Comentarii (53)
neko00
neko00  •  11 Decembrie 2013, 11:45
Postat de cerebralu pe 11 Decembrie 2013, 11:42

mos craciun tadici e cam depasit. ar trebui sa inteleaga toti ca nu poti aborda asa, cel putin aruncarile de la 7 metri au fost catastrofale. nu se poate, peundeva e lipsa de profesionalism. e adevarat ca antrenorul nu o poate baga in poarta, dar ar putea sa aleaga persoana potrivita sa o bage sau sa pregateasca o jucatoare pt asta

Da, e vina lui Tadici ca au ratat 7 metri...pfff...si a pus-o pe Neagu si a ratat, a pus mai multe jucatoare care de obicei inscriau si se pricep la 7 metri, insa ieri au ratat...acum sa spui si la un meci de fotbal cand rateaza Ronaldo un penalty ca e vina antrenorului.

cerebralu
cerebralu  •  11 Decembrie 2013, 11:42

mos craciun tadici e cam depasit. ar trebui sa inteleaga toti ca nu poti aborda asa, cel putin aruncarile de la 7 metri au fost catastrofale. nu se poate, peundeva e lipsa de profesionalism. e adevarat ca antrenorul nu o poate baga in poarta, dar ar putea sa aleaga persoana potrivita sa o bage sau sa pregateasca o jucatoare pt asta

neko00
neko00  •  11 Decembrie 2013, 11:41

Nu se impune nicio schimbare, asa e romanul, cand ceva nu merge, gata, schimbam antrenorul. Nu se vede ca Romania a ratat 7 lovituri de la 7 metri care ar fi contat, probabil daca le fructificam, am fi castigat. Echipa e in reconstructie si arata destul de bine. Au fost momente destul de bune de joc aseara, n-are vina Tadici ca Germania are jucatoare care pot inscrie de la distanta, la noi sunt foarte putine jucatoare care pot face diferenta prin aruncari, Bradeanu e intr-o scadere majora de forma, Neagu e departe de jucatoarea care a fost, Perianu e tanara si mi se pare cel mai mare castig al nationalei, iar Manea a irosit prea mutle sanse ieri. Inca nu avem o Gorbicz in acest moment.

speedy73
speedy73  •  11 Decembrie 2013, 11:31
Postat de er_pupone pe 11 Decembrie 2013, 11:23

E greu. De acord cu tine e mai usor sa schimbi un om la carma nationalei decat sa schimbi 4-6 la nivel de cluburi. Numai ca Nationala traieste din productia cluburilor. In fine trebuie inceput unde va. Numai sa nu fie asa cum a fost la Oltchim cu Vestergard batand joc de el

din pacate, avem mentalitatea asta ca suntem cei mai buni si cei mai grozavi

er_pupone
er_pupone  •  11 Decembrie 2013, 11:23
Postat de speedy73 pe 11 Decembrie 2013, 11:21

de undeva trebuie inceput. cluburile sunt mai multe, e mai usor de inceput la nationala. zic si eu

E greu. De acord cu tine e mai usor sa schimbi un om la carma nationalei decat sa schimbi 4-6 la nivel de cluburi. Numai ca Nationala traieste din productia cluburilor. In fine trebuie inceput unde va. Numai sa nu fie asa cum a fost la Oltchim cu Vestergard batand joc de el

speedy73
speedy73  •  11 Decembrie 2013, 11:21
Postat de er_pupone pe 11 Decembrie 2013, 11:10

De acord. NUmai ca si la nivel de cluburi e nevoie de schimbari.

de undeva trebuie inceput. cluburile sunt mai multe, e mai usor de inceput la nationala. zic si eu

er_pupone
er_pupone  •  11 Decembrie 2013, 11:10
Postat de whiteredarad pe 11 Decembrie 2013, 11:07

E tare greu cind nu-ti vezi defectele. Tadici joaca in aparare exclusiv,"falimentarul" 6+0,de aici faptul ca interii adversi "ne omoara".Apoi continua cu idei personale tip Pintea,cu valori tulburi,vazute mari,doar de Tadici. E adevarat portaritele nu au fost excelente. dar faptul ca de ani,nu avem o jucatoare solida psihis ,care sa rezolve 7 m nu spune nimic ?.Sau jocul pe extreme si pivot ? Cred ca profesional Tadici este terminat,este antrenor cu idei d acum 20 de ani. Lumea a evoluat .Plecarea lui Tadici si Gatu se impune. Un antrenor strain ar fi de dorit. Nu facem mare branza la acest campionata.Selectie si pregatire aiurea,antrenor slab,cum sa ai rezultate?

De acord. NUmai ca si la nivel de cluburi e nevoie de schimbari.

whiteredarad
whiteredarad  •  11 Decembrie 2013, 11:07

E tare greu cind nu-ti vezi defectele. Tadici joaca in aparare exclusiv,"falimentarul" 6+0,de aici faptul ca interii adversi "ne omoara".Apoi continua cu idei personale tip Pintea,cu valori tulburi,vazute mari,doar de Tadici. E adevarat portaritele nu au fost excelente. dar faptul ca de ani,nu avem o jucatoare solida psihis ,care sa rezolve 7 m nu spune nimic ?.Sau jocul pe extreme si pivot ? Cred ca profesional Tadici este terminat,este antrenor cu idei d acum 20 de ani. Lumea a evoluat .Plecarea lui Tadici si Gatu se impune. Un antrenor strain ar fi de dorit. Nu facem mare branza la acest campionata.Selectie si pregatire aiurea,antrenor slab,cum sa ai rezultate?

er_pupone
er_pupone  •  11 Decembrie 2013, 11:05
Postat de a.c.a.b_st pe 11 Decembrie 2013, 10:59

total de acord cu tine..pai numai in repriza a doua,in primul minut de joc le-am facut cadou nemtoaicelor 2 mingi...in felul asta nu poti castiga,chiar daca adversarul nu este mai bun decat tine..

Daca faci cadou mingile atuni nu inseamna ca esti mai slab individual? cand greseti o pasa greseti individual nu cu formatia in aprare sau tactica de atac e de vina.

er_pupone
er_pupone  •  11 Decembrie 2013, 11:04
Postat de saxon pe 11 Decembrie 2013, 10:57

M-am referit strict la meciul de aseara. Germania nu a impresionat si era de batut. repet, multe lovituri de la 7m ratate. Pune si tu 6 goluri acolo numai din aruncari de la 7m si vezi care era soarta partidei. Pe urma, am avut de 3 ori mai multe ratari. Noi ratam singuri cu portarul, de pe semicerc, ele dadeau goluri de la distanta, cum zici tu de Muller. Cand iei 11 goluri de unde a tras Muller ai o problema mare cu portarul. Toata echipa a suferit de lipsa de concentrare. Tadici nu a stiut sa le motiveze si nici sa le aduca in meci. Probabil e depasit la capitolul asta. Dar scorul e mincinos. Repet, Germania a castigat pentru ca ne-am batut noi singuri. Ce voiai sa faca si nemtoaicele?

Chiar asta spun, eu cred ca te contra zici. Spui ca suntem peste ei ca individualitati si te referi mai ales la meciul de asearea. Pai daca noi am ratat din toate pozitiile si ne-am si aparat foarte slab adica am fost depsiti in aprarea fara probleme ca si individualitati atunci cum poti sa spui ca am fost peste ei ca nici ei nu au jucat bine dar noi am jucat si mai slab. Adica nu ne-au ucis jocul prin jocul lor coletvi pt ca ramnancele noastre au avut sansa sa marcheze dar au ratat, cand ratezi insenma ca esti slab individual. Nu?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează