Comentarii (600)
saviola2_8
saviola2_8  •  19 Ianuarie 2014, 01:40
Postat de unico_biancorossi pe 19 Ianuarie 2014, 01:34

nici mie nu imi place boxul. nu prea il consider sport. e doar o bataie cu reguli. dar, pentru ca e vb de un roman, sper sa ma trezesc la timp.

nu mai dormi nici tu! incepe tenis acum, tenisul iti place?:)) ne uitam la AO apoi urmeaza box, stai si tu cu baietii:)) daca nu poti , pune-ti ceasu sa sune la 6 :D

glorie
glorie  •  19 Ianuarie 2014, 01:40

Adriane, poate nu crezi dar pe tine te apreciez pentru o oarecare inteligenta nativa. Cred ca esti genul care prinde cate ceva din fiecare. In esenta cred ca esti un om bun sau ai putea fi, nu un rastalmacitor. Nu stiu cate meciuri de ale lui Bute ai vazut, Adriane, dar iti spun sincer ca de fiecare data reproduc obiectiv ceea ce vad. L-am urmarit meci de meci cred ca de la lupta cu numarul 7 a lui, sau maxim a 8-a sau 9-a. Stiu sigur ca meciul cu sud-africanul Thobela a fost transmis, cel cu Carl Handy la fel sau gala de la Galati. Deci e prin 2004 incoace. Iar Bute n-a fost protejat, el a socat audienta cu un box de mare calitate si a progresat foarte mult de la amatori.

saviola2_8
saviola2_8  •  19 Ianuarie 2014, 01:37
Postat de unico_biancorossi pe 19 Ianuarie 2014, 01:34

nici mie nu imi place boxul. nu prea il consider sport. e doar o bataie cu reguli. dar, pentru ca e vb de un roman, sper sa ma trezesc la timp.

pune-ti ceasul sa sune! hai romania:D)

glorie
glorie  •  19 Ianuarie 2014, 01:35
Postat de adrian.1984 pe 19 Ianuarie 2014, 01:28

Eu spun ce mi s-a parut si anume ca se comporta ciudat. Cata motivatie ai avea, el prea exagera si parea ca mai mult mimeaza. In fine. Poate omul chiar este super motivat si asa se exteriorizeaza el, dar parca era un copil care stie ca a facut ceva rau si incerca sa ascunda....

Bute nu trebuia sa se duca in Anglia, parerea mea. Parca prea repede a avut sa arate tuturor ca are valoare si sa se afirme dupa Super 6-ul la care n-a luat parte nu din cauza lui. Deci nu poti sa zici ca a fost protejat. Pe Ward l-a chemat sa se bata in New York sau in Atlantic City, iar americanul a vrut doar la Oakland la el acasa unde n-a vrut Bute. Atunci Kessler l-a refuzat pe motiv ca e accidentat. Si atunci ii mai ramanea varianta cu Froch. E ciudat ca s-a dus la el acasa dar probabil ca l-a considerat mai slab decat Ward si de aceea a preferat sa mearga la engleza decat la american.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  19 Ianuarie 2014, 01:34
Postat de saviola2_8 pe 19 Ianuarie 2014, 01:08

corect, desi n-ai nici o treaba cu sp[ortul asta , ai zis si tu in sfarist ceva adevarat:))))

nici mie nu imi place boxul. nu prea il consider sport. e doar o bataie cu reguli. dar, pentru ca e vb de un roman, sper sa ma trezesc la timp.

adrian.1984
adrian.1984  •  19 Ianuarie 2014, 01:31
Postat de saviola2_8 pe 19 Ianuarie 2014, 01:27

da, tyson era `at his best`:)) nu mai dormi, urmeaza meciul in cateva ore:))

Pai nu mai dorm, iti dai seama. daca ma bag acum la somn, o sa vad reluarea meciului....

glorie
glorie  •  19 Ianuarie 2014, 01:30
Postat de saviola2_8 pe 19 Ianuarie 2014, 01:02

adrian., la box e ca la fotbal, nu se compara meci cu meci, de ex miranda parca i-a rupt mandibula lui froch, dar a pierdut cu bute prin ko in runda a 4-a parca sau a 3-a:) bute are forta in pumn, o spun toti cei care au boxat cu el, dar probabil ca nu are rezistenta sa stea al schimb de lovituril, cum de ex au stat kessler si froch, uita-te la luptele lor, erau ca doi gladiatori, bute dupa 2 pumni incasati ramanbe fara picioare, in timp ce froch, ia pumnu in nas si zici ca la piscat un tantar, indiferent de adversarul pe care l=a intalnit:) cu ` barbia` te nasti, nu o poti antrena

Uita-te dupa prima repriza din meciul lui Froch cu Bute, urmareste coltul lui Froch! Englezul era coplesit, ori l-a atins Lucian undeva puternic ori nu facea fata ritmului. Chiar si dupa a doua nu se resimtea. Dar mai ales dupa prima. Adrian1984 el e sigur de unele chestii, dar boxul e un sport inselator. Eu zic sa stam si sa ne convingem, Bute isi poate face revenirea astazi. Au mai fost ei boxeuri care au pierdut prin knockout si au revenit si au castigat la fel cu aceiasi adversari poate. La Bute a fost operatia la ochi, nu mai retin cand a avut loc, la Notti a avut infectia la picior iar meciul ala trebuia amanat probabil, toti spun. Iar dupa operatia la mana, poate nu era bine inainte.

bandoleros
bandoleros  •  19 Ianuarie 2014, 01:30
Postat de adrian.1984 pe 19 Ianuarie 2014, 01:10

Si Frazier sau Foreman. M-am uitat la meciurile dintre ei. Ali - Foreman, Foreman - Frazier si al treilea meci dintre Ali si frazier ( thrilla in manilla ). Asa ceva nu o sa mai existe in box, niciodata.

corect ce spui tu. insa eu faceam referire la cei doi. in rest mancam pe paine si luptele intre Ali si Foreman. monstrii sacri ai boxului.

saviola2_8
saviola2_8  •  19 Ianuarie 2014, 01:29
Postat de andrei_30 pe 19 Ianuarie 2014, 01:27

Ierarhiile sunt ceva relativ iar diferentele intre primii de sus si restul din top 10, calitativ, pot fi enorme. Bute era sus fiindca a batut ce era de batut, asa cum bate si steaua ce e de batut prin preliminarii. Froch era finalist de supersix si a acceptat lupta cu Lucian fiindca era centura in jos si fiindca era metoda ideala de a reveni in carti. Bute putea dovedi atunci in Anglia daca e sau nu de nivelul celor de sus. Nu e ca a pierdut, ci cum a pierdut. Intelegi? Normal ca Ward era dispus la un meci daca Bute il batea la el acasa pe Froch. Ce e asa senzational in asta?

omule eu sunt de acord cu ce spui tu si cu ce spunea tipul ala, sony, dar nu snt de acord cand denaturati adevarul si recurgeti la ironii ieftine, de genu bute era uin anonim s.a.m.d da bute nu e ceea ce speram noi, sau cel putin n-a fost in emciu cu froch, eu i-am raspuns resepctivului doar pentru ca spunea ca bute era un anomnim pentru nu stiu cine, ceea ce nu era deloc asa, bute era cotat bine, de toata lumea, asta lasand la o partre ierarhiile, era si campion ibf, detinea o centura, nu era nimeni in drum cum incearca unii sa-l descrie.

andrei_30
andrei_30  •  19 Ianuarie 2014, 01:29
Postat de glorie pe 19 Ianuarie 2014, 01:25

Pascal e un pugilist serios, de top. Undeva spre elita. A fost in acelasi ring cu Hopkins, Froch si chiar si Dawson in forma maxima. Bute mi s-a parut putin ciudat la cantar, sper sa n-aiba sechele. Sau o fi fost doar foarte motivat si stie de ce e capabil!

Poate juca teatru sa il lase pe pascal sa creada ca e terminat psihic. Probabil vrea sa il faca pe pascal sa se arunce peste el repede si sa ii friga un upercut la ficati sa ii stinga lumina.

  • 1
  • •••
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • •••
  • 60
Comentează