata va doresc! Sper sa apara in presa zilnic cate o stire cu Bute , sa va faca ziua cat mai frumoasa! :))) Ratatilor!

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 15:15

fracturi de logica si aberatii , ca de obicei...cat despre argumentele mele, ciocu mic si joc de glezne. pai ma "celebrilor" cum ar fi ajuns ma un neica nimeni sa boxeze cu valorosul Froch? de ce nu a boxat cu Froch vecinu tau de la 4 ci Bute? Ce si-a zis sefu Intebox: mah , e praf rau Bute asta, l-au batut toti sparing-partenerii dar eu tot pe el vreau sa-l fac campion.Nu conteaza ca pot alege din mii de boxeri buni , eu il iau pe asta ca asa mi-a zis mie Doroftei. Sunteti de tot rasul voi cu frustrarile si nevrozele voastre, un singur lucru ramane:palmaresul , respectul de care se bucura in tara, (evident afara de 0,0001% frustrati) si nu ultimul rand banii . Suferinta indelu

nusu_d
nusu_d  •  16 August 2013, 15:01
Postat de sandmann pe 16 August 2013, 11:24

Ca sa fiu de acord cu voi ar trebui sa ma convingeti ca toate meciurile lui Bute , de la Bika incoace(adversari din top 20) au fost trantite de adversari si cumparate de Intebox. Chiar daca unii adversari au fost in afara topului 20 , tot au fost vreo 4-5 valorosi, gen Andrade, Johnson, Miranda,care l-ar fi facut KO pe Bute in prima repriza daca ar fi fost atat de slab cum spuneti voi.Pe Andrade nu il pusese nimeni la pamant pana atunci. In orice sport, ca sa ai victorii in top 20-30, inseamna ca esti bun.Nu teribil de bun , dar oricum ,notabil. Deci ori meciurile alea au fost cumparate, ceea ce ar fi ridicol, ori voi 2 + comunist sunteti niste troli ridicoli

Deja cred ca discutam prea mult despre Bute acest boxer mediocru. Nu merita! Nu a zis nimeni ca au fost meciuri aranjate ci doar ca a pacalit boxul boxand cu adversari slabi, alesi special. Daca mai ma iei cu clasamentele iti spun ca esti idioot. Brinkley era chalanger si venea dintr-un show televizat de ex. Deja vorbim prea mult despre bute acest pacalici al boxului. Ai zis: "la urmatorul meci tare al lui Bute...". Pai bute a avut un singur meci tare in cariera, cel cu Froch si s-a facut de ras. Atat! Sa zica merci ca a incasat mult peste valoarea lui, alti boxeri mult mai buni nu au fost la fel de norocosi.

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 14:13

Din tot ce spui reiese clar ca esti subiectiv vizavi de Bute. Faptul ca stii mai multe despre el nu inseamna automat ca parerea ta e indreptatita. Mergand mai departe ,daca ar fi sa comparam un mare campion de box cu un pahar plin cu apa, iar un boxer slab cu 11 infrangeri din 15 meciuri( probabil palmaresul tau :))) ) cu un pahar gol, Bute ar fi un pahar pe jumatate plin. Eu vad jumatatea plina a paharului, tu si ceilalti hateri pe cea goala. E vorba deci de modul cum privesti lucrurile.E dreptul tau sa detesti pe cine vrei , dar nu condamna pe ceilalti care prefera sa vada ce e bun si nu ce e rau in oameni.

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 11:51

@madskills ca sa vorbim de Linca acum e ca si cum la fotbal am compara pe steaua cu Ripensia Timisoara .Alte vremuri, alti oameni. Eu nu contest valoarea nimanui cu atat mai mult a unui campion olimpic, care disputa nu ca acum 2 meciuri pe an ci vreo 8 sa10 minim.Nu am sustinut ca ar fi imaculat, nu exista asa ceva in box. in ce priveste caritatea stiu sigur ca Bute sustine boxul juvenil, prin nush ce program recent dar nu asta e important si nu despre asta vorbim aici.Eu sustin sus si tare un singur lucru:cand vorbim de Bute (ca de orice om de altfel)nu exista alb si negru ci diferite nuante de gri. Voi vedeti doar negru.Culoarea trolilor.

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 11:40

Pe mine nu ma intereseaza caracterul lui. O multime de mari sportivi aveau caractere jalnice.As prefera sa avem numai campioni in toate sporturile , niste caractere asa cum ziceti voi ca e Bute. Cariera lui Bute , asa cum a fost ea , cosmetizata si foarte selectiva cu adversarii de top, a fost un mare plus pt boxul romanesc profesionist .Nu conteaza la ce club s-a pregatit(cum e si in fotbal) important e ca langa poza lui in topuri era tricolorul. Am mai tot spus lucrurile astea , sunt atat de rezonabile si de bun simt incat doar un inapoiat mintal sau un rau-voitor nu le-ar intelege.Nu conteaza daca in his prime a fost al 4-lea sau al 11-lea in categorie.Conteaza ca a fost acolo

sandmann
sandmann  •  16 August 2013, 11:24

Ca sa fiu de acord cu voi ar trebui sa ma convingeti ca toate meciurile lui Bute , de la Bika incoace(adversari din top 20) au fost trantite de adversari si cumparate de Intebox. Chiar daca unii adversari au fost in afara topului 20 , tot au fost vreo 4-5 valorosi, gen Andrade, Johnson, Miranda,care l-ar fi facut KO pe Bute in prima repriza daca ar fi fost atat de slab cum spuneti voi.Pe Andrade nu il pusese nimeni la pamant pana atunci. In orice sport, ca sa ai victorii in top 20-30, inseamna ca esti bun.Nu teribil de bun , dar oricum ,notabil. Deci ori meciurile alea au fost cumparate, ceea ce ar fi ridicol, ori voi 2 + comunist sunteti niste troli ridicoli

nusu_d
nusu_d  •  15 August 2013, 01:19
Postat de sandmann pe 14 August 2013, 23:39

asta inseamna sa fii trol: nici o varianta nu e buna afara de disparitia subiectului, in cazul nostru, Bute. Un critic obiectiv ar fi bucuros ca Bute sa aiba un meci tare, si ar avea rabdare sa-l judece dupa meci. Trolul roman de pe gsp critica orice, indiferent de subiect, chiar daca ar fi vorba de un act de caritate al lui Bute el tot de meciul cu Andrade si-ar aminti. Bineinteles suferinta e mare, inteleg. Probabil Bute e la apus de cariera si probabil va pierde orice meci imporatant de acum incolo.Asta nu inseamna nimic.Va ramane un campion. LA fel ca sutele de campioni mai putin cunoscuti ai boxului, dar un campion, pe cand trolul va ramane un trol mic rau si patetic.

Sandman esti patetic! Faptul ca te certi cu toata lumea pentru niste iluzii desarte spune multe despre tine si despre frustrarile tale. GSP ar trebui probabil sa ne ofere stiri mai interesante cu boxeri adevarati si meciuri tari care urmeaza in viitorul apropiat. Pai daca noi suntem troli tu ce esti? Esti un nimeni! Bute a fost un cam pion de carton care a prostit pe prosti. Insa intotdeauna vine si momentul adevarului. Ce meci tare sa mai aiba Bute? :-))) el abia mai sta in picioare saracu. Ce sa mai judecam dupa meci? Viitoarea lui spitalizare poate. Trebuia sa ma conving ca esti sarac cu duhul de cand bateai campii ca meciul cu Froch a fost suspect la pariuri. Saracu de tine!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează