Comentarii (30)
ceaiuri
ceaiuri  •  06 Mai 2019, 16:22

daca se pierdea jocul la 1 gol,doua,sau era egal se putea invoca ghinionul..arbitrii,smd ,dar cand pierzi categoric la asemenea lot...sigur a fost ceva necurat(numai daca fetele pariaza si ele....)banuiesc nici antrenorul nu a avut idei...si se produce cea mai mare surpriza din ultimii ani(nici valcea nu a invins la asemenea diferenta)interesant urmatorul meci si...cotele

kaizersoze
kaizersoze  •  06 Mai 2019, 13:58

In privinta salariilor un manager competent, ceea ce nu exista nu doar la CSM dar cam prin 95% din handbalul romanesc, in momentul in care bugetul este virat in conturile clubului ar separa fondul de salarizare pe intreg sezonul, si acesti bani folositi doar pentru plata salariilor. In acest fel nu ai avea probleme cu plata salariilor. Daca ai probleme cu banii, ceea ce la un club cu asemenea buget este ridicol, aratind inca o data incompetenta managerilor, mai poti amina plata vreunei facturi sau alta (dar in timp iti pierzi credibilitatea oricum) dar niciodata nu lasi sportivii neplatiti.

kaizersoze
kaizersoze  •  05 Mai 2019, 23:43
Postat de sibelius pe 05 Mai 2019, 19:45

Biletele, abonamentele si drepturile TV sunt surse de venit SF, iar sponsori nu exista.

In handbal veniturile din drepturile tv, marketing, vinzare bilete sunt extrem de mici. De exemplu in Germania la masculin vinzarea de bilete reprezinta cam 27% din bugetul unui club iar media doar vreo 2%. Grosul vine de la sponsori, cam 69%, restul din alte surse Si este liga cu cei mai multi spectatori din lume in handbal.

kaizersoze
kaizersoze  •  05 Mai 2019, 23:29
Postat de crimson.veritas pe 05 Mai 2019, 21:02

O ultima precizare ... Sponsorii ... sunt decisi ... in principal ... de indicii de audienta ... audienta la meciuri, audienta la tv ... raportate la brandul respectiv (putem avea brand local, natiuonal sau european) ... si in secundar ... de calitatea managementlui clubului ... echipa de negociatori. Oltchimul ... avea ca sponsor principal ... Oltchim SA ... cu o sponsorizare de 1-1.1 milioane de euro pe an (in perioada 2006-2012 ... pana in 2006 ... avand sponsorizari mult mai mici) ... la care se adaugau cateva zeci de sponsori mai mici (ex. Fabrica de Gemuri 'Raureni') ... cu o contributie in jur de 700.000 de euro pe an ... si restul pana la 3 milioane ... erau bani proveniti din ... vanzari de bilete si abonamente ... drepturi tv (400.00 de euro pe Sezon) ... si venbiturile din HCL ... care paradoxal eraul mai mici ... decat sunt astazi ... intr-o Liga a Campionilor ... mult mai slaba ... dar mai bine marketizata! Sponsorii ... nu sunt / nu sunt ... ei se castiga ... daca exista ... 1. interes in randul consumatorului de sport (handbal aici) ... 2. competitie interna (cea caregeneraza interesul ... de la 1) ... si 3. performata sportiva daca se cumuleaza primele 2 puncte. Normal ca daca CSM a distrus competitia interna de handbal ... nu se mai intrunesc nici una din cele 3 principii ... care atrag ... sponsorizarea ... si sponsorii sunt putini, pentru ca reclama generata este minima ... si contributile lor sunt foarte mici! De asta trebuie schimbat ... ceva! ...:))

Ai partial dreptate. In primul rind trebuie sa existe o lege a sponsorizarii benefica investitorilor. Ea nu exista, cine mai sponsorizeaza o face ca are interese personale. Mai exista tari in Europa (un exemplu este Franta) unde consiliile locale investesc bani in sportul de performanta. Cind spui de Oltchim ca a avut 400000 euro pe sezon drepturi tv, cum ia obtinut? Era posibil doar daca ar fi avut contracte intre club si retele de televiziune, ca altfel nu vad cum, iar in handbal nu prea stiu sa existe contracte de acest gen, doar intre federatii sau ligi si retele tv. Banii primiti in CL de orice club sunt derizorii, nu acopera nici macar cheltuielile efectuate in competitia respectiva. Situatia se va schimba din sezonul 2020/21. In rest observatii pertinente.

kaizersoze
kaizersoze  •  05 Mai 2019, 23:15
Postat de Valeriu Seciu pe 05 Mai 2019, 21:26

Era firesc ca asa se va intampla si aici se va ajunge . Afara cu toate *** astea mercenare platite regeste din banii nostri . Asa se intampla cand formezi echipa peste noapte, fara sa apartina si sa fie indragita de cineva . Se impune desfiintarea ei imediata.

Nu jucatoarele sunt de vina ci managementul clubului, Szabo si Luca, doi politruci incompetenti.

314813702705546
Valeriu Seciu  •  05 Mai 2019, 21:26

Era firesc ca asa se va intampla si aici se va ajunge . Afara cu toate *** astea mercenare platite regeste din banii nostri . Asa se intampla cand formezi echipa peste noapte, fara sa apartina si sa fie indragita de cineva . Se impune desfiintarea ei imediata.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

rocky2
rocky2  •  05 Mai 2019, 21:01

Desfiintati aceasta gluma proasta de club artificial, o *** de *** ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

petre47
petre47  •  05 Mai 2019, 21:04

Am spus-o cu mult timp in urma: CSM trimite banii publici unor jucatoare aduse, fara sa sustina dezvoltarea sportului autohton. Cu banii mancati de aceasta formatie se puteau cauta si creste valori dintre copii contribuabililor bucuresteni. Banii publici trebuie sa se intoarca la cei care i-au dat primariei sa-i gestioneze, asa cum guvernul trebuie sa intoarca banii romanilor catre nevoile acestora.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  05 Mai 2019, 21:02

O ultima precizare ... Sponsorii ... sunt decisi ... in principal ... de indicii de audienta ... audienta la meciuri, audienta la tv ... raportate la brandul respectiv (putem avea brand local, natiuonal sau european) ... si in secundar ... de calitatea managementlui clubului ... echipa de negociatori. Oltchimul ... avea ca sponsor principal ... Oltchim SA ... cu o sponsorizare de 1-1.1 milioane de euro pe an (in perioada 2006-2012 ... pana in 2006 ... avand sponsorizari mult mai mici) ... la care se adaugau cateva zeci de sponsori mai mici (ex. Fabrica de Gemuri 'Raureni') ... cu o contributie in jur de 700.000 de euro pe an ... si restul pana la 3 milioane ... erau bani proveniti din ... vanzari de bilete si abonamente ... drepturi tv (400.00 de euro pe Sezon) ... si venbiturile din HCL ... care paradoxal eraul mai mici ... decat sunt astazi ... intr-o Liga a Campionilor ... mult mai slaba ... dar mai bine marketizata! Sponsorii ... nu sunt / nu sunt ... ei se castiga ... daca exista ... 1. interes in randul consumatorului de sport (handbal aici) ... 2. competitie interna (cea caregeneraza interesul ... de la 1) ... si 3. performata sportiva daca se cumuleaza primele 2 puncte. Normal ca daca CSM a distrus competitia interna de handbal ... nu se mai intrunesc nici una din cele 3 principii ... care atrag ... sponsorizarea ... si sponsorii sunt putini, pentru ca reclama generata este minima ... si contributile lor sunt foarte mici! De asta trebuie schimbat ... ceva! ...:))

crimson.veritas
crimson.veritas  •  05 Mai 2019, 20:32

Ca o Concluzie ... Primariile sa sprijine ... Sportul ... nu Performanta. Sper ca faceti ... diferenta intre cele 2 concepte ... distincte. Si asta pentru ca vorbim de ... Banul Public ... care are un regim aparte ... iar Statul trebuie sa fie Acelasi ... pentru toti ... nu are voie ... sa practice discrimnarea sportiva si concurenta neloiala ... ca politici oficiale in 2019. Daca era vorba de bani privati ... aia e treaba lor ... desi UEFA ... a impus regula fair-play-ului financiar ... indiferent de natura investitiei din fotbal. Si primariile nu trebuie obligate sa investesca acei bani in sport ... pentru ca ... au politici locale diferite ... unbele primarii ... vor sa investesca in servicii publice, infrastructura, etc ... dar daca vor (pentru ca reprezinta o comunitate ... iar fiecare comunitate vrea chestii diferite) ... sa poata investi acel procent de 5% in Sport ... cu un prag de 1 milion de euro maxim / avtivitate sportiva / sectie ... Daca se depaseste acest prag ... deja nu se mai investeste in Sport ... ci se cumparara Performanta ... care este cu totul altceva. Perfomanta ... trebuie decisa prin management, banca tehnica, spiritul si munca echipei ... si chiar prin valoarea de brand ... unele atragand sponsorizare mai mare decat altele. Acestea sunt principile sanatoase dupa care ... trebuie sa se desfasoare acesta activitate ... si sa se obtina performanta ... pe teren ... din competitie corecta ... in primul rand interna ... plus nationala solida! ...:))

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează