Comentarii (26)
cosminmihai
cosminmihai  •  01 Februarie 2012, 10:20

... e ca si cum l-ai lasa pe bute sa evolueze si sa devina mai bun ca, vezi dom'le nu e la valoare lui. iar acum vorbind de controverse si comparand cu sua , nu vad pe nimeni aducandusi aminte de mayweather vs castillo in 2002 unde statistic mayweather a pierdut, dar arbitrii l-au dat invingator pe el, iar la ultima isprava cu ortiz in care i-a aplicat 2 nv uri innainte ca arbitru sa dea comanda box la fel.. , mayweather este un boxer f bun , legenda , dar sunt aceste controverse care fac sportul asta sa se vanda.

cosminmihai
cosminmihai  •  01 Februarie 2012, 10:10

... iar ca bute boxeaza la montreal , ce sa-i faci, asta e... boxeaza unde sunt bani mai multi , pt care el munceste si isi ia pumni in cap, daca ar fi bani mai multi in sua , cred ca s-ar duce acolo, dar deocamdata, la SMW vedetele gen ward strang la ei acasa vreo 3-4 mii de oameni , iar finala s6 s-a strans vreo 5-6 mii. in plus bute ofera si cei mai multi bani ca bursa , deci de aceea bute boxeaza in canada. iar bute nu este supra evaluat ci este super evitat in momentul acesta pt ca este in prime adica in varful carierei, daca lumea pe aici si nu numai crede aberatiile lui ward gen .. nu ma bat cu tine acum ca esti prea slab, mergi si mai boxeaza cu vreo 2-3 boxeri de top, si dupa aia..

cosminmihai
cosminmihai  •  01 Februarie 2012, 09:57

bine ca se mai scrie cate ceva de bute, ca altfel nu ar mai avea ce sa comenteze lumea pe aici, ca va place la unii ca nu va place pana la urma bute e campion la IBF. pana nu o sa inteleaga lumea ca boxul e un sport foarte piliticizat ,in care boxerii sunt ca niste brand-uri ... degeaba... ca bute la fost facut kd in andrade I (iar arbitru a oprit numaratoare pt ca andrade nu s-a dus in colt neutru nu e vina lui bute), apoi castigand prin ko in andrade II fara drept de apel asta dovedeste taria de caracter si ambitia pe care o are bute. dupa cum am spus daca cineva il compara pe bute de acum cu cel din 2008 habar nu are ce vorbeste. ....

nusu_d
nusu_d  •  01 Februarie 2012, 03:33
Postat de sandmann pe 31 Ianuarie 2012, 21:57

Adica ce vrei sa zici ca "se trage cu gazdele"?Incepe cumva arbitrul sa-i care pumni in ceafa lui Dirrel?Eu stiu ca daca esti bun , iti faci adversarul KO si nu poate nimeni sa te conteste , uite cam cum a facut si Ghita cu Gerges .S-a intamplat odata ce-i drept ca o numaratoare sa fie controversata. Chiar nu putem sa trecem peste momentul ala?Daca nu exista meciul 2 da , eram de acord cu tine , dar asa iar o dam in penibil. Toata lumea stie ca gazda (si mai ales campionul are un 5% asa e peste tot) ce tot o dam atata in diverse....

...iar Taylor ca si Bute conducea confortabil la puncte in acel moment. Mai erau 2 secunde din ultima repriza. Dar era la Las Vegas meciul nu la Montreal. Poti sa cauti pe you tube sa vezi. Julio Cezar Chavez vs Meldrik Taylor repriza a 12 a 1990. E adevarat ca si in alte parti exista decizii controversate dar noi acum vorbeam de Montreal acest oras congelator.

nusu_d
nusu_d  •  01 Februarie 2012, 03:30
Postat de sandmann pe 31 Ianuarie 2012, 21:57

Adica ce vrei sa zici ca "se trage cu gazdele"?Incepe cumva arbitrul sa-i care pumni in ceafa lui Dirrel?Eu stiu ca daca esti bun , iti faci adversarul KO si nu poate nimeni sa te conteste , uite cam cum a facut si Ghita cu Gerges .S-a intamplat odata ce-i drept ca o numaratoare sa fie controversata. Chiar nu putem sa trecem peste momentul ala?Daca nu exista meciul 2 da , eram de acord cu tine , dar asa iar o dam in penibil. Toata lumea stie ca gazda (si mai ales campionul are un 5% asa e peste tot) ce tot o dam atata in diverse....

Sandman sau Saviola? In fine. Ca se trage cu gazdele la Montreal nu ma referam numai la Bute. Au fost mai multe meciuri vezi si primul meci dintre Bernard Hopkins si Jean Pascal caand Hopkins a castigat si a fost declaarat meci egal. Dar cel mai mare scaandal a iesit cand Bute a fost facut knock out in repriza a 12 a primului meci cu Andrade. Da knock out pentru ca desi s-a chinuit sa se ridice era OUT. Chiar daca ulterior si-a luat revansa asta ramane. Iti ofer exemplu un meci similar tot pentru titlu si anume Chavez vs Taylor din 1990. Chavez il loveste pe Taylor in ultimele secunde ale rundei a 12 a iar acesta cade. Se ridica mai repede ca Bute si desi mai erau 2 secunde este declarat out

sandmann
sandmann  •  31 Ianuarie 2012, 23:12

in primul rand ,Ward e accidentat (pe bune sau nu , nu conteaza)deci iese din schema. Raman cateva nume, Dirrel , Froch sau Taylor.Oricare ar fi , eu zic ca ar fi binisor. Problema ar aparea daca s-ar face un meci iar cu un tataie , sau cu cineva fara nume.(oare , Pavlik mai traieste?). Cat despre loc, ...Si eu as vrea sa-l vada americanii live, dar nu cu un american in ring, pt ca ar insemna ca boxeaza acasa la chalanger.Stiu ca se mai obisnuieste si asta , (vezi meciul cu Berrio ;) Ideal pt mine ar fi meci la Vegas cu Froch, sau cu Dirrel in Quebec

sandmann
sandmann  •  31 Ianuarie 2012, 21:57
Postat de nusu_d pe 30 Ianuarie 2012, 03:32

Ward nu-l baga in seama pe Bute daca nu vrea. Punct. E campion mondial la doua versiuni, a castigat supersix, e un star care boxeaza cand vrea si cu cine vrea. Asa a zis Oscar DE LA hOYA SI DE MAYWEATHER CAND A FOST INTREBAT DE CE NU SE BATE CU PACQUIAO. Mayweather e un siperstar si boxeaza cand si cu cine vrea. Bute daca vrea sa boxeze cu Ward trebuie sa bata un Dirrel, un Froch , un Kessler samd. Adica un nume mare nu giulumele. Dirrel e un test ca si Froch de altfel. Si nu cred ca pune conditii dar dupa ce s-a intamplat la primul meci cu Andrade si nu numai boxerii buni cam evita sa boxeze la Montreal. Se cam trage cu gazdele tare pe acolo ;-)

Adica ce vrei sa zici ca "se trage cu gazdele"?Incepe cumva arbitrul sa-i care pumni in ceafa lui Dirrel?Eu stiu ca daca esti bun , iti faci adversarul KO si nu poate nimeni sa te conteste , uite cam cum a facut si Ghita cu Gerges .S-a intamplat odata ce-i drept ca o numaratoare sa fie controversata. Chiar nu putem sa trecem peste momentul ala?Daca nu exista meciul 2 da , eram de acord cu tine , dar asa iar o dam in penibil. Toata lumea stie ca gazda (si mai ales campionul are un 5% asa e peste tot) ce tot o dam atata in diverse....

cosminmihai
cosminmihai  •  30 Ianuarie 2012, 15:14
Postat de nusu_d pe 30 Ianuarie 2012, 03:32

Ward nu-l baga in seama pe Bute daca nu vrea. Punct. E campion mondial la doua versiuni, a castigat supersix, e un star care boxeaza cand vrea si cu cine vrea. Asa a zis Oscar DE LA hOYA SI DE MAYWEATHER CAND A FOST INTREBAT DE CE NU SE BATE CU PACQUIAO. Mayweather e un siperstar si boxeaza cand si cu cine vrea. Bute daca vrea sa boxeze cu Ward trebuie sa bata un Dirrel, un Froch , un Kessler samd. Adica un nume mare nu giulumele. Dirrel e un test ca si Froch de altfel. Si nu cred ca pune conditii dar dupa ce s-a intamplat la primul meci cu Andrade si nu numai boxerii buni cam evita sa boxeze la Montreal. Se cam trage cu gazdele tare pe acolo ;-)

tu vb de ss de parca ar fi la creme de la creme la 168 lbs : Alan green abia la batut pe demers acum cateva care a fost facut ko de johnson, taylor si abraham adusi de la mijlocie si unflati pt turneul ala , apoi direl care a fost tavalit de froch , iar la meciul cu abraham a luat oscarul pt teatru si a stat un an sa se faca bine , iar apoi kesler , froch si ward . ultima data stiam ca kessler a refuzat o bursa de 3 mil asta in conditiile in care la finala ss a fost o bursa de 1.5 mil, froch e o alta poveste ca ambii s-au inteles nu a vrut sho, iar ward ce adversari a avut ward cu nume pana la ss ? iar apoi zici ca in canada se fura , pai poate nu ai vazut ce a fost la khan v peterson..

cosminmihai
cosminmihai  •  30 Ianuarie 2012, 14:50
Postat de nusu_d pe 30 Ianuarie 2012, 03:32

Ward nu-l baga in seama pe Bute daca nu vrea. Punct. E campion mondial la doua versiuni, a castigat supersix, e un star care boxeaza cand vrea si cu cine vrea. Asa a zis Oscar DE LA hOYA SI DE MAYWEATHER CAND A FOST INTREBAT DE CE NU SE BATE CU PACQUIAO. Mayweather e un siperstar si boxeaza cand si cu cine vrea. Bute daca vrea sa boxeze cu Ward trebuie sa bata un Dirrel, un Froch , un Kessler samd. Adica un nume mare nu giulumele. Dirrel e un test ca si Froch de altfel. Si nu cred ca pune conditii dar dupa ce s-a intamplat la primul meci cu Andrade si nu numai boxerii buni cam evita sa boxeze la Montreal. Se cam trage cu gazdele tare pe acolo ;-)

si ca sa incheiem, acum ca direl s-a debarasat de shaw si haymoon adviserii sau cum vrei sa ii chemi , inclin sa cred ca nu prea o sa se mai aiba loc meciul cu bute, ca shaw cam treagea sforile pe la shotime la fel si haymoon , deci nu prea cred ca are direl cateva mil de usd si nici relatiile sau sponsori ca nu e vreo vedeta in sua , sau poate il imprumuta mayweather ca se antreneaza la aceeasi sala mai stii :))

cosminmihai
cosminmihai  •  30 Ianuarie 2012, 14:41
Postat de nusu_d pe 30 Ianuarie 2012, 03:32

Ward nu-l baga in seama pe Bute daca nu vrea. Punct. E campion mondial la doua versiuni, a castigat supersix, e un star care boxeaza cand vrea si cu cine vrea. Asa a zis Oscar DE LA hOYA SI DE MAYWEATHER CAND A FOST INTREBAT DE CE NU SE BATE CU PACQUIAO. Mayweather e un siperstar si boxeaza cand si cu cine vrea. Bute daca vrea sa boxeze cu Ward trebuie sa bata un Dirrel, un Froch , un Kessler samd. Adica un nume mare nu giulumele. Dirrel e un test ca si Froch de altfel. Si nu cred ca pune conditii dar dupa ce s-a intamplat la primul meci cu Andrade si nu numai boxerii buni cam evita sa boxeze la Montreal. Se cam trage cu gazdele tare pe acolo ;-)

iar ward, innainte de finala pe unde se ducea zicea ca dupa finala un meci cu bute ar fi obligatoriu sa se stie cine e rege la categorie, iar acum arunca fum si ceata si incearca sa ia lupte cu martinez si altii. hai sa fim seriosi. vb de canada de parca ar fi singurul loc unde campionul e avantajat, mai uita-te la khan peterson si vezi ce s-a intamplat acolo. in amerca se fac furaciuni de nu e adevarat, si inca ceva daca tu il compari pe bute de acum cu bute de la andrade I , e ca si cum l-ai compara pe mayweather de acum cu cel de la meciul cu reggie sanders ... cum sa se duca bute sa isi apere centura in detroit unde vrea direl, de cand pune chelengerul conditii? direl nu e mayweather d

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează