Alte știri din fotbal
Demis de Voluntari, Claudiu Niculescu și-a găsit echipă » Urmează anunțul
0
„De câte ori ai fost trimisă la cratiță?” » Cel mai bun arbitru român din „Elite”: „Este destul de trist să fii văzută astfel”
1
Ceahlăul - FC Argeș, în deschiderea etapei 15 din Liga 2
0
Șumudică a spus câți fotbaliști va transfera Rapid în iarnă + Doi absenți pentru derby-ul cu Petrolul
0
Știri din fotbal internațional
Vestea pe care Olympiakos nu se aștepta să o primească înaintea meciului cu FCSB
0
Frank Lampard, prezentat în liga a doua: „Încântat să fiu la un club cu istorie și tradiție”
0
Dilema lui Mendilibar, înainte să o înfrunte pe FCSB
0
FCSB - Olympiakos, duel incendiar pe Arena Națională » Cum arată echipele probabile
20
Lifestyle
Mădălina Ghenea a arătat cum se menține în formă: „Am urmărit un băiat timp de 20 de minute făcând aceleași mișcări. A suferit alături de mine”
5
Soția lui Dan Șucu, reacție după victoria lui Călin Georgescu: „De ce punem mai întâi ștampila și abia apoi căutăm în DEX?”
198
Fiul lui Călin Georgescu a fost coleg de cameră cu Novak Djokovic: „Alături de Nole am băut primul meu pahar de alcool”
1
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”
7
Vizionare placuta la Teq-ball, un nou sport aparut, au dat pe Eurosport. E intre ciclism si automobilism ca estetica.
In tot sezonul, am vazut ieri cateva minute, inclusiv finalul. Ti-am spus, nu e nimic de vazut la acest sport. Ieri a condus Hamilton toata cursa. E ca un meci de fotbal , fara un dribling. Conteaza masina si atat. Il pui pe Hamilton pe masina ultimului, ghici ce? Iese ultimul.
nu ai cum sa evadezi cu 20 minute! daca esti un ciclist bun si te stie lumea, nu o sa te lase. daca esti cu ciclist de duzina si castigi 20 min, cu toata protectia din lume, urmatoarele 3-4 etape esti lat si poti pierde ce ai castigat. nu stiu de unde crezi ca ma dau superior. apoi nu am zis eu cine sa se uite la ciclism. sa se uite cine vrea, nu te obliga nimeni. tu ai facut niste afirmatii despre un sport la care nu prea te pricepi. mie nu mi se pare plictisitor, si nu discut gusturi cu tine
Si inca o chestie: englezii sunt cei care practic au inventat notiunea de "exceptionalism" (adica regulile sa li se aplice tuturor, mai putin lor). Mereu in istoria sporturilor au incercat sa obtina diverse avantaje tragand in fel si chip de reguli si regulamente. La fotbal singurul lor titlu mondial a venit in prelungiri dupa un gol validat de tusierul sovietic contra nemtilor pe motiv de Stalingrad (no joke, cautati declaratia omului) si dupa ce in ultimele clipe ale meciului au mai dat unul, cu spectatorii pe teren la propriu. Daca situatia era fix inversa (Verstappen sa conduca, Hamilton sa schimbe si sa profite de safety car etc) toata presa englezeasca ar fi scris LA UNISON ca e deplasat sa comentezi regulile si deciziile organizatorilor, ca "bad loser" etc etc.
Sa presupunem ca evadez in prima etapa si castig cu un avans de 20 de minute. Se mai intampla. De ce sa nu ma protejeze pe mine de aici inainte, ca sunt pe primul loc. Doar pentru ca s-a decis la inceput ca altul e cel mai bun? Oricum, era vorba de frumusetea sportului. Iar ciclismul este o chestie extrem de plictisitoare pentru telespectatori, e o ceva de nisa, pentru cei care se cred superiori, ca tine.
Din pacate toata drama asta a facut sa trecem peste adevarata drama. Retragerea ultimului party boy ... the one and only Kimi ! :(
si cand schimbi motorul in mijlocul sezonului si nu te mai prinde nimeni, ce scrie la lege? ai motor codat?
articolul 48.8 din regulamentul sportiv, care prevede că "niciun pilot nu poate depăşi un alt monopost pe pistă, nici maşina de siguranţă, până când nu trece de Linie (a se vedea articolul 5.3) pentru prima dată după ce safety car-ul a revenit la boxe". Verstappen pare că îl depăşeşte uşor pe Hamilton înaintea virajului 12, în turul 57, înainte de restart. Al doilea protest se bazează pe articolul 48.12, care spune că "orice monopost care a fost întrecut de lider este obligat să depăşească maşinile aflate în acelaşi tur cu liderul şi maşina de siguranţă", revenind în coada plutonului. Din camera de control a cursei s-a ordonat ca numai monoposturile pilotate de Lando Norris, Fernando Alonso, Esteban Ocon, Charles Leclerc şi Sebastian Vettel, respectiv cele dintre primii doi clasaţi, să depăşească safety car-ul şi să meargă în coada plutonului, nu şi cele pilotate de Daniel Ricciardo, Lance Stroll şi Mick Schumacher, aflate în aceeaşi situaţie, dar în spatele lui Verstappen.
repet, nu intelegi ciclismul. ai alerga daca esti platit bine. o echipa are un leader, teoretic cel mai bun ciclist din echipa. toti trebuie sa il protejeze si sa traga pentru el, ca ala are cele mai mari sanse de castig. si daca ar merge toti pentru ei, tot ar trebui sa se alieze cumva. ce ai tu senzatia ca ar castiga altul daca ar fi fost lasat, ar castiga doar o etapa, si nu turul. rare au fost cazurile cand intr-adevar leaderul era varza, si ajutorul a demonstrat de-a lungul mai multor etape ca era mai bun sau mai pregatit.
aia e alta discutie. curios e de ce nu l-au facut si pe ekenge ultimul capitan, ca a decedat dupa
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.