Articol de GSP - Publicat marti, 11 februarie 2020 09:08
Patinoarul „Mihai Flamaropol” a fost închis în 2012, când a fost dărâmat. În 8 ani, noua arenă e gata doar în proporție de 35%, iar din septembrie anul trecut, după ce Primăria Capitalei a reziliat contractul cu asocierea UTI-Astaldi, constructorul care câștigase contractul de 22 de milioane de euro în urma licitației, nu s-a mai mișcat un pai.
Din cauza diverselor probleme, ridicarea propriu-zisă a noii arene a început abia în septembrie 2017! Acum, între UTI-Astaldi și PMB există mai multe litigii pe rolul instanțelor de judecată, niciunul dintre acestea nefiind soluționat!
„PMB redusese bugetul alocat construcției încă de la debutul lui 2019, cu jumătate de an înainte de rezilierea contractului, ceea ce arată că nu își propusese să îl termine și nici să plătească asocierea pentru lucrările executate. PMB nu a înțeles nici în ultimul moment necesitatea de a acorda importanța cuvenită unui obiectiv de importanță semnificativă pentru bucureșteni”, susțin reprezentanții firmei UTI, conform Libertatea.
Există informații că PMB vrea să reconstruiască arena prin Compania Națională de Investiții (CNI), conform unor surse Libertatea. Ministrul tineretului și sportului ar fi promis că sprijină demersul.
„Efectul direct al acestei situații generate de PMB, prelungirea semnificativă a duratei de execuție a lucrărilor, a determinat și creșterea costurilor indirecte ale asocierii cu mult peste valorile estimate la data elaborării ofertei”
UTI-Astaldi
3.100 de locuriși o suprafață de 9.500 de metri pătrați ar trebui să aibă patinoarul. Acoperișul ar trebui să fie unul pietonal
82 de autoturismear urma să aibă parcarea patinoarului
FOTO: Stadiul lucrărilor la patinoar în iulie 2018