Comentarii (31)
MaxiP
MaxiP  •  29 Decembrie 2023, 16:28
Postat de camcam pe 29 Decembrie 2023, 13:46

da draga mea dar sigur conducerea gyorului nu isi dau prime de sute de mii de ieuro pt NErealizarea obiectivelor si atea din banii contribuabililor. si nu mai duce in eroare lumea csm ul are cel mai mare buget chiar si pe site ul gyorului poti citi cum se mandresc ca au al goilea buget dupa cel al csm uluim!

Nu stiu cu ce se mandresc, dar e complet fals, bugetul Gyor-ului e cam dublu fata de cel al CSM-ului. Da, e adevarat, au bugetul public mai mic, dar nimeni nu vorbeste cam cati ani aduna CSM-ul bugetul cu care s-a construit sala din Gyor, bani cheltuiti in mare parte tot pentru acea echipa din bugetul pe vreo 7-8 ani al CSM-ului, daca e sa intram in detalii. Apoi, Gyor e un oras mult mai mic ca Bucurestiul, procentual, e ca si cum ar investi Oradea sau Sibiu sumele pe care le investeste Gyor din bani publici intr-o echipa de club, ei investind cam 1,5 milioane de euro totusi din bani publici in Gyor. Procentual e mai mult sigur din bugetul local al acelui oras, fata de bugetul Bucurestiului. Pe langa asta, asta cu bugetul CSM-ului e cu dus-intors, toti romanii au impresia ca are cel mai mare buget. Nici vorba, al Gyor-ului e dublu (doar bani publici investesc mai putin, dar investesc destul si ei), mai e Brest cu un buget comparabil cu al Bucurestiului, nu departe e si Metz, care are un buget cu cateva sute de mii sub al Bucurestiului. Gandeste-te ca cele 2 echipe din Franta nu fac atata tam-tam pe la ei, desi au rezultate net inferioare CSM-ului. In rest nu cunosc foarte bine bugetele celorlalte echipe, dar sa nu-mi spuna nimeni ca Mork, Lunde si altele au jucat pe la Vipers si Esbjerg pe tichete la restaurante, toate echipele care au astfel de jucatoare in lot au bugete consistente. Majoritatea le au din bani publici, la noi e doar isteria, in afara se investeste mai mult.

Crinughe1
Crinughe1  •  29 Decembrie 2023, 16:03

Nu ma gândeam niciodată ca o handbalista de valoarea lui Vărzaru se poate compromite cu astfel de declarații care arata cât de bine se coordonează întreaga conducere a CSM - ului în devalizarea acestui club, folosindu-se de argumente fără valoare, de minciuni și promisiuni fără acoperire.

TheWizardOfOz
TheWizardOfOz  •  29 Decembrie 2023, 16:00
Postat de dragos_r pe 28 Decembrie 2023, 19:52

Gyor nu a pierdut 8 finale de liga campionilor inainte de a castiga-o prima data. A pierdut 7, nu 8 finale de cupe europene . Si oricum, Gyor a jucat finalele respective avand foarte putine jucatoare straine in lot. La prima finala de liga pierduta de Gyor cu Viborg (unde juca chiar Varzaru), avea doar 4 straine in lot (3 dintre ele romance: Bradeanu, Spiridon si Gabriela Rotis). E o comparatie deplasata. In alta ordine de idei, sunt de acord ca CSM chiar are niste rezultate foarte bune pe plan international. Ce nu are CSM e o strategie pe termen lung, sau o sectie de junioare cum are Gyor sau alte echipe din Danemarca, Franta, Rusia, Norvegia sau chiar Muntenegru.. tari care au castigat liga campionilor la nivel de cluburi. Chiar daca echipele astea au si jucatoare straine, ele au un schelet format din jucatoare locale, sau produc tinere talente pe banda rulanta. Ce jucatoare a scos CSM ? Critica cea mai des vazuta e ca e o echipa de "mercenare" jucatoare care vin pe bani multi si care peste un an doi pleaca. Daca ar exista o strategie de promovare a jucatoarelor tinere nu cred ca ar avea parte de asemenea critici

Dacă CSM ar juca numai românce n-ar câștiga nici Liga Florilor.

cj666
cj666  •  29 Decembrie 2023, 15:37

Aduceti in antrenor adevarat si veti vedea ca se poate.Cu vasilica pe banca orice jucatoare de top ar avea echipa e in van

tk2014
tk2014  •  29 Decembrie 2023, 15:05
Postat de Catalynn_13 pe 29 Decembrie 2023, 13:28

Așa ceva!? Și FC Fcsb a pierdut vreo 8 campionate și au fost ciuca bătăilor în CL, cred ca au stabilit în record chiar … acum ii comparam cu Real care au cele mai multe înfrângeri în UEFA !? :-)))

ce-ar fi viata ta fara fcsb. pana si aici comentezi despre ei. ti-a spalat gsp creierul cu toate articolele despre mm si gigi incat ai dezvoltat un fel de sindrom stockholm. sau chiar faci asta intentionat, pe modelul ‘there’s no such thing as bad marketing’. esti un fcsb-ist undercover?

adrianrobert15
adrianrobert15  •  29 Decembrie 2023, 14:27

Pai Gyor a pierdut finale .. CSM?

Catalynn_13
Catalynn_13  •  29 Decembrie 2023, 14:22
Postat de dragos_r pe 28 Decembrie 2023, 19:52

Gyor nu a pierdut 8 finale de liga campionilor inainte de a castiga-o prima data. A pierdut 7, nu 8 finale de cupe europene . Si oricum, Gyor a jucat finalele respective avand foarte putine jucatoare straine in lot. La prima finala de liga pierduta de Gyor cu Viborg (unde juca chiar Varzaru), avea doar 4 straine in lot (3 dintre ele romance: Bradeanu, Spiridon si Gabriela Rotis). E o comparatie deplasata. In alta ordine de idei, sunt de acord ca CSM chiar are niste rezultate foarte bune pe plan international. Ce nu are CSM e o strategie pe termen lung, sau o sectie de junioare cum are Gyor sau alte echipe din Danemarca, Franta, Rusia, Norvegia sau chiar Muntenegru.. tari care au castigat liga campionilor la nivel de cluburi. Chiar daca echipele astea au si jucatoare straine, ele au un schelet format din jucatoare locale, sau produc tinere talente pe banda rulanta. Ce jucatoare a scos CSM ? Critica cea mai des vazuta e ca e o echipa de "mercenare" jucatoare care vin pe bani multi si care peste un an doi pleaca. Daca ar exista o strategie de promovare a jucatoarelor tinere nu cred ca ar avea parte de asemenea critici

Cam asta ar trebui să fie rolul unui club plătit din banii cetățenilor … Desigur, angajezi și profesioniști experimentați pt ca jucătorii tineri să aibă ce și de unde învăța, în plus ai nevoie de ei pt a obține rezultate și creste astfel notorietatea clubului, dar prioritatea trebuie să fie academia.

MaxiP
MaxiP  •  29 Decembrie 2023, 14:10

Eu sunt total impotriva criticii exagerate aduse acestei echipe, mai ales ca se bat de multe ori campii, desi e ce critica, nu se critica la nivel obiectiv si problemele reale ale clubului. Insa astfel de strategii defensive, complet neinformate, sunt in aceeasi nota cu criticile deloc la subiect, pentru ca pur si simplu Cristina Varzaru da niste informatii culese numai ea stie de unde. Cand a pierdut Gyor 8 finale de Liga Campionilor? Are 4 finale pierdute, din 9 jucate (a castigat mai multe decat a pierdut), doar 2 pierdute inaintea castigarii primului titlu. Deci totusi, de unde aceasta informatie? Spre deosebire de CSM, care efectiv a reusit din prima participare sa castige trofeul, adica n-a fost nimic de asteptat. Sigur, au aparut apoi criticile, pentru ca evident, cand castigi asa ceva, toata lumea are impresia ca e usor. La o analiza mai ampla, ramane singurul club din tot sportul romanesc (vorbind de sporturile clasice, olimpice+rugby, hochei si nu sporturi hibrid, gen minifotbal) care a castigat un astfel de trofeu dupa 1990. Adica performanta e enorma. Si desi lucrurile chiar au mers bine si urmatorii 2 ani si desi nu poti critica ratarea a 1-2 editii de Final 4, intr-adevar rezultatele din ultimii 5-6 ani sunt slabe pentru resursele echipei. Iar aici lumea asteapta o explicatie, cum de in primii 3 ani s-a putut atat de bine, ca apoi desi resurse au existat, sa treaca mai multi ani de ratare a fazelor finale decat anii in care s-au prins acele faze.

MaxiP
MaxiP  •  29 Decembrie 2023, 14:02
Postat de dragos_r pe 28 Decembrie 2023, 19:52

Gyor nu a pierdut 8 finale de liga campionilor inainte de a castiga-o prima data. A pierdut 7, nu 8 finale de cupe europene . Si oricum, Gyor a jucat finalele respective avand foarte putine jucatoare straine in lot. La prima finala de liga pierduta de Gyor cu Viborg (unde juca chiar Varzaru), avea doar 4 straine in lot (3 dintre ele romance: Bradeanu, Spiridon si Gabriela Rotis). E o comparatie deplasata. In alta ordine de idei, sunt de acord ca CSM chiar are niste rezultate foarte bune pe plan international. Ce nu are CSM e o strategie pe termen lung, sau o sectie de junioare cum are Gyor sau alte echipe din Danemarca, Franta, Rusia, Norvegia sau chiar Muntenegru.. tari care au castigat liga campionilor la nivel de cluburi. Chiar daca echipele astea au si jucatoare straine, ele au un schelet format din jucatoare locale, sau produc tinere talente pe banda rulanta. Ce jucatoare a scos CSM ? Critica cea mai des vazuta e ca e o echipa de "mercenare" jucatoare care vin pe bani multi si care peste un an doi pleaca. Daca ar exista o strategie de promovare a jucatoarelor tinere nu cred ca ar avea parte de asemenea critici

Ba, de critici ar avea parte, suntem romani, intotdeauna ne legam de ce avem mai bun, pentru ca acestia produc asteptari, care in momentul in care nu sunt rasplatite, apar criticile. Sunt de nivelul sutelor exemplele in care exact cei mai buni performeri au fost cei mai vizati de critici exagerate, cumva cerunda-se de la ei ceea ce nu putea realiza nimeni altcineva, se vede o foame de performanta la noi in tara, dar fara rabdare, fara implicare, sunt asteptari si atat. Cand apare cineva care trece de anumite bariere si nu incepe sa domine pe banda rulanta, e luat in vizor. Putem lua ca exemple rapide: generatia Mutu-Chivu (cei 2 fiind vinovati de rezultatele slabe ale nationalei desi erau singurii 2 care chiar jucau la nivel inalt), Bute (fiind aspru criticat ca nu e peste toti de la aceeasi categorie in lume desi era singurul boxer de elita pe care il aveam), Ana Branza (facuta praf cu 2 zile inainte sa ia titlul olimpic cu echipa din cauza eliminarii precoce de la individual, din fericire a raspuns atat in mediul social dar si pe pista), Halep, probabil urmeaza Popovici... In rest, sunt de-acord, CSM e criticata aiurea din multe puncte de vedere, dar obiectiv vorbind e de criticat pentru ca au resurse de mai mult. Din punctul meu de vedere le-au lipsit oameni profesionisti in conducere, transferuri dupa ureche, intr-adevar, o lipsa serioasa de perspectiva pe termen lung. Sectie de junioare au, cea mai buna din tara, dar cum spui tu, nu e pentru echipa, nu le si promoveaza.

camcam
camcam  •  29 Decembrie 2023, 13:46

da draga mea dar sigur conducerea gyorului nu isi dau prime de sute de mii de ieuro pt NErealizarea obiectivelor si atea din banii contribuabililor. si nu mai duce in eroare lumea csm ul are cel mai mare buget chiar si pe site ul gyorului poti citi cum se mandresc ca au al goilea buget dupa cel al csm uluim!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează