Comentarii (71)
5215139085221537
Nemes Előd  •  11 Mai 2022, 13:45

Scandal de hochei: Ce părere au jucătorii echipei naționale de hochei? „Apropo de emoțiile naționale, ce fel de gest a fost că tricourile naționalei ne-au fost aruncate la aeroport? Așa au fost distribuite tricourile naționale.„ Majoritatea jucătorilor implicați care au contribuit la promovarea din 2019, precum și cei care tocmai au participat la Cupa Mondială, au făcut o declarație comună către portalul nostru. (...) ”Nu au scris despre ce rezultate am obținut, despre ce se întâmplă la Ljubljana, despre a putea fi din nou în grupa valorică a doua după mulți ani. Nicio televiziune nu a transmis meciurile, cea mai importantă informație despre acest campionat pentru presă a fost ca am ascultat imnul secuiesc. Dar și informațiile lor sunt greșite, pentru că imnul secuiesc nu a fost cântat înainte de meci, ci după meci”, au declarat jucătorii. Se bănuiește că acest circ este stârnit artificial de cineva, pentru că vor avea loc alegeri la Federația de hochei. Nu a fost corect să-l înlocuiască pe Roberto Gliga, care a fost căpitan la națională de mai bine de zece ani. „Gliga este un jucător bun, toată lumea îl respectă și el îi respectă pe toată lumea. A fost înlocuit doar pentru că tatăl său a vrut să candideze la președinție la alegeri”, au adăugat aceștia. Jucătorii au spus că a fost un miracol când, după mult timp la Cupa Mondială 2019, naționala României a promovat în grupa valorică a doua. „Pe atunci, nu era nicio pregătire pentru Campionatul Mondial. Două antrenamente

113492877815998
Vasile Bazil  •  11 Mai 2022, 12:59
Postat de octavianus pe 11 Mai 2022, 12:14

cine a folosit cuvantul "exterminati" ? dupa tine ei sunt la ei acasa ? si numai juridic fac parte din Romania ? atunci ne meritam soarta "desteptule" mai ales ca sigur ai si drept de vot, ce legatura au indicatoarele ? sunt puse pe teritoriul Romaniei, teritoriu unic si indivizibil, sau te faci ca nu intelegi contextul in care traim ? vezi ca si in Ukraina sunt rusi "oprimati"si s-a dus Putin sa-i elibereze, sigur comparatia este total exagerata, dar in aceste zile orice derapaj nationalist poate fi o scanteie......traiesti in Romania, respecti locul, legile si oamenii...nu-ti convine......la revedere, ce stii despre drepturile romanilor din Ungaria ? dar din Serbia ? din Ukraina ? de aia nu te doare capul...nu ? desteptule !

Mai,tu nu ai nici o logica !Pai normal ca sunt la ei acasa, tu nu esti acasa acolo unde esti apropitar ! Asa sunt ei acolo,cu muuult timp inainte ca genitorii tai sa auda despre zona aia ! Nu poti sa intelegi ca "acasa" nu ti-o iei in carca si pleci ? Este tinutul unde traiesc oamenii aia de atita timp !Dar cred ca vorbesc degeaba ca nu te duce intelegerea pana acolo !Hai sa-ti dau un exemplu mai simplu : Blocul in care locuiesti tu este dobandit,in cea mai mare parte a lui, de un proprietar(nu conteaza cum) si vine proprietarul ala si-ti spune ca nu vrea el sa mai auda la tine in casa muzica care-ti place tie,canti doar ce vrea el sau pleci,desi apartamentul tau,este al tau in continuare,ti se pare in regula ?Lasati *** propaganda asta ***,ca nu ajuta la nimic,nu-i mai tratati ca pe imigranti,ca nu sunt,ei sunt oamenii locului acolo !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

luisharcsa
luisharcsa  •  11 Mai 2022, 12:29
Postat de octavianus pe 11 Mai 2022, 11:51

Sunt total de acord cu tine, ce nu inteleg eu....daca tot nu sunteti romani, de ce nu plecati in Ungaria ? ce va tine aici ? Slava Domnului traim intr-o Europa libera, o uniune fara frontiere, va obliga cineva sa traiti aici ? nefericiti ? oprimati ? mai stiu eu cum......ca va tot exprimati nemultumiri si dorinte. Stiu ca f multi aveti dubla cetatenie, ce va mai tine aici ? Sau nu prea va agreeaza frati maghiari ? ca si pe asta o stiu :) si va folosesc numai ca sa bage batul prin gard, ca si politicienii vostrii care va flambeaza o data la 4 ani numai si numai electoral. Calatoresc cu jobul f des in tinutul vostru "secuiesc"si din cate stiu nu aveti o alta infrastructura, salariile sunt spre media de jos a Romaniei, implicit nivelul de trai si puterea de cumparare si atunci zic, ce va tine aici ? Eu asa stiu daca nu te simti dorit, iubit, inteles, apreciat...etc....iti faci valiza si te duci....daca ai unde.....daca nu RESPECTA TARA, LEGILE SI OAMENII CARE TE ACCEPTA !!

Pai pleaca tu. Stramosii nostrii au lupt, au construit si dezvoltat aceasta regiune. Noi sunte acada. Tu esti?

octavianus
octavianus  •  11 Mai 2022, 12:14
Postat de Vasile Bazil pe 11 Mai 2022, 11:59

Bai desteptule,cum poti sa spui asemnea aberatie ?Cum sa plece oamenii aia DE LA EI DE ACASA ?Pentru ca ei au fost acolo inainte sa se infiinteze Romania !Daca s-a intamplat ca "acasa" lor sa treaca sub jurisdictia altei tari inseamna ca trebuie exterminati ?Ei de fapt nu sunt nici macar unguri !Daca vei merge la ei acasa vei vedea ca sunt indicatoare cu denumiri in 3 limbi :romana,maghiara si secuiasca !Dar...n-ai cu cine frate...la tine-i foarte departe scoala de ...acasa !

cine a folosit cuvantul "exterminati" ? dupa tine ei sunt la ei acasa ? si numai juridic fac parte din Romania ? atunci ne meritam soarta "desteptule" mai ales ca sigur ai si drept de vot, ce legatura au indicatoarele ? sunt puse pe teritoriul Romaniei, teritoriu unic si indivizibil, sau te faci ca nu intelegi contextul in care traim ? vezi ca si in Ukraina sunt rusi "oprimati"si s-a dus Putin sa-i elibereze, sigur comparatia este total exagerata, dar in aceste zile orice derapaj nationalist poate fi o scanteie......traiesti in Romania, respecti locul, legile si oamenii...nu-ti convine......la revedere, ce stii despre drepturile romanilor din Ungaria ? dar din Serbia ? din Ukraina ? de aia nu te doare capul...nu ? desteptule !

113492877815998
Vasile Bazil  •  11 Mai 2022, 11:59
Postat de octavianus pe 11 Mai 2022, 11:51

Sunt total de acord cu tine, ce nu inteleg eu....daca tot nu sunteti romani, de ce nu plecati in Ungaria ? ce va tine aici ? Slava Domnului traim intr-o Europa libera, o uniune fara frontiere, va obliga cineva sa traiti aici ? nefericiti ? oprimati ? mai stiu eu cum......ca va tot exprimati nemultumiri si dorinte. Stiu ca f multi aveti dubla cetatenie, ce va mai tine aici ? Sau nu prea va agreeaza frati maghiari ? ca si pe asta o stiu :) si va folosesc numai ca sa bage batul prin gard, ca si politicienii vostrii care va flambeaza o data la 4 ani numai si numai electoral. Calatoresc cu jobul f des in tinutul vostru "secuiesc"si din cate stiu nu aveti o alta infrastructura, salariile sunt spre media de jos a Romaniei, implicit nivelul de trai si puterea de cumparare si atunci zic, ce va tine aici ? Eu asa stiu daca nu te simti dorit, iubit, inteles, apreciat...etc....iti faci valiza si te duci....daca ai unde.....daca nu RESPECTA TARA, LEGILE SI OAMENII CARE TE ACCEPTA !!

Bai desteptule,cum poti sa spui asemnea aberatie ?Cum sa plece oamenii aia DE LA EI DE ACASA ?Pentru ca ei au fost acolo inainte sa se infiinteze Romania !Daca s-a intamplat ca "acasa" lor sa treaca sub jurisdictia altei tari inseamna ca trebuie exterminati ?Ei de fapt nu sunt nici macar unguri !Daca vei merge la ei acasa vei vedea ca sunt indicatoare cu denumiri in 3 limbi :romana,maghiara si secuiasca !Dar...n-ai cu cine frate...la tine-i foarte departe scoala de ...acasa !

belane
belane  •  11 Mai 2022, 11:53
Postat de luisharcsa pe 11 Mai 2022, 11:06

Ce lege nu s-a respectat?

Nu cred ca-i vorba de o lege in adevaratul sens al cuvantului ci de regulamentul loturilor nationale, desi nu sunt un pasionat de hochei, de curiozitate am cautat sa vad daca este specificat ceva in legatura cu momentul acesta controversat si singura chestie pe care am gasit-o ar fi : "6.10 Să nu amestece în activitatea hocheistică de la lotul național interesele familiare sau ale cluburilor de proveniență, acestea fiind confidențiale și strict personale" desi e f. interpretabil acest punct, avand in vedere ca tot am auzit argumentul - au facut ceea ce fac in mod normal in mai toate meciurile de campionat la ei acasa, daca acest asa-zis "imn" face parte din cultura clubului din Miercurea Ciuc etc. atunci n-are absolut nici un rost sa-l intonezi, canti, aplauzi la un meci al nationalei e ca si cum ar veni nu stiu Sorescu sa zicem la un meci al nationalei si la sfarsitul partidei ar striga Forza Dinamo sau ceva de genu' catre suporterii din tribuna la indemnele unora. Comparatia e triviala dar s-ar incadra in interpretarea generala a articolului. Bine de aici poti dezvolta 7.000 de chichite, ca nu e, ca asa ar fi etc. dar pan' la urma daca pe un amic il inviti la tine in casa iar el incepe sa-ti scuipe pe jos cojile semintelor pe care le rontaie se subintelege clar o lipsa de respect chiar daca tu nu i-ai spus vreodata in mod explicit ca n-are voie sa faca acest lucru la tine in casa si atunci ii bati obrazul, il poftesti afara si nu-l mai inviti vreodata.

113492877815998
Vasile Bazil  •  11 Mai 2022, 11:54
Postat de luisharcsa pe 11 Mai 2022, 10:48

Se politizeaza ceva ce nu are legatura cu politica. Acel cantec face parte din patrimoniu cultural maghiar. Atat in Ungaria cat si in secuime. Suporterii au cantat, jucatorii i-au ascultat. Care-i problema? Chiar daca suntem cetateni romani, apartinem de natiunea magahiara, prin istorie, traditii, obiceiuri limba. Ce vreti? Sa simtim romaneste, sa ne simtim romani? Nu suntem. Chiar romanii ne fac unguri, aia mai prosti ***.

Ceea ce este foarte comic in articolul asta este atitudinea "batoasa" a ...oficialului federatiei care si-a dat demisia din institutie pentru ca se vorbea prea mult maghiara !Pai secuii nu pot sa-si dea demisia de la ei de acasa pentru ca vor unii ca ei "sa vorbeste rumuneste" ! Politicianismul asta fara intelighenta ne face muult rau si-i inraiste pe bietii oamenii aia,care altfel sunt,in majoritate,"baieti faini"!S-auzim de bine !

controlor
controlor  •  11 Mai 2022, 11:53

1.Cititi analiza facuta la fata locului de Emil Hossu Longin ! 2.Fara Tinutul Secuiesc,nu exista hochei in Romania ! 3.Atacurile xenofob-sovine nefondate nu aduc bine nici tarii nici sportului romanesc ! 4.Pe teren cei mai buni dintre romani au fost ciucanii !Oare nici jucatorii de etnie romana nu au aparat corect sansele? 5.Imnul Ungariei a fost intonat conform regulamentului international doar echipei castigatoare ! 6.Cantecul secuiesc,care de fapt este o rugaciune,nu este un imn ci o melodie regionala,cum de altfel au toate tinuturile istorice ale tarii ! 7.Conform carei legi se poate sanctiona jucatorii pentru o fapta inexistenta ?Sigur,o minoritate poate fii sanctionata,nu si distrusa.In cel mai bun caz,jucatorii nevinovati si atacati,vor iesi din nationala,astfel distrugand si mai puternic hocheiul romanesc !Cine va avea chef,sa participe in nationala,indiferent de sport,ca dupa meci sa fie sanctionat doar pentru faptul ca este de o alta etnie,decat romana.Distrugem sportul romanesc care si asa in ultimii ani este la coada succeselor.Uitati-va la gimnastica, fotbal, handbal,sporturile de forta...etc....

octavianus
octavianus  •  11 Mai 2022, 11:51
Postat de luisharcsa pe 11 Mai 2022, 10:48

Se politizeaza ceva ce nu are legatura cu politica. Acel cantec face parte din patrimoniu cultural maghiar. Atat in Ungaria cat si in secuime. Suporterii au cantat, jucatorii i-au ascultat. Care-i problema? Chiar daca suntem cetateni romani, apartinem de natiunea magahiara, prin istorie, traditii, obiceiuri limba. Ce vreti? Sa simtim romaneste, sa ne simtim romani? Nu suntem. Chiar romanii ne fac unguri, aia mai prosti ***.

Sunt total de acord cu tine, ce nu inteleg eu....daca tot nu sunteti romani, de ce nu plecati in Ungaria ? ce va tine aici ? Slava Domnului traim intr-o Europa libera, o uniune fara frontiere, va obliga cineva sa traiti aici ? nefericiti ? oprimati ? mai stiu eu cum......ca va tot exprimati nemultumiri si dorinte. Stiu ca f multi aveti dubla cetatenie, ce va mai tine aici ? Sau nu prea va agreeaza frati maghiari ? ca si pe asta o stiu :) si va folosesc numai ca sa bage batul prin gard, ca si politicienii vostrii care va flambeaza o data la 4 ani numai si numai electoral. Calatoresc cu jobul f des in tinutul vostru "secuiesc"si din cate stiu nu aveti o alta infrastructura, salariile sunt spre media de jos a Romaniei, implicit nivelul de trai si puterea de cumparare si atunci zic, ce va tine aici ? Eu asa stiu daca nu te simti dorit, iubit, inteles, apreciat...etc....iti faci valiza si te duci....daca ai unde.....daca nu RESPECTA TARA, LEGILE SI OAMENII CARE TE ACCEPTA !!

gigelos
gigelos  •  11 Mai 2022, 11:46
Postat de luisharcsa pe 11 Mai 2022, 10:48

Se politizeaza ceva ce nu are legatura cu politica. Acel cantec face parte din patrimoniu cultural maghiar. Atat in Ungaria cat si in secuime. Suporterii au cantat, jucatorii i-au ascultat. Care-i problema? Chiar daca suntem cetateni romani, apartinem de natiunea magahiara, prin istorie, traditii, obiceiuri limba. Ce vreti? Sa simtim romaneste, sa ne simtim romani? Nu suntem. Chiar romanii ne fac unguri, aia mai prosti ***.

Din cate am vazut sunteti mai respectati in Romania decat in Ungaria , la Budapesta ...am vazut cu ochii mei si chiar mi-au spus baieti( secui ) ce se ocupau cu artizanatul prin Budapesta ca sunt dispretuiti acolo si se poarta foarte urat cu ei . Romania este o tara prea cuminte , vad chinezi , arabi , turci prin Bucuresti , mergeau cu Dacia Break acum nu se mai dau jos din X6 si ML uri . Partea proasta e ca nu ne respecta si se cred superiori . Sa nu mai vorbesc de romi . Din pacate asta e realitatea , ma doare de mor dar suntem prosti si ne vindem pe 2 lei . Nationala de hochei trebuie desfiintata , asta e , nu putem , nu putem , altceva , mai asteptam .

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează