Comentarii (55)
robertino2
robertino2  •  13 Decembrie 2021, 13:07
Postat de chronic_6_0 pe 13 Decembrie 2021, 13:04

nu ai cum sa evadezi cu 20 minute! daca esti un ciclist bun si te stie lumea, nu o sa te lase. daca esti cu ciclist de duzina si castigi 20 min, cu toata protectia din lume, urmatoarele 3-4 etape esti lat si poti pierde ce ai castigat. nu stiu de unde crezi ca ma dau superior. apoi nu am zis eu cine sa se uite la ciclism. sa se uite cine vrea, nu te obliga nimeni. tu ai facut niste afirmatii despre un sport la care nu prea te pricepi. mie nu mi se pare plictisitor, si nu discut gusturi cu tine

Vizionare placuta la Teq-ball, un nou sport aparut, au dat pe Eurosport. E intre ciclism si automobilism ca estetica.

robertino2
robertino2  •  13 Decembrie 2021, 13:05
Postat de chronic_6_0 pe 13 Decembrie 2021, 12:57

si cand schimbi motorul in mijlocul sezonului si nu te mai prinde nimeni, ce scrie la lege? ai motor codat?

In tot sezonul, am vazut ieri cateva minute, inclusiv finalul. Ti-am spus, nu e nimic de vazut la acest sport. Ieri a condus Hamilton toata cursa. E ca un meci de fotbal , fara un dribling. Conteaza masina si atat. Il pui pe Hamilton pe masina ultimului, ghici ce? Iese ultimul.

chronic_6_0
chronic_6_0  •  13 Decembrie 2021, 13:04
Postat de robertino2 pe 13 Decembrie 2021, 13:00

Sa presupunem ca evadez in prima etapa si castig cu un avans de 20 de minute. Se mai intampla. De ce sa nu ma protejeze pe mine de aici inainte, ca sunt pe primul loc. Doar pentru ca s-a decis la inceput ca altul e cel mai bun? Oricum, era vorba de frumusetea sportului. Iar ciclismul este o chestie extrem de plictisitoare pentru telespectatori, e o ceva de nisa, pentru cei care se cred superiori, ca tine.

nu ai cum sa evadezi cu 20 minute! daca esti un ciclist bun si te stie lumea, nu o sa te lase. daca esti cu ciclist de duzina si castigi 20 min, cu toata protectia din lume, urmatoarele 3-4 etape esti lat si poti pierde ce ai castigat. nu stiu de unde crezi ca ma dau superior. apoi nu am zis eu cine sa se uite la ciclism. sa se uite cine vrea, nu te obliga nimeni. tu ai facut niste afirmatii despre un sport la care nu prea te pricepi. mie nu mi se pare plictisitor, si nu discut gusturi cu tine

adriann_
adriann_  •  13 Decembrie 2021, 13:01
Postat de adriann_ pe 13 Decembrie 2021, 12:39

Eu nu inteleg cum naibii e posibil sa vezi corect ce s-a intamplat (Hamilton nu a intrat la boxe de frica, echipa lui a mizat pe o anumita decizie referitoare la masinile intarziate etc) si pe urma sa tragi concluzia aberanta ca "Max nu merita nimic". DE FAPT VERSTAPPEN A RISCAT PENTRU CA NU AVEA INCOTRO (era pe 2 si nu reusea sa se apropie) iar decizia referitoare la masinile intarziate NU a fost cea sperata de Mercedes. Asa ca Verstappen a castigat. MEREU, dar mereu in sporturile cu motor vor exista astfel de discutii, ca sa vezi ce pilot e mai bun intr-un anumit moment ar trebui o cursa in 2 cu fix aceeasi masina si fara schimbare de pneuri (ca sa nu apara nici variabile gen "s-a intepenit prezonul" etc). Iar asa ceva nu exista. In concluzie, a castigat pilotul a carui echipa a adoptat o strategie care s-a nimerit sa se potriveasca mai bine cu decizia luata in ultima clipa referitor la masinile intarziate. Tot restul e o furtuna intr-un pahar cu apa, se agita tabloidele englezesti, daca Hamilton era finlandez de pilda deja nu mai comenta nimeni...

Si inca o chestie: englezii sunt cei care practic au inventat notiunea de "exceptionalism" (adica regulile sa li se aplice tuturor, mai putin lor). Mereu in istoria sporturilor au incercat sa obtina diverse avantaje tragand in fel si chip de reguli si regulamente. La fotbal singurul lor titlu mondial a venit in prelungiri dupa un gol validat de tusierul sovietic contra nemtilor pe motiv de Stalingrad (no joke, cautati declaratia omului) si dupa ce in ultimele clipe ale meciului au mai dat unul, cu spectatorii pe teren la propriu. Daca situatia era fix inversa (Verstappen sa conduca, Hamilton sa schimbe si sa profite de safety car etc) toata presa englezeasca ar fi scris LA UNISON ca e deplasat sa comentezi regulile si deciziile organizatorilor, ca "bad loser" etc etc.

robertino2
robertino2  •  13 Decembrie 2021, 13:00
Postat de chronic_6_0 pe 13 Decembrie 2021, 12:55

repet, nu intelegi ciclismul. ai alerga daca esti platit bine. o echipa are un leader, teoretic cel mai bun ciclist din echipa. toti trebuie sa il protejeze si sa traga pentru el, ca ala are cele mai mari sanse de castig. si daca ar merge toti pentru ei, tot ar trebui sa se alieze cumva. ce ai tu senzatia ca ar castiga altul daca ar fi fost lasat, ar castiga doar o etapa, si nu turul. rare au fost cazurile cand intr-adevar leaderul era varza, si ajutorul a demonstrat de-a lungul mai multor etape ca era mai bun sau mai pregatit.

Sa presupunem ca evadez in prima etapa si castig cu un avans de 20 de minute. Se mai intampla. De ce sa nu ma protejeze pe mine de aici inainte, ca sunt pe primul loc. Doar pentru ca s-a decis la inceput ca altul e cel mai bun? Oricum, era vorba de frumusetea sportului. Iar ciclismul este o chestie extrem de plictisitoare pentru telespectatori, e o ceva de nisa, pentru cei care se cred superiori, ca tine.

nebeleizis
nebeleizis  •  13 Decembrie 2021, 12:57

Din pacate toata drama asta a facut sa trecem peste adevarata drama. Retragerea ultimului party boy ... the one and only Kimi ! :(

chronic_6_0
chronic_6_0  •  13 Decembrie 2021, 12:57
Postat de robertino2 pe 13 Decembrie 2021, 12:55

articolul 48.8 din regulamentul sportiv, care prevede că "niciun pilot nu poate depăşi un alt monopost pe pistă, nici maşina de siguranţă, până când nu trece de Linie (a se vedea articolul 5.3) pentru prima dată după ce safety car-ul a revenit la boxe". Verstappen pare că îl depăşeşte uşor pe Hamilton înaintea virajului 12, în turul 57, înainte de restart. Al doilea protest se bazează pe articolul 48.12, care spune că "orice monopost care a fost întrecut de lider este obligat să depăşească maşinile aflate în acelaşi tur cu liderul şi maşina de siguranţă", revenind în coada plutonului. Din camera de control a cursei s-a ordonat ca numai monoposturile pilotate de Lando Norris, Fernando Alonso, Esteban Ocon, Charles Leclerc şi Sebastian Vettel, respectiv cele dintre primii doi clasaţi, să depăşească safety car-ul şi să meargă în coada plutonului, nu şi cele pilotate de Daniel Ricciardo, Lance Stroll şi Mick Schumacher, aflate în aceeaşi situaţie, dar în spatele lui Verstappen.

si cand schimbi motorul in mijlocul sezonului si nu te mai prinde nimeni, ce scrie la lege? ai motor codat?

robertino2
robertino2  •  13 Decembrie 2021, 12:55
Postat de nebeleizis pe 13 Decembrie 2021, 12:45

Ce anume din regulament s-a incalcat, daca il cunosti asa de bine ? Scrie aici, sa ne luminezi si pe noi. Sau esti doar un habarnist care si-a gasit aici locul sa isi refuleze frustrarile ?

articolul 48.8 din regulamentul sportiv, care prevede că "niciun pilot nu poate depăşi un alt monopost pe pistă, nici maşina de siguranţă, până când nu trece de Linie (a se vedea articolul 5.3) pentru prima dată după ce safety car-ul a revenit la boxe". Verstappen pare că îl depăşeşte uşor pe Hamilton înaintea virajului 12, în turul 57, înainte de restart. Al doilea protest se bazează pe articolul 48.12, care spune că "orice monopost care a fost întrecut de lider este obligat să depăşească maşinile aflate în acelaşi tur cu liderul şi maşina de siguranţă", revenind în coada plutonului. Din camera de control a cursei s-a ordonat ca numai monoposturile pilotate de Lando Norris, Fernando Alonso, Esteban Ocon, Charles Leclerc şi Sebastian Vettel, respectiv cele dintre primii doi clasaţi, să depăşească safety car-ul şi să meargă în coada plutonului, nu şi cele pilotate de Daniel Ricciardo, Lance Stroll şi Mick Schumacher, aflate în aceeaşi situaţie, dar în spatele lui Verstappen.

chronic_6_0
chronic_6_0  •  13 Decembrie 2021, 12:55
Postat de robertino2 pe 13 Decembrie 2021, 12:51

Eu nu as alerga degeaba 250 de km, ca sa ma dau la o parte pentru altul. Vreau sa am sansa mea ca sa castig turul. Ca si la formula 1, cand se dadea la o parte Barichello in ultimul tur, ca sa castige zeul Schumacher.

repet, nu intelegi ciclismul. ai alerga daca esti platit bine. o echipa are un leader, teoretic cel mai bun ciclist din echipa. toti trebuie sa il protejeze si sa traga pentru el, ca ala are cele mai mari sanse de castig. si daca ar merge toti pentru ei, tot ar trebui sa se alieze cumva. ce ai tu senzatia ca ar castiga altul daca ar fi fost lasat, ar castiga doar o etapa, si nu turul. rare au fost cazurile cand intr-adevar leaderul era varza, si ajutorul a demonstrat de-a lungul mai multor etape ca era mai bun sau mai pregatit.

chronic_6_0
chronic_6_0  •  13 Decembrie 2021, 12:51
Postat de robertino2 pe 13 Decembrie 2021, 12:47

Ca si in cazul Haldan. Un jucator modest, care a ajuns zeu.

aia e alta discutie. curios e de ce nu l-au facut si pe ekenge ultimul capitan, ca a decedat dupa

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează